quote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden verplicht een burka moeten dragen
Ik citeer uit boek: A disease caused by a severe thiamine deficiency often due to long term alcoholism characterized by dense anterograde amnesia.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:35 schreef jinca het volgende:
[quote]Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
Korsakoff is een geheugen stoornis![]()
...niet helemaal....
Ook dat is natuurlijk bluf en verzonnen !quote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft ook aangifte gedaan bij de politie
Jammer dat Snollie niet mee kan lezenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik citeer uit boek: A disease caused by a severe thiamine deficiency often due to long term alcoholism characterized by dense anterograde amnesia.
En wie snapte het grapje niet?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
"Hi, my name is Huub and I'm an alcoholic"
als je gedrogeerd bent... kun je daar iemand niet voor verantwoordelijk stellen. Eerst maar eens wachten tot de drugs is uitgewerkt.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef jinca het volgende:
Ok...Huubje kan niet gedrogeerd zijn..heeft (nog) geen Kosakov en de lul wacht ik niet op....ik kan naar bed...Huubje moet zijn kop houden en niet meer zeuren over drogeren..vind ik kwalijk...
hahahahahahahaahah brilliant.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:
God, gaat aDel weer....... rammelkastje spelen. Even schudden en kijken wat eruit valt!
Hij zei dormiplant.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dus ook waarschijnlijk wat hij zei
jaquote:
Een homeopatisch middel om in te slapen..net zoals we al wisten..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef Sug4r het volgende:
Dormiplant heeft Brian
Huub loopt te stoken....... hoe weinig ze ook in het ziekenhuis te doen hebben op zondagavond, ze kunnen daar niet in zo'n korte tijd zijn bloed afnemen, onderzoeken en ook nog met de resultaten van het eventuele gif komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef Lieve het volgende:
Ga weg joh! Is dat een gevaarlijk middel? Ga je daar zo van onderuit?
Weten jullie wel zeker dat dit alles is? Of heeft hij er heel veel van in gedaan?
Zien jullie het wel of niet want ik niet...quote:
Die lul zit er al vanaf dag 1 in. Heet Brian, praat als een neger. Gedraagt zich als een klein kind. Heeft het iq van een fruitvliegje. En slikt een of ander pilletje in de hoop dat ie het hele programma nog trektquote:Op zondag 25 februari 2007 23:39 schreef My_ het volgende:
Waar blijft die lul nou?! Dit was toch een uitgelezen moment om het te geven? Of wachten ze tot 0:00?
kan ik me ook niet voorstellen. normaal ben je voor een bezoekje aan het ziekenhuis ongeveer 3 uur kwijt en een aangifte bij de politie duurt pakweg 2 dagen (als je dr een hebt die snel kan typen)quote:Op zondag 25 februari 2007 23:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook dat is natuurlijk bluf en verzonnen !
quote:
Ik heb het opgenomen, check het zo wel ff.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hij zei dormiplant, weet ik echt zeker.
psies. hij is aan het dollen. Gewoon typisch gevalletje huubquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub loopt te stoken....... hoe weinig ze ook in het ziekenhuis te doen hebben op zondagavond, ze kunnen daar niet in zo'n korte tijd zijn bloed afnemen, onderzoeken en ook nog met de resultaten van het eventuele gif komen.
idd. Ik heb de recording even nageluisterd. Hij zei 100% zeker Dormiplant.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef fredfik het volgende:
doe normaal
Sommigen moeten inderdaad tegen zichzelf beschermd wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en anderen zouden verplicht niet op nationale tv tentoongespreid moeten worden
Wij dus welquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zien jullie het wel of niet want ik niet...
Laat die Brian nou maar arresteren ;Dquote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
psies. hij is aan het dollen. Gewoon typisch gevalletje huub
Ze kunnen wel tests doen in een ambulance die daar mischien naar toe gereden is , en dan onderzoeken ze het voor het definitieve resultaat in het Ziekenhuisquote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub loopt te stoken....... hoe weinig ze ook in het ziekenhuis te doen hebben op zondagavond, ze kunnen daar niet in zo'n korte tijd zijn bloed afnemen, onderzoeken en ook nog met de resultaten van het eventuele gif komen.
Ach beetje leuk knippen en plakken en de kijkcijfers stijgen weer. En misschien wil Albert er morgen wel een itempje tegenaan gooien in Boulevardquote:Op zondag 25 februari 2007 23:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
psies. hij is aan het dollen. Gewoon typisch gevalletje huub
Marshall Mathersquote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
"Hi, my name is Huub and I'm an alcoholic"
Een chique item of een gelikt item ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
jahebben we eindelijk een chique item vanavond
![]()
JIj weet alles zo goed, vertel mij eens waarom Brainlees en natas nu zo nerveus zijn!????quote:Op zondag 25 februari 2007 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
I love Eminemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |