quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
En als er wel wat in die drank zat,dan ben je echt suf.
Vind het belachelijk dat iedereen hem nu afvalt daar en hier.
Klopt GerTquote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, alleen had hij op een leukere manier kunnen lopen gallen dan dit.
Een donkere vrouw rond de 40 en vindt Natasia niet leuk geloof ik, die zou het huis in komen.quote:
gokje het komt van een eiland.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Toch wel of het een man of een vrouw wordt?![]()
Laat het gaan meid, doorgaan is oeverloosquote:
Precies, hij heeft alleen zichzelf er nu maar mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, alleen had hij op een leukere manier kunnen lopen gallen dan dit.
shit, die had ik nog niet gezien. ik krijg spontaan braakneigingen, alsof ik zelf teveel op hebquote:
is dat syl's verantwoording dan, die heeft zo langzamerhand ook haar buik vol van zijn gedrag.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt, zeker Sylvia had wel een paar keer naar Huub kunnen gaan om te zien of alles nog goed met hem was. Als hij dan wakker wordt, pilletjes of niet, ben je natuurlijk suf. Hem dan zo de grond in boren vind ik ook laag.
Ook ik vind Huub leuker met geen of minder alcohol, maar hij heeft ook 2 weken niet gedronken en dan komt het best wel hard aan hoor. Misschien dat ze met zijn allen kunnen zeggen dat ze minder alcoholol gaan drinken .... wie weet helpt het.
En die Rat ... blijft het maar inwrijven ... denk toch dat hij iets heeft gedaan.
Nou ik vind dat Syl niks te verwijten valt, ze heeft hem een paar keer gewaarschuwd, maar Huub wil gewoon niet luisteren. Naar niemand. En ze mag best kritisch zijn ondanks hun band.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klopt, zeker Sylvia had wel een paar keer naar Huub kunnen gaan om te zien of alles nog goed met hem was. Als hij dan wakker wordt, pilletjes of niet, ben je natuurlijk suf. Hem dan zo de grond in boren vind ik ook laag.
Ook ik vind Huub leuker met geen of minder alcohol, maar hij heeft ook 2 weken niet gedronken en dan komt het best wel hard aan hoor. Misschien dat ze met zijn allen kunnen zeggen dat ze minder alcoholol gaan drinken .... wie weet helpt het.
En die Rat ... blijft het maar inwrijven ... denk toch dat hij iets heeft gedaan.
quote:
Op VOL is er een reactie over. DUs als we die tijd weten dan zal het wel iets ervoor zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 16:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt.
Dan moeten we wel de tijd ongeveer weten.
ze mag zeker kritisch zijn, maar het viel me gisteren ook al op toen huub rode vlekken kreeg, dat syl erg weinig interesse toonde. alleen amanda deed wat. viel me tegen van syl.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ik vind dat Syl niks te verwijten valt, ze heeft hem een paar keer gewaarschuwd, maar Huub wil gewoon niet luisteren. Naar niemand. En ze mag best kritisch zijn ondanks hun band.
Misschien weet ik weet niets meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben het zó ontzettend me je eens. Ze heeft het vanmorgen/begin van de middag nog geprobeerd om hem in toom te houden en dat vond ik al engelengeduld. Het houdt ergens op.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
[..]
is dat syl's verantwoording dan, die heeft zo langzamerhand ook haar buik vol van zijn gedrag.
Ze heeft hem genoeg gesteund, tijd dat Huub volwassen wordt.
Dat is idd een vreemde opmerking want Huub heeft vanmorgen/vanmiddag in de keuken waar Brian bijstond whiskey sour staan te maken. Brian nam toen zelf ook iets te drinken, weet alleen niet wat.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef avonne het volgende:
"Wiskey ook?' vraagt Brian.
Gisteren zat Brian met een fles whiskey in handen.
Ik geloof wel dat Huub strontlazerus is, maar Brian blijft eng
Ben nog steeds voor Huub!!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:52 schreef agovvapeldoorn het volgende:
Brian heeft het voor elkaar,
Iedereen tegen Huub?
Ook Silvia jammer hoor.
Lijkt mij niet meer dan menselijk om even te kijken of het goed gaat met je medebewoner.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:51 schreef 2live het volgende:
[..]
is dat syl's verantwoording dan, die heeft zo langzamerhand ook haar buik vol van zijn gedrag.
Ze heeft hem genoeg gesteund, tijd dat Huub volwassen wordt.
Dank jequote:Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Jezus kleinzusje, ga anders even de hond uit laten.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:52 schreef havefun het volgende:
Mischien Heeft de DGK redactie Huub gedrogeerd om te voorkomen dat Huub Natasia's kinderen zou lopen sarren. En dat zou extra druk betekenen voor Natasia om eruit te gaan, en dan verliesd de DGk de kijkcijfers ( Tenminste dat denken zij )
Sylvia heeft Huub al zo vaak gewaarschuwd over zijn drankgebruik. Waarom zou ze hem continue in de gaten moeten houden? Ze is z'n moeder toch niet? Eigen schuld, hoor. Heb er totaal geen medelijden mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:49 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet overdrijven....quote:Op zondag 25 februari 2007 16:52 schreef havefun het volgende:
Mischien Heeft de DGK redactie Huub gedrogeerd om te voorkomen dat Huub Natasia's kinderen zou lopen sarren. En dat zou extra druk betekenen voor Natasia om eruit te gaan, en dan verliesd de DGk de kijkcijfers ( Tenminste dat denken zij )
mss ben jij paranoiaquote:Op zondag 25 februari 2007 16:52 schreef havefun het volgende:
Hoi hoi, wij willen graag het gesprek tussen Zdngmw en Braaaaaaaaaajen, waar ze het hebben over iets in het drankje gedaan hebben van Huub. Stond op VOL.quote:
Heb je een tijd ?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi hoi, wij willen graag het gesprek tussen Zdngmw en Braaaaaaaaaajen, waar ze het hebben over iets in het drankje gedaan hebben van Huub. Stond op VOL.
Je bedoelt hdnkkkquote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi hoi, wij willen graag het gesprek tussen Zdngmw en Braaaaaaaaaajen, waar ze het hebben over iets in het drankje gedaan hebben van Huub. Stond op VOL.
jup, vind ik ook opvallend. meestal wacht hij op reactie en reageert daarop. in dit geval is hij de actieve zwengelaar.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef partyyboyy het volgende:
Brain lult ook steeds dat het de alcohol moet zijn!
Hij blijft er over doorgaan....ook raar!
Ik wed dat Bart hier weinig van ziet, als hij iets zat is dan zijn het de bewoners van DGK welquote:Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef crohntje het volgende:
Wat zal Bart blij zijn dat ie dit niet mee hoeft te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |