doe je challenge?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uitgespeeld, tig keer, maar ik wil bounty! zit er dit keer niet in
Nee, gewoon in de save zelf, en dan pursuits doen, al die challenges heb ik ookal een keer gehaaldquote:
Mits overeindquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:51 schreef VASND het volgende:
Fietsvervoer.
Het blijft inhoudelijk zeer interessant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:52 schreef oshiro het volgende:
Dit begint wel spamgelijkenissen te vertonen.
Ik baal nog steeds gvdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Het blijft inhoudelijk zeer interessant.
Soms ook nog lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Het blijft inhoudelijk zeer interessant.
1 uur en 13 minuten spelen... pfoe..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:52 schreef nijnja het volgende:
dit is het dit keer... (3.640.012 bounty ofzo)
het is wel eens dit geweest
waarom dit? je wil persee mee naar nummer 1600?quote:
dat HAD het kunnen zijn jaquote:
Kop op joh, binnen een maand hebben we ze allebij geneukt.quote:
omgquote:
Iets met fietsen, broeken en treinen waarmee je naar personen in bepaalde discotheken wilt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
waarom dit? je wil persee mee naar nummer 1600?
Toen had ik er inderdaad genoeg van, had nog wel even door kunnen gaan, maar zat toen ook echt van 'kut, ik moet nu niet gepakt worden', en als ik zo zit word ik vaak gepakt, dus ik dacht; 't is wel mooi geweest nu, pursuitbreaker gepakt en gaan schuilenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef VASND het volgende:
[..]
1 uur en 13 minuten spelen... pfoe..
Zn chickie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
waarom dit? je wil persee mee naar nummer 1600?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iets met fietsen, broeken en treinen waarmee je naar personen in bepaalde discotheken wilt.
Er begint iets te dagen geloof ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iets met fietsen, broeken en treinen waarmee je naar personen in bepaalde discotheken wilt.
Eh..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Kop op joh, binnen een maand hebben we ze allebij geneukt.
Ik zal toch niet heelmaal aanwezig zijn denkikquote:
Burger King challenge al gedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zal toch niet heelmaal aanwezig zijn denkik, even kijken met welk autootje ik het nu ga proberen
Vertel.quote:
Nou niet teveel details gaan vragenquote:
Doe nou maar gewoonquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou niet teveel details gaan vragen.
dan doen wij al gek genoegquote:
het is nog geen volle maan tochquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:00 schreef VASND het volgende:
OWHEOE
ik zal zo toch nog eens gaan kijken, nu bezig met Vauxhall ofzo, ik krijg maar niet reckless driving voor elkaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Burger King challenge al gedaan?
Iets met Murcielago's die 398 km/h gaan
Mijn weer-widget zegt van niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
het is nog geen volle maan toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |