Als ie het wel gedaan zou hebben zou hij het ooook niet toegeven denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie heeft het dus gevraagd aan briandus ik neem aan dat hij het idd niet heeft gedaan als hij zch niet druk maakt over een bloedtest
De vraag zal hem van achter gesteld zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
hoe kan brian fora's checken dan? dat is toch verbode?
Dat zal wel verteld zijn door "achter".quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
Van achterquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
En uit zichzelf was die er echt niet over begonnen die ratquote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
Zo, Brian weet te vertellen dat alle fora er vol van staan dat hij Huub een slaappil heeft gegeven.
http://www2.evilshare.com/ce762a32-165f-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef Brici het volgende:
NEEMT iemand het gesprek op ??
echt lache moeten ze vaker doenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, heeft FOK en Vol dit aangericht nu?![]()
ik gok ook dat ie het niet gedaan heeft maar het kan natuurlijk ook dat hij net doet alsof ie zich er niet druk over maakt zodat huub geen test laat doen. alles kan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie heeft het dus gevraagd aan briandus ik neem aan dat hij het idd niet heeft gedaan als hij zch niet druk maakt over een bloedtest
Hij weet echt teveel dat is wel erg raarquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Ze hadden die sanctie beter morgen kunnen geven, achter, tijdens een nuchter gesprek.
Hoe weet Brian dit nou weer??
Ik, sorry.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Brici het volgende:
Wie heeft niet bufferende streams????
Ja, dat wil ik ook wel eens weten... Brian?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
Ze hebben aan Brian gevraagd of hij wel of niet iets in de drank van Huub heeft gestoptquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
Nee, hij zegt dat hij het niet gedaan heeft...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef havefun het volgende:
Brian ontkent het dus maar dan nog geloof ik hem niet!
Ik niet, ik gaf al eerder aan dat Huub meer resultaat heeft met een blaastest.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Day het volgende:
OMG, heeft Huub echt zo veel gedronken?
En dan is men hier verbaasd over zijn gedrag?
ALCOHOL!!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
WAAROM is ie zo anders!!!!!!!!!!
dat heeftde redactie gezegdquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet hdnkkk van de fora en wat daar opstaat??????????????
..als een zonnetje hier ... maar eerder vanavond was het een rampquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Brici het volgende:
Wie heeft niet bufferende streams????
omdat achter ook leestquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef havefun het volgende:
Brian ontkent het dus maar dan nog geloof ik hem niet!
Daar komt 'ie dus net vandaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zal wel verteld zijn door "achter".
Hij zei dat achter hem al heeft gevraagd of hij dat heeft gedaan omdat alle fora er vol mee staat.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet hdnkkk van de fora en wat daar opstaat??????????????
Nou en? Dit is weer tv die we in de tijd van Huub en NL haddenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt geweldige reality-tv!! Maar Huub, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk!
Idd, Hij verdient een schop onder zijn kont.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Carlaa het volgende:
Hij gedraagt zich echt als een ongelofelijke klootzak nu! Arrogante zak! IEDEREEN was bezorgt om hem.. wie denkt hij wel dat hij is!
vrouwquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Dit is toch tv man! Als er niks gebeurd sta je ook te zeiken.
Precies, en Brian heeft dus gewoon slaappillen in zijn kamer liggen dus nu is er voor mij helemaal geen twijfel meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
En uit zichzelf was die er echt niet over begonnen die rat![]()
Ja, ze waren zo bezorgd dat ze na 2 uur eens kwamen kijken, omdat Sylvia dat aangaf...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Carlaa het volgende:
Hij gedraagt zich echt als een ongelofelijke klootzak nu! Arrogante zak! IEDEREEN was bezorgt om hem.. wie denkt hij wel dat hij is!
Ik kreeg het idee dat het is verteld toen ie wezenloos voor zich uit zat te staren in de gameroom.quote:
Ja ik precies hetzelfde, maar ben blij dat ik niet net zo veel heb gedronken als Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nou en? Dit is weer tv die we in de tijd van Huub en NL hadden![]()
![]()
Ik zit al de hele dag voor de streams(mede ook door mn eigen kater
![]()
)
Hij heeft een enorm ego, en dat wordt versterkt omdat hij zo dronken is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij is Huub nog steeds onder invloed.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sug4r het volgende:
Huub ziet het als straf maar begrijpt niet dat het voor zelfbescherming is
idd is het zelfbescherming; hij snapt het gewoon niet; wil het shijnbaar niet snappenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sug4r het volgende:
Huub ziet het als straf maar begrijpt niet dat het voor zelfbescherming is
Brian is naar achteren geroepen en geconfronteerd met de vraag of hij slaaptabletten in Huub's drankje heeft gedaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Ze hadden die sanctie beter morgen kunnen geven, achter, tijdens een nuchter gesprek.
Hoe weet Brian dit nou weer??
Je overschat hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sonique het volgende:
Toch is dit spel, ik blijf erbij....
Er zit volgens mij een plan achter, zoals alles bij huub...
Echt niet. Hij is al drie dagen niet echt nuchter geweest, en heeft vanmiddag HEEL erg veel gedronken. Dit is echt.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sonique het volgende:
syl heeft het geprobeerd, maarja huub hoort het gewoon niet, en syl kan veel doen maar hem niet 100% beschermen hij heeft toch zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft een enorm ego, en dat wordt versterkt omdat hij zo dronken is.
Het is nu heel makkelijk om te zeggen: vervelende klootzak, zoek het maar uit.
Sylvia kan nu tonen een echte vriendin te zijn door te proberen de schade beperkt te houden.
Nu overschat je Huub volgens mij hoor. net zoals die dat zelf ook doet overigensquote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sonique het volgende:
Ik denk dat de redactie helemaal niet zo blij gaat zijn. Hij maakt wel tv, je kunt lullen wat je wil maar dit is uitzendingswaardig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
De redactie ziet hem op deze manier graag vertrekken.... hopla weer 10.000 euro voor een goed doel.
brian droomt van ladingen sperma die zijn lichaam maar niet willen verlaten. Dat is plaatsvervangend!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een gekkenhuis hier. Huub gaat uit z'n dak en Brian verteld Natasia dat ze het cadeau van Eric niet open moet maken omdat er sperma in zit![]()
dit laatste heeft Brian niet gezegdquote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft er geen problemen mee dat er een bloedtest gedaan wordt, want hij weet zeker dat hij niks gedaan heeft.
Tuurlijk hij heeft gelijk maar het gaat zo weer fout voor Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat zijn jullie allemaal soft geworden door die freakshow van vanmiddag.
Huub heeft helemaal gelijk, rot dan op naar huis en ga voor je kids zorgen.
Ik denk dat ze die met een drankje nog 'even achter' houdenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt de oude bekenden nog?
Stond op DGK site zelfquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
GOED, wie is die persoon die ermee begon? Rooie had het ergens gelezen toch?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef obezzi het volgende:
lol brian denkt dat eric sperma kadoo doet aan natas lol
Dat begrijp ik wel maar hij heeft wel medebewoners nodig om te kunnen blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat zijn jullie allemaal soft geworden door die freakshow van vanmiddag.
Huub heeft helemaal gelijk, rot dan op naar huis en ga voor je kids zorgen.
Hij sprak zichzelf net tegen tegen z'n moeder.quote:
Het siert Brian dat hij er nog niet mee begonnen is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Missy_1974 het volgende:
ach huub zal vandaag nog wel vertrekken met deze mood, want als brian gaat pushen dan gaat ie nog door het lint ook
Dit is wel vermakelijke tv dit!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een gekkenhuis hier. Huub gaat uit z'n dak en Brian verteld Natasia dat ze het cadeau van Eric niet open moet maken omdat er sperma in zit![]()
dat heeft dgk red. toch ook gezegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef Gigageil het volgende:
Nu weten we dus ook 100% zeker dat Brian pilletjes slikt.......Dat zou ik niet pikken als ik in de schoenen van de mede-miljonairs zou staan. Iemand die zijn gevoel (dus emoties) kan verdoven is in het voordeel......![]()
![]()
Ook al verpest hij het voor zichzelf, ik vind hem scherpquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Chayenne heeft nog even gezongen"
Huub: "Zij kan wel zingen"
Wat zei ze dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia verlulde Brian zojuist...
Zonder Huub had Sylvia er al niet meer gezeten. Als Huub nu weggaat dan is Sylvia nr 1 die weg gaat. Keuzes keuzes. Inlikken heeft haar nog nooit geholpen. Al likt ze de grond voor de voetstappen van Nastasia schoon, ze lopen dwars over de gans heen. ( wat ze dan weer in de kaarten voorziet en zegt dat het zo heeft moeten zijn?)quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef jinca het volgende:
Sylvia is altijd een vriendin geweest...Huubje is een nemer....die geeft niets in een vriendschap...
Van achter? IK snap niet hoe hij aan al die info komt?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef danosa het volgende:
he dat van het niet klaarkomen weet hij ook al van achteren
Tokkiehumorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
hahaha en maar blijven bellen over dat ie met stijn wilt spreken. das toch lachen of ben ik de enige die om zoiets kan lachen?
Thx, beeb.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Brian is naar achteren geroepen en geconfronteerd met de vraag of hij slaaptabletten in Huub's drankje heeft gedaan.
De redactie heeft hij van verschillende fora. Brian zegt dat het gezegd is n.a.v. een gesprek tussen hem en Natasia. Dat ging over het cadeautje van Eric aan Natasia. Hij heeft er geen problemen mee dat er een bloedtest gedaan wordt, want hij weet zeker dat hij niks gedaan heeft.
Ik zie in Huub een potentiële stalker.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
Hoe hij ook belt dat ie "nog steeds" op Stijn wacht en meteen weer ophangt.![]()
Lol Ik denk dat voor die brief hem bereikt hij al weg is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef RSie het volgende:
Het wordt tijd voor een brief vanaf FOK naar Huub.
Ik ga daar direct ff een topic voor openen!
Oh...ze loopt hem nu zwaar te bedreigen!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Natasia:Terwijl je er zelf uitziet als een mislukte make me beautiful
Eric laat Sylvia ook niet gaan, anders is hij ook weg.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zonder Huub had Sylvia er al niet meer gezeten. Als Huub nu weggaat dan is Sylvia nr 1 die weg gaat. Keuzes keuzes. Inlikken heeft haar nog nooit geholpen. Al likt ze de grond voor de voetstappen van Nastasia schoon, ze lopen dwars over de gans heen. ( wat ze dan weer in de kaarten voorziet en zegt dat het zo heeft moeten zijn?)
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef raggende_annie het volgende:
huub gaat toch weer lekker nu. dit is waarom we hem zo graag terug hadden
quote:
Het begint er een beetje op te lijken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Is de verjaardag van Natasia nu definitief verpest?![]()
![]()
![]()
Huub je bent een held!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef Sonique het volgende:
Gelukkig zegt Huub de waarheid, precies wat Natasia wil
Ik vind het leuk!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef CartWOman het volgende:
De mensen hier die dit gedrag van Huub zoooo leuk vinden, morgen (en misschien vanavond al) is 'ie weg door dit tenenkrommend gedrag. Alsof het dan nog zo leuk is.![]()
Beetje erg dom ja...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Meiisjeeh het volgende:
Ul wat doet syl ?
Ik zit met mijn handen op de monitor te roepen naar huub:quote:
Kinderneukeraar.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Brulkip het volgende:
Zij zegt dat zijn broer een kleine kinderneuker is...ik had haar helemaal inelkaar geschopt!
walgelijk wijf maar die sylvia en eric ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Lieve het volgende:
Ze heeft daarstraks alle islamieten opgeroepen hem te vermoorden! En dan is ze nu zooo zielig?
Syl redt haar hachie, Huub loopt bijna het huis uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef obezzi het volgende:
wat doet sylvia nuu?? jesus
Huub is een nationale held!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:49 schreef partyyboyy het volgende:
Mensen die hier nu over beginnen te zeiken![]()
Iedereen wilde dat Natasia werd aangepakt en dat gebeurde NU!!!
ZE HUILTTTTTT![]()
![]()
Geweldig hequote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef XiChico het volgende:
Haha.. "Je kan mij niet raken" & dan dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |