Als ie het wel gedaan zou hebben zou hij het ooook niet toegeven denk ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie heeft het dus gevraagd aan briandus ik neem aan dat hij het idd niet heeft gedaan als hij zch niet druk maakt over een bloedtest
De vraag zal hem van achter gesteld zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
hoe kan brian fora's checken dan? dat is toch verbode?
Dat zal wel verteld zijn door "achter".quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
Van achterquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
En uit zichzelf was die er echt niet over begonnen die ratquote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Marrije het volgende:
Zo, Brian weet te vertellen dat alle fora er vol van staan dat hij Huub een slaappil heeft gegeven.
http://www2.evilshare.com/ce762a32-165f-102a-847b-00a0c993e9d6quote:Op zondag 25 februari 2007 21:22 schreef Brici het volgende:
NEEMT iemand het gesprek op ??
echt lache moeten ze vaker doenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Kinga het volgende:
Holy shit, heeft FOK en Vol dit aangericht nu?![]()
ik gok ook dat ie het niet gedaan heeft maar het kan natuurlijk ook dat hij net doet alsof ie zich er niet druk over maakt zodat huub geen test laat doen. alles kan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:33 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie heeft het dus gevraagd aan briandus ik neem aan dat hij het idd niet heeft gedaan als hij zch niet druk maakt over een bloedtest
Hij weet echt teveel dat is wel erg raarquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Ze hadden die sanctie beter morgen kunnen geven, achter, tijdens een nuchter gesprek.
Hoe weet Brian dit nou weer??
Ik, sorry.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Brici het volgende:
Wie heeft niet bufferende streams????
Ja, dat wil ik ook wel eens weten... Brian?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
Ze hebben aan Brian gevraagd of hij wel of niet iets in de drank van Huub heeft gestoptquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef obezzi het volgende:
Nee, hij zegt dat hij het niet gedaan heeft...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef havefun het volgende:
Brian ontkent het dus maar dan nog geloof ik hem niet!
Ik niet, ik gaf al eerder aan dat Huub meer resultaat heeft met een blaastest.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Day het volgende:
OMG, heeft Huub echt zo veel gedronken?
En dan is men hier verbaasd over zijn gedrag?
ALCOHOL!!!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
WAAROM is ie zo anders!!!!!!!!!!
dat heeftde redactie gezegdquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet hdnkkk van de fora en wat daar opstaat??????????????
..als een zonnetje hier ... maar eerder vanavond was het een rampquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Brici het volgende:
Wie heeft niet bufferende streams????
omdat achter ook leestquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef havefun het volgende:
Brian ontkent het dus maar dan nog geloof ik hem niet!
Daar komt 'ie dus net vandaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat zal wel verteld zijn door "achter".
Hij zei dat achter hem al heeft gevraagd of hij dat heeft gedaan omdat alle fora er vol mee staat.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
Hoe weet hdnkkk van de fora en wat daar opstaat??????????????
Nou en? Dit is weer tv die we in de tijd van Huub en NL haddenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het is echt geweldige reality-tv!! Maar Huub, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk!
Idd, Hij verdient een schop onder zijn kont.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Carlaa het volgende:
Hij gedraagt zich echt als een ongelofelijke klootzak nu! Arrogante zak! IEDEREEN was bezorgt om hem.. wie denkt hij wel dat hij is!
vrouwquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef havefun het volgende:
[..]
Dit is toch tv man! Als er niks gebeurd sta je ook te zeiken.
Precies, en Brian heeft dus gewoon slaappillen in zijn kamer liggen dus nu is er voor mij helemaal geen twijfel meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
En uit zichzelf was die er echt niet over begonnen die rat![]()
Ja, ze waren zo bezorgd dat ze na 2 uur eens kwamen kijken, omdat Sylvia dat aangaf...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Carlaa het volgende:
Hij gedraagt zich echt als een ongelofelijke klootzak nu! Arrogante zak! IEDEREEN was bezorgt om hem.. wie denkt hij wel dat hij is!
Ik kreeg het idee dat het is verteld toen ie wezenloos voor zich uit zat te staren in de gameroom.quote:
Ja ik precies hetzelfde, maar ben blij dat ik niet net zo veel heb gedronken als Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nou en? Dit is weer tv die we in de tijd van Huub en NL hadden![]()
![]()
Ik zit al de hele dag voor de streams(mede ook door mn eigen kater
![]()
)
Hij heeft een enorm ego, en dat wordt versterkt omdat hij zo dronken is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Carlaa het volgende:
Volgens mij is Huub nog steeds onder invloed.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sug4r het volgende:
Huub ziet het als straf maar begrijpt niet dat het voor zelfbescherming is
idd is het zelfbescherming; hij snapt het gewoon niet; wil het shijnbaar niet snappenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sug4r het volgende:
Huub ziet het als straf maar begrijpt niet dat het voor zelfbescherming is
Brian is naar achteren geroepen en geconfronteerd met de vraag of hij slaaptabletten in Huub's drankje heeft gedaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:34 schreef CartWOman het volgende:
Ze hadden die sanctie beter morgen kunnen geven, achter, tijdens een nuchter gesprek.
Hoe weet Brian dit nou weer??
Je overschat hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sonique het volgende:
Toch is dit spel, ik blijf erbij....
Er zit volgens mij een plan achter, zoals alles bij huub...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |