Beter is 'wild' idd.quote:
nee hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:14 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is het dan nog altijd
Clau WIL in het groen
wild in het groen!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:16 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben groen wild?
Nee hoor:quote:Op zondag 25 februari 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
nee hoor.
Stam + t als ik me de basisschool nog voor me kan halen.
\Belachelijke gele en daarmee rode kaart. Ongelooflijk weer hoe zo'n debiel uit Hellevoetsluis het verneukt.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon dom. Al de zoveelste gele kaart. Als routinier zijnde zou je slimmer moeten spelen
Have funquote:Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef tong80 het volgende:
Ben naar den Bosch toe. Verjaardag van nichtje en m'n broer. Tot later.
Hoe dan ook ... hij heeft die gele kaart te pakken en dan zou je in het vervolg van de match wat slimmer moeten spelen. Gewoon dom!quote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
\Belachelijke gele en daarmee rode kaart. Ongelooflijk weer hoe zo'n debiel uit Hellevoetsluis het verneukt.
Je zegt het zelf.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ongelooflijk weer hoe zo'n debiel uit Hellevoetsluis het verneukt.
Er zijn maar weinig voetballers die echt slim zijn, doorgaans zijn ze behoorlijk dom imo.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe dan ook ... hij heeft die gele kaart te pakken en dan zou je in het vervolg van de match wat slimmer moeten spelen. Gewoon dom!
Ga maar snel naar het AZ-Ajax topic (helaas)quote:
Dat is inderdaad het beste advies voor Ray en diek (en Eend)quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Is niet bij te benen, gewoon blijven volgen en later opruimen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe zo'n teringlijer eigenlijk de hele competitie beinvloed. Ajax had gewoon gewonnen, want die goal had nooit mogen tellen en die rode kaart van DAvids sloeg ook nergens op.
Win je sta je kort achter PSV.
Bazijntjes zijn vandaag van de tapquote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bazijnfabriek maakt dikke winst vandaag denk ik.
Je komt op 3 punten van PSV en de competitie ligt nog open, nu zorgt hij ervoor dat het gat nog groter wordt.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
de scheids was vandaag shit, maar hij is natuurlijk niet verantwoordelijk wat Ajax de hele competitie doet
![]()
![]()
Ajax had in andere wedstrijden ook punten kunnen pakken hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je komt op 3 punten van PSV en de competitie ligt nog open, nu zorgt hij ervoor dat het gat nog groter wordt.
Dan is hij wel een tijdje bezig denk ik zoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef borisz het volgende:
Ray is begonnen met opruimen
Ja, doe je mee?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Clau gaat ravotten in het gras?
Alsjeblieft, inclusief Aziatische damequote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb dus wel zin in een biertje![]()
Clau, laat ons eerst Lego dan het een en ander uitleggen over de bloemetjes en de bijtjes ... daarna mag jij hem OK?quote:
waarom ???quote:
quote:
En de 50e van Ajaxquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef borisz het volgende:
davids had trouwens de 500ste rode kaart in de eredivisie
dat kan ook, want 500 rode kaarten in de eredivisie lijkt me een beetje weinigquote:
Slimme jijquote:
Dat zag ik later pas iddquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee... Mijn timing was ook perfect trouwens.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Clau, laat ons eerst Lego dan het een en ander uitleggen over de bloemetjes en de bijtjes ... daarna mag jij hem OK?![]()
Feli.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, doe je mee?![]()
SCHat, das kloten, kiespijn!je erop!
Ik ga zo naar opaatje, 75 geworden vandaag!
quote:
Sorryquote:Op zondag 25 februari 2007 15:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt me nu aangestoken. Ik moest al 3 keer achter elkaar gapen
Verlies verdronken?quote:
Als dat zou kunnenquote:
eensquote:Op zondag 25 februari 2007 15:21 schreef borisz het volgende:
ben maar is sport1 gaan kijken
Doe er maar een op kosten van Wegereef, die is al de hele middag aan het uitdelen!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:44 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Ronald Koeman, die is bijna kampioen.
Redelijk. Het was wel laat, maar nieteens zoveel gedronken.quote:
Bier voor Ray en diek, knap werk jongens!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:40 schreef RayMania het volgende:
Middag.
geen bier voor mijquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bier voor Ray en diek, knap werk jongens!
Proostquote:Op zondag 25 februari 2007 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bier voor Ray en diek, knap werk jongens!
Ik ben ook weer kalmquote:
Ik ook, forum ook.quote:
Gefrustreerd?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook, forum ook.
Maar volgende week begint het weer van voor af aan.
Dweilen met de kraan openquote:Op zondag 25 februari 2007 16:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook, forum ook.
Maar volgende week begint het weer van voor af aan.
Ik ben vanavond echt benieuwd naar de beelden.. zag wel wat gifjes voorbij komenquote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef Bjoro het volgende:
Zo..net terug uit Alkmaar...wat een dramatisch arbitraal trio zeg
maar 'gelukkig' 2 kanten op slecht
Corners die achterballen die achterballen waren en andersom,quote:Op zondag 25 februari 2007 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Vond je? Buitenom de eerste 15 minuten vond ik dat niet...
Scheids was niet best, neemt niet weg dat Ajax de zaak gewoon zelf had kunnen afmaken.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef tong80 het volgende:
Terug uit den Bosch. Ajax genaaid zo te lezen.
Die eerste vijftien minuten floot die idioot alles in het voordeel van Ajax, en daarna in ene andersom. Lekker onpartijdig, die vent...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Corners die achterballen die achterballen waren en andersom,
veel kaarten voor Ajax en maar 1 voor AZ.
Heb de herhaling van het doelpunt niet gezien, maar vanaf mijn plekje (bij de middellijn) leek de Zeeuw een overtreding te maken.
Als met al vrij warrig en onzeker enzo !
Het was knap dat de scheids het einde van de wedstrijd haaldequote:Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Scheids was niet best, neemt niet weg dat Ajax de zaak gewoon zelf had kunnen afmaken.
Goede tip! Wist ik helemaal niet namelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:Vanavond weer Peking Express
20.30 op Net 5
Peking Express gaat naar Zuid Amerika
Ik hoorde het via MSN van Vaduz die het ook pas vandaag hoorde.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goede tip! Wist ik helemaal niet namelijk.
Dit is beter tong: [TV-Tip] De avond van de Elfstedentochtquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Zal nog eens een tip geven aan homies en andere trash talkers
[TV-TIP] VPRO-Thema avond. 25 jaar Hip Hop in Nederland.
In de 90e minuut een opstootje wat zorgt voor Rood voor John Obi Mikel, Eboue en Adebayorquote:
dan ga ik toch voor de Elfstedentochtquote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Zal nog eens een tip geven aan homies en andere trash talkers
[TV-TIP] VPRO-Thema avond. 25 jaar Hip Hop in Nederland.
Is ook zo. Maar ik wil de jonge Osdorp Pose wel weer eens zien.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is beter tong: [TV-Tip] De avond van de Elfstedentocht
toen ze overal stickers in de tram plaktenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar ik wil de jonge Osdorp Pose wel weer eens zien.
Was in FA Onrust het muziek/jongerenprogramma van de VPRO dat Def P. voor het eerst op TV kwam. 1990. Ik herinner het me nog goed. Ook de vreselijke puist in z'n gezichtquote:Op zondag 25 februari 2007 18:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ze overal stickers in de tram plakten
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:40 schreef Bos81 het volgende:Vanavond weer Peking Express
20.30 op Net 5
Peking Express gaat naar Zuid Amerika
Toen ik ze voor het eerst hoorde, zal ook ergens in die tijd geweest zijn, dacht ik dat het een grap wasquote:Op zondag 25 februari 2007 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was in FA Onrust het muziek/jongerenprogramma van de VPRO dat Def P. voor het eerst op TV kwam. 1990. Ik herinner het me nog goed. Ook de vreselijke puist in z'n gezicht
Best een goede naam voor een bezorg-Chinees, of is die grap al vaker gemaakt?quote:
Ik regel weet ik nog,quote:Op zondag 25 februari 2007 18:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het eerst hoorde, zal ook ergens in die tijd geweest zijn, dacht ik dat het een grap was
Maar dat heb ik wel vaker met rapmuziek.
De centen stromen binnenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, en weer heel even thuis. Eten, en dan naar de volgende werkplek.
Die grap is nooit eerder gemaakt.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Best een goede naam voor een bezorg-Chinees, of is die grap al vaker gemaakt?
en dan ga je stickers opplakken natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik regel weet ik nog,
ik zat in tram 5 en mijn pik stond stijf, want naast me zat een lekker wijf
Het mijne is bijna kllaar zo te horen (hoor en kookwekker)quote:Op zondag 25 februari 2007 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het eten (geen chinees overigens) smaakte weer prima
Hoe heet dat liedje dat begint met zo'n nieuwslezeres en dan opeens 'Kaaskoppenkut met je idiote smoel, je weet niet waarover je praat' ?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan ga je stickers opplakken natuurlijk
"Gezocht: Osdop Pose voor het opplakken van deze belachelijke stickers"
Oja dat nummer... ff denken... is echt al een tijd geledenquote:Op zondag 25 februari 2007 18:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe heet dat liedje dat begint met zo'n nieuwslezeres en dan opeens 'Kaaskoppenkut met je idiote smoel, je weet niet waarover je praat' ?
aaauw..quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Toch een erg goed weekend geworden voor PSV![]()
en die van jou verder ook?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:59 schreef lookinforyou het volgende:
Avond![]()
Toch een erg goed weekend geworden voor PSV![]()
Auw.quote:
ja hoor ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Pascal![]()
Ja hoor, heb een leuk weekend gehad
En jij dan??
Ik denk niet dat ie iets voelde, to be honest, hij was gewoon K.O. leek het wel...quote:
Straks naar de wedstrijden kijken want Frits Barend en Van Gaal schijnen aan het bekvechten te zijn geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Hier staat de TV gewoon afgestemd op Net5
Ik hoorde het van Pa, maar dat is toch vanaf 22.30quote:Op zondag 25 februari 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks naar de wedstrijden kijken want Frits Barend en Van Gaal schijnen aan het bekvechten te zijn geweest.
Must see TV!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Straks naar de wedstrijden kijken want Frits Barend en Van Gaal schijnen aan het bekvechten te zijn geweest.
Later nog. Sorry Bos dan lig je al denkl ikquote:Op zondag 25 februari 2007 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoorde het van Pa, maar dat is toch vanaf 22.30![]()
Morgen hoef ik niet te werken dus kan ik het gewoon zienquote:Op zondag 25 februari 2007 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Later nog. Sorry Bos dan lig je al denkl ik
Hopelijk blijven de nichtjes er lang inquote:Op zondag 25 februari 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
Peking Expres heeft weer leuke koppels gevonden.
Mooi. En de verhalen opver de elfstedentocht zijn geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Morgen hoef ik niet te werken dus kan ik het gewoon zien
En die Servio met z'n gladde palingmaat.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk blijven de nichtjes er lang in![]()
Heeft ie het over lammetjes terwijl de meest legendarische Friezen op Ned-2 voorbij schaatsen.quote:
Alleen vraag maar niet hoe ze verlorenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef rubbereend het volgende:oi
groen? da's toch de kleur van de ploeg die gisteravond verloor van de kampioen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:39 schreef rubbereend het volgende:
slecht nieuws............... ik heb zojuist een foto gekregen van Carnaval waar ik niet al te slecht op sta.............
geen ideequote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindelijk
want hoe oud is die foto uit je fotoboek eigenlijk. Jaar of 10 of zo ?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindelijk
want hoe oud is die foto uit je fotoboek eigenlijk. Jaar of 6 of zo ?
Ik zag een Nike voetbalshirt, dus dacht ik dat het wel korter geleden zal zijn geweest.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat dacht je, ik zal maar ff snel editten?
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid, de man links in dat prachtige bloemetjesgordijn is uw aller rubbereend
[afbeelding]
Moeilijk he, het verschil tussen links en rechtsquote:Op zondag 25 februari 2007 21:47 schreef rubbereend het volgende:
voor de volledigheid, de man links in dat prachtige bloemetjesgordijn is uw aller rubbereend
[afbeelding]
Pierluigi Collina ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:51 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat ik al altijd had willen zijn?
op dat moment zekerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeilijk he, het verschil tussen links en rechts
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:58 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend door die foto ben ik van je gaan houden
Hypnotiserend bloemetjeslaken hèquote:Op zondag 25 februari 2007 22:05 schreef tong80 het volgende:
Ik kan m'n ogen niet van die foto afkrijgen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
Peking Expres heeft weer leuke koppels gevonden.
voor de volledigheid, de man rechts in dat prachtige bloemetjesgordijn is uw aller rubbereend
[afbeelding]
voor de volledigheid, de man rechts in dat prachtige bloemetjesgordijn is uw aller rubbereend
[afbeelding]
Eigenlijk hoort ie in de volgende Hools in de OPquote:
Helemaal mee eens. Dan moet de TT er ook op aansluiten natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort ie in de volgende Hools in de OP
Tot volgend jaar carnaval lijkt mequote:Op zondag 25 februari 2007 22:27 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk hoort ie in de volgende Hools in de OP
Nee, maar eenmalig. BIjna een jaar lang die foto, jaagt de klanten wegquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef lookinforyou het volgende:
Eendje wat zie je er "fris" en "fruitig" uit op die foto![]()
Normaal ben je minder fruitig ?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]vind je het gek na plus minus 30 biertjes die dag
dat lijkt me een mooie ttquote:
Normaal doet ie toch geen bloemetjeslaken aan... Toch?quote:
quote:
jij bent gewoon pissig omdat je club weer niks heeft klaargemaaktquote:
3-0 gewonnen hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij bent gewoon pissig omdat je club weer niks heeft klaargemaakt
quote:
Had een beroep gezocht manquote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef sjimz het volgende:
En weer veilig thuis!
En om 5 uur gaat de wekker al weer![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik later wil wordenquote:
Wat doe jij dan eigenlijk voor de kost?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik later wil worden
Ach van dit en van dat dat....quote:Op zondag 25 februari 2007 23:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat doe jij dan eigenlijk voor de kost?
Een ding kan je wel van de politie zeggen, als je er bij zit ben je niet zo snel je baan kwijt.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach van dit en van dat dat....
Ben aan het omscholen wegens kwijtraken van mijn baan bij Laurus
ze willen er steeds meerquote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een ding kan je wel van de politie zeggen, als je er bij zit ben je niet zo snel je baan kwijt.
Jij hebt de hervorming tussen staats - en gemeentre politie niet mee gemaakt. Ik zat midden in een reorganisatiequote:Op zondag 25 februari 2007 23:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een ding kan je wel van de politie zeggen, als je er bij zit ben je niet zo snel je baan kwijt.
Ik ging een keer om half zes naar bed terwijl de wekker om 6 uur ging. Maar toen had ik nog verkering.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik probeer over een half uur in bed te liggen. Dan heb ik nog mooi 4,5 uur slaap
Ga je naar bed?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ging een keer om half zes naar bed terwijl de wekker om 6 uur ging. Maar toen had ik nog verkering.
Trusten.
boetes uitwerken op het bureauquote:Op maandag 26 februari 2007 00:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alsof het alleen maar boetes schrijven is![]()
Maar zoveel boetes geef ik weer nietquote:Op maandag 26 februari 2007 00:11 schreef borisz het volgende:
nee mensen die je een boete aansmeert en dan gaan zeuren of dreigen
nee daarom loopt de baas achter je aan van laat de schatkist nu eens vullenquote:Op maandag 26 februari 2007 00:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar zoveel boetes geef ik weer niet![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
nee daarom loopt de baas achter je aan van laat de schatkist nu eens vullen![]()
Het afmaken van dat geniale spel verzet ik maar naar morgenquote:
Dat is inderdaad een "Oh snap."quote:
Ik gok zo op American Idol.quote:
Help! Het loopt nikky de spuitgaten uitquote:Op maandag 26 februari 2007 00:02 schreef nikky het volgende:
Het resultatenlijstje lijstje na AZ-Ajax:
w00h00
Silenus
kreischer2000
Sm0keZ
Panick
Houniet
tongytongylickylicky
Pizzakoppo
MisterJ.Lo
TornadoDK
Cheiron
leroytje
Allemaal een week wegens wangedrag in Voetbal. Het loopt daar werkelijk de spuitgaten uit. 48 uur helpt schijnbaar niet meer.
Geen idee, ik kwam het tegen op een Barca forum, moest lachen en dacht, dat moet ik met HOOLS delen...quote:
Da's toch het eerste waar je over begint bij de sollicitatie?quote:Op maandag 26 februari 2007 06:04 schreef appelsientje het volgende:
Zo op naar m'n nieuwe baan.. ben benieuwd of ik aan Fokken toe kom
quote:De twee officiële Nederlands elftal shirts, een uitshirt en een thuisshirt zijn gewonnen door borisz, die het thuisshirt wint, en HocBar1990. Gefeliciteerd!.
spuitgaten.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Help! Het loopt nikky de spuitgaten uit.
quote:
Klopt, maar even kijken of ze ook hun beloften waar maken, ja dusquote:Op maandag 26 februari 2007 07:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's toch het eerste waar je over begint bij de sollicitatie?
hun watquote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt, maar even kijken of ze ook hun belooften waar maken, ja dus![]()
Hallo vanuit mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |