Hahahahaquote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef toma het volgende:
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef toma het volgende:
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
Ik hoop het, liever niet tegen PSV.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgende week ook nog een aantal geschorsten zeker?
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
Ja, je lult jezelf mooi klem inderdaad..quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, laten we het er maar op houden dat het ook dit keer weer niet aan Ajax zelf lag ok ?
Hahahaquote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef toma het volgende:
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
Als mijn club kut speelt, dan ligt het (meestal) aan het team zelf. Scheidsrechters in Nederland zijn nooit zó slecht dat alles bij de scheids ligt. "Ajax" (de supporters that is) beweert iets te vaak van wel, ook vandaag weer.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Suijk het volgende:
Nee hoor, maar ik vind het altijd wat vreemd als aanhangers van andere clubs kritiek leveren op onderdelen waar ze zichzelf ook aan bezondigen.
Zo kan je het noemen; ik noem het de desinteresse om met jou daarover een nutteloze discussie te voeren.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, je lult jezelf mooi klem inderdaad..
Dus de 1-1 werd terecht goedgekeurd?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als mijn club kut speelt, dan ligt het (meestal) aan het team zelf. Scheidsrechters in Nederland zijn nooit zó slecht dat alles bij de scheids ligt. "Ajax" (de supporters that is) beweert iets te vaak van wel, ook vandaag weer.
De schuld (continue) aan de scheids geven is een groot teken van zwakte.
Daar heb ik het toch helemaal niet over?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als mijn club kut speelt, dan ligt het (meestal) aan het team zelf. Scheidsrechters in Nederland zijn nooit zó slecht dat alles bij de scheids ligt. "Ajax" (de supporters that is) beweert iets te vaak van wel, ook vandaag weer.
Vandaag lag het toch echt niet aan Ajax zelf hoor, gewoon goed gespeeldquote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jou noemen ze dus ook wel moraalridder.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als of Ajax vandaag slecht heeft gespeelt met 10 man tegen 12quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Donder op man droeftoeter.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
de zwakte van de schedsrechters jaquote:De schuld (continue) aan de scheids geven is een groot teken van zwakte.
Ik ook niet. Waarom komt hij hier stoer doen? Heeft feyenoord een wereldprestatie geleverd?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef Houniet het volgende:
ik snap die Muts echt niet hoor
3-3 tegen ADO is best goedquote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom komt hij hier stoer doen? Heeft feyenoord een wereldprestatie geleverd?
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
Is hij voor feyenoord dan? Ik heb dat ventje nog nooit eerder zien.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom komt hij hier stoer doen? Heeft feyenoord een wereldprestatie geleverd?
Nee, maar één zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
Dus de 1-1 werd terecht goedgekeurd?
ik wel, als je de rest van mijn reacties erbij pakt.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef toma het volgende:
[afbeelding]whehehe
sorry ik laat me gaan.
Wat interesseert mij feyenoord nou?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kijk en beoordeel zelf zou ik zeggenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:03 schreef Nouk het volgende:
Liet Steek die bal onder em doorglippen ofzo? Of werd die bal gewoon soort van door hem heengeschopt?
Beiden.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:03 schreef Nouk het volgende:
Liet Steek die bal onder em doorglippen ofzo? Of werd die bal gewoon soort van door hem heengeschopt?
Jij reageert op mij, dus ik ging er vanuit dat dat het startpunt is van onze discussie. Jouw logica werkt blijkbaar wat anders.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
ik wel, als je de rest van mijn reacties erbij pakt.
En dat bedoel ik nou.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als of Ajax vandaag slecht heeft gespeelt met 10 man tegen 12
Hebben wij het ook. Jij valt een beetje buiten de boot. Ga naar het RBC topic man....quote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat interesseert mij feyenoord nou?Ik dacht dat we het hier over Ajax hadden, niet over enige andere club?
Wat een zwakke reactie. Gaan we het over zijn cluppie hebben en dan is hij niet meer zo "objectief". Ga fietsen stelen, johquote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wat interesseert mij feyenoord nou?Ik dacht dat we het hier over Ajax hadden, niet over enige andere club?
Ik zie het; mijn foutquote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij reageert op mij, dus ik ging er vanuit dat dat het startpunt is van onze discussie. Jouw logica werkt blijkbaar wat anders.
dude....ik heb helemaal niks met Feyenoord...quote:Op zondag 25 februari 2007 15:05 schreef Alex858 het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Gaan we het over zijn cluppie hebben en dan is hij niet meer zo "objectief". Ga fietsen stelen, joh
Volgens mij moet je de betekenis daarvan nog maar eens opzoeken, want de context waarin je um gebruikt klopt van geen kantquote:Op zondag 25 februari 2007 15:02 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, maar één zwaluw maakt nog geen zomer.
Zeker een boer, dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dude....ik heb helemaal niks met Feyenoord...
Blijkbaar is dit dan een topic waar men graag voor eigen parochie preekt. Enig ander geluid wordt niet geduld.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Hebben wij het ook. Jij valt een beetje buiten de boot. Ga naar het RBC topic man....
In dat gifje is het niet heel duidelijk te zien. Maar geef wel toe dat 99 van de 100 scheidsrechters dit hadden afgefloten.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kijk en beoordeel zelf zou ik zeggen
Wat een zwakke reactie weer. En dat wil door andere serieus genomen worden?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit dan een topic waar men graag voor eigen parochie preekt. Enig ander geluid wordt niet geduld.
Best, dan ben ik al weg uit dit "gezellige" clubje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |