Ik heb hem altijd leuk gevonden...Nou als hij dronken was, was tie ook minder maar ja ik mag hem wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:30 schreef Katewalker het volgende:
Tis wat...Natanael vind ik nu wel leuk..hehe..![]()
en als ze niks vinden, gaan we met zijn allen roepen dat ze het natuurlijk stil willen houden, omdat het slechte reclame is.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef scrabbie het volgende:
[..]
helemaal mee eens ik ben ook verpleegkundige en dit klopt idd niet. en idd 7 a 8 uur werken die dingen. syl heeft hem wakker gemaakt dus dan klopt de tijd wel. ik hoop ergens echt dat ze iets vinden. zou wel heel goed zijn want dan mag braia naar homie. en de uitwerking is of een bijwerking van die pillen met alcohol is ook dat je snel opgefokt wordt.
heel verstandigquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geeft niet. Maar we willen graag ff alle twijfel wegnemen bij jullie, vandaar![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef de_kolonel het volgende:
Nathanael is besteen goeie gast......
krijgen wij nog te horen wat zijn alcoholpercentage is?quote:
OK, dán was het toch een slaappil.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb na 7 uur echt wel enorme dorst hoor
gemiddelde dronkelap heeft na 7 uur constant slapen echt wel een kater, en in ieder geval enorm dorst....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is nog veel te dronken voor een kater!
Ik ben het eindelijk eens met hem eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
Een prettige mafkees die beter op zichzelf moet letten...dat zegt Natanael over Huub...
Precies. Hij was even kort onze spreekbuisquote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... zo'n beetje alles wat de meeste Fokkers hier al maanden over haar zeggen. Dat ze een teringhoer is, een kutmoeder wiens kinderen haar afgenomen zouden moeten worden ... dat soort dingen ....
niets is zeker in het leven, vandaar dat we nu ff... enz.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Redactie, hebben jullie voor de zekerheid wel gevraagd fo er iets in zijn drank is gedaan? Of geloven jullie dat zowieso niet?
Mijn dank is groot, en fijn voor het meelurkenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
geeft niet. Maar we willen graag ff alle twijfel wegnemen bij jullie, vandaar![]()
Discussie enkele cossen terug... uren lang ...hahahaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo iets zou het wezen kan ik me ook wel voorstellen!
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ok .... dat vond ik trouwens wel een leuke actie. Ze hadden het er al eens over gehad om zo'n ruzie op te zetten.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Natasia en Syl. Nadat Huub van achter kwam zei hij ook tegen Syl dat het goed was. Sylvia vroeg wat goed was en toen zei hij dat het gewoon goed was. Hij kwam net van achter. Toen kwam de ruzie deal met Sylvia.
Goed hoor! Heb het vanavond al eerder geschreven maar complimenten voor vandaag.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja maar hellup... Daar moet toch en rede voor zijn.? En nu niet zeggen dat ik 330 berichten moet teruglezen..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:33 schreef Marrije het volgende:
Huub zal wel direct uitslag krijgen in het ziekenhuis.
Nou vooral bij zijn ouders neem ik aan.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik was er al ff vanmiddag, heb ik iedereen voor klerelijer uitgemaaktquote:
En niet alleen bij 'ons', maar ook bij Huub zijn moeder en zus.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de meeste in het huis gewoon een spel spelen en niet hunzelf zijn. Dus het zou zomaar kunnen dat Nathanael in het dagelijks leven best een toffe gast is.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef Lieve het volgende:
Satanael valt me mee! Hij is een stuk realistischer nu. Nog even en hij mag weer Natanael heten
( 666 laat ik nog maar even weg)
Goeie zet!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
niets is zeker in het leven, vandaar dat we nu ff... enz.
Kijk, hier hou ik nou vanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef tutjehola het volgende:
Redactie, nog een vraagje(ok verkeerde topic). Als er alleen maar onschuldige homeopatische middelen in huis zijn, hoeven jullie toch niet te twijfelen?
Bij een gemiddelde dronkenschap wel ja. Ik geloof dat een beetje onderschat wordt hier hoevéél Huub wel niet gedronken heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef bosb het volgende:
[..]
gemiddelde dronkelap heeft na 7 uur constant slapen echt wel een kater, en in ieder geval enorm dorst....
foei ! ... stouterdquote:Op zondag 25 februari 2007 22:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind NL wel aantrekkelijk zo..*schaam*
hoezo dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik was er al ff vanmiddag, heb ik iedereen voor klerelijer uitgemaakt![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
krijgen wij nog te horen wat zijn alcoholpercentage is?
Met een fijne berekening wat het dan 10 uur geleden moet zijn geweest ?
Ik vind het wel super dat jullie naar verontruste streamers luisteren en het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
niets is zeker in het leven, vandaar dat we nu ff... enz.
Niet wéér hè.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb een heel naar gevoel over de toestand waarin Huub verkeerde...ook de uitslag op zijn huid en dergelijke, en een ervaren drinker als hij die opeens compleet weg is vind ik gewoon bizar, ook het geheimzinnige gedoe van Para Brian enzo..
idd, zelfs als hij er niet is gaat het tevaak over hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:36 schreef scanman01 het volgende:
DGK_REDACTIE, laat je nou niet sturen door de opeens vrij negatieve opmerkingen over Huub. Want ondanks dat het rete irritant is dat Huub het zelf ook zegt, heeft hij wel gelijk natuurlijk: Zonder Huub is er gewoon geen zak aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |