Te laatquote:
Ik wachtquote:
397quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:35 schreef nijnja het volgende:
spijt me maar snelheid kan ik er niet uit halen
Ah ok, das redelijk watquote:
Hij schiet dan in zn begrenzer, en geen enkele auto wil harder in dat spel zonder geklootquote:
Hehe okquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hij schiet dan in zn begrenzer, en geen enkele auto wil harder in dat spel zonder gekloot
Toch te snel voor mijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:42 schreef oshiro het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07086/fordgt.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
De Ford GT is btw wel über cool. Klikbaar.
Ik heb het niet helemaal mee gekregenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:45 schreef oshiro het volgende:
Die Cobalt is best relaxed idd.
verder gebruik ik de mclaren mercedes vaak, en de porsche carrera GT.
Maar het wordt al laat, ik ga er ook vandoor
Even balen en sentimenteel zijn
Want het is echt een stomme actie.
Ik had net een nieuwe broek gekocht, Liiszle vond het leuk als ik zou komen naar hollywood, ik ging fietsen als een idioot, ging op mn bek, broek kapot, en de laatste trein gemist die ik had moeten halen om naar hollywood te kunnen gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal mee gekregenben ik het waard om het nog eens te vertellen, of wens ik je er succes/sterkte mee?
dat sowieso, maar wilje het samenvatten of nie?
Da's idd kutquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik had net een nieuwe broek gekocht, Liiszle vond het leuk als ik zou komen naar hollywood, ik ging fietsen als een idioot, ging op mn bek, broek kapot, en de laatste trein gemist die ik had moeten halen om naar hollywood te kunnen gaan
Dus best wel een suffe blunder ja.
Haha, misschien wel het proberen waardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Da's idd kutsterkte dan met suf zijn, weet Liiszle dit al? Anders bij haar troost zoeken (morgen)
![]()
Ah, nah, als je het goed aanpakt wil het nog wel eens goed uitpakken hoor (gok ik zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Haha, misschien wel het proberen waard.
Ze was de eerste die het wist, na mn ma die nog wakker was toen ik binnen kwam.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah, nah, als je het goed aanpakt wil het nog wel eens goed uitpakken hoor (gok ik zo)
Zo'n soort eractie had ik alwel verwachtquote:
Wedstrijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:51 schreef nijnja het volgende:
Overigens ook benieuwd hoe ik vandaag de wedstrijd speel
Mja, daar begint het gedonder alquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo'n soort eractie had ik alwel verwachtgwoon proberen
Danke, waterpolo. 't Is nu thuiswedstrijd, uitwedstrijd is verloren met 6-5, ik speelde niet mee, ben mid-achter (laatste man zegmaar), verder niet echt goeie mid-achters beschikbaar dus hopen dat we winnen (als ik nog wat slaap kan inhalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wedstrijd!
Veel succes iig alvast
Welke sport?
Woon je dicht bij d'r? Gewoon drlangsgaan andersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja, daar begint het gedonder alproberen
Aha, okee!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke, waterpolo. 't Is nu thuiswedstrijd, uitwedstrijd is verloren met 6-5, ik speelde niet mee, ben mid-achter (laatste man zegmaar), verder niet echt goeie mid-achters beschikbaar dus hopen dat we winnen (als ik nog wat slaap kan inhalen)
Ze ging nu uit in Rotterdam, we wonen een uur bij elkaar vandaan met OV ongeveer, met Utrecht precies in het midden. Maar dat ze nu in Rotterdam was was wel een toffe gelegenheid, zoeen die ik dan weer moet verklotenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Woon je dicht bij d'r? Gewoon drlangsgaan anders![]()
vaak is het dan toch wel, je bent nou al hier, kom maar
Haha ja 's primaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Aha, okee!
Mja, misschien dan maar beter dat we er een eind aan breien dan.
Ik spreek je vast nog wel een keer in de SC ofzo
Naam goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja 's prima, wedstrijd is 18.15 dus slapen kan ik nog genoeg
maargoed, trusten, en ik hoor nog wel hoe't met Liiszle ging
(dr naam goed
?)
Danke trusten u ook fijne middag vandaag en avond en ik neem aan dat ochtend er niet meer in zitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Naam goed.
18:15, dat zou nog moeten gaan met 8 uur slaap
Veel succes iig!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke trusten u ook fijne middag vandaag en avond en ik neem aan dat ochtend er niet meer in zit![]()
![]()
Succes met de krantjesquote:
Tja sorry, maar die stond bovenaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:44 schreef VASND het volgende:
oooooh,
Goed hoor, beetje moequote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:49 schreef VASND het volgende:
Doe dat maar ja.
Hoe is het met mijn hartediefje?
Hoiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:01 schreef Afzuigkap het volgende:
MorgeHolly was weer gezellig jongens en Oshiro
ik vroeg of je ook kwam maar goed.. uhm klote man dat je viel
Maar ik ga nu even douchen, aankleden en naar de stad nieuwe schoenen kopen (die rode hebben hun tijd gehad) en nog wat dingetjes
![]()
Ja nogal jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:01 schreef Afzuigkap het volgende:
MorgeHolly was weer gezellig jongens en Oshiro
ik vroeg of je ook kwam maar goed.. uhm klote man dat je viel
Maar ik ga nu even douchen, aankleden en naar de stad nieuwe schoenen kopen (die rode hebben hun tijd gehad) en nog wat dingetjes
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:02 schreef Ipho het volgende:
Zo dat waren 6 koppen koffie, trainings pak aan getrokken.
Klaar voor de wedstrijd, even drie puntjes binnen halen. En kijken of ik naar een maand ofzo het kan vol houden
We hebben er inmiddels een goed gesprek over gehad toch.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja nogal ja
Zou het erg gezellig gevonden hebben
quote:
Voetbal?quote:
Wij welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:03 schreef VASND het volgende:
[..]
We hebben er inmiddels een goed gesprek over gehad toch.
Mn broertje en zusje voetballen ookquote:
OWNT KUT NOOB HIHIquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:06 schreef hardcorebass het volgende:
goedemorgen!!! gisteren weer 30 euro verloren met pokeren!had 2pair en hij had fulhouse
Toen ik er was toch alquote:
Jij deed niet eens kusje of blij ofzo en en en..quote:
Ik zat eerst ook al in verkeerde topicquote:
Ik voel me domquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook al in verkeerde topic
"Op de foto ontbreekt Erwin Foks"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:08 schreef Ipho het volgende:
http://www.vvkcvo.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=66
ooh dat win ik wel![]()
Zie ze staan![]()
Ik was net wakkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:09 schreef VASND het volgende:
[..]
Jij deed niet eens kusje of blij ofzo en en en..
![]()
Nee blame Ivo, die kerel maakt zo'n belachelijke TTquote:
Ja ach, ik trapte erinquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:10 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee blame Ivo, die kerel maakt zo'n belachelijke TT![]()
Neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:11 schreef VASND het volgende:
Ik wil een beetje nostalgie in de TT brengen.
En dan gaan jullie zeuren.
Vroegah werd er niet gezeur over ès séé he marly?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:13 schreef hardcorebass het volgende:
oke ik ook, veels te gaar! ff douche!![]()
voor ipho!
Tegelijk?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook, en ik hoef nog maar 2 en half uur te werkenvanavond lekker op bedrijfskosten karten en eten
ga etenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:15 schreef VASND het volgende:
Ik begin honger te krijgen.
Maar jij blijft aaaallltijjjdjd voor mij bestaaaanquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Maar jij blijft aaaallltijjjdjd voor mij bestaaaanmelige bui.
Dan moet ik weer uit bed enzoquote:
Ja tegelijk jaquote:
Luiwammesquote:
quote:
doe dr wat aan!quote:
Buhbuhbuh, je wil me weg hebben he?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Buhbuhbuh, je wil me weg hebben he?
Ik ga toch maar even opstaan enzo.quote:
Ik weetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ga toch maar even opstaan enzo.
thx voor de mental support.
School spulquote:
Juustemquote:
Je lijkt nu net een klein kind.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:32 schreef VASND het volgende:
[..]
School spul.
* kleertjes aan gaat trekken.
Tot straks.
Helloquote:
's Dat een leeg zwembad?quote:
Yo wannaby gangstaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef TwyLight het volgende:
hoi seekfam en mstr
Dubbele score,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:53 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee, vandaag krijg ik geld voor alle ouwe vrouwtjes die ik raak
Neuj. doe ik nooit meerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef seekfaM het volgende:
[..]
nee het was ook een grapje
Nog lekker een het photoshoppen geweest?
wat voor een kistquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj. doe ik nooit meernet even een nieuwe kist gehaald
topics bedoel jequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef TwyLight het volgende:
Nog maar 3.049 posts en dan is fok vol
3 maandquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:08 schreef seekfaM het volgende:
ik heb er bijna 9.0003 maanden Fok!en
Kheb een invite van Sjoerd van Stokkum (van Petrolhead.nl) om op de VIP party te komen... Kost me helaas wel 100euri's voor een kaartje, en 90 voor een parkeerkaartquote:
Nee, maar over even zijn er 1.000.000 topics gemaakt , en waarom is over 3.000 post fok! vol? waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
topics tellen niet mee voor de postcount
Klopt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:07 schreef TwyLight het volgende:
Nog 15 posts mstr en je hebt 19.000
Ik ga wel, maar gewoon als bezoekerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:08 schreef K-mail het volgende:
[..]
Kheb een invite van Sjoerd van Stokkum (van Petrolhead.nl) om op de VIP party te komen... Kost me helaas wel 100euri's voor een kaartje, en 90 voor een parkeerkaart(en ik ben bang dat Black Tie gangbaar is...)
hoooiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:13 schreef lucina het volgende:
haihaii..
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:12 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Nee, maar over even zijn er 1.000.000 topics gemaakt , en waarom is over 3.000 post fok! vol? waar haal je dat vandaan?
quote:
quote:
waarom dat nouquote:
had'k zin inquote:
waar maak ik kans op danquote:
wel vaker tochquote:
Dat zou jij moeten wetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:24 schreef lucina het volgende:
[..]
wel vaker toch
oh nu ik er aan denk..
waar is mijn ontbijtje![]()
die komt er net aanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:24 schreef lucina het volgende:
[..]
wel vaker toch
oh nu ik er aan denk..
waar is mijn ontbijtje![]()
hij zou mij ontbijtje brengen..quote:
waarom zou mijn nagel erin zitten?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien dat er een zwarte nagel in zit.
jep, ik geef ontbijt als jij gaat cheerleaderenquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:28 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben moe, en ik hoor nog steeds nauwelijks, en nu moet ik vanavond werken, en dan vrees ik dat ik niks versta van wat iedereen besteld, enzo![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
jep, ik geef ontbijt als jij gaat cheerleaderen
Ik heb nie gebrachtquote:
ja hoor sgoedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef lucina het volgende:
[..]moet je maar eerst hierheen komen..
Zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nie gebracht?
of zelf gemaakt?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Zelf gemaakt.
Chocopasta for the win!
quote:
moccaquote:
lekkerquote:
dr nog 3 mogelijkhedenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:43 schreef lucina het volgende:
[..]vertel ik je wel op een andere manier buiten fok
kies maar welke manier![]()
+ 2quote:
quote:
quote:
Kijk dat is klare taal.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:47 schreef TwyLight het volgende:
ik heb zin om te neuken
kom maar langs, ik ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:47 schreef TwyLight het volgende:
ik heb zin om te neuken
wat niet?quote:
Vanaf '+2'quote:
en dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:47 schreef KansloosForEver het volgende:
kom maar langs, ik ook
dat we op veel plekken/manieren met elkaar aan het praten zijnquote:
oooh.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef lucina het volgende:
[..]
dat we op veel plekken/manieren met elkaar aan het praten zijn
ja soort vanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:52 schreef VASND het volgende:
[..]
oooh.
ok.
nee.
5 verschillende manieren?
Wie zei dat ik die hier niet heb?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
gaan we samen wachten op iemand die wil vrijen met ons
quote:
Oh okequote:
ik zie je fobo, lijkt me sterk dat je het daar hebtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wie zei dat ik die hier niet heb?
Hij heeft wel gelijk.quote:
mensen zonder foto's in hun fobo en dan zeurenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:56 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
ik zie je fobo, lijkt me sterk dat je het daar hebt![]()
quote:
PUB komt massaal uit de kast.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Voetbal is over het algemeen bagger.
En dan die náámquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mensen zonder foto's in hun fobo en dan zeuren
owja, als je zelf geen fotos hebt mag je niks zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mensen zonder foto's in hun fobo en dan zeuren
Da 's geen kast, da 's een bedsteequote:
Lamzakquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:00 schreef MaddoxX het volgende:
negers
buitenlandersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:00 schreef MaddoxX het volgende:
negers
dat zegtie toch ookquote:
Dat zeg ik!quote:
Wij zijn het eensquote:
In de winkel?quote:
BU-BU-BUNNYSIDE!!!1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:07 schreef nijnja het volgende:
Waar heb ik jou meer gezien?
En weet je ook hoelaat het is misschien?quote:
Dat denk jij, maar ondertussenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:10 schreef MaddoxX het volgende:
bomen zijn relax
Kanker Sterrenwijkerquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:12 schreef Big2 het volgende:
...Jordy zegt:
ik ga dinges overnemen
...Jordy zegt:
hessel
...Jordy zegt:
vennegoor of hesselink
Mstr. zegt:
Hessing
...Jordy zegt: