open het, en zie wat er gebeurt.quote:
Inderdaad. Je hebt een punt. Lijkt mij dat het wel een eigen topic verdient.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef Nouk het volgende:
Als deze wedstrijd al geen eigen topic waard is wat is dit dan voor een waardeloos subforum?
Tig onnozele topics zoals associatietopics, topics voor elke speler die een minuut speeltijd krijgt in de Eerste/toto/goudengids divisie etc., en dan mag zo'n belangrijke wedstrijd tussen de nummer 2 en 3 in de competitie die beiden nog kampioen kunnen worden geen eigen topic hebben? Het is toch een belangrijke voetbalwedstrijd en dit is toch het voetbaltopic?
Jawel toch.
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef Nouk het volgende:
Als deze wedstrijd al geen eigen topic waard is wat is dit dan voor een waardeloos subforum?
Tig onnozele topics zoals associatietopics, topics voor elke speler die een minuut speeltijd krijgt in de Eerste/toto/goudengids divisie etc., en dan mag zo'n belangrijke wedstrijd tussen de nummer 2 en 3 in de competitie die beiden nog kampioen kunnen worden geen eigen topic hebben? Het is toch een belangrijke voetbalwedstrijd en dit is toch het voetbalforum?
Jawel toch.
Ontzettend. Al die wijsheden en dat vertegenwoordigd in één user. Hulde.quote:
En spreek Louis niet tegen, dan wordt ie boos.!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:26 schreef Suijk het volgende:
Subtopper tong, volgens de alwetende Louis.
Van Gaal heeft geluk dat ik geen trainer ben in de eredivisie. Ik zou hem met one liners om de oren slaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:26 schreef Suijk het volgende:
Subtopper tong, volgens de alwetende Louis.
Moet je wel een laptop meenemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft geluk dat ik geen trainer ben in de eredivisie. Ik zou hem met one liners om de oren slaan.
Ik, in het az-vak.quote:
nee, het is geen goed scrabblewoord, daar een scrabblebord slechts 15 bij 15 vakjes heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef RayMania het volgende:
Wedstrijden tussen Ajax, Feyenoord, PSV en AZ vind ik gewoon apart-topic-waardig (leuk scrabblewoord). 12:30 morgen trouwens.
Ze moeten niksquote:Op zondag 25 februari 2007 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ze moeten wel.
Van mij wel!quote:
Live wedstrijden via Internet streams #16quote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef JoeyT het volgende:
Kan ik deze wedstrijd ergens op een stream zien?
http://myp2p.eu/Matches/Match9.htmquote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef JoeyT het volgende:
Kan ik deze wedstrijd ergens op een stream zien?
Via planet voetbal nietquote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister wel Langs de Lijn, die streams lopen vaak toch achter
Ik ook, en dat zegt wat.quote:
ziet er goed uit iddquote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef venomsnake het volgende:
Als ik die opstellingen zo zie kan het niet anders dan dat er een hoop goals gaan vallen.
hmm, ff op andere server uploadenquote:
whaha lach me kapot die gast ziet er nie uitquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Die snor van Shota, echt geen gezicht...
doet ie ook mee aan die snorwedstrijd tegen kanker waar ook Genee aan meedoetquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Die snor van Shota, echt geen gezicht...
opmerkelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hmm, ff op andere server uploaden
[afbeelding]
quote:
Er zit een mute knop opquote:Op zondag 25 februari 2007 12:33 schreef Ayaxola het volgende:
Als die kut chinees zn bek nou zou houden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar is mijn quote gebleven in je sig?
Daar ziet Steek er weer geweldig uitquote:
ong 2 tot 5 minutenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Volgens mij loopt de gratis stream niet heel veel achter he?
2 seconde ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Volgens mij een minuut ofzo, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Met vlc erbij maar 30 seconden ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Meestal een minuutje ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 12:38 schreef kreischer2000 het volgende:
En weinig beeldquote:Op zondag 25 februari 2007 12:37 schreef Houniet het volgende:
RTVNH zend de wedstrijd live via de radio uit, alleen dan heb je vertraging..
Zo, niet een kleintje ookquote:Op zondag 25 februari 2007 12:43 schreef dndiek het volgende:
Kans Jenner
die was ik donderdag al kwijtquote:
een kansquote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Ayaxola het volgende:
Boukhari
Wat betekend 'Ara Kamara' in het ChineesHeb het nu al duizend keer gehoord
![]()
Andere camera!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Ayaxola het volgende:
Boukhari
![]()
Alkmaarquote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Ayaxola het volgende:
Boukhari
![]()
Geniet nog maar even van de rust, zodra er een goal valt zullen de trollers wel binnenkomenquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de rust, zodra er een goal valt zullen de trollers wel binnenkomen
Alkmaarquote:Op zondag 25 februari 2007 12:47 schreef Ayaxola het volgende:
Boukhari
![]()
paar inkoppenquote:
ja dat is altijd gezelligquote:Op zondag 25 februari 2007 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van de rust, zodra er een goal valt zullen de trollers wel binnenkomen
ik zei nog dat ze de wekker moesten zettenquote:
Dat klopt maar dat is een ander topic.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:53 schreef Silenus het volgende:
Kutfeyenoord
capturen - omzetten - opslaan - uploadenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam zo snel die filmpjes online gepleurd!?
Ik wou eerst ander logo doen maar was vedomd moeilijk om wat dingetjes weg te edittenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef Jnk18 het volgende:
haha devrimdie logo van venom is mooier, maar beide bedankt!
mag ook wel een mooier Ajax logo komen iddquote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef Jnk18 het volgende:
haha devrimdie logo van venom is mooier, maar beide bedankt!
Die is handig met computers........, kun je niet in een KFC commercial mee gaan doen?quote:Op zondag 25 februari 2007 12:55 schreef Devrim_ het volgende:
capturen - omzetten - opslaan - uploaden
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die is handig met computers........, kun je niet in een KFC commercial mee gaan doen?
Als je het ajax logo verkleint is het bijna niet te zienquote:Op zondag 25 februari 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
mag ook wel een mooier Ajax logo komen idd![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die is handig met computers........, kun je niet in een KFC commercial mee gaan doen?
Wat is dit nou weerquote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef DenniZZ het volgende:
Ajaks zal zo wel een onterechte penaly krijgen, knjb heeft nog een appeltje te schillen met meneer Scheringa en v. Gaal.
Het zou mooi zijn inderdaad!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef DenniZZ het volgende:
Ajaks zal zo wel een onterechte penaly krijgen, knjb heeft nog een appeltje te schillen met meneer Scheringa en v. Gaal.
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef DenniZZ het volgende:
hahahhahaquote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef DenniZZ het volgende:
Prima.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:57 schreef DenniZZ het volgende:
zover ik weet word er gevoelbaltquote:Op zondag 25 februari 2007 12:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Gebeurd er nog wat in Alkmaar?
Gelijkspel heeft niemand wat aan (behalve psv)quote:Op zondag 25 februari 2007 13:00 schreef Jnk18 het volgende:
mag wel eens een goaltje vallen voor Ajaxheb echt geen zin in gelijkspel..
Nou danquote:Op zondag 25 februari 2007 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gelijkspel heeft niemand wat aan (behalve psv)
Noem dat maar niemandquote:Op zondag 25 februari 2007 13:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gelijkspel heeft niemand wat aan (behalve psv)
quote:
Doe ik toch?quote:
wat triestquote:
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:04 schreef Devrim_ het volgende:
[afbeelding]
Andere logo's zijn trouwens welkom hoor
Scheelt weer de wedstrijden kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef Suijk het volgende:
Het is gewoon een wedstrijdje hier wie het snelste de fragmenten kan plaatsen. Keep up!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:06 schreef Suijk het volgende:
Het is gewoon een wedstrijdje hier wie het snelste de fragmenten kan plaatsen. Keep up!
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[afbeelding]
Let niet op Vermaelen.
[..]
[afbeelding]
Let niet op Vermaelen.
[..]
[afbeelding]
Let niet op Vermaelen.
[..]
[afbeelding]
Let niet op Vermaelen.
kan ik ook niet tegenquote:
ben je het kwijt?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef BiMeWet het volgende:
-edit-
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:09 schreef BiMeWet het volgende:
-edit-
Hoe dat dan? Davids en geel?quote:Op zondag 25 februari 2007 13:11 schreef Houniet het volgende:
Davids Geel
Zelfs een jood hierboven zegt dat hij nogal graag op zn aarsch gaat zitten.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:11 schreef Black-Death het volgende:
Had ect een penalty moeten zijn
wow was gewoon echt een penaltyquote:
iedereen heeft wel een komiekquote:Op zondag 25 februari 2007 13:12 schreef mcyodogg het volgende:
En nou nooit meer een woord over Farfan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |