Leier.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:10 schreef Big2 het volgende:
HAHA!
Zit ik net op de Bunnyside, kom ik Mstr tegenIk heb hem geklapt, zoals mensen op de Bunnyside elkaar normaal begroeten.
Slaap lekkers![]()
Care, ik heb een wedstrijdbal gevangenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Leier.
Je kon me niet 'ns vinden.
Je wist niet 'ns waar je was.
Je lulde onzin.
Je zag me aan voor iemand met een blauwe hoody.
Je dacht dat ik ergens zat terwijl ik daar heul niet zat.
Jordy, lov'u
En je bent Ajax-fan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:12 schreef Big2 het volgende:
[..]
Care, ik heb een wedstrijdbal gevangen
Morgen danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:15 schreef K-mail het volgende:
Ik ga eens kijken of ik een paar vrienden mee kan krijgen naar de film ofzo...
Ik pown jouw vriend, ook met spieren, dus ga niet zeuren dat roeien niet sportief is of dom,quote:
Het is een sport voor studenten om te ontnuchteren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik pown jouw vriend, ook met spieren, dus ga niet zeuren dat roeien niet sportief is of dom,, en is wel ongeveer de enige sport waar je zoveel spieren gebruikt. dus, ga maar niet cool doen
, als je der niets vanaf weet
Voetbal om je scheenbenen tebrekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is een sport voor studenten om te ontnuchteren.
Voetbal
Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:22 schreef lauwert het volgende:
lalalala en we houden het gezelligggg !
Mjawel hoor.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:56 schreef Sloffie het volgende:
VASND![]()
alles goed met u aan de andere kant?
liefdadigheid? naar de vrouw geweest?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Mjawel hoor.
Net terug van een liefdadigheidsactie.
Vriendin van me gezelschap gehouden omdat ze niet uit kon.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:00 schreef Sloffie het volgende:
[..]
liefdadigheid? naar de vrouw geweest?
ik geloof het graag, goed bezig iig!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Vriendin van me gezelschap gehouden omdat ze niet uit kon.
Ziek, oorontsteking en kaakoperatie gehad enzo, erg zielig.
Dus met een biertje in de hand gezellig op bed tv gekeken.
Was leuk.

Zwart geld?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:06 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik geloof het graag, goed bezig iig![afbeelding]
ik ben eerst naar de sporthal geweest, drinken met m'n oom... zwart geld opmakentoen nog hier naar de soos en nu ben ik niet meer écht nuchter
en moet morgen om 8 uur beginnen op me werk
![]()
ik heb nu pas vakantie... werken en enorm zuipenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:08 schreef VASND het volgende:
[..]
Zwart geld?
Ik ben inmiddels ook niet nuchter meer. De whiskey vliegt er doorheen deze vakantie.
Ik ook niet bij die van jouquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:07 schreef Sloffie het volgende:VASND... ik sta niet tussen je favo Fok! ers
Dat snap ik jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:09 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb nu pas vakantie... werken en enorm zuipen![]()
![]()
![]()
owja... zwart geld is als je beunhaast... niet opgeven bij de belasting dus
nee... cola berenburg is aardig zwartquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.
Maar 'tis niet dat je het gaat witwassen ofzo toch.
Marly!quote:
Net zo zwart als mijn cola whiskey?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:11 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nee... cola berenburg is aardig zwart
ligt eraan hoe je het mixt...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Net zo zwart als mijn cola whiskey?.
Die is net als ik een hele tijd weg geweest.quote:
quote:
Als je cola een whiskey-kleur wil geven moet je het denk ik 5 whiskey :1 cola doen ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:14 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je het mixt...bij mij was ie al bijna bruin
jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:15 schreef VASND het volgende:
[..]
Die is net als ik een hele tijd weg geweest.maar ik ben dr weer een beetje. geloof ik.
Klopt!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:16 schreef Sloffie het volgende:
[..]
jaik heb haar afgelopen zaterdag nog in de SC gezien dacht ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |