abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2007 @ 17:07:33 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46661553
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:05 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Huntelaar naait zichzelf en Vormer een gele kaart aan.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:09:50 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46661645
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:39 schreef BobbyHill het volgende:
Een signaal moet je met alle 18 clubs samen geven, niet individueel.
Ja, in je dromen gebeurt dat misschien. Waar Ajacieden zich hard van achteren genomen voelen, zijn AZ'ers weer blij met die dwalingen. Er zijn elke week dus minstens 9 teams tevreden over de scheidsrechter.
pi_46661960
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:09 schreef twi het volgende:
Ja, in je dromen gebeurt dat misschien. Waar Ajacieden zich hard van achteren genomen voelen, zijn AZ'ers weer blij met die dwalingen. Er zijn elke week dus minstens 9 teams tevreden over de scheidsrechter.
Ja, en aan het eind van het seizoen zijn we allemaal evenveel genaaid, dus dat is dan een mooi moment om aan de bel te trekken bij de KNVB.

Als een stel huilebalken van het veld lopen is echt te treurig .
Woo-loo-loo!
  zondag 25 februari 2007 @ 17:20:15 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46662081
Ik vind van niet eigenlijk. Je mag wel eens een statement maken. Van de week wilde Lille het nog doen. Raad eens uit welk land de scheidsrechter kwam?

Genaaid uit bij Werder, genaaid bij AZ, persoonlijk kan ik me niet echt een wedstrijd herinneren waarbij we dingen zo overduidelijk mee kregen hoor. Ja, tegen Utrecht die finale. Hoe lang is dat al niet geleden?
pi_46662175
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:20 schreef twi het volgende:
Ik vind van niet eigenlijk. Je mag wel eens een statement maken. Van de week wilde Lille het nog doen. Raad eens uit welk land de scheidsrechter kwam?

Genaaid uit bij Werder, genaaid bij AZ, persoonlijk kan ik me niet echt een wedstrijd herinneren waarbij we dingen zo overduidelijk mee kregen hoor. Ja, tegen Utrecht die finale. Hoe lang is dat al niet geleden?
Sneijder (1-0) tegen Roda wellicht? (bal uit handen keeper slaan, hoewel je ook hier natuurlijk weer over kan discussieren).
  zondag 25 februari 2007 @ 17:23:35 #256
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46662238
quote:
Dat was gewoon te triest voor woorden. Was gewoon een mooi en terecht doelpunt van Giggs...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_46662449
quote:

Braamhaar had in beide gevallen gewoon gelijk en Lille mogen ze van mijn part meteen de CL uitmieteren. Het veld aflopen omdat je je benadeeld voelt is wel zo enorm laag.

Het is gewoon jammer dat we in Nederland misschien maar 2 goede scheidsrechters hebben. Ajax is nu de pineut, maar volgende week kan het weer een ander team zijn.
Woo-loo-loo!
pi_46662616
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:28 schreef BobbyHill het volgende:

Het is gewoon jammer dat we in Nederland misschien maar 2 goede scheidsrechters hebben. Ajax is nu de pineut, maar volgende week kan het weer een ander team zijn.
En dát moet maar eens afgelopen zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_46662795
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:

En dát moet maar eens afgelopen zijn.
Mee eens. Maar ik denk dat de clubs dat gezamelijk best kunnen aankaarten. Aan het eind van het seizoen is iedereen altijd evenveel genaaid, dus er zijn echt geen ploegen bij die hun handen er vanaf willen houden. Maar eigenlijk zou de KNVB helemaal niemand nodig moeten hebben om het punt op de agenda te zetten. Ze hadden er al lang en breed wat aan moeten doen.
Woo-loo-loo!
pi_46663262
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:37 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Mee eens. Maar ik denk dat de clubs dat gezamelijk best kunnen aankaarten. Aan het eind van het seizoen is iedereen altijd evenveel genaaid, dus er zijn echt geen ploegen bij die hun handen er vanaf willen houden. Maar eigenlijk zou de KNVB helemaal niemand nodig moeten hebben om het punt op de agenda te zetten. Ze hadden er al lang en breed wat aan moeten doen.
Das natuurlijk grote onzin hé.
pi_46663574
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef De_Ananas het volgende:

Das natuurlijk grote onzin hé.
Het is toch een groot subjectief gebeuren, kan je moeilijk een statistiekje over opzetten.Ik bedoel natuurlijk niet letterlijk evenveel. In ieder geval wordt geen enkele club stelselmatig benadeeld in de competitie. Iedereen heeft gewoon wel eens last van de scheidsrechter. En Ajax aan het eind van het seizoen misschien vaker dan PSV of Roda JC, maar wellicht minder vaak dan RKC.

Ik weet gewoon zeker dat elke trainer, speler en voorzitter in de HCE het er over eens zal zijn dat de scheidsrechters beneden alle peil fluiten. Ze kijken naast hun eigen wedstrijden toch ook gewoon Talpa?
Woo-loo-loo!
pi_46663788
Schijt-uitslag, schijt Wegerefeef, dag titel.

En nog steeds maar heel sporadisch internet hier . Conclusie: schijtdag.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:06:29 #263
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46663953
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:02 schreef Roeni3 het volgende:
Schijt-uitslag, schijt Wegerefeef, dag titel.

En nog steeds maar heel sporadisch internet hier . Conclusie: schijtdag.
alles komt goed
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46664050
quote:
Ajax mag zich benadeeld voelen

Alkmaar, 25 feb 2007
Ajax bewaart slechte herinneringen aan zijn debuutwedstrijd in het DSB Stadion. Het eerste duel in de nieuwe voetbaltempel van AZ leverde de ploeg van trainer Henk ten Cate kostbaar en teleurstellend puntenverlies op: 1-1.

Uiteindelijk drukten twee momenten een beslissend stempel op AZ - Ajax. De tweede gele kaart van Edgar Davids gaf de wedstrijd, op slag van rust, een nieuwe wending. De rode kaart was zowel Davids als scheidsrechter Wefereef aan te rekenen. Slechts drie minuten na zijn eerste boeking ging de middenvelder opnieuw in de fout. De Ajacied werkte Moussa Dembélé tegen het gras. De treurige consequentie was dat de Amsterdammers het een complete speelhelft met een mannetje minder moesten stellen. De eerste kaart voor de routinier was wel discutabel. Zeer discutabel zelfs. Julian Jenner ging wel zeer gewillig naar het gras. Wegereef kende echter geen enkele twijfel.

De Ajacieden mochten zich nog duidelijker beklagen over de wijze waarop de Alkmaarse gelijkmaker werd ingeleid. Doelman Maarten Stekelenburg werd tien minuten voor tijd getorpedeerd door Demy de Zeeuw. De Alkmaarder gleed duidelijk met gestrekt been in op de Ajax-keeper. Omdat Stekelenburg geblesseerd bleef liggen, was het voor Maarten Martens een koud kunstje om de gelijkmaker in het lege doel te werken: 1-1. Stekelenburg werd vervolgens minutenlang behandeld door de Amsterdamse verzorger.

Een kwartier eerder hadden de tien Ajacieden nog een verrassende voorsprong genomen op de elf Alkmaarders. Voormalig AZ-speler Kenneth Perez werkte de bal van dichtbij snoeihard voorbij doelman Boy Waterman. Het voorbereidende werk werd vooral geleverd door Leonardo. Met de openingstreffer kregen de Amsterdammers in elk geval loon naar keihard werken. Ondanks de tegenslagen bleef het Ajax-tiental solide en vanuit een hecht collectief opereren. ,,Ik moet mijn ploeg een groot compliment maken, voor de manier waarop het team is omgegaan met erg veel tegenslag’’, opende Ten Cate zijn persconferentie met een terecht compliment.

De beide beeldbepalende momenten kwamen uitgebreid aan bod in de volle perszaal van het DSB Stadion. ,,Ik hoef de beelden niet eens terug te zien, het lijkt me heel duidelijk’’, doelde de Ajax-trainer op de overtreding op Stekelenburg. Wegereef had de AZ-aanval af moeten fluiten; de arbiter had de Ajacied in bescherming moeten nemen. ,,Maar de leiding blonk niet uit in het nemen van goede beslissingen’’, concludeerde Ten Cate. ,,Ik wil daarmee niet zeggen dat AZ is bevoordeeld. Ajax werd wel benadeeld. Davids kreeg bijvoorbeeld ten onrechte een eerste gele kaart. Het was een schwalbe.’’

Dat de Ajacieden de rust verder ongeschonden bereikten, was vooral het werk van de later zo onfortuinlijke Stekelenburg. De doelman tikte de vrije trap van Nourdin Boukhari met een uiterste krachtsinspanning over het doel.

AZ-trainer Louis van Gaal had minder reden om zich uit te laten over het niveau van de leiding. De oud-Ajacied maakte vooral zijn eigen ploeg een verwijt. ,,AZ had met elf man meer moeten profiteren van de ruimte en de tijd’’, vond Van Gaal. ,,Dat we daar niet in zijn geslaagd, is ook de verdienste van Ajax. Ajax zat er telkens goed tussen. Achteraf beschouwd had het misschien beter elf tegen elf kunnen blijven. Ik vond mijn ploeg de eerste helft namelijk beter spelen.’’

Tien Amsterdammers startten de tweede helft in iets meer behoudende samenstelling. Zdenek Grygera verving Wesley Sneijder, die voor rust ook een gele kaart incasseerde. De Tsjechische verdediger maakte zijn rentree na weken durend blessureleed. Grygera speelde zijn laatste duel uit bij FC Groningen. Erg veel uitgespeelde kansen leverde ook de tweede helft niet op. AZ en Ajax streden hun toch boeiende voetbalstrijd vooral uit op het middenveld. Beide ploegen kwamen niet verder dan een enkele treffer. Net als tijdens de eerdere ontmoeting in de Amsterdam ArenA (2-2) morsten de beide titelpretendenten opnieuw kostbare punten. PSV profiteert en mag zich de grote winnaar van deze speelronde noemen. Met de krappe zege op FC Groningen (1-0) nemen de Eindhovenaren afstand van de concurrenten uit Alkmaar en Amsterdam. PSV koestert een voorsprong van zeven punten op Ajax, het gat met AZ bedraagt acht punten.
Persbericht van Ajax.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:11:32 #265
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_46664142
Op AT5 wat reeacties nu

weinig nieuws daarin natuurlijk, riedeltjes hebben we vanmiddag al gehoord
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_46664349
Kankerwegereef.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:17:52 #267
168739 Red_85
'echt wel'
pi_46664386
1. gestrekt been.
2. bal klemvast uit de handen van de keeper geschopt.

en hij keurt hem nog goed. wat een debiel, het schofterigste getelde doelpunt in de historie van de eredivisie. grof schandaal. ik vraag me af hoeveel philips hier voor heeft betaald om het op een gelijk spel te laten eindigen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_46664564
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:06 schreef Houniet het volgende:

[..]

alles komt goed
Dit seizoen niet meer, Hou.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:29:33 #269
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46664811
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dit seizoen niet meer, Hou.
ja dat besef ik me nu ook wel, alleen doelde meer op je internet
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46665385
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

3-3 tegen ADO is best goed
2-2 tegen excelsior thuis is nog beter
pi_46665410
Wegereef blijft bij zijn beslissingen
Geschreven door Pieter Ooms op zondag, 25 februari om 16:29

Tegenover De Telegraaf heeft Jan Wegereef laten weten nog steeds achter zijn beslissingen te staan in het duel tussen AZ - Ajax (1-1). De gasten voelen zich gedupeerd door de arbiter, die in hun ogen fouten maakte bij de rode kaart van Edgar Davids en de gelijkmaker van Maarten Martens.

“Laat ik voorop stellen dat ik in het veld geen herhalingen kan bekijken. Davids kreeg terecht een tweede gele kaart. Of de eerste kaart ook terecht was? Ik dacht dat hij Jenner raakte. Ja, dus,” reageert Wegereef stellig.

En over het tegendoelpunt zegt de leidsman het volgende. "Ik kon niet goed zien of Demy de Zeeuw doelman Maarten Stekelenburg even voor de gelijkmaker van AZ raakte. Daarom keek ik naar de grensrechter. Die wees naar de middenstip. Daarom keurde ik dat doelpunt goed.”

“Ik heb nu de televisiebeelden gezien. Ik weet nog steeds niet of we het fout hebben gedaan. Het been van de Zeeuw is niet helemaal gestrekt. De bal was even los en Stekelenburg was buiten zijn doelgebied.”

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=40060
  zondag 25 februari 2007 @ 18:46:11 #272
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46665428
... je mag best fouten maken, dat is menselijk. maar geef ze dan ook toe
  zondag 25 februari 2007 @ 18:47:06 #273
80382 manny
30 is best veel
pi_46665460
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef Red_85 het volgende:
1. gestrekt been.
2. bal klemvast uit de handen van de keeper geschopt.

ik vraag me af hoeveel philips hier voor heeft betaald om het op een gelijk spel te laten eindigen.
Dit is een grap neem ik aan ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 25 februari 2007 @ 18:48:00 #274
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46665496
Laf.

Over Davids zegt hij dat hij het dus niet goed gezien heeft, en dat dat hem vrijpleit
Over het gedoe met de Zeeuw geeft hij zn grens de schuld.

VIDEOBEELDEN! 70% van de wedstrijden wordt toch al doodgefloten, dan kan er ook nog wel 1 seconde bij voor het bekijken van de beelden.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 25 februari 2007 @ 18:50:16 #275
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46665570
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:48 schreef Cheiron het volgende:
Laf.

Over Davids zegt hij dat hij het dus niet goed gezien heeft, en dat dat hem vrijpleit
Over het gedoe met de Zeeuw geeft hij zn grens de schuld.

VIDEOBEELDEN! 70% van de wedstrijden wordt toch al doodgefloten, dan kan er ook nog wel 1 seconde bij voor het bekijken van de beelden.
Inderdaad. Alleen zijn ze in Nederland zo slecht dat ze zelfs na het zien van de beelden nog fouten zouden maken
Jawel, je keek.
pi_46665582

pi_46665600
Triest dat hij niet toe durft te geven dat hij fouten maakt.

Het moment wanneer hij voor rust affloot vond ik nog schandaliger. We gingen met 2 man op hun laatste man af. Fluit die mafkees af.
pi_46665657
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Triest dat hij niet toe durft te geven dat hij fouten maakt.

Het moment wanneer hij voor rust affloot vond ik nog schandaliger. We gingen met 2 man op hun laatste man af. Fluit die mafkees af.
Dat viel mij ook al op, echt idioot....2 vs 1 met onwijs hoog tempo.
AFC Ajax
  zondag 25 februari 2007 @ 18:56:04 #279
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46665802
ik begin maar eens naar beneden te lopen
al zal de wedstrijd pas om 2015 worden uitgezonden ..
pi_46666225
Gelukkig won AJAX A1 wel van AZ A1. Ik voorzie een goede toekomst..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46666369
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef firecow het volgende:
Iemand nog dat gifje van de smerige trap ????
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_46666510
Ik krijg van iedereen het gifje van venom toegestuurd op MSN. Zet je rekening nummer eronder en je wordt rijk!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46666606
Sjongejonge, het wordt echt heel erg triest nu. In de eerste helft kan Wegereef geen corner van een achterbal onderscheiden, laat staan dat alle uitworpen goed worden gegeven.

Vervolgens krijgt Boukhari geen geel voor een overtreding die erger is dan beide van Davids bij elkaar opgeteld. Davids krijgt ook puur geel omdat hij zijn naam tegen heeft. De tweede overtreding is gewoon een vrije trap. Maar dat een speler met zijn been een tiende van een seconde eerder bij de bal is dan hij is nog geen reden voor een tweede gele kaart. Echt heel erg triest.

Vervolgens gaat hij de hele tweede helft lopen compenseren, behalve op het moment dat het er echt op aankomt. In 101 van de 100 gevallen krijg je als verdedigende partij gewoon een vrije trap mee, nu krijg je de 1-1 om je oren.

Dus ja

Trots op ons aller Ajax
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_46666685
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]

Heb je die ook in high res toevallig?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46666760
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:47 schreef manny het volgende:

[..]

Dit is een grap neem ik aan ?
Was het maar waar!
Dit gekloot met scheidsrechters houd je zolang allgladde Kessler en Jaap Uilenberg (hoofd sectie scheidsrechters) het bij de KNVB voor het zeggen hebben.

In innige samenwerking met Philips inderdaad!
Sportieve inbreng
pi_46666877
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

[afbeelding]
Jezus wat genaait
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46667144
Wegereef, sterf!

Hoe vaak we dit seizoen al niet genaait zijn door scheidrechters.

En tering wat zijn AZ-supporters zielige figuren. Fluiten voor Leonardo bv. Wtf heeft die met AZ te maken.

Dit seizoen zijn de scheidsrechters echt dramatisch slecht. Tijd om een nieuwe lichting op te leiden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46667277
Ongelooflijk. Wat is die Wegereef een partijdige kutmongool .

Nooit meer laten fluiten die nare man. Kogel door z'n kop.
pi_46667316
Ik verwacht niet al te lang een kogelbrief aan het adres van Wegereef.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46667376
Volgens mij raakt de zeeuw stekelenburg niet eens zo heel erg, hij had gewoon een kerel moeten zijn en meteen die bal pakken in plaats van blijven liggen en er maar even van uit gaan dat er gefloten wordt
pi_46667394
Oh ja, ik heb nu meer dan ooit een hekel aan AZ. Kutclub, kutspelers, kutpubliek, kutvoorzitter.
pi_46667403
Wat een aanfluiting die Wegereef, en dat doelpunt van AZ .
Secrets never die. Only people.
pi_46667412
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh ja, ik heb nu meer dan ooit een hekel aan AZ. Kutclub, kutspelers, kutpubliek, kutvoorzitter.

Tis toch wat hè
  zondag 25 februari 2007 @ 19:39:16 #294
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_46667488
"Was geen gestrekt been"

Rot toch op zeg.
  zondag 25 februari 2007 @ 19:39:35 #295
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_46667497
Ik kom hier even zonder gestrekte benen langs.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  zondag 25 februari 2007 @ 19:40:35 #296
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46667544
Och hemel, die Wegereef is echt heel slecht in het liegen
Net bijde wedstrijden merk je dat hij bij de 1e gele kaart van Davids en het inkomen van de Zeeuw ziet dat hij gewoon helemaal fout zit.
Wat een verschrikkelijke rat, en bedankt, 2 punten te weinig gekregen vandaag.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 25 februari 2007 @ 19:41:04 #297
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_46667559
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Jullie Ajacieden laten je ook erg kennen.. jammer en triest.
Zyggie.
pi_46667585
Was carnaval gezellig in Eindhoven, Wegereef?
pi_46667594

nashje toch, foei!
pi_46667614
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:41 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Jullie Ajacieden laten je ook erg kennen.. jammer en triest.
Mag ik soms ergens geen hekel aan hebben? Is m'n goed recht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')