Te laatquote:
Ik wachtquote:
397quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:35 schreef nijnja het volgende:
spijt me maar snelheid kan ik er niet uit halen
Ah ok, das redelijk watquote:
Hij schiet dan in zn begrenzer, en geen enkele auto wil harder in dat spel zonder geklootquote:
Hehe okquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hij schiet dan in zn begrenzer, en geen enkele auto wil harder in dat spel zonder gekloot
Toch te snel voor mijquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:42 schreef oshiro het volgende:
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07086/fordgt.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
De Ford GT is btw wel über cool. Klikbaar.
Ik heb het niet helemaal mee gekregenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:45 schreef oshiro het volgende:
Die Cobalt is best relaxed idd.
verder gebruik ik de mclaren mercedes vaak, en de porsche carrera GT.
Maar het wordt al laat, ik ga er ook vandoor
Even balen en sentimenteel zijn
Want het is echt een stomme actie.
Ik had net een nieuwe broek gekocht, Liiszle vond het leuk als ik zou komen naar hollywood, ik ging fietsen als een idioot, ging op mn bek, broek kapot, en de laatste trein gemist die ik had moeten halen om naar hollywood te kunnen gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal mee gekregenben ik het waard om het nog eens te vertellen, of wens ik je er succes/sterkte mee?
dat sowieso, maar wilje het samenvatten of nie?
Da's idd kutquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik had net een nieuwe broek gekocht, Liiszle vond het leuk als ik zou komen naar hollywood, ik ging fietsen als een idioot, ging op mn bek, broek kapot, en de laatste trein gemist die ik had moeten halen om naar hollywood te kunnen gaan
Dus best wel een suffe blunder ja.
Haha, misschien wel het proberen waardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Da's idd kutsterkte dan met suf zijn, weet Liiszle dit al? Anders bij haar troost zoeken (morgen)
![]()
Ah, nah, als je het goed aanpakt wil het nog wel eens goed uitpakken hoor (gok ik zoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Haha, misschien wel het proberen waard.
Ze was de eerste die het wist, na mn ma die nog wakker was toen ik binnen kwam.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:50 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah, nah, als je het goed aanpakt wil het nog wel eens goed uitpakken hoor (gok ik zo)
Zo'n soort eractie had ik alwel verwachtquote:
Wedstrijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:51 schreef nijnja het volgende:
Overigens ook benieuwd hoe ik vandaag de wedstrijd speel
Mja, daar begint het gedonder alquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zo'n soort eractie had ik alwel verwachtgwoon proberen
Danke, waterpolo. 't Is nu thuiswedstrijd, uitwedstrijd is verloren met 6-5, ik speelde niet mee, ben mid-achter (laatste man zegmaar), verder niet echt goeie mid-achters beschikbaar dus hopen dat we winnen (als ik nog wat slaap kan inhalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wedstrijd!
Veel succes iig alvast
Welke sport?
Woon je dicht bij d'r? Gewoon drlangsgaan andersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja, daar begint het gedonder alproberen
Aha, okee!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke, waterpolo. 't Is nu thuiswedstrijd, uitwedstrijd is verloren met 6-5, ik speelde niet mee, ben mid-achter (laatste man zegmaar), verder niet echt goeie mid-achters beschikbaar dus hopen dat we winnen (als ik nog wat slaap kan inhalen)
Ze ging nu uit in Rotterdam, we wonen een uur bij elkaar vandaan met OV ongeveer, met Utrecht precies in het midden. Maar dat ze nu in Rotterdam was was wel een toffe gelegenheid, zoeen die ik dan weer moet verklotenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Woon je dicht bij d'r? Gewoon drlangsgaan anders![]()
vaak is het dan toch wel, je bent nou al hier, kom maar
Haha ja 's primaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Aha, okee!
Mja, misschien dan maar beter dat we er een eind aan breien dan.
Ik spreek je vast nog wel een keer in de SC ofzo
Naam goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja 's prima, wedstrijd is 18.15 dus slapen kan ik nog genoeg
maargoed, trusten, en ik hoor nog wel hoe't met Liiszle ging
(dr naam goed
?)
Danke trusten u ook fijne middag vandaag en avond en ik neem aan dat ochtend er niet meer in zitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Naam goed.
18:15, dat zou nog moeten gaan met 8 uur slaap
Veel succes iig!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke trusten u ook fijne middag vandaag en avond en ik neem aan dat ochtend er niet meer in zit![]()
![]()
Succes met de krantjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |