Zonder Huub had Sylvia er al niet meer gezeten. Als Huub nu weggaat dan is Sylvia nr 1 die weg gaat. Keuzes keuzes. Inlikken heeft haar nog nooit geholpen. Al likt ze de grond voor de voetstappen van Nastasia schoon, ze lopen dwars over de gans heen. ( wat ze dan weer in de kaarten voorziet en zegt dat het zo heeft moeten zijn?)quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef jinca het volgende:
Sylvia is altijd een vriendin geweest...Huubje is een nemer....die geeft niets in een vriendschap...
Van achter? IK snap niet hoe hij aan al die info komt?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef danosa het volgende:
he dat van het niet klaarkomen weet hij ook al van achteren
Tokkiehumorquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef raggende_annie het volgende:
hahaha en maar blijven bellen over dat ie met stijn wilt spreken. das toch lachen of ben ik de enige die om zoiets kan lachen?
Thx, beeb.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Brian is naar achteren geroepen en geconfronteerd met de vraag of hij slaaptabletten in Huub's drankje heeft gedaan.
De redactie heeft hij van verschillende fora. Brian zegt dat het gezegd is n.a.v. een gesprek tussen hem en Natasia. Dat ging over het cadeautje van Eric aan Natasia. Hij heeft er geen problemen mee dat er een bloedtest gedaan wordt, want hij weet zeker dat hij niks gedaan heeft.
Ik zie in Huub een potentiële stalker.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef Gert het volgende:
Hoe hij ook belt dat ie "nog steeds" op Stijn wacht en meteen weer ophangt.![]()
Lol Ik denk dat voor die brief hem bereikt hij al weg is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef RSie het volgende:
Het wordt tijd voor een brief vanaf FOK naar Huub.
Ik ga daar direct ff een topic voor openen!
Oh...ze loopt hem nu zwaar te bedreigen!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Natasia:Terwijl je er zelf uitziet als een mislukte make me beautiful
Eric laat Sylvia ook niet gaan, anders is hij ook weg.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zonder Huub had Sylvia er al niet meer gezeten. Als Huub nu weggaat dan is Sylvia nr 1 die weg gaat. Keuzes keuzes. Inlikken heeft haar nog nooit geholpen. Al likt ze de grond voor de voetstappen van Nastasia schoon, ze lopen dwars over de gans heen. ( wat ze dan weer in de kaarten voorziet en zegt dat het zo heeft moeten zijn?)
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:44 schreef raggende_annie het volgende:
huub gaat toch weer lekker nu. dit is waarom we hem zo graag terug hadden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |