Ja hij wil het er ook elke keer over hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef uitgeslapen het volgende:
Ik vind Brain zich net zo gedragen als toen ie contactpunten had gejat of een Beautycase had weggeflikkert....
Ik geloof dit ook voor 100%, zo achterdochtig ben ik niet, helaas zijn dat wel heel veel andere users, maarja gewoon lekker laten gaanquote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
NOgmaals over de streams, het bufferen dan (the locks doen wij...): Bij Versatel, surfnet en Hetnet hebben ze problemen met hun streaming servers. Garnier heeft dit gesignaleerd en hopelijk is het zo snel mogelijk opgelost. Dit loopt dus al een paar dagen
hou de site in de gaten. Ik weet het nu nog nietquote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoe laat komt de nieuwe miljonair ongeveer?
HiDIHo neemt toch alles op?quote:
Ik denk... dat dit voor hem wel de beste manier was. Hij had al snel door dat Sylvia en Eric liepen te kwijlen en te likken. Dat ruziet niet leukquote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, alleen had hij op een leukere manier kunnen lopen gallen dan dit.
Wat heeft die gezegd?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Day het volgende:
[..]
Klopte het verhaal van Natasia's kapster?
Hear!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nou mensen, jullie kunnen ook overdrijven met het wantrouwen etc van/naar de redactie. Het is maar een programma!
Je maakt mij niet wijs dat hij er nu ineens niet meer tegen kan.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef vzzzzzbx het volgende:
ik snap huub niet. hij beweerde dat hij rustiger aan zou doen omdat hij zich zelf terug gezien had tijdens zijn "vakantie" en er niet trots op was wat ie zag. maar hij is nu nog erger bezig dan eerst.
ook dat verhaal tegen sylvia dat ie nu pas voor het eerst zag hoe snel je aan iemand ziet dat ie wat gedronken heeft, geen totaal geen verandering gebracht. dat lijkt ie alweer vergeten.
ik kan maar 1 ding concluderen. huub heeft totaal geen controle over de alcohol. hij heeft zichzelf en zijn drankverbruik niet in de hand. triest. echt een afknapper
Persoon 1: een dondere vrouw die tegen NatasJa is. Bron: Patricia.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef Gert het volgende:
Maar het zou me niets verbazen als Huub een nieuw alcoholverbod krijgt, en er komt vandaag of morgen een intelligente, spraakmakende nieuwe bewoonster in het huis. Schijnt.
Gapen is respectloosquote:
wat heeft huub gedaan tegenover wilgo of natas?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Pavement het volgende:
Beste DGK redactie bieden jullie huub bescherming buiten het huis, volgens mij molesteerd wilgo hem hij heeft reden genoeg
Dat zeg ik dus. Dat het leuker had gekund. En nee, ik ben geen huismoeder.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent een huismoeder?![]()
Hij was strontvervelend in de kapsalon.
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
En als er wel wat in die drank zat,dan ben je echt suf.
Vind het belachelijk dat iedereen hem nu afvalt daar en hier.
Klopt GerTquote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Een donkere vrouw rond de 40 en vindt Natasia niet leuk geloof ik, die zou het huis in komen.quote:
gokje het komt van een eiland.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Toch wel of het een man of een vrouw wordt?![]()
Laat het gaan meid, doorgaan is oeverloosquote:
Precies, hij heeft alleen zichzelf er nu maar mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |