quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]Dat is een spoiler want dat is alleen in het promofilmpje te zien, kerel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het over alf 18.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:55 schreef J0sT het volgende:
[..]
Dat is een spoiler want dat is alleen in het promofilmpje te zien, kerel!
Wellicht omdat ie op het punt toen Ted in Postal-modus ging niet dichtbij genoeg was? Hij stond buiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:03 schreef pinen het volgende:
wat ik me afvraag is, waarom die haitiaan niet gewoon ervoor zorgde dat ted zijn krachten niet kon gebruiken... hij had toch ook die mogelijkheid of dergelijke, net zoals toen met syler etc en met parkman
7... weken... geen...heroes...quote:
Geloof me die cliffhanger van volgende week gaat nog 300 keer erger wordenquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:03 schreef drGoeroe het volgende:
7 weken? Ongelovelijk, net nu het zo spannend word!
Lijkt me een flinke fout zelfs want in de serie hebben ze het steeds over een auto ongeluk waarbij de moeder van Claire zou zijn omgekomen..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Over de comic van deze week: dat vond plaats vóór Bennet Claire van Mr. Nakamura kreeg, maar toch was Claire daar ouder (want flinke dos haar) dan toen Bennet haar kreeg (toen had ze nog geen haar). Mis ik hier ook iets, of is dat gewoon een foutje?
Misschien is het zoals met mensen op radiologie. 1x blootstellen kwan geen "kwaad" maar continue blootstelling (zoals de brouw van Ted, die met hem leefde) wel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wellicht omdat ie op het punt toen Ted in Postal-modus ging niet dichtbij genoeg was? Hij stond buiten.
Wat ik me wel afvraag; Ted's vrouw is door zijn straling om het leven gekomen... zou de Fam. Bennet daar geen last van krijgen? (met uitzondering van Claire uiteraard).
Okay maar op de afdeling Radiologie is het nog een kleine dosis straling... als ik Ted zo bezig zag was dat toch ietsjes meer dan gezond (imo).quote:Op woensdag 28 februari 2007 07:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is het zoals met mensen op radiologie. 1x blootstellen kwan geen "kwaad" maar continue blootstelling (zoals de brouw van Ted, die met hem leefde) wel.
Gelukkig is zijn vrouw al zwanger..(alleen kan het kind ook nog van die collega zijn waarmee ze vreemd ging)quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:10 schreef Gezondaar het volgende:
Ik denk niet dat Matt nog kindjes kan krijgen na al die tijd hangen met z’n nuclear homie![]()
Straks komt er een bruin babytje uit!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn vrouw al zwanger..(alleen kan het kind ook nog van die collega zijn waarmee ze vreemd ging)
Tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Straks komt er een bruin babytje uit!
Wat mij tot het volgende punt brengt: The Haitian kan in principe iedereen rapen, om ze het daarna te laten vergeten. Tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |