Dat is een zo hoog mogelijk snelheidsverschil zo vlak mogelijk langs andere auto's ofzo geloof ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik zal zo toch nog eens gaan kijken, nu bezig met Vauxhall ofzo, ik krijg maar niet reckless driving voor elkaarwel een paar keer gehad, maar dat was met 200 (mph) + door zo`n tunnel rijden
zal mn best doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat is een zo hoog mogelijk snelheidsverschil zo vlak mogelijk langs andere auto's ofzo geloof ik.
Die is aan een kant best makkelijk overhoop te rijden met een zware auto... die murcielago werkte echt goed daarvoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
zal mn best doen, zit nu met cross, vervelend ventje....
Na goed ik rijd meer met die 'normalere' auto's, heb in lebron:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die is aan een kant best makkelijk overhoop te rijden met een zware auto... die murcielago werkte echt goed daarvoor. Die prikte er zo onder, en dan ging ie over de kop
Corvette C6.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Na goed ik rijd meer met die 'normalere' auto's, heb in lebron:
Chevrolet nogwat, waar je mee begint,
Audi A3
Audi A4
Vauxhall Monaro,
in Nijnja
Lexus ISzoveel,
Subaru Impreza
naam kwijtdie pliesie ook heeft op level 5
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:14 schreef nijnja het volgende:
Ik weet overigens niet of ik lang blijf in 1600
Corvette, die zocht ik jaquote:
Gaan we met zn allenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:17 schreef VASND het volgende:
Na opening ga ik meteen slapen.
Dat jullie het even weten
Nope, hier niet, ik zit dan ook in het oostenquote:
Stofzuigerzakquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:19 schreef VASND het volgende:
Vrouwencondoom.
jij hebt veel makkelijkere brugquote:
Trembruggen van Ibanez rulenquote:
Dan wil ik de pipoquote:
Ik doe er iedere keer een minuut over om alleen snaar er al op te krijgen (ben er handig in geworden, heeft wel eens 5 minuten geduurdquote:
Tell me usquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:28 schreef VASND het volgende:
En morgen lekker op stap met een mooie dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |