die dude was gewaarschuwd door bennet dat hoorde je in een gesprek in de ''papercompany.'' De dude zei dat de haitian gevlucht was. Dat was de door Bennet geregeld zodat ze Claire in veiligheid konden brengen Hij werd dus doodgeschoten zodat het leek alsof de haitiaan hem had overmeesterd en claire had meegenomen. Bennet zijn geheugen werd gewist omdat Matt zou kennen gaan vissen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef J0sT het volgende:
FFS! Wat een gruwelijke ep! Bij mij ging de bestelling maandag nog al traag, dus heb m vanmorgen pas kunnen zien..
Paar dingen die ik niet snap.
- Waarom noemt iedereen het 'De Company'? Beetje gejat van PB..
- Waar is Hana in de actie van Ted en Matt?
- Wie is er nou de baas van 'de company' (toch voor het gemak)? Mr. Nakamura? Of die andere dude? (En dat is dus niet Linderman?)
- En hoe komt die dude ineens bij het huis van Bennet?
- En ik snap echt niet waarom Mr. Bennet wordt neergeschoten en geheugengewist. Waar is dat nou voor nodig? Als straf voor het beschermen van Claire?
- Wie zou Claude beschermt hebben toen hij voor de Company werkte?
- Gaat de Haitian Claire nou naar de Company brengen?
De promo is nog veel verwarrender!!!
Wat een serie!!!!
Ik denk het niet, want in die droom zijn alle heroes in NYC, en in het verhaal is dat niet het geval.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:34 schreef nzw het volgende:
[..]
die dude was gewaarschuwd door bennet dat hoorde je in een gesprek in de ''papercompany.'' De dude zei dat de haitian gevlucht was. Dat was de door Bennet geregeld zodat ze Claire in veiligheid konden brengen Hij werd dus doodgeschoten zodat het leek alsof de haitiaan hem had overmeesterd en claire had meegenomen. Bennet zijn geheugen werd gewist omdat Matt zou kennen gaan vissen.
Een vermoeden van mij is dat de haitiaan en claire naar de invisible man gaan. En peter zal de nuke man wel ontmoeten vandaar dat die in zijn droom gaat nuken
Wellicht is de droom symbolisch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:47 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want in die droom zijn alle heroes in NYC, en in het verhaal is dat niet het geval.
Ja dat is wel jammer, ze hadden beter een pakkend naam kunnen verzinnen ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef J0sT het volgende:
FFS! Wat een gruwelijke ep! Bij mij ging de bestelling maandag nog al traag, dus heb m vanmorgen pas kunnen zien..
Paar dingen die ik niet snap.
- Waarom noemt iedereen het 'De Company'? Beetje gejat van PB..
- Waar is Hana in de actie van Ted en Matt?
Dat andere dude, die dus in de flashback te zien is, is niet Linderman, Linderman (Malcolm McDowell) zien we volgende weekquote:- Wie is er nou de baas van 'de company' (toch voor het gemak)? Mr. Nakamura? Of die andere dude? (En dat is dus niet Linderman?)
De dude zegt, "Het is goed dat je me hebt gebeld, zo'n stiuatie is niet makkelijk op te lossen" (of iets in die richting.). Bennet heeft hem zelf gebeld nadat hij dus de Haitian heeft gebeld.quote:- En hoe komt die dude ineens bij het huis van Bennet?
Hele aflevering ging juist over Clarie. Bennet moest worden neergeschoten omdat "De Company" Claire wil, we weten nog niet waarom. Die ene dude dus, die in de flashbacks voorkomt, wil Claire en Bennet zegt ik breng haar meteen.quote:- En ik snap echt niet waarom Mr. Bennet wordt neergeschoten en geheugengewist. Waar is dat nou voor nodig? Als straf voor het beschermen van Claire?
Weten we nietquote:- Wie zou Claude beschermt hebben toen hij voor de Company werkte?
Neej, zie hierbovenquote:- Gaat de Haitian Claire nou naar de Company brengen?
Promo is fucking vet, en dat ene 2 minuten durend filmpje, hilarisch weer, Hiro & Nathan, wuf!quote:De promo is nog veel verwarrender!!!
Wat een serie!!!!
Heet het bedrijf officieel niet gewoon Primatech Paper? Dat 'the company' alleen gebruikt wordt door insiders om het bedrijf dat achter de dekmantel schuilgaat aan te duiden? Maar misschien is dat in Prison Break ook wel zo, dat weet ik niet. Maar idd, ik had liever een andere naam gezien, de naam die fans hadden verzonnen vond ik wel goed: AWI (Agency Without Initials), ook vanwege de ironie om initialen te gebruiken om aan te geven dat het bedrijf geen initialen heeftquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:07 schreef NX het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer, ze hadden beter een pakkend naam kunnen verzinnen ofzo.
Vroeg ik mij ook al af, vreemd... Dacht dat ze samen daar zouden zijn maar zal volgende week hoop ik worden toegelicht.
hij wist dat die vermoord zou worden dus dat is best goed mogelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:15 schreef J0sT het volgende:
Waarschijnlijk viel hij dus niet.. En had hij een kogelvrijvest aan..
Shoot! Helemaal vergeten! Nu snel comic lezen voor slapen gaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Heet het bedrijf officieel niet gewoon Primatech Paper? Dat 'the company' alleen gebruikt wordt door insiders om het bedrijf dat achter de dekmantel schuilgaat aan te duiden? Maar misschien is dat in Prison Break ook wel zo, dat weet ik niet. Maar idd, ik had liever een andere naam gezien, de naam die fans hadden verzonnen vond ik wel goed: AWI (Agency Without Initials), ook vanwege de ironie om initialen te gebruiken om aan te geven dat het bedrijf geen initialen heeft![]()
En waar Hana was is toch uitgelegd in de comic, of haal ik nu dingen door elkaar?
Over de comic van deze week: dat vond plaats vóór Bennet Claire van Mr. Nakamura kreeg, maar toch was Claire daar ouder (want flinke dos haar) dan toen Bennet haar kreeg (toen had ze nog geen haar). Mis ik hier ook iets, of is dat gewoon een foutje?
Hmmm.. Beetje achtergrondinfo. Zie niet echt dat dit iets toevoegt aan het geheel..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:27 schreef J0sT het volgende:
[..]
Shoot! Helemaal vergeten! Nu snel comic lezen voor slapen gaan!
Verdooft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Die gozer die alles veroorzaakte in het huis. is die nu dood ?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]Dat is een spoiler want dat is alleen in het promofilmpje te zien, kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het over alf 18.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef J0sT het volgende:
[..]
Dat is een spoiler want dat is alleen in het promofilmpje te zien, kerel!
Wellicht omdat ie op het punt toen Ted in Postal-modus ging niet dichtbij genoeg was? Hij stond buiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef pinen het volgende:
wat ik me afvraag is, waarom die haitiaan niet gewoon ervoor zorgde dat ted zijn krachten niet kon gebruiken... hij had toch ook die mogelijkheid of dergelijke, net zoals toen met syler etc en met parkman
7... weken... geen...heroes...quote:
Geloof me die cliffhanger van volgende week gaat nog 300 keer erger wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef drGoeroe het volgende:
7 weken? Ongelovelijk, net nu het zo spannend word!
Lijkt me een flinke fout zelfs want in de serie hebben ze het steeds over een auto ongeluk waarbij de moeder van Claire zou zijn omgekomen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Over de comic van deze week: dat vond plaats vóór Bennet Claire van Mr. Nakamura kreeg, maar toch was Claire daar ouder (want flinke dos haar) dan toen Bennet haar kreeg (toen had ze nog geen haar). Mis ik hier ook iets, of is dat gewoon een foutje?
Misschien is het zoals met mensen op radiologie. 1x blootstellen kwan geen "kwaad" maar continue blootstelling (zoals de brouw van Ted, die met hem leefde) wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wellicht omdat ie op het punt toen Ted in Postal-modus ging niet dichtbij genoeg was? Hij stond buiten.
Wat ik me wel afvraag; Ted's vrouw is door zijn straling om het leven gekomen... zou de Fam. Bennet daar geen last van krijgen? (met uitzondering van Claire uiteraard).
Okay maar op de afdeling Radiologie is het nog een kleine dosis straling... als ik Ted zo bezig zag was dat toch ietsjes meer dan gezond (imo).quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is het zoals met mensen op radiologie. 1x blootstellen kwan geen "kwaad" maar continue blootstelling (zoals de brouw van Ted, die met hem leefde) wel.
Gelukkig is zijn vrouw al zwanger..(alleen kan het kind ook nog van die collega zijn waarmee ze vreemd ging)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef Gezondaar het volgende:
Ik denk niet dat Matt nog kindjes kan krijgen na al die tijd hangen met z’n nuclear homie![]()
Straks komt er een bruin babytje uit!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn vrouw al zwanger..(alleen kan het kind ook nog van die collega zijn waarmee ze vreemd ging)
Tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Straks komt er een bruin babytje uit!
Wat mij tot het volgende punt brengt: The Haitian kan in principe iedereen rapen, om ze het daarna te laten vergeten. Tof!
7 weken na Episode 18 dus...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:19 schreef Dethroned het volgende:
Ehm 7 weken ?
Epi 8 staat voor 5 maart geplant
http://epguides.com/Heroes/
Das gewoon volgende week .... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |