abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46741806
Argh! Vind die pauzes zo effing irritant! Net als bij Lost dus.

Aflevering was echter zo goed dat het een season final had kunnen zijn. Dat is het gelukkig ook weer niet
  dinsdag 27 februari 2007 @ 18:55:10 #204
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46741900
Yay American Television

Dan hebben ze het in Nederland beter geregeld, serieus.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:05:11 #205
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_46742321
Zo ff kijken
Pauze is wel weer kut
pi_46742963
FFS! Wat een gruwelijke ep! Bij mij ging de bestelling maandag nog al traag, dus heb m vanmorgen pas kunnen zien..

Paar dingen die ik niet snap.
- Waarom noemt iedereen het 'De Company'? Beetje gejat van PB..
- Waar is Hana in de actie van Ted en Matt?
- Wie is er nou de baas van 'de company' (toch voor het gemak)? Mr. Nakamura? Of die andere dude? (En dat is dus niet Linderman?)
- En hoe komt die dude ineens bij het huis van Bennet?
- En ik snap echt niet waarom Mr. Bennet wordt neergeschoten en geheugengewist. Waar is dat nou voor nodig? Als straf voor het beschermen van Claire?
- Wie zou Claude beschermt hebben toen hij voor de Company werkte?
- Gaat de Haitian Claire nou naar de Company brengen?

De promo is nog veel verwarrender!!!
Wat een serie!!!!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:24:01 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46743053
Zo. Gekeken.

Awww, zielig einde.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:24:56 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46743106
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef J0sT het volgende:

- En ik snap echt niet waarom Mr. Bennet wordt neergeschoten en geheugengewist. Waar is dat nou voor nodig? Als straf voor het beschermen van Claire?
Omdat hij niet wil dat Claire in handen valt van the company. Dus moet ieder spoor in hem gewist worden van Claire.
quote:
Nee die gaat dus vluchten met Claire. Lijkt me.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:25:35 #209
71919 wonderer
pi_46743145
Oh ja, weet iemand hoe de acteur heet die de baas van Bennett speelde? Op IMDB stond ie niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:28:50 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46743315
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:25 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, weet iemand hoe de acteur heet die de baas van Bennett speelde? Op IMDB stond ie niet.
Eric Roberts.
De broer van.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:34:38 #211
138259 nzw
incl fotoboek
pi_46743585
quote:
FFS! Wat een gruwelijke ep! Bij mij ging de bestelling maandag nog al traag, dus heb m vanmorgen pas kunnen zien..

- Wie is er nou de baas van 'de company' (toch voor het gemak)? Mr. Nakamura? Of die andere dude? (En dat is dus niet Linderman?)

Wat een serie!!!!
die dude was gewaarschuwd door bennet dat hoorde je in een gesprek in de ''papercompany.'' De dude zei dat de haitian gevlucht was. Dat was de door Bennet geregeld zodat ze Claire in veiligheid konden brengen Hij werd dus doodgeschoten zodat het leek alsof de haitiaan hem had overmeesterd en claire had meegenomen. Bennet zijn geheugen werd gewist omdat Matt zou kennen gaan vissen.

Een vermoeden van mij is dat de haitiaan en claire naar de invisible man gaan. En peter zal de nuke man wel ontmoeten vandaar dat die in zijn droom gaat nuken
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 19:47:51 #212
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46744225
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef nzw het volgende:

[..]

die dude was gewaarschuwd door bennet dat hoorde je in een gesprek in de ''papercompany.'' De dude zei dat de haitian gevlucht was. Dat was de door Bennet geregeld zodat ze Claire in veiligheid konden brengen Hij werd dus doodgeschoten zodat het leek alsof de haitiaan hem had overmeesterd en claire had meegenomen. Bennet zijn geheugen werd gewist omdat Matt zou kennen gaan vissen.

Een vermoeden van mij is dat de haitiaan en claire naar de invisible man gaan. En peter zal de nuke man wel ontmoeten vandaar dat die in zijn droom gaat nuken
Ik denk het niet, want in die droom zijn alle heroes in NYC, en in het verhaal is dat niet het geval.
A.F.C. Ajax
pi_46744447
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Ik denk het niet, want in die droom zijn alle heroes in NYC, en in het verhaal is dat niet het geval.
Wellicht is de droom symbolisch?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:07:48 #214
116613 NX
mixin...
pi_46745141
quote:

Ja dat is wel jammer, ze hadden beter een pakkend naam kunnen verzinnen ofzo.
Vroeg ik mij ook al af, vreemd... Dacht dat ze samen daar zouden zijn maar zal volgende week hoop ik worden toegelicht.
quote:
Dat andere dude, die dus in de flashback te zien is, is niet Linderman, Linderman (Malcolm McDowell) zien we volgende week
quote:
De dude zegt, "Het is goed dat je me hebt gebeld, zo'n stiuatie is niet makkelijk op te lossen" (of iets in die richting.). Bennet heeft hem zelf gebeld nadat hij dus de Haitian heeft gebeld.
quote:
Hele aflevering ging juist over Clarie. Bennet moest worden neergeschoten omdat "De Company" Claire wil, we weten nog niet waarom. Die ene dude dus, die in de flashbacks voorkomt, wil Claire en Bennet zegt ik breng haar meteen.
Bennet heeft haar al die jaren verborgen gehouden en doet alsof hij niet wist dat Claire zichzelf kon genezen, dus een Hero was.
Bennet en de Haitian spreken af, dat de Haitian Claire meeneemt (zo ver mogelijk) en dat zijn geheugen moet gewist worden (zegt hij nadat hij is neergeschoten) en elke herinnering wat naar Claire kan leiden te verwijderen.
quote:
Weten we niet
quote:
Neej, zie hierboven
quote:
Wat een serie!!!!
Promo is fucking vet, en dat ene 2 minuten durend filmpje, hilarisch weer, Hiro & Nathan, wuf!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:10:41 #215
71919 wonderer
pi_46745268
Ik wil overigens wel weten hoe Claude een kogel in zijn borst en een val van ettelijke tientallen meters op een rotsbodem heeft overleefd.
pi_46745461
Waarschijnlijk viel hij dus niet.. En had hij een kogelvrijvest aan ..
pi_46745731
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef NX het volgende:

[..]

Ja dat is wel jammer, ze hadden beter een pakkend naam kunnen verzinnen ofzo.
Vroeg ik mij ook al af, vreemd... Dacht dat ze samen daar zouden zijn maar zal volgende week hoop ik worden toegelicht.
Heet het bedrijf officieel niet gewoon Primatech Paper? Dat 'the company' alleen gebruikt wordt door insiders om het bedrijf dat achter de dekmantel schuilgaat aan te duiden? Maar misschien is dat in Prison Break ook wel zo, dat weet ik niet. Maar idd, ik had liever een andere naam gezien, de naam die fans hadden verzonnen vond ik wel goed: AWI (Agency Without Initials), ook vanwege de ironie om initialen te gebruiken om aan te geven dat het bedrijf geen initialen heeft

En waar Hana was is toch uitgelegd in de comic, of haal ik nu dingen door elkaar?

Over de comic van deze week: dat vond plaats vóór Bennet Claire van Mr. Nakamura kreeg, maar toch was Claire daar ouder (want flinke dos haar) dan toen Bennet haar kreeg (toen had ze nog geen haar). Mis ik hier ook iets, of is dat gewoon een foutje?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:22:52 #218
138259 nzw
incl fotoboek
pi_46745809
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef J0sT het volgende:
Waarschijnlijk viel hij dus niet.. En had hij een kogelvrijvest aan ..
hij wist dat die vermoord zou worden dus dat is best goed mogelijk
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:22:57 #219
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46745812
Dat lijkt me gewoon een foutje ja.
Goed opgemerkt
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:17:53 #220
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46754779
Net gekeken.

Toffe EP. Goed die terugblik. Ben benieuwd wat nu gaat komen. Leuk dat ze ook snel kunnen schakelen van persoon in de serie. Kleine hiro

MIjn favo's

1 Die politie man
2 Hiro en Ando
pi_46755200
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Heet het bedrijf officieel niet gewoon Primatech Paper? Dat 'the company' alleen gebruikt wordt door insiders om het bedrijf dat achter de dekmantel schuilgaat aan te duiden? Maar misschien is dat in Prison Break ook wel zo, dat weet ik niet. Maar idd, ik had liever een andere naam gezien, de naam die fans hadden verzonnen vond ik wel goed: AWI (Agency Without Initials), ook vanwege de ironie om initialen te gebruiken om aan te geven dat het bedrijf geen initialen heeft

En waar Hana was is toch uitgelegd in de comic, of haal ik nu dingen door elkaar?

Over de comic van deze week: dat vond plaats vóór Bennet Claire van Mr. Nakamura kreeg, maar toch was Claire daar ouder (want flinke dos haar) dan toen Bennet haar kreeg (toen had ze nog geen haar). Mis ik hier ook iets, of is dat gewoon een foutje?
Shoot! Helemaal vergeten! Nu snel comic lezen voor slapen gaan !
pi_46755454
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:27 schreef J0sT het volgende:

[..]

Shoot! Helemaal vergeten! Nu snel comic lezen voor slapen gaan !
Hmmm.. Beetje achtergrondinfo. Zie niet echt dat dit iets toevoegt aan het geheel..
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:47:18 #223
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46756115
Heerlijke ep Op zich vind ik het juist wel prettig van Heroes dat er continu verschillende verhaallijnen per episode behandeld worden, maar deze verhaallijn was meer dan de moeite waard om alleen in het spotlicht te staan

Ben erg benieuwd naar de groep voor wie de Haïtiaan in werkelijkheid werkt... zou het Linderman zijn? Of een nog niet eerder geziene groep, die The Company heeft geïnfiltreerd? Wel raar dat HRG zijn dochter zomaar aan hem toevertrouwt, zonder te weten voor wie hij werkt

De nuke scene was fantastisch; crispy Claire was freaky, maar tof

En die flashbacks! Captain Sulu die dus toch meer met alles te maken heeft dan verwacht! De "liquidatie" van invisible man! "Once she manifests, you'll give her to us!"

Heel fijn allemaal
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:48:20 #224
139407 jorienvdherik
pi_46756163
Die gozer die alles veroorzaakte in het huis. is die nu dood ?
pi_46756278
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Die gozer die alles veroorzaakte in het huis. is die nu dood ?
Verdooft.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:52:11 #226
139407 jorienvdherik
pi_46756312
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:51 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Verdooft.
Owja was waar. ze lagen samen vastgebonden.
gebeurde zo veel
pi_46756420
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een spoiler want dat is alleen in het promofilmpje te zien, kerel!
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:59:20 #228
139407 jorienvdherik
pi_46756620
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef J0sT het volgende:

[..]

Dat is een spoiler want dat is alleen in het promofilmpje te zien, kerel!
Heb het over alf 18.
pi_46756800
wat ik me afvraag is, waarom die haitiaan niet gewoon ervoor zorgde dat ted zijn krachten niet kon gebruiken... hij had toch ook die mogelijkheid of dergelijke, net zoals toen met syler etc en met parkman
  woensdag 28 februari 2007 @ 00:12:37 #230
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_46757200
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_46757262
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef pinen het volgende:
wat ik me afvraag is, waarom die haitiaan niet gewoon ervoor zorgde dat ted zijn krachten niet kon gebruiken... hij had toch ook die mogelijkheid of dergelijke, net zoals toen met syler etc en met parkman
Wellicht omdat ie op het punt toen Ted in Postal-modus ging niet dichtbij genoeg was? Hij stond buiten.
Wat ik me wel afvraag; Ted's vrouw is door zijn straling om het leven gekomen... zou de Fam. Bennet daar geen last van krijgen? (met uitzondering van Claire uiteraard).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:00:25 #232
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_46758870
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 18:50 schreef Fir3fly het volgende:
7 weken !
7... weken... geen...heroes...
7... weken... geen...claire...

Nou ja, dan ga ik maar seizoen 5 en 6 kijken van 24, daar is het nooit van gekomen bij mij
Ik wil een plaatje posten!
pi_46758954
7 weken? Ongelovelijk, net nu het zo spannend word!
pi_46759428
Wat een serie. Ongelofelijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 28 februari 2007 @ 01:29:34 #235
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_46759553
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef drGoeroe het volgende:
7 weken? Ongelovelijk, net nu het zo spannend word!
Geloof me die cliffhanger van volgende week gaat nog 300 keer erger worden
Ik zat al te stuiteren aan het eind van episode 11... Ik wil niet weten hoe ik me volgende
week voel

Klotepauzes
Ik wil een plaatje posten!
pi_46759559
7 weken... spring sweeps

eind april pas weer...en dan zit ik vlak voor mijn examen

maar Heroes is en blijft een geweldige serie
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
  woensdag 28 februari 2007 @ 02:00:19 #237
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46760145
Goede aflevering.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46760759
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Symer het volgende:

[..]

Lijkt me een flinke fout zelfs want in de serie hebben ze het steeds over een auto ongeluk waarbij de moeder van Claire zou zijn omgekomen..
Of is dit alleen maar gezegd om Claire nog meer te beschermen?
  woensdag 28 februari 2007 @ 02:59:45 #239
71919 wonderer
pi_46760829
Sowieso, Claire was anderhalf toen zij en haar moeder bij die brand "omkwamen", als ik dat goed heb begrepen...
  woensdag 28 februari 2007 @ 07:34:19 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46761486
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wellicht omdat ie op het punt toen Ted in Postal-modus ging niet dichtbij genoeg was? Hij stond buiten.
Wat ik me wel afvraag; Ted's vrouw is door zijn straling om het leven gekomen... zou de Fam. Bennet daar geen last van krijgen? (met uitzondering van Claire uiteraard).
Misschien is het zoals met mensen op radiologie. 1x blootstellen kwan geen "kwaad" maar continue blootstelling (zoals de brouw van Ted, die met hem leefde) wel.
L'Amour menaçant:
  woensdag 28 februari 2007 @ 08:34:16 #241
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_46762088
Echt erg. Pas deze ep herkende ik Christopher Eccleston pas. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_46768027
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 07:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Misschien is het zoals met mensen op radiologie. 1x blootstellen kwan geen "kwaad" maar continue blootstelling (zoals de brouw van Ted, die met hem leefde) wel.
Okay maar op de afdeling Radiologie is het nog een kleine dosis straling... als ik Ted zo bezig zag was dat toch ietsjes meer dan gezond (imo).
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:04:36 #243
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46768696
Het is misschien erg slecht, maar toen ik voor het eerst die baas van mr. Bennet zag, dacht ik meteen aan Jack Gates ( ja van de Akon en Eminem video 'Smack That'.)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:10:59 #244
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46768916
Ik denk niet dat Matt nog kindjes kan krijgen na al die tijd hangen met z’n nuclear homie
pi_46774440
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef Gezondaar het volgende:
Ik denk niet dat Matt nog kindjes kan krijgen na al die tijd hangen met z’n nuclear homie
Gelukkig is zijn vrouw al zwanger..(alleen kan het kind ook nog van die collega zijn waarmee ze vreemd ging)
pi_46774560
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Gelukkig is zijn vrouw al zwanger..(alleen kan het kind ook nog van die collega zijn waarmee ze vreemd ging)
Straks komt er een bruin babytje uit!

Wat mij tot het volgende punt brengt: The Haitian kan in principe iedereen rapen, om ze het daarna te laten vergeten. Tof!
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 15:50:35 #247
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46774708
Godver, ik kan dan beter aflevering 18 overslaan als ik daarna nog 7 weken moet wachten. Ik vind dit wel even een mooi slot.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46774794
't maakt de pauze naar seizoen 2 wel weer korter, ergens ook een voordeel dus..
pi_46776813
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Straks komt er een bruin babytje uit!

Wat mij tot het volgende punt brengt: The Haitian kan in principe iedereen rapen, om ze het daarna te laten vergeten. Tof!
Tof ?
pi_46777115
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:43 schreef Spekk het volgende:

[..]

Tof ?
Kun je hem er lekker in stoppen wanneer je zin in hebt
pi_46778082
Ehm 7 weken ?

Epi 8 staat voor 5 maart geplant

http://epguides.com/Heroes/

Das gewoon volgende week .... ?
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  Redactie Games woensdag 28 februari 2007 @ 17:21:25 #252
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_46778150
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Dethroned het volgende:
Ehm 7 weken ?

Epi 8 staat voor 5 maart geplant

http://epguides.com/Heroes/

Das gewoon volgende week .... ?
7 weken na Episode 18 dus...

Als je het topic goed had gelezen.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_46778242
De halve buurt heeft toch gezien hoe Claire zichzelf weer oplapte na die 'brand'? Of is daarna de Haitian lekker bezig geweest?
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:25:31 #254
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_46778277
Iedereen in die wijk heeft wel een chemokuur nodig na al die straling...
niets
pi_46778311
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:24 schreef Roolio het volgende:
De halve buurt heeft toch gezien hoe Claire zichzelf weer oplapte na die 'brand'? Of is daarna de Haitian lekker bezig geweest?
Inderdaad, op deze manier weet straks iedereen van de "heroes"
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:26:23 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46778312
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:24 schreef Roolio het volgende:
.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 28 februari 2007 @ 17:30:40 #257
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_46778450
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:26 schreef Spekk het volgende:

[..]

Laten we het hopen!
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_46778525
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:30 schreef netto_m het volgende:

[..]

Laten we het hopen!
Neeee! Straks maken ze er een soort X-Men van. Een extra 6 seizoenen waar de heroes samen bad-guys bevechten
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:48:42 #259
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46780665
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef Spekk het volgende:

[..]

Neeee! Straks maken ze er een soort X-Men van. Een extra 6 seizoenen waar de heroes samen bad-guys bevechten
Misschien kiezen ze de Buffy-aanpak: iedereen zou het moeten weten, maar de mensen negeren liever hetgeen ze niet kunnen geloven
  Lieve Belg woensdag 28 februari 2007 @ 19:08:19 #260
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_46781313
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:33 schreef Spekk het volgende:

[..]

Of we gaan de Power Rangers toer op
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_46782156
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:26 schreef Spekk het volgende:

[..]

Ik denk dat op een gegeven moment de wereld er wel achter gaat komen hoor. (Stiekem is het natuurlijk al een wonder dat geen van de honderden heroes mediageil is geworden)
Misschien is het de taak van die company om de heroes te ontvoeren (en iets mee te doen) voor ze zich manifesteren net als bij Claire?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46782955
Ge-wel-di-ge aflevering.
Kwam weer een hoop samen: die vader van Hiro was dus geen duf zijsprongetje, die vent heeft er nog iets mee te maken. Geeft ook weer goede hoop voor de Nikki/Jessica-verhaallijn.
En...ze werken echt naar iets toe lijkt het. Dus hopelijk geen onnodig gemelk om er nog een seizoen aan vast te breien.

Echt top geschreven, topserie.
Alleen die break
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46782973
Nu pas gezien
pi_46785145
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Alleen die break

Ik haat breaks, we komen net terug van een break, de winter break, was ook niet uit te houden...
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:09:32 #265
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_46786102
Naja NBC heeft dus een break. Hoe zit het dan met de Canadezen?
When all else fails, you always have delusion.
pi_46787267
Mr Bennet kan wel goed Japans
  woensdag 28 februari 2007 @ 21:54:26 #267
160346 Mavro
Black & Red
pi_46787982
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:51 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Kun je hem er lekker in stoppen wanneer je zin in hebt

"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  Lieve Belg woensdag 28 februari 2007 @ 22:02:40 #268
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_46788384
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 20:46 schreef NX het volgende:

[..]

Ik haat breaks, we komen net terug van een break, de winter break, was ook niet uit te houden...
De break van juli-augustus wordt er enkel korter door, je kan het ook positief bekijken
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:13:03 #269
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46788824
Man wat een lange break als heroes dan weer terug komt, begint The Sopranos ook weer.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 28 februari 2007 @ 22:13:34 #270
71919 wonderer
pi_46788847
Tja, als je 34 (of zo) weken moet vullen met maar 23 afleveringen, gaan er gaten vallen, dat is met alle series en alle stations zo. Het gaat ze voornamelijk om de reclame inkomsten. In december kijken er minder mensen tv (want ze moeten cadeaus kopen) dus zenden ze dan herhalingen (of niets) uit, en verder pleuren ze er nog af en toe onaangekondigd een herhaling tussendoor zodat de kijkers wel blijven hangen (en er dus reclame gezien wordt) maar het ze verder niet zoveel meer kost. Of er gaat een keer een ander programma voor (zoals nu American Idol die de plek van House inpikt).

Amerikaanse tv-producenten
pi_46789101
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef Mavro het volgende:

[..]

Het kan niet anders dan dat jij een vrouw bent.

Koffie?
pi_46793611
Break Sociaal leven in stand houden is ook nooit weg

..okay who am I kdding Break
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_46793824
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef Jump het volgende:

[..]

De break van juli-augustus wordt er enkel korter door, je kan het ook positief bekijken
Says who?
pi_46794378
Ik had vannacht gedroomd over Claire! (Ze spreekt Nederlands BTW)
Tri State. Tri State. !
pi_46794785
Prachtige aflevering! Wel een beetje sneu voor Claire en Mr. Bennett trouwens.
pi_46795892
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef _Supreme het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over Claire! (Ze spreekt Nederlands BTW)
Denken jullie wat ik denk
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_46796339
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Het kan niet anders dan dat jij een vrouw bent.

Koffie?
Het kan niet anders of jij zit in een seksuele frustratie met flinke dieptepunten .

Het was echt een bril-jante aflevering, ik heb de helft met open mond gekeken. De special effect met Claire, té gaaf! Ik ben héél benieuwd waar de Haitian (waarom heeft hij geen naam?!) met Claire heen gaat, en hoe Matt en Bennett samen gaan werken. Arme mevrouw Parkman trouwens, die is hem alweer kwijt . Ik dacht trouwens heel even dat dat meisje op het einde Eden was, maar ze zaten in de tegenwoordige tijd.

Oh, en geweldig om te zien dat Hiro's vader tóch een belangrijke rol speelt, na al dat gezeur dat die aflevering zo saai en nietszeggen was . Dat brilduwgebaartje van mini-Hiro ook .
  donderdag 1 maart 2007 @ 03:40:06 #278
116613 NX
mixin...
pi_46796740
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 02:06 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Denken jullie wat ik denk
Nee, wat denk jij
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het kan niet anders of jij zit in een seksuele frustratie met flinke dieptepunten .
Exactly!
quote:
Het was echt een bril-jante aflevering, ik heb de helft met open mond gekeken. De special effect met Claire, té gaaf! Ik ben héél benieuwd waar de Haitian (waarom heeft hij geen naam?!) met Claire heen gaat, en hoe Matt en Bennett samen gaan werken. Arme mevrouw Parkman trouwens, die is hem alweer kwijt . Ik dacht trouwens heel even dat dat meisje op het einde Eden was, maar ze zaten in de tegenwoordige tijd.
Exactly!
quote:
Oh, en geweldig om te zien dat Hiro's vader tóch een belangrijke rol speelt, na al dat gezeur dat die aflevering zo saai en nietszeggen was . Dat brilduwgebaartje van mini-Hiro ook .
Exactly!

donderdag 1 maart 2007 @ 03:52:33 #279
116613 NX
mixin...
pi_46796761
Weet niet of deze al is langs geweest, maar de preview van ep 18 is van veel beter kwaliteit te vinden op de site van Heroes;
http://www.nbc.com/Heroes/video/video_display.shtml#mea=70889

Behind "the screens" ep 17, must see, leuk om te zien
http://www.nbc.com/Heroes/video/video_display.shtml#mea=64339

en die van Hayden, must see (Geqxon lees je mee?)
http://www.nbc.com/Heroes/video/video_display.shtml#mea=64344
pi_46797956
NX, moet je het nou 's nachts posten? Nu moet ik acht uur lang gefrustreerd op het kantoor naar dat linkje staren
pi_46798679
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Geqxon het volgende:
NX, moet je het nou 's nachts posten? Nu moet ik acht uur lang gefrustreerd op het kantoor naar dat linkje staren
Same here
We sure are cute for two ugly people.
pi_46798744
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Geqxon het volgende:
Idem hier
pi_46798897
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:47 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Same here
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Idem hier
Werken jullie
pi_46798934
Ik doe mn best
pi_46799084
Watch the cheerleader, fuck the job
pi_46799096
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 03:52 schreef NX het volgende:
Weet niet of deze al is langs geweest, maar de preview van ep 18 is van veel beter kwaliteit te vinden op de site van Heroes;
http://www.nbc.com/Heroes/video/video_display.shtml#mea=70889
SPOILER
En oh ja, las hier ergens boven dat Mr. Linderman Malcolm McDowell was...is dat zeker of is het een "Sean Bean-gevalletje"?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:26:07 #287
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46799419
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]
SPOILER
Eerlijk gezegd denk ik...
SPOILER
Of het is een nachtmerrie.
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:35:31 #288
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46799608
SPOILER
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:36:52 #289
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46799641
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
SPOILER
Dat zeg ik net!
pi_46799887
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
SPOILER
SPOILER
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:48:47 #291
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46799891
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:36 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Dat zeg ik net!
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 17:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
Over de promo:
SPOILER
Maar dat was allemaal allang gezegd, laiverd.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_46799910
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik dacht trouwens heel even dat dat meisje op het einde Eden was, maar ze zaten in de tegenwoordige tijd.
Over welk meisje hebben jullie het ? Bij mijn "gekochte" versie eindigt het met een huilende Claire
  donderdag 1 maart 2007 @ 10:52:09 #293
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_46799980
Je ziet Bennet met de baas door de gangen van de Paper factory lopen, ze laten Ted zien, die vastgebonden op een tafel ligt. We zien ook Matt bewusteloos/slapend op tafel liggen en een meisje checkt zijn status en de baas van mr. Bennet zegt dat zij een hele bijzondere gave heeft.

Zo ongeveer.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_46800097
Zo ken ik wel meer assistentes met een "bijzondere gave", if you know what I'm saying

Die man is gewoon een dirty pervert
pi_46800153
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je ziet Bennet met de baas door de gangen van de Paper factory lopen, ze laten Ted zien, die vastgebonden op een tafel ligt. We zien ook Matt bewusteloos/slapend op tafel liggen en een meisje checkt zijn status en de baas van mr. Bennet zegt dat zij een hele bijzondere gave heeft.

Zo ongeveer.
Oh die. Mkay.
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:01:24 #296
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46800214
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:48 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

[..]

Maar dat was allemaal allang gezegd, laiverd.
Ach so
pi_46800305
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:

Zo ongeveer.
Aha, dacht dat jullie over eentje hadden die pas in de laatste shot voorbij kwam en dat mijn "bron" dat per ongeluk afgekapt had . Maar over het neerschieten van Claude. Iemand zei dat hij misschien een kogelvrijvest aanhad, maar als je terugkijkt kan je zien dat hij bloedt nadat op hem geschoten werd. Btw moet D.L. niet in de OP, aangezien hij toch een best belangrijk personage is .
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:29:08 #298
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_46800933
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:59 schreef wonderer het volgende:
Sowieso, Claire was anderhalf toen zij en haar moeder bij die brand "omkwamen", als ik dat goed heb begrepen...
Wordt dat ook ergens in de serie gezegd? Of alleen in de comics? Als het alleen een foutje in de comics is dan is het toch wat minder erg/genant.

Ik vond het ook erg vreemd dat in de laatste episode die haitiaan niet gewoon werd ingezet om die nuclear guy te blocken. Ze hadden hem zo kunnen overmeesteren toen ze met hem binnenkwamen. Beetje slordig geschreven.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_46801208
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Wordt dat ook ergens in de serie gezegd? Of alleen in de comics? Als het alleen een foutje in de comics is dan is het toch wat minder erg/genant.

Ik vond het ook erg vreemd dat in de laatste episode die haitiaan niet gewoon werd ingezet om die nuclear guy te blocken. Ze hadden hem zo kunnen overmeesteren toen ze met hem binnenkwamen. Beetje slordig geschreven.
Is er dan al hard bewijs dat hij krachten kan blocken?
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:42:32 #300
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46801309
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat hij alle powers kon blocken, maar ik denk dat het toch waar is wat anderen hebben verkondigd: dat hij alleen maar "mental powers" kan blocken.
pi_46801381
en ik geloof niet dat onze haïtiaanse vriend zo hitte bestendig dat ie dat zou willen uitproberen bij Tedje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')