Nee, wel moeder maar ik werk.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een H.U.I.S.M.O.E.D.E.R![]()
![]()
Dat ligt echt aan jou (of je provider).quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat de streams bufferden omdat Wilgo kwam? Ik geloof er geen pest van dat dit toeval is ( ja DGK, daar worden jullie boos om, dat ik niet geloof wat jullie zonder meer iemand willen laten geloven. Maar ik ben geen lemming)
moet je ff zoeken naar de goede streams mss.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:40 schreef Lieve het volgende:
Ik denk dat de streams bufferden omdat Wilgo kwam? Ik geloof er geen pest van dat dit toeval is ( ja DGK, daar worden jullie boos om, dat ik niet geloof wat jullie zonder meer iemand willen laten geloven. Maar ik ben geen lemming)
neequote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja redactie, kunnen jullie misschien een tipje van de sluier oplichten over de nieuwe miljonair?
Bij mij is het bewolktquote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef F04 het volgende:
De gouden stream doen het hier als een zonnetje.
De drank kast word schoongemaakt, daar heeft hij gezeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef cindy10 het volgende:
wat is trouwens de uitslag van het checken bij huub?
is hij nog aanspreekbaar?
veel drank en een van Brian's pilletjes - ben zo benieuwd naar het filmpje met de hints!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja ...maar hij heeft alleen maar teveel gezopen
Nou dat beloofd wat ...quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef cindy10 het volgende:
er komt nog veel meer volgens natasia?
hoop een gehuurde olifant die over haar heen denderd in volle galop!
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef Ashrak het volgende:
Ze kunnen wel allemaal Huub nu afvallen dat hij het niet kan maken dat hij in de gang heeft geplast, maar er is ook niemand die naar hem toe is gegaan om hem in de gaten te houden.
Die van Huub een kwartiertje geleden ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef F04 het volgende:
Als het een vrouw word heeft Brian weer een nieuwe prooi.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Toch wel of het een man of een vrouw wordt?![]()
ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
veel drank en een van Brian's pilletjes - ben zo benieuwd naar het filmpje met de hints!
Goed zo, had niets anders van haar verwachtquote:Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
natas dr verjaardag was heerlijk,veel bling bling,en je kids verwaarlozen!
ideale verjaardag dus voor dr
Bedankt voor jullie respectvolle reactie ( mag ook zonder grappige feest icoontjes)quote:
heb jij geloof ik ook last van.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef Lieve het volgende:
Toch wel eng dat er geen streams meer van Huub worden uitgezonden!
Terwijl ik de achtergrondoppas steeds minder vertrouw?
( ja, dat krijg je ervan. Als je niet kunt nuanceren en uithaalt bnaar alle streamers? Dan krijg je een knauw in je vertrouwen. Ook als ik zie hoe iedereen zich het vuur uit zijn sloffen rent voor Madamme. Kennelijk heeft SYlvia ook stroopinstructies?
Ja idd, van bewoners en eigen verslavingquote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat veel kijkers sowiesó een beetje genoeg beginnen te krijgen van die bewoners, en van hun eigen verslaving.
Maar het zou me niets verbazen als Huub een nieuw alcoholverbod krijgt, en er komt vandaag of morgen een intelligente, spraakmakende nieuwe bewoonster in het huis. Schijnt.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie respectvolle reactie ( mag ook zonder grappige feest icoontjes)
Ben bang dat niemand die heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
veel drank en een van Brian's pilletjes - ben zo benieuwd naar het filmpje met de hints!
Mee eens, alleen had hij op een leukere manier kunnen lopen gallen dan dit.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef kleinzusje het volgende:
Ondanks zn drank gebruik is Huub wel de eerlijkste van het stel...................feest vieren voor zo'n nep divadel..................beter
Ja, kunst... Wilgo en de achterbancriminelen van Natasja zijn weg. Nu doen ze het weer! Maar DGK kan het niet helpen hoor?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef F04 het volgende:
Klopte het verhaal van Natasia's kapster?quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
En als er wel wat in die drank zat,dan ben je echt suf.
Vind het belachelijk dat iedereen hem nu afvalt daar en hier.
Laat me raden, je bent een huismoeder?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, alleen had hij op een leukere manier kunnen lopen gallen dan dit.
Ja hij wil het er ook elke keer over hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik vind Brain zich net zo gedragen als toen ie contactpunten had gejat of een Beautycase had weggeflikkert....
Ik geloof dit ook voor 100%, zo achterdochtig ben ik niet, helaas zijn dat wel heel veel andere users, maarja gewoon lekker laten gaanquote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
NOgmaals over de streams, het bufferen dan (the locks doen wij...): Bij Versatel, surfnet en Hetnet hebben ze problemen met hun streaming servers. Garnier heeft dit gesignaleerd en hopelijk is het zo snel mogelijk opgelost. Dit loopt dus al een paar dagen
hou de site in de gaten. Ik weet het nu nog nietquote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoe laat komt de nieuwe miljonair ongeveer?
HiDIHo neemt toch alles op?quote:
Ik denk... dat dit voor hem wel de beste manier was. Hij had al snel door dat Sylvia en Eric liepen te kwijlen en te likken. Dat ruziet niet leukquote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, alleen had hij op een leukere manier kunnen lopen gallen dan dit.
Wat heeft die gezegd?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Day het volgende:
[..]
Klopte het verhaal van Natasia's kapster?
Hear!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou mensen, jullie kunnen ook overdrijven met het wantrouwen etc van/naar de redactie. Het is maar een programma!
Je maakt mij niet wijs dat hij er nu ineens niet meer tegen kan.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik snap huub niet. hij beweerde dat hij rustiger aan zou doen omdat hij zich zelf terug gezien had tijdens zijn "vakantie" en er niet trots op was wat ie zag. maar hij is nu nog erger bezig dan eerst.
ook dat verhaal tegen sylvia dat ie nu pas voor het eerst zag hoe snel je aan iemand ziet dat ie wat gedronken heeft, geen totaal geen verandering gebracht. dat lijkt ie alweer vergeten.
ik kan maar 1 ding concluderen. huub heeft totaal geen controle over de alcohol. hij heeft zichzelf en zijn drankverbruik niet in de hand. triest. echt een afknapper
Persoon 1: een dondere vrouw die tegen NatasJa is. Bron: Patricia.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef Gert het volgende:
Maar het zou me niets verbazen als Huub een nieuw alcoholverbod krijgt, en er komt vandaag of morgen een intelligente, spraakmakende nieuwe bewoonster in het huis. Schijnt.
Gapen is respectloosquote:
wat heeft huub gedaan tegenover wilgo of natas?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Pavement het volgende:
Beste DGK redactie bieden jullie huub bescherming buiten het huis, volgens mij molesteerd wilgo hem hij heeft reden genoeg
Dat zeg ik dus. Dat het leuker had gekund. En nee, ik ben geen huismoeder.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een huismoeder?![]()
Hij was strontvervelend in de kapsalon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |