Beidequote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef uitgeslapen het volgende:
Straks komt Huub terug met een positieve uitslag..moeten er dan excuses naar StefanPeeters of blijft het gewoon een sissy
politiequote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Loserkid het volgende:
Wat is de sanctie voor de dader als huub wel gedrogeert is?
Dit had ie vanaf het begin moeten doen dan was het onslag van Natasia misschien wel gelukt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Missy_1974 het volgende:
ik hoop dat huub zo eerlijk blijft tegen natas, want ik vind dat de bewoners wel eens wat meer de waarheid mogen spreken ipv al dat zoetsappige gedoe
Nou er zijn hier al vele roddels op dit forum en het is nog nooit voorgekomen dat de redactie speciaal voor ons hun best doen om die roddel de wereld uit te helpen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
om de roddel uit de wereld te helpen oid
Omdat Tien geen negatieve publiciteit wil. Daaromquote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Ehm...... waarom is Huub nu precies naar het ziekenhuis eigenlijk??
Omdat hij zich een delirium heeft gezopen en nog steeds niet ontnuchterd is of omdat er werkelijk gekeken gaat worden of er daadwerkelijk pilletjes aan zijn drankje waren toegevoegd??
In t laatste geval hoop ik dat er bij de redactie zelf ook twijfels waren n.a.v. beelden, want als dit allemaal gebaseerd is op 1 post op VOL is de deur wagenwijd open gezet voor de meest vage hoaxes.
Niet zoveel drinken!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik was er al ff vanmiddag, heb ik iedereen voor klerelijer uitgemaakt![]()
![]()
![]()
Hoe weten jullie dat van zijn moeder ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:40 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Vooral dat laatste ja. Zijn moeder was erg bezorgd.![]()
plekje op de redactiequote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Loserkid het volgende:
Wat is de sanctie voor de dader als huub wel gedrogeert is?
PROEST !!quote:
Omdat Huub met zijn moeder heeft gebeld.... Met Silvia aan zijn zijde...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dat van zijn moeder ?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
hdnkkk begint m echt te knijpen
Ze ziet er goed uit sinds een paar dagen...Mooi make-up en mooi haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie, van wie is die jurk van Natasia? mooi ontwerp..ik schaam me bijna om te zeggen dat die trut er mooi uitziet vandaag.
..... ik geloof er helemaal niks van ...... (maar in een héél klein plekje van mijn verdorven geest hoop ik ergens stiekem dat Brian toch een binnengesmokkeld klein pilletje in de vodka van Huubie heeft gegooid).quote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Brian schuldig blijkt!
iddquote:Op zondag 25 februari 2007 22:44 schreef Loserkid het volgende:
Die loverboy dekt zich nu al in!
Ja, dat het kut zou zijn als Eric het gedaan heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:44 schreef Loserkid het volgende:
Die loverboy dekt zich nu al in!
Ik heb Peter R de Vries gemaild, is dat dan zo vreemd met al die misstanden die in die villa plaatsvindenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Streamers die de politie bellen
Mafkezen hier!
wat een rat he?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
SET UP WHAATTTTT!!!! Je hebt t zelf gedaan kut antiliaaaan
oppijpen uit die villa DE FOTO's STAAN OP VOL
en hij zegt dat als eric het bijvoorbeeld heeft gedaan is het niet te bewijzen. is dit omdat hij denkt/weet dat hij het buiten beeld heeft gedaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:45 schreef de_kolonel het volgende:
Brian maakt zich zorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |