Op dat envelopje klikken bij de usert en je wordt doorgestuurd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef VASND het volgende:
Hoe werkt dat PM'en hier eigenlijk?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:34 schreef VASND het volgende:
Hoe werkt dat PM'en hier eigenlijk?
Ah het envelopje.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dat envelopje klikken bij de usert en je wordt doorgestuurd.
De rest wijst zichzelf
heb wel gemerkt dat bij sommige personen de inbox uitstaatquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dat envelopje klikken bij de usert en je wordt doorgestuurd.
De rest wijst zichzelf
De PM functie zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:35 schreef lucina het volgende:
[..]
heb wel gemerkt dat bij sommige personen de inbox uitstaat![]()
wees aardigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
De PM functie zal je bedoelen.
Ze hebben niet alleen hun inbox uitstaan hoor
vraag het zequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:36 schreef HuHu het volgende:
Ik zat net trouwens opeens in een MSN gesprek met mensen die ik niet ken:
Annelies Spruijt (anneliesspruijt@hotmail.com)
Karlo
Stefan Beijer
Dieter
Dwight Jaegel
"gert is de gert"
"rally2006"
Kent iemand 1 van deze (kansloze ?) mensen die ik allemaal niet ken?
Die achternaam van die Anneliesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:36 schreef HuHu het volgende:
Ik zat net trouwens opeens in een MSN gesprek met mensen die ik niet ken:
Annelies Spruijt (anneliesspruijt@hotmail.com)
Karlo
Stefan Beijer
Dieter
Dwight Jaegel
"gert is de gert"
"rally2006"
Kent iemand 1 van deze (kansloze ?) mensen die ik allemaal niet ken?
deze keerquote:
Wie de neuk is hij?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef mstr het volgende:
Oh HuHu, dat was dat ene massa gesprek waar Sander (no1unknow) ons aan het toegevoegd geloof ik. Tenminste mij.
vanmiddag nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef mstr het volgende:
Maar eigenlijk ben ik altijd wel liev.
daaaggquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef MaddoxX het volgende:
ik ga film kijken kzit nu bij mn broer bier drinken enzoDag allemaal
En Lucina![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef MaddoxX het volgende:
ik ga film kijken kzit nu bij mn broer bier drinken enzoDag allemaal
En Lucina![]()
Soms wel jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Agorias het volgende:
je haar gaat altijd zo moeilijk in model als het geknipt is
je bent me redder in noodquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Soms wel ja
Vooral als ze het nét iets anders hebben geknipt ofzo.
Heeft mijn vriendje kapot gemaakt!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:41 schreef mstr het volgende:
Booo![]()
Je UI is dood.
Lauraaaaaaaaaaaaaaaa, snoes.
Hij heeft nu [url=http://www.kevin<insertachternaam>.nl]www.kevin<insertachternaam>.nl[/url] en niet www.psx.nl ofzo meerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
Heeft mijn vriendje kapot gemaakt!
Maar 'avond iedereen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
Willen jullie een hele enge foto van een onwijs enge emo zien ?
Geen idee. Care.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ken ik niet. Vraag me af hoe hij mij dan kent?
Toch geen zelfportret hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
Is ook goed, japie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef Agorias het volgende:
[..]
jij mag me best japie noemen hoor gekkert
laat eens zienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
heb al verbeterdquote:
Is dat een paspop?quote:
Op zich redelijk voorspelbaar, mits je diegene beter/goed kentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je weet 't nooit met vrouwen. Al die hormonen en emoties.
Elke maand moet je je een keer verstoppen, dan ben je wel safe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Op zich redelijk voorspelbaar, mits je diegene beter/goed kent
Die mensen slapen niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Hpe lang zal die gozah elke ochtend voor de spiegel staan ?![]()
Is het wel een gozer, kan je je afvragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Het is een pop!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Klopt, maar dan kan je ook even zelf tot rust komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Elke maand moet je je een keer verstoppen, dan ben je wel safe.
quote:
Welke bedoel je?quote:Ein Schaf istim allgemeinen Sprachgebrauch meistens das Hausschaf in der Zoologie jede Art der Gattung Ovis; siehe Schafe
Tenzij ze per ongeluk schafe bedoelde... 'k neuk geen schapen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Schäf betekent niets anders dan geil
Ga et vragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tenzij ze per ongeluk schafe bedoelde... 'k neuk geen schapen!
Of lauwert moet een 'dom schaap' zijn.
daaaggquote:
Ik stem voor een 'ja'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef duncannn het volgende:
[afbeelding]
heeft die gast emo haar?![]()
hoe subtielquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doe ik.
HEEY LAUWERT, ben jij een 'dom schaap'?
Beetjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef duncannn het volgende:
[afbeelding]
Uhm.. voor zover ik weet niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doe ik.
HEEY LAUWERT, ben jij een 'dom schaap'?
Een mens neukt ook beter dan een schaap.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
[..]
Uhm.. voor zover ik weet niet...
Zal het nog even voor je checken...
Nope.. gewoooon een mensje
trustequote:
Neee..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef duncannn het volgende:
[afbeelding]
Klinkt alsof je ervaring hebt ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Een mens neukt ook beter dan een schaap.
Met een schaap niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef lauwert het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ervaring hebt ?
Ook geen 'dom wicht' toevallig?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:54 schreef lauwert het volgende:
[..]
Uhm.. voor zover ik weet niet...
Zal het nog even voor je checken...
Nope.. gewoooon een mensje
Wat wil je met die laatste zin zeggen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wedduhu van wel
Iig ben ik geen maagd meer![]()
Je woont op een schapenboerderij?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wedduhu van wel
Iig ben ik geen maagd meer![]()
Is chill.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Mag ik nu bovenop, de vorige keer was jij!
Je kikker ook?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik klaar ben, dan zijn niet alleen je tanden wit.
Whehe, jij schijnt ook nieteens zo ver bij me vandaan te wonenquote:
kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, jij schijnt ook nieteens zo ver bij me vandaan te wonen.
Ik denk dat ik maar eens wat actiever mee ga posten trouwens, ik verveel me.
Ja kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
kloptnieuwerkerk woon ej toch>? kom ik nog regel matig
uhm neej ik ken nieuwerkerk niet echt goed ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja klopt. En heb op het Emmaus op school gezeten.
Ik woon in de zuidplas, vlakbij de bananenflat en de busbaan als dat je wat zegt.
Het is heul niet zo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je opgewonden werd.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm neej ik ken nieuwerkerk niet echt goed ofzokan dat zwembad vinden en het huis van een vriend van me
en daar blifjt het wel bij
* oshiro kabel uit muur ruktquote:
Ik ga even de audities doorzoeken, ik zoek iemand.quote:
de pis niet lauw1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:09 schreef eRrrrJeee het volgende:
ZE MAKEN MIJ!!! DE PIS NIET LAUW
kansloos... ga uit ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef mstr het volgende:
De uitslag bijna, ik kan niet wachten!!1!!1!11!!11!1!!!!!1!!!!11111!!!!!@1!!11!!
mèn, ik zou bijna gaan kijken, zo enthousiast als je overkomtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:13 schreef mstr het volgende:
De uitslag bijna, ik kan niet wachten!!1!!1!11!!11!1!!!!!1!!!!11111!!!!!@1!!11!!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
mèn, ik zou bijna gaan kijken, zo enthousiast als je overkomt
must.... resist....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:14 schreef mstr het volgende:
[..]
.
Het is de 2e keer dat ik het kijk.
Met gratis bier mag ik hopen?quote:
tis 2300?quote:
Ja dus... misschien kijkt hij even de uitslag en gaat hij daarna weg. Hij heeft een heel verhaal achter vandaag!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:18 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
tis 2300?
ik ga zo douchen.. en misschien ga ik nog wel ja..
maar ik heb een verhaal achter vandaag
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ja dus... misschien kijkt hij even de uitslag en gaat hij daarna weg. Hij heeft een heel verhaal achter vandaag!
Samen met je ho.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit op een po.
Je moet gewoon iets beter sturen en niet gas los en in de bocht zelf weer vol op je gas gaan hèquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwoah één van de snelste laps en een hoop blauwe plekken want de vangrail had magneetjes.
Licht rem trapje voordat de bocht begint, gas los. Eenmaal ingestuurd weer vol erop.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je moet gewoon iets beter sturen en niet gas los en in de bocht zelf weer vol op je gas gaan hè
Niet te merken. Anders hebben de zijkanten geen magneetjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Licht rem trapje voordat de bocht begint, gas los. Eenmaal ingestuurd weer vol erop.
Ik kan rijden.
De baan was gewoon smalquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet te merken. Anders hebben de zijkanten geen magneetjes.
Serieuze mstrquote:
Wat denk je zelf, heb iig wel wat beter te doen aan de telquote:
Eh nee.quote:
Die 2 secondenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, heb iig wel wat beter te doen aan de tel
Zielige mensen, over 2 weken hoor je niks meer van zequote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb echt medelijden met die mensen die meedoen aan X-factor.
Eh nee.quote:
Zoek lekker een eigen vriendinquote:
Dáárom.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Zielige mensen, over 2 weken hoor je niks meer van ze
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zoek lekker een eigen vriendin![]()
OF.. je bent jaloersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb echt medelijden met die mensen die meedoen aan X-factor.
Ik kan het nog nergens uit constaterenquote:
Dus?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan het nog nergens uit constateren
Zeur ik lekker door dat je een vriendin moet zoeken,quote:
Jij kunt echt goed zingen trouwens, ik checkte je fobo.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:46 schreef lauwert het volgende:
lalalalaaaaa
Is goed.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeur ik lekker door dat je een vriendin moet zoeken,
Same herequote:Op zondag 25 februari 2007 00:08 schreef mash_ het volgende:
ik verveeeel me
Danku dankuquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij kunt echt goed zingen trouwens, ik checkte je fobo.
en bedanktquote:Op zondag 25 februari 2007 00:15 schreef lauwert het volgende:
ik veeerveeel meeeeeeee
Albert rein met gele kikkersquote:
heb jij de x factrorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:50 schreef lauwert het volgende:
lalalalalalalaa..
zo had ik de x-factor finale zo gewonnen
quote:
Heb jij ook de x-factor ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:01 schreef K-mail het volgende:
We'reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Aaaaaaaaaaaaaaaallliivvvvvvvvvvvvvvvveeee
Jij hebt niet enkel de X-factor bij het zingen.quote:
Wat heb ik dan ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij hebt niet enkel de X-factor bij het zingen.
Met Singstar welquote:
Wie ben jij? Foto?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:11 schreef verregentmeisje het volgende:
Ik heb niks boeiends te melden*sabbelt op paasei*
Mja...quote:Op zondag 25 februari 2007 01:14 schreef nijnja het volgende:
Las ik net in de vlugheid dat men hier iets tegen emo's heeft?
Hehe, is dr ook nog een verklaring voor?quote:
Ik ben nieuwquote:
Geeft niet, vertel ff wat over jezelfquote:
haha zoo zooquote:Op zondag 25 februari 2007 01:13 schreef K-mail het volgende:
[..]
Met Singstar wel(ben ik de bom
) 95% goed van Pieces of Me van Ashley Simpson....
Maar dit was Paul van Dyk, hebk ff gedownload, is echt heerlijk nummer
Nouw, ehhh, moet je hierheen, of jij moet Singstar Pop en een playstation hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:19 schreef lauwert het volgende:
[..]
haha zoo zoo
dat wil ikwel eens horen dan
Geeen singstar en daarheen is vast een heel stukquote:Op zondag 25 februari 2007 01:19 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nouw, ehhh, moet je hierheen, of jij moet Singstar Pop en een playstation hebben
Jij duikt ook op de raarste momenten op...quote:
Sommige mensen vinden mij wel eng, maar is niet zo hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef verregentmeisje het volgende:
Ehmm wat moet ik vertellenBen 17 jaar.. En.. foto komt denk ik nog wel, als de tijd daar is.. en ik een beetje op me gemak geraak hier
Zodra jullie niet meer eng zijn..
en ik ben niet lief
mwah, valt wel mee, ik woon niet aan de andere kant van de wereld ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 01:22 schreef lauwert het volgende:
[..]
Geeen singstar en daarheen is vast een heel stuk
niemand woont bij e in de buurt hier![]()
wtf waar slaat dat nou weer op :Squote:Op zondag 25 februari 2007 01:19 schreef K-mail het volgende:
[..]
Mash ben jij ook zo'n jongen die alles doet om een meisje t bed in te lullen?
Niet tochquote:
neehoor, dat niet persé..quote:Op zondag 25 februari 2007 01:14 schreef nijnja het volgende:
Las ik net in de vlugheid dat men hier iets tegen emo's heeft?
Niet? Waarom vinden ze je eng danquote:Op zondag 25 februari 2007 01:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden mij wel eng, maar is niet zo hoor
Hah, maak je niet druk joh, dr kan echt niet veel gebeuren hierquote:Op zondag 25 februari 2007 01:21 schreef verregentmeisje het volgende:
Ehmm wat moet ik vertellenBen 17 jaar.. En.. foto komt denk ik nog wel, als de tijd daar is.. en ik een beetje op me gemak geraak hier
Zodra jullie niet meer eng zijn..
en ik ben niet lief
Ook in de buurt van rotterdam toch ?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:23 schreef K-mail het volgende:
[..]
mwah, valt wel mee, ik woon niet aan de andere kant van de wereld ofzo
Ahh komopquote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef K-mail het volgende:
[..]
Hah, maak je niet druk joh, dr kan echt niet veel gebeuren hier
En om je op je gemak te stellen, je kunt hier alles kwijt bij ons, een slechte school/werkdag, een afgelopen relatie, gewoon een potje schelden, maar de leuke dingen mag je ook vieren, loterij, ontmaagd weet ik veel...
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ook in de buurt van rotterdam toch ?
Oei, je maakt ons wel nieuwsgierig hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Ahh komopStraks post ik een foto, en dan komt mijn hele omgeving achter al mijn perversiteiten en dergelijke
is wel een beslissing waar goed overna gedacht moet worden onder het genot van een paasei
![]()
in april ben jij ook in Rotterdamquote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef lauwert het volgende:
[..]
Ook in de buurt van rotterdam toch ?
nou ik ken genoeg mensen van fokquote:Op zondag 25 februari 2007 01:28 schreef K-mail het volgende:
[..]
Nou, zover je van kennen kan spreken op fok...
Oe geef mij er ook eentje, melk ajbquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:25 schreef K-mail het volgende:
[..]
Hah, maak je niet druk joh, dr kan echt niet veel gebeuren hier
En om je op je gemak te stellen, je kunt hier alles kwijt bij ons, een slechte school/werkdag, een afgelopen relatie, gewoon een potje schelden, maar de leuke dingen mag je ook vieren, loterij, ontmaagd weet ik veel...
Ik heb alles voor jequote:Op zondag 25 februari 2007 01:29 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Oe geef mij er ook eentje, melk ajb
Kies er maar 1 uit! *doet paasei-trommel open*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |