Echt niet. Hij is al drie dagen niet echt nuchter geweest, en heeft vanmiddag HEEL erg veel gedronken. Dit is echt.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sonique het volgende:
Toch is dit spel, ik blijf erbij....
Er zit volgens mij een plan achter, zoals alles bij huub...
syl heeft het geprobeerd, maarja huub hoort het gewoon niet, en syl kan veel doen maar hem niet 100% beschermen hij heeft toch zijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft een enorm ego, en dat wordt versterkt omdat hij zo dronken is.
Het is nu heel makkelijk om te zeggen: vervelende klootzak, zoek het maar uit.
Sylvia kan nu tonen een echte vriendin te zijn door te proberen de schade beperkt te houden.
Nu overschat je Huub volgens mij hoor. net zoals die dat zelf ook doet overigensquote:Op zondag 25 februari 2007 21:38 schreef Sonique het volgende:
Toch is dit spel, ik blijf erbij....
Er zit volgens mij een plan achter, zoals alles bij huub...
Ik denk dat de redactie helemaal niet zo blij gaat zijn. Hij maakt wel tv, je kunt lullen wat je wil maar dit is uitzendingswaardig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
De redactie ziet hem op deze manier graag vertrekken.... hopla weer 10.000 euro voor een goed doel.
brian droomt van ladingen sperma die zijn lichaam maar niet willen verlaten. Dat is plaatsvervangend!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een gekkenhuis hier. Huub gaat uit z'n dak en Brian verteld Natasia dat ze het cadeau van Eric niet open moet maken omdat er sperma in zit![]()
dit laatste heeft Brian niet gezegdquote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hij heeft er geen problemen mee dat er een bloedtest gedaan wordt, want hij weet zeker dat hij niks gedaan heeft.
Tuurlijk hij heeft gelijk maar het gaat zo weer fout voor Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat zijn jullie allemaal soft geworden door die freakshow van vanmiddag.
Huub heeft helemaal gelijk, rot dan op naar huis en ga voor je kids zorgen.
Ik denk dat ze die met een drankje nog 'even achter' houdenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Komt de oude bekenden nog?
Stond op DGK site zelfquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
GOED, wie is die persoon die ermee begon? Rooie had het ergens gelezen toch?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef obezzi het volgende:
lol brian denkt dat eric sperma kadoo doet aan natas lol
Dat begrijp ik wel maar hij heeft wel medebewoners nodig om te kunnen blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat zijn jullie allemaal soft geworden door die freakshow van vanmiddag.
Huub heeft helemaal gelijk, rot dan op naar huis en ga voor je kids zorgen.
Hij sprak zichzelf net tegen tegen z'n moeder.quote:
Het siert Brian dat hij er nog niet mee begonnen is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Missy_1974 het volgende:
ach huub zal vandaag nog wel vertrekken met deze mood, want als brian gaat pushen dan gaat ie nog door het lint ook
Dit is wel vermakelijke tv dit!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een gekkenhuis hier. Huub gaat uit z'n dak en Brian verteld Natasia dat ze het cadeau van Eric niet open moet maken omdat er sperma in zit![]()
dat heeft dgk red. toch ook gezegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:41 schreef Gigageil het volgende:
Nu weten we dus ook 100% zeker dat Brian pilletjes slikt.......Dat zou ik niet pikken als ik in de schoenen van de mede-miljonairs zou staan. Iemand die zijn gevoel (dus emoties) kan verdoven is in het voordeel......![]()
![]()
Ook al verpest hij het voor zichzelf, ik vind hem scherpquote:Op zondag 25 februari 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Chayenne heeft nog even gezongen"
Huub: "Zij kan wel zingen"
Wat zei ze dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia verlulde Brian zojuist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |