Denken jullie wat ik denkquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:40 schreef _Supreme het volgende:
Ik had vannacht gedroomd over Claire! (Ze spreekt Nederlands BTW)
Het kan niet anders of jij zit in een seksuele frustratie met flinke dieptepuntenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat jij een vrouw bent.
Koffie?![]()
Nee, wat denk jijquote:
Exactly!quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het kan niet anders of jij zit in een seksuele frustratie met flinke dieptepunten.
Exactly!quote:Het was echt een bril-jante aflevering, ik heb de helft met open mond gekeken. De special effect met Claire, té gaaf! Ik ben héél benieuwd waar de Haitian (waarom heeft hij geen naam?!) met Claire heen gaat, en hoe Matt en Bennett samen gaan werken. Arme mevrouw Parkman trouwens, die is hem alweer kwijt. Ik dacht trouwens heel even dat dat meisje op het einde Eden was, maar ze zaten in de tegenwoordige tijd.
Exactly!quote:Oh, en geweldig om te zien dat Hiro's vader tóch een belangrijke rol speelt, na al dat gezeur dat die aflevering zo saai en nietszeggen was. Dat brilduwgebaartje van mini-Hiro ook
.
Same herequote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Geqxon het volgende:
NX, moet je het nou 's nachts posten? Nu moet ik acht uur lang gefrustreerd op het kantoor naar dat linkje staren
Idem hierquote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef Geqxon het volgende:
NX, moet je het nou 's nachts posten? Nu moet ik acht uur lang gefrustreerd op het kantoor naar dat linkje staren
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:52 schreef NX het volgende:
Weet niet of deze al is langs geweest, maar de preview van ep 18 is van veel beter kwaliteit te vinden op de site van Heroes;
http://www.nbc.com/Heroes/video/video_display.shtml#mea=70889
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, las hier ergens boven dat Mr. Linderman Malcolm McDowellwas...is dat zeker of is het een "Sean Bean-gevalletje"?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]Eerlijk gezegd denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het is een nachtmerrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef Bullet-tooth het volgende:Dat zeg ik net!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:35 schreef Bullet-tooth het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
Over de promo:Maar dat was allemaal allang gezegd, laiverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Over welk meisje hebben jullie het ? Bij mijn "gekochte" versie eindigt het met een huilende Clairequote:Op donderdag 1 maart 2007 02:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens heel even dat dat meisje op het einde Eden was, maar ze zaten in de tegenwoordige tijd.
Oh die. Mkay.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je ziet Bennet met de baas door de gangen van de Paper factory lopen, ze laten Ted zien, die vastgebonden op een tafel ligt. We zien ook Matt bewusteloos/slapend op tafel liggen en een meisje checkt zijn status en de baas van mr. Bennet zegt dat zij een hele bijzondere gave heeft.
Zo ongeveer.
Ach soquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:48 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
[..]
Maar dat was allemaal allang gezegd, laiverd.
Aha, dacht dat jullie over eentje hadden die pas in de laatste shot voorbij kwam en dat mijn "bron" dat per ongeluk afgekapt hadquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Je ziet Bennet met de baas door de gangen van de Paper factory lopen, ze laten Ted zien, die vastgebonden op een tafel ligt. We zien ook Matt bewusteloos/slapend op tafel liggen en een meisje checkt zijn status en de baas van mr. Bennet zegt dat zij een hele bijzondere gave heeft.
Zo ongeveer.
Wordt dat ook ergens in de serie gezegd? Of alleen in de comics? Als het alleen een foutje in de comics is dan is het toch wat minder erg/genant.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:59 schreef wonderer het volgende:
Sowieso, Claire was anderhalf toen zij en haar moeder bij die brand "omkwamen", als ik dat goed heb begrepen...
Is er dan al hard bewijs dat hij krachten kan blocken?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wordt dat ook ergens in de serie gezegd? Of alleen in de comics? Als het alleen een foutje in de comics is dan is het toch wat minder erg/genant.
Ik vond het ook erg vreemd dat in de laatste episode die haitiaan niet gewoon werd ingezet om die nuclear guy te blocken. Ze hadden hem zo kunnen overmeesteren toen ze met hem binnenkwamen. Beetje slordig geschreven.
Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat hij alle powers kon blocken, maar ik denk dat het toch waar is wat anderen hebben verkondigd: dat hij alleen maar "mental powers" kan blocken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:29 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg vreemd dat in de laatste episode die haitiaan niet gewoon werd ingezet om die nuclear guy te blocken. Ze hadden hem zo kunnen overmeesteren toen ze met hem binnenkwamen. Beetje slordig geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |