open het, en zie wat er gebeurt.quote:
Inderdaad. Je hebt een punt. Lijkt mij dat het wel een eigen topic verdient.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef Nouk het volgende:
Als deze wedstrijd al geen eigen topic waard is wat is dit dan voor een waardeloos subforum?
Tig onnozele topics zoals associatietopics, topics voor elke speler die een minuut speeltijd krijgt in de Eerste/toto/goudengids divisie etc., en dan mag zo'n belangrijke wedstrijd tussen de nummer 2 en 3 in de competitie die beiden nog kampioen kunnen worden geen eigen topic hebben? Het is toch een belangrijke voetbalwedstrijd en dit is toch het voetbaltopic?
Jawel toch.
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:22 schreef Nouk het volgende:
Als deze wedstrijd al geen eigen topic waard is wat is dit dan voor een waardeloos subforum?
Tig onnozele topics zoals associatietopics, topics voor elke speler die een minuut speeltijd krijgt in de Eerste/toto/goudengids divisie etc., en dan mag zo'n belangrijke wedstrijd tussen de nummer 2 en 3 in de competitie die beiden nog kampioen kunnen worden geen eigen topic hebben? Het is toch een belangrijke voetbalwedstrijd en dit is toch het voetbalforum?
Jawel toch.
Ontzettend. Al die wijsheden en dat vertegenwoordigd in één user. Hulde.quote:
En spreek Louis niet tegen, dan wordt ie boos.!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:26 schreef Suijk het volgende:
Subtopper tong, volgens de alwetende Louis.
Van Gaal heeft geluk dat ik geen trainer ben in de eredivisie. Ik zou hem met one liners om de oren slaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:26 schreef Suijk het volgende:
Subtopper tong, volgens de alwetende Louis.
Moet je wel een laptop meenemen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft geluk dat ik geen trainer ben in de eredivisie. Ik zou hem met one liners om de oren slaan.
Ik, in het az-vak.quote:
nee, het is geen goed scrabblewoord, daar een scrabblebord slechts 15 bij 15 vakjes heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:28 schreef RayMania het volgende:
Wedstrijden tussen Ajax, Feyenoord, PSV en AZ vind ik gewoon apart-topic-waardig (leuk scrabblewoord). 12:30 morgen trouwens.
Ze moeten niksquote:Op zondag 25 februari 2007 11:29 schreef Suijk het volgende:
Ze moeten wel.
Van mij wel!quote:
Live wedstrijden via Internet streams #16quote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef JoeyT het volgende:
Kan ik deze wedstrijd ergens op een stream zien?
http://myp2p.eu/Matches/Match9.htmquote:Op zondag 25 februari 2007 12:17 schreef JoeyT het volgende:
Kan ik deze wedstrijd ergens op een stream zien?
Via planet voetbal nietquote:Op zondag 25 februari 2007 12:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik luister wel Langs de Lijn, die streams lopen vaak toch achter
Ik ook, en dat zegt wat.quote:
ziet er goed uit iddquote:Op zondag 25 februari 2007 12:05 schreef venomsnake het volgende:
Als ik die opstellingen zo zie kan het niet anders dan dat er een hoop goals gaan vallen.
hmm, ff op andere server uploadenquote:
whaha lach me kapot die gast ziet er nie uitquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Die snor van Shota, echt geen gezicht...
doet ie ook mee aan die snorwedstrijd tegen kanker waar ook Genee aan meedoetquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef twi het volgende:
Die snor van Shota, echt geen gezicht...
opmerkelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 12:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hmm, ff op andere server uploaden
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |