Het lijkt me sterk wanneer je onder publieke druk zou moeten lobbyen voor Nederland, in Hongarije. We hebben hoeren zat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ok.
Maar welke vragen dan? Als je bedoelt van 2 nationaliteiten, dat heb ik al beantwoord: Belangenverstrengeling. En het gevaar is reëel aanwezig zoals ik al eerder zei met de functie al van een kleine burgemeesterschap. Nu is het toevallig dat ik in een ander land woon maar het komt op hetzelfde neer. Ervaring leert mij dat er van je wordt verwacht, nee haast geëist dat je je dubbele nationaliteit (Hongaren zijn zéér nationalistisch, bij het enge af) aanwendt voor lobby in dit geval NL anders wordt je er op afgerekend. Daar pas ik voor.
Draai het eens om:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:38 schreef Ooster het volgende:
Ik snap de bezwaren van WIlders eigenlijk helemaal niet. Hij zegt dat mensen met een dubbel paspoort niet in het belang van Nederland kunnen handelen en die mensen zouden zich niet volledig voor Nederland inzetten. Maar wie zegt dat dat veranderd op het moment dat deze mensen hun paspoort inleveren? Nu ze twee paspoorten hebben weet je het en kan je er op letten en meneer WIlders kan op die manier extra goed zijn controlerende taak als kamerlid oppakken. Op het moment dat ze hun paspoort inleveren weet je niet of ze ergens een belang hebben en is het dus moeilijker om eventuele andere belangen te controleren.
Heb hem ook al gemaild met een vraag over maxima. Dat was vorige week vrijdag al ofzo. Maar geen reactiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaild of hij actie wil ondernemen tegen deze vrouw![]()
Provocatie?! Wat een omgekeerde wereld zeg! Zij heeft gewoon die nationaliteit, geen wet die haar tegenhoudt, dus waarom zou ze die nationaliteit moeten afstaan? Slaat toch nergens op?! Moeilijk gedoe, nergens voor nodig... Wilders is hier de gene die loopt te provoceren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In het geval van Albayarak is het puur provocatie, zij kan wel van dat paspoort af, maar doet het niet.
Hun daden kunnen we duidelijk in zijn, die bevallen me met pvda-optiek sowieso niet.
Die vrouw is "onschendbaar", of dat soort crap.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb hem gemaild of hij actie wil ondernemen tegen deze vrouw![]()
Toen ze nog geen koningin was niet volgens mij. En Maxima vormt natuurlijk een potentieel probleem voor de toekomst.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:48 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Die vrouw is "onschendbaar", of dat soort crap.
Maar als die vrouw er niet was geweest, was het nog steeds onzin wat Wilders zit te roepen.
Als dat Nederland schaadt, dan stappen ze dán pas op. Niet eerder.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Draai het eens om:
Wat nu als Marokko of Turkye een beroep doet voor wat dan ook op hun nationaliteit daar ze daar een onderdaan van zijn en ook onder de wetten van die landen vallen?
Dan moet hij Balkenende maar op het matje roepen, die is verantwoordelijk voor de handelingen van deze onder curatele gestelde vrouwquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:48 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Die vrouw is "onschendbaar", of dat soort crap.
Daar heb ik toch niets mee te maken. En dan nog, we leven in een democratie, dan stem ik wel op iemand anders als ik dat ook maar een beetje belangrijk zou vinden. We hebben hier echt geen aparte regels voor nodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Draai het eens om:
Wat nu als Marokko of Turkye een beroep doet voor wat dan ook op hun nationaliteit daar ze daar een onderdaan van zijn en ook onder de wetten van die landen vallen?
sja, dan kun je net zo goed Poetin of Castro Nederlander maken en een hoge regeerfunctie geven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:53 schreef Ooster het volgende:
[..]
Daar heb ik toch niets mee te maken. En dan nog, we leven in een democratie, dan stem ik wel op iemand anders als ik dat ook maar een beetje belangrijk zou vinden. We hebben hier echt geen aparte regels voor nodig.
Jaja. Aboutaleb heeft ook net zoveel bloed aan z'n handen als Fidel Castro.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
sja, dan kun je net zo goed Poetin of Castro Nederlander maken en een hoge regeerfunctie geven.
Die hebben helemaal geen Nederlands paspoort en die stonden afgelopen jaar ook niet echt op de verkiezingslijsten. Nogal boute vergelijking dus.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
sja, dan kun je net zo goed Poetin of Castro Nederlander maken en een hoge regeerfunctie geven.
Daarbij zou ik die twee om andere dingen weren van een ministerpost dan het hebben van een tweede nationaliteit!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef Ooster het volgende:
[..]
Die hebben helemaal geen Nederlands paspoort en die stonden afgelopen jaar ook niet echt op de kieslijsten. Nogal boute vergelijking dus.
Even op een rijtje wat ik heb kunnen vinden:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef Sidekick het volgende:
De afgelopen twee jaar heeft Wilders al zo'n 8 moties van wantrouwen/afkeuring ingediend of gesteund tegen een centrum-rechts kabinet,
quote:In lijnrechten strijd hiermee is, dat vooraanstaande Joden tegelijkertijd als vertegenwoordigers van het Nederlandsche Volk in onze vertegenwoordigende lichamen zitten, of op andere posten een overheerschenden invloed op het Nederlandsche, niet-Joodsche volksleven uitoefenen. Niemand kan twee heeren dienen.
G. Dieters, Kamerlid van de NSB, 14 december 1937 in de Tweede Kamer.
Het gaat om dubbele nationaliteitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:00 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Jaja. Aboutaleb heeft ook net zoveel bloed aan z'n handen als Fidel Castro.
quote:Waarom haal je er zo veel irrelevante dingen bij en reageer je niet op de vraag die er door velen gesteld wordt: Wat verschilt het verdacht zijn van loyaliteit aan een ander land aan het verdacht zijn van loyaliteit aan een bedrijf/organisatie/religie/universiteit/etc.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb het niet over verdacht maar de kans op belangenverstrengeling tegen te gaan.quote:En dan is het nog maar de vraag in hoeverre je het hebben van 2 paspoorten "verdacht van loyaliteit aan een ander land" kan noemen.
Waarom pik je van alle mensen op de aardbol die buiten onze grenzen leven dan juist Castro eruit?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het gaat om dubbele nationaliteit
"Een te hoge kans op belangverstrengeling" = "Verdacht zijn van belangenverstrengeling"quote:Ik heb het niet over verdacht maar de kans op belangenverstrengeling tegen te gaan.
En dit is werkelijk helemaal een schandalige vertoning, zeker als je als partij als hardste roept dat moslimsquote:Dat Aboutaleb geen afstand kan doen van zijn Marokkaanse nationaliteit vindt Wilders irrelevant. "Dan moet hij maar in Marokko gaan wonen en staatssecretaris worden".
Het behouden van een paspoort is provocatie?? Ze heeft gewoon twee nationaliteiten, klaar. En voor zo'n figuur als Wilders dat weg doen, lijkt me ten eerste erg dom, ten tweede volledig overbodig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In het geval van Albayarak is het puur provocatie, zij kan wel van dat paspoort af, maar doet het niet.
Hun daden kunnen we duidelijk in zijn, die bevallen me met pvda-optiek sowieso niet.
Tuurlijk! Patser!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Grapjas, ik heb bedrijven in NL
Aangezien ze zich in Nederland bevinden vallen ze onder de nederlandse wet, net zoals je in een ander land, met of zonder paspoort van dat land, onder de wetten van dat land valt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Draai het eens om:
Ik vind het wel leuk dat alle Wildersfans dit punt constistent negeren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:22 schreef Kozzmic het volgende:
Waar blijft de motie van wantrouwen tegen Maxima en Beatrix?
Ik denk dat het met onschendbaarheid heeft te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat alle Wildersfans dit punt constistent negeren.
Beatrix heeft wel heel wat meer macht dan 2 staatssecretarissen.
Hallo?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:36 schreef Lithion het volgende:
Wat te denken van het verleden van ministers en staatssecretarissen in het bedrijfsleven? Wouter Bos die in zijn positie een paar miljoenen naar zijn voormalige werkgever Shell doorsluist? Of een Plasterk die zijn geliefde VU bevoordeeld in zijn positie van Minister van Onderwijs.
Daar heeft het geen zak mee te maken. Wilders is het helemaal niet te doen om de mogelijke belangenvestrengeling. Zie hierboven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik denk dat het met onschendbaarheid heeft te maken.
Ik vind dat niet zo erg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is al lang duidelijk dat het Wilders vooral om de islam gaat.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef Lithion het volgende:
[..]
Daar heeft het geen zak mee te maken. Wilders is het helemaal niet te doen om de mogelijke belangenvestrengeling. Zie hierboven.
De Koningin is onschendbaar en de minister is verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan steeds over nationaliteiten en loyaliteiten?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is al lang duidelijk dat het Wilders vooral om de islam gaat.
Leg uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar Wilbers heeft weer een punt.....
Omdat hij dáár ook een punt mee heeft.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:01 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan steeds over nationaliteiten en loyaliteiten?
Niet volgens Wilders zelf.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het is al lang duidelijk dat het Wilders vooral om de islam gaat.
Mensen met een dubbele nationaliteit zijn per definitie onbetrouwbaar en verdacht? Moet de Nederlandse staat jou ook wantrouwen met jouw bedrijven hier in Nederland, omdat je van plan zou kunnen zijn om de economie van binnenuit uit te hollen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Omdat hij dáár ook een punt mee heeft.
Ik ben het gewoon eens met dit punt. Ik kan wel weer een heel betoog houden waarom, maar ben net wakker, jij kan je frustratie vast ook wel even kwijt op een andere userquote:
Ik heb geen REGEERFUNCTIE.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:05 schreef Lithion het volgende:
[..]
Mensen met een dubbele nationaliteit zijn per definitie onbetrouwbaar en verdacht? Moet de Nederlandse staat jou ook wantrouwen met jouw bedrijven hier in Nederland, omdat je van plan zou kunnen zijn om de economie van binnenuit uit te hollen?
Dat getuigt toch van een ongekende paranoïa?
Ik ben er wel meer vergeten. Sterker nog, ELKE minister kent een verleden van interactie met bedrijven, instituten en landen wat hem a priori al verdacht zou kunnen maken. Waarom dan nu er ineens opheft over maken?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Trouwens, je bent Lubbers in het rijtje vergeten te noemen.
Dus als je een regeerfunctie zou hebben, dan moet je de lidmaatschappen van alle organisaties waarvan je lid bent opzeggen? Contacten met bedrijven verbreken? Een contract ondertekenen dat je nooit meer terug zal keren naar dat bedrijf?quote:
Wel hoor, hij gaat het langzaam maar zeker ook zelf toegeven:quote:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_tegen_bewindsliedenquote:Wilders zegt dat hij ook niet blij is dat de twee bewindslieden moslim van geboorte zijn. „Ik wil niet in een land wonen waar misschien ooit wel eens zes of zeven bewindslieden de islam aanhangen.”
Het gaat om het principe. Wilders en aanhangers ageren tegen de beëdiging van Albayrak en Aboutaleb omdat zij met hun dubbele nationaliteit een dubbele loyaliteit zouden hebben wat het landsbelang zou kunnen schaden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik heb geen REGEERFUNCTIE.
Wilders maakt NU een punt waarmee hij NU prominent in het nieuws komt. Waarom het niet eerder ter ter berde bracht moet je HEM vragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:06 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ik ben er wel meer vergeten. Sterker nog, ELKE minister kent een verleden van interactie met bedrijven, instituten en landen wat hem a priori al verdacht zou kunnen maken. Waarom dan nu er ineens opheft over maken?
Dus als hij zijn paspoort opstuurt, dan is hij in het geheel niet 'verdacht' meer? Dan staatquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef bankrupcy het volgende:
Belangenverstrengeling is de belangrijkste reden om meerdere nationaliteiten te verbieden.
Hier ga je al de fout in. We gaan in NL geen mensen straffen door ons iets voor te stellen wat zou KUNNEN gebeuren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef bankrupcy het volgende:
Stel
Ja, gut. Stel... laten we inderdaad op de zaken vooruitlopen en allerlei science-fiction verhalen verzinnen als argumenten op iemand maar niet toe te laten tot het kabinet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef bankrupcy het volgende:
Stel ...
LUL-KOEK! Belangenverstrengeling heeft er geen ZAK mee te maken. Paranoia, ultra-nationalisme en xenofobie des te meer. Als belangenverstrengeling inderdaad er wat mee te maken zou hebben, dan zou Plasterk (als hoogeleraar en alumni van de VU) ook NOOIT minister van onderwijs mogen worden; sterker nog, dan hadden we daar een ongeschoolde agrariër neer moeten zetten.quote:Belangenverstrengeling is de belangrijkste reden om meerdere nationaliteiten te verbieden.
Ja, en als de maan naar beneden valt, bovenop meneer Wilders, dan istie dood.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef bankrupcy het volgende:
Stel Marokko bezet de Spaanse enclaves in Marokko. Spanje vraagt politieke en militaire steun van de NAVO. Wat zegt Aboutaleb dan? En als hij (als geintegreerde nederlander) voor die steun is, maakt hij zich dan schuldig aan hoogverraad in de ogen van Marokko?
Belangenverstrengeling is de belangrijkste reden om meerdere nationaliteiten te verbieden. Dat Aboutaleb volgens de Marokkaanse wet zijn nationaliteit niet kan opzeggen is een probleem van Marokko, maar hij kan wel zijn paspoort naar de ambassade sturen en zeggen dat hij de Marokkaanse nationaliteit niet meer wenst.
Omdat het een vuige paranoide opportunist is. Niets meer, niets minder. Dat jij daar graag achteraan drentelt... ach ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wilders maakt NU een punt waarmee hij NU prominent in het nieuws komt. Waarom het niet eerder ter ter berde bracht moet je HEM vragen.
Ik gok dat hij er spontaan blauwe ogen en blond haar van krijgt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:15 schreef MrJones het volgende:
[..]
Dus als hij zijn paspoort opstuurt, dan is hij in het geheel niet 'verdacht' meer? Dan staat
hij op als een herboren mens, een volbloed Nederlander.
Dat hoop jij!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, en als de maan naar beneden valt, bovenop meneer Wilders, dan istie dood.
Praatte hij daar maar over!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef gronk het volgende:
Y'know, eigenlijk vinnik dat die wilders steeds meer trekjes begint te krijgen van een doorgeslagen texaanse redneck. Het is dat ie nog niet begint te raaskallen over 'the right to bear arms' en dat 'het volk het recht heeft om zichzelf in een militie te verenigen', maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen.
Ik wens helemaal niemand dood. Ik ben eerder nog bang dat die man vermoord wordt. Dat zou het klimaat in Nederland zeker niet ten goede komen. Hee, waarom is dat stinkerd gedeelte aan mijn adres in een keer weg?quote:
Klopt dan staat er wel weer een radicaler iemand op.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wens helemaal niemand dood. Ik ben eerder bang dat die man vermoord wordt. Dat zou het klimaat in Nederland zeker niet ten goede komen.
Ik ben bang dat het vooral een polariserend effect zal hebben. Dat mensen het gevoel zullen krijgen: Nu zijn we "ze" echt helemaal beu.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Klopt dan staat er wel weer een radicaler iemand op.....
De linkse kerk loopt mededankzij de moderne technologie op haar eind
Mee eens, ik vind het echt stuitend. En misschien nog wel stuitender dat het inmiddels in een redelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:19 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het het hele verhaal overigens een grove belediging, en een ongegronde beschuldiging van gebrek aan loyaliteit aan het adres van deze mensen.
Dat is ook een illusie; het volk is de arrogante linkse elite, die de spreekbuis is voor de over het algemeen conservatieve allochtonen, compleet beu.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vooral een polariserend effect zal hebben. Dat mensen het gevoel zullen krijgen: Nu zijn we "ze" echt helemaal beu.
zouden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:09 schreef Lithion het volgende:
[..]
Het gaat om het principe. Wilders en aanhangers ageren tegen de beëdiging van Albayrak en Aboutaleb omdat zij met hun dubbele nationaliteit een dubbele loyaliteit zouden hebben wat het landsbelang zou kunnen schaden.
Gelul. Dan zou je elk buitenlands bedrijf moeten verbieden die niet hun moedermaatschappij in NL hebben en ik hoef je vast niet te vertellen hoe NL dan zou voorstaan.quote:Volgens EXACT delzefde redenering zou ook jij niet toegestaan moeten worden om in Nederland een bedrijf te beginnen, omdat je met jouw dubbele nationaliteit, wel eens een verborgen agenda zou kunnen hebben en de nationale economie van binnenuit uit zou kunnen hollen.
Welke positie je daarbij bekleed is volslagen irrelevant.
Ik zou eerder zeggen dat de beschaving op z'n eind begint te lopen. Links/rechts is daarin niet interessant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:22 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De linkse kerk loopt mededankzij de moderne technologie op haar eind
Wie is in godsnaam "het volk"?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is ook een illusie; het volk is de arrogante linkse elite, die de spreekbuis is voor de over het algemeen conservatieve allochtonen, compleet beu.
De beschaving heeft altijd op zijn end gelopen, alleen nu krijgen anderen een keer de macht van het meeste bereik (moderne media)quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:26 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat de beschaving op z'n eind begint te lopen. Links/rechts is daarin niet interessant.
Wat een onzin. PvdA is nog steeds een van de grootste partijen. Het is ook de enige partij die je van "linkse elite" zou kunnen beschuldigen. En zo groot zijn ze nou ook weer niet, en nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is ook een illusie; het volk is de arrogante linkse elite, die de spreekbuis is voor de over het algemeen conservatieve allochtonen, compleet beu.
Daardoor is dat WIJ-ZIJ-klimaat zo ongekend uit de hand gelopen.
Dat zou je, volgens jouw en Wilders' debiele redenering inderdaad moeten doen. Tenminste, mits je consequent bent in je opvattingen mbt mogelijke belangenverstrengeling in conflictsituaties. Maar goed, dat Wilders dat niet is had ik al eerder aangetoond.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gelul. Dan zou je elk buitenlands bedrijf moeten verbieden die niet hun moedermaatschappij in NL hebben en ik hoef je vast niet te vertellen hoe NL dan zou voorstaan.
De PvdA heeft gewoon geen idee wat er in de allochtoon om gaat en toch zijn zij de spreekbuis van de allochtoon.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een onzin. PvdA is nog steeds een van de grootste partijen. Het is ook de enige partij die je van "linkse elite" zou kunnen beschuldigen. En zo groot zijn ze nou ook weer niet, en nooit geweest ook.
9-11 is de reden dat dit zo uit de hand gelopen is. En daarmee hebben de organisatoren van die aanslag ook precies hun doel bereikt.
Precies. En dat is net zo dom als het weren van mensen met een tweede nationaliteit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Gelul. Dan zou je elk buitenlands bedrijf moeten verbieden die niet hun moedermaatschappij in NL hebben en ik hoef je vast niet te vertellen hoe NL dan zou voorstaan.
Neeeeeeej. Zeg alsjeblieft dat je dit hebt getypt toen je dronken was.......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De PvdA heeft gewoon geen idee wat er in de allochtoon om gaat en toch zijn zij de spreekbuis van de allochtoon.
Betutteling ten top. Nu bleek ook dat die linksedocenten allochtonen een lager stemadvies gaven, zodat ze hun als domstemvee kunnen behouden.
De aap komt steeds meer uit de mou![]()
Het is heel erg opmerkelijk dat die linkse docenten aan allochtonen een lager stemadvies geven..... wat is jou verklaring daar dan voor?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:30 schreef nonzz het volgende:
[..]
Neeeeeeej. Zeg alsjeblieft dat je dit hebt getypt toen je dronken was.......![]()
Lager schooladvies bedoel je.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nu bleek ook dat die linksedocenten allochtonen een lager stemadvies gaven, zodat ze hun als domstemvee kunnen behouden.
Allemachtigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nu bleek ook dat die linksedocenten allochtonen een lager stemadvies gaven, zodat ze hun als domstemvee kunnen behouden.
Oh God jij hebt weinig school genoten zeker.....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Lager schooladvies bedoel je.
En hoezo zijn die docenten "links"?
Aangezien er niet zoiets als "de allochtoon" hebben ze daar inderdaad geen idee van, net zoals iedere andere partij. Ik geloof niet dat zij zichzelf ooit als "spreekbuis van" hebben uitgelaten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De PvdA heeft gewoon geen idee wat er in de allochtoon om gaat en toch zijn zij de spreekbuis van de allochtoon.
quote:Betutteling ten top. Nu bleek ook dat die linksedocenten allochtonen een lager stemadvies gaven, zodat ze hun als domstemvee kunnen behouden.
De aap komt steeds meer uit de mou![]()
nogmaals; wat is volgens jou de reden dat die linkse docenten, allochtonen een lager schooladvies geven?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef MrJones het volgende:
[..]
AllemachtigIs dit het soort redeneren en complotdenken waartoe we in Nederland zijn afgezakt?
Ok, de vraag stellen is 'm beantwoorden.
Ja, ontzettend veel leraren in het basisonderwijs houden er een dubbele agenda op na.
Dit is echt niet te filmen.
Och ja, ik ben vergeten dat iedereen met nuance voor jou "links" is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Oh God jij hebt weinig school genoten zeker.....
Dat links infiltranten heeft in het basisonderwijs om zo hun achterban in de toekomst te garanderen. Logisch.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is heel erg opmerkelijk dat die linkse docenten aan allochtonen een lager stemadvies geven..... wat is jou verklaring daar dan voor?
Hoe weet jij nou dat ik achter hem aan drentel? Ohja, natuurlijk baseer jij je alleen op het gegeven dat ik met 1 punt van hem eens ben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:18 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat het een vuige paranoide opportunist is. Niets meer, niets minder. Dat jij daar graag achteraan drentelt... ach ja.
nogmaals: hoe weet jij dat die docenten "links" zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nogmaals; wat is volgens jou de reden dat die linkse docenten, allochtonen een lager schooladvies geven?
Omdat het niet alleen om de cito-toets gaat, maar ook om persoonlijke eigenschappen als doorzettingsvermogen, discipline en werkethiek. Verder kan bevooroordeeldheid ook een rol spelen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:32 schreef JohnDope het volgende:
nogmaals; wat is volgens jou de reden dat die linkse docenten, allochtonen een lager schooladvies geven?
Je kan nu wel de draak er mee steken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef MrJones het volgende:
[..]
Dat links infiltranten heeft in het basisonderwijs om zo hun achterban in de toekomst te garanderen. Logisch.
Pssst, heb jij ook soms het gevoel dat je geschaduwd wordt als je op straat loopt?
O, je had het over scholing/schooladvies. Je denkt werkelijk dat het een complot is? Je maakt toch een grapje he?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Oh God jij hebt weinig school genoten zeker.....
Gezien je postgeschiedens ben je het wel vaker met Wilders eens.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik achter hem aan drentel? Ohja, natuurlijk baseer jij je alleen op het gegeven dat ik met 1 punt van hem eens ben.![]()
En ik vraag het nogmaals, hoezo zijn die docenten die dat doen "links"?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan nu wel de draak er mee steken.
Ik vraag het nogmaals, wat is volgens jou de reden dat die linkse docenten, allochtonen een lager schooladvies geven
vooroordelen dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef Lithion het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen om de cito-toets gaat, maar ook om persoonlijke eigenschappen als doorzettingsvermogen, discipline en werkethiek. Verder kan bevooroordeeldheid ook een rol spelen.
Van de andere kant uit gezien werkt het net zo: 'ze zijn ons nu echt helemaal beu, we kunnen het toch nooit goed doen, dus het maakt ook geen fuck uit wat we doen'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vooral een polariserend effect zal hebben. Dat mensen het gevoel zullen krijgen: Nu zijn we "ze" echt helemaal beu.
Hier ga ik niet op in, jij hebt te weinig school genoten kennelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
En ik vraag het nogmaals, hoezo zijn die docenten die dat doen "links"?
Inderdaad. Polarisatie dus.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Van de andere kant uit gezien werkt het net zo: 'ze zijn ons nu echt helemaal beu, we kunnen het toch nooit goed doen, dus het maakt ook geen fuck uit wat we doen'
Goed, voor de volledigheid dan, je drentelt achter hem aan op dit punt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoe weet jij nou dat ik achter hem aan drentel? Ohja, natuurlijk baseer jij je alleen op het gegeven dat ik met 1 punt van hem eens ben.![]()
IK probeer niemand in een hokje te plaatsen. IK beoordeel mensen op hun gedrag, hun prestaties en hun uitingen. Niet op iets futiels als iemands nationaliteit (wat sowieso een ongelofelijk achterhaald begrip is) of herkomst.quote:Ohja, ik ben het met veel punten niet eens van alle partijen. In welk hokje probeer je mij dan te plaatsen?
Dat gaat inderdaad verdomde makkelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan nu wel de draak er mee steken.
Uitgeluld.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op in, jij hebt te weinig school genoten kennelijk.
Ik weet niet wat je bedoelt met "die linkse docenten" want ik ken hun stemgedrag niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is heel erg opmerkelijk dat die linkse docenten aan allochtonen een lager stemadvies geven..... wat is jou verklaring daar dan voor?
Ook, ja, maar niet uitsluitend dat.quote:
want dit is natuurlijk wel interessant, het is een SCHANDAAL waar je u tegen zegt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef MrJones het volgende:
[..]
En waarom ze dat doen is in het geheel niet interessant.
Dan heb jij niet goed naar mijn avatar gekekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:37 schreef Lithion het volgende:
Maar goed, jouw brein kan blijkbaar niet meer variabelen bevatten.
quote?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Gezien je postgeschiedens ben je het wel vaker met Wilders eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |