Hij heeft nu [url=http://www.kevin<insertachternaam>.nl]www.kevin<insertachternaam>.nl[/url] en niet www.psx.nl ofzo meerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef booo het volgende:
[..]
Heeft mijn vriendje kapot gemaakt!
Maar 'avond iedereen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
Willen jullie een hele enge foto van een onwijs enge emo zien ?
Geen idee. Care.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ken ik niet. Vraag me af hoe hij mij dan kent?
Toch geen zelfportret hè?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
Is ook goed, japie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef Agorias het volgende:
[..]
jij mag me best japie noemen hoor gekkert
laat eens zienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef lauwert het volgende:
heb al verbeterdquote:
Is dat een paspop?quote:
Op zich redelijk voorspelbaar, mits je diegene beter/goed kentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je weet 't nooit met vrouwen. Al die hormonen en emoties.
Elke maand moet je je een keer verstoppen, dan ben je wel safe.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Op zich redelijk voorspelbaar, mits je diegene beter/goed kent
Die mensen slapen niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Hpe lang zal die gozah elke ochtend voor de spiegel staan ?![]()
Is het wel een gozer, kan je je afvragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Het is een pop!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:47 schreef lauwert het volgende:
Klopt, maar dan kan je ook even zelf tot rust komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Elke maand moet je je een keer verstoppen, dan ben je wel safe.
quote:
Welke bedoel je?quote:Ein Schaf istim allgemeinen Sprachgebrauch meistens das Hausschaf in der Zoologie jede Art der Gattung Ovis; siehe Schafe
Tenzij ze per ongeluk schafe bedoelde... 'k neuk geen schapen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Schäf betekent niets anders dan geil
Ga et vragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Tenzij ze per ongeluk schafe bedoelde... 'k neuk geen schapen!
Of lauwert moet een 'dom schaap' zijn.
daaaggquote:
Ik stem voor een 'ja'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef duncannn het volgende:
[afbeelding]
heeft die gast emo haar?![]()
hoe subtielquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Doe ik.
HEEY LAUWERT, ben jij een 'dom schaap'?
Beetjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:52 schreef duncannn het volgende:
[afbeelding]
heeft die gast emo haar?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |