Je nummers klopten ook beterquote:
Dan hoeft deze alleen nog maar vol, ik ben met mn wakkere hoofd vergeten nummer te veranderenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:21 schreef oshiro het volgende:
Gezelligheid is okay, laten we voor de 1600 gaan.
#carequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan hoeft deze alleen nog maar vol, ik ben met mn wakkere hoofd vergeten nummer te veranderen
Nu al wakker?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:22 schreef oshiro het volgende:
godver, wil net opstaan, en alles doet pijn
Lees het vorige topic maar door, dan weet je allesquote:
T_T kan dat wel voor je doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:22 schreef nijnja het volgende:
vandaar mijn FiPomoet ik dit ergens melden of hoe werkt dat
werd vndaag door HuHu 'Kutnewbie' genoemd, moe'k daar ook ff gebruik van maken
Nog steeds nachtelijke bezoekjes aan de PUB SC aan het brengen zie ik?quote:
Dat stemt mij wel, maar dan pak ik NIET de laatste postquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:21 schreef oshiro het volgende:
T_T zou jij mij willen helpenquote:
quote:
Dan komt er een absoluut kutte TT, laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat stemt mij wel, maar dan pak ik NIET de laatste post
mocht het feest doorgaan en we halen het en ik heb de laatste, oshiro, ik gun hem jou![]()
XBM, toffe kerel!quote:
Ow, datquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
T_T zou jij mij willen helpenben nummer vergeten te veranderen, het is [1598+1]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan komt er een absoluut kutte TT, laten we dat maar niet doen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:25 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan komt er een absoluut kutte TT, laten we dat maar niet doen.
'Tanden mn jong, tanden'quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik kan mijn bieropener niet vinden tussen de rotzooi op mijn bureau![]()
waar kom jij vandaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
PICK MEEEEE!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:26 schreef nijnja het volgende:
[..]oke
AANGEBODEN
wie wil (als ik 300 heb) TT verzorgen enzo?
![]()
Bed denkikquote:
Das bagger.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Jij mag. En mocht ik toevallig de lapo hebben, PM of MSN dan de nieuwe TT even overquote:
Als ik 300 heb mag je hem hebben, als ik hem niet heb gaat het feest niet doorquote:
Bij een kameraad vandaanquote:
Daar is dit bureau niet geschikt voorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Das bagger.
Maar je hebt toch een bureau?
MSN even toevoegen danquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:28 schreef oshiro het volgende:
[..]
Jij mag. En mocht ik toevallig de lapo hebben, PM of MSN dan de nieuwe TT even over
Ikea?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar is dit bureau niet geschikt voor
quote:
Er is alleen een part 1, en die link staat in mijn foboquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:31 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
stuur die part2 link ens van je psy mix
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er is alleen een part 1, en die link staat in mijn fobo
Part 2 komt later wel een keer
Lundiaquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lundia
Het hout is te zacht en de hoeken te rond
Maar ik heb mijn opener gevonden
Benzinequote:
wtfquote:
Ja, absoluut, heel veel dingen hier thuis zijn opgebouwd uit Lundia elementjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:33 schreef VASND het volgende:
Lundia is mooi spul.
Slokjequote:
Marktplaats is fantastischquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, absoluut, heel veel dingen hier thuis zijn opgebouwd uit Lundia elementjes
We hebben de hele zolder vol staan met schappen en zijkanten voor kasten enzo
Mits mengsmering/avgazquote:
Ik kan wel mijn eigen gas erbij geven, maar menig mens is daar niet van onder de indruk...quote:
Avgaz/avgas is tof spulquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan wel mijn eigen gas erbij geven, maar menig mens is daar niet van onder de indruk...
Ach, ik kan de rotzooi nog wel gebruiken als ik het huis uit ga na de zomervakantiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Marktplaats is fantastisch.
Wij hebben hier thuis ook alles zowat van Lundia, echt perfect gewoon als je bv een keer iets om wil gooien ofzo.
Ben ik nu wel op uitgekeken, vind laatste album slechte album van zequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=llcEjkgZoJU
Uhu, ik vind Mutter nog steeds wel de tofste eigenlijk. Op de voet gevolgd door Reise Reisequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:39 schreef nijnja het volgende:
wel geinige clip BTW
Even zoekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu, ik vind Mutter nog steeds wel de tofste eigenlijk. Op de voet gevolgd door Reise Reise.
Mafzequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:42 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben maffen!
Trustenquote:
Klopt wel aan een kantquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Even zoeken...
Sehnsucht staat bij mij gelijk aan Reise Reise, al kun je die 2 cd's niet echt met elkaar vergelijken (vind ik)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:42 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben maffen!
Ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:43 schreef VASND het volgende:
Ik WIST gewoon dat het Rammstein was toen XBM een filmpje postte als reactie op 'benzine '
XD
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:43 schreef VASND het volgende:
Ik WIST gewoon dat het Rammstein was toen XBM een filmpje postte als reactie op 'benzine '
XD
Het lag een beetje in de lijn der verwachtingquote:
Na goed zolang hang ik hier ook nog nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het lag een beetje in de lijn der verwachting.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:43 schreef nijnja het volgende:
Ik vreesch dat ik nu mijn eigen graf ga graven maar ik moet het gewoon doen. Een vriend vroeg of ik wat voor hem wilde downloaden van Jan Tuin, is nu binnen, even luisteren wat het is, al heb ik wel een vaag vermoeden
Linkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
Het is nog erger dan verwacht
Iemand hier die het kent?
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
Het is nog erger dan verwacht
Iemand hier die het kent?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Link.
* oshiro mentaal voorbereidt
Dit is hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:49 schreef VASND het volgende:
'Jan Tuin'
Klinkt een beetje als Jan Wolkers op Acoustisch gitaar.!.
Nu ken ik het welquote:
Haha, nostalgiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:48 schreef VASND het volgende:
PUB SC 601 Foto's van Fwnk!
Mijn allereerste SC topic.
Oud oud?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:51 schreef VASND het volgende:
oud oud..
Wanneer nietquote:
wat verstaat men daaronderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef oshiro het volgende:
Hm, ik bedenk me net dat ik me nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld heb hier!
Anyway, veel kennen mij wel.
Erik, 19 jaar, baggeraar, meeter, Nieuwerkerk/Rotterdam, werktuigbouwer, motocrosser, FOKker, etcetera.
Meer info? Ik sta open voor vragen
En hij kent Drabbel!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef oshiro het volgende:
Erik, 19 jaar, baggeraar, meeter, Nieuwerkerk/Rotterdam, werktuigbouwer, motocrosser, FOKker, etcetera.
Welkomquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef oshiro het volgende:
nog een keerquote:
Het klinkt als erg oude muziek.. beetje vergeeld snap je ;pquote:
Johnny Jordaan? Zegt dat jullie meer?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Het klinkt als erg oude muziek.. beetje vergeeld snap je ;p
Dribbelquote:
Dribbel heb ik wel eens voorbij zien komen, Drabbel herkende ik daarentegen nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Dribbel
Bekend figuur hier op FOK!
Dat ik Liiszle tof vind.quote:
Ik ken Drabbel zo goed, dat ik weet dat ZE geen kloon van dribbel_ isquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat ik Liiszle tof vind.
[..]
Ik ken Drabbel zo goed, dat ik weet dat ZE geen kloon van dribbel_ is
Drabbel noem ik m altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat ik Liiszle tof vind.
[..]
Ik ken Drabbel zo goed, dat ik weet dat ZE geen kloon van dribbel_ is
Ja die leeft nog, die is met kerst of nieuwjaar weer unbannedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Drabbel noem ik m altijd.
Achja.
Leeft Bupatih nog trouwns?
What happened?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja die leeft nog, die is met kerst of nieuwjaar weer unbanned.
Ik zag net toen ik op de FP aan't neuzen was 'Dank aan Bupatih voor de submut' o.i.d.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:57 schreef VASND het volgende:
[..]
Drabbel noem ik m altijd.
Achja.
Leeft Bupatih nog trouwns?
Iets met mod-rel en zoquote:
quote:
Lukt zo natuurlijk nooit he?!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:21 schreef oshiro het volgende:
Druk aan het msn'en haha, misschien maar eens hier voortzetten.quote:
Bij mij geen drol onlinequote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Druk aan het msn'en haha, misschien maar eens hier voortzetten.
Dag is nog ruim 20 uur en 50 minutenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mwaah, 1600 red ik vandaag niet meer
Aww dan moet je even wachten op de fantastische TT die ik in gedachten had tot morgen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mwaah, 1600 red ik vandaag niet meer
Ja preciesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Aww dan moet je even wachten op de fantastische TT die ik in gedachten had tot morgen!
I second that.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:04 schreef oshiro het volgende:
Ja doorposten ja, en als iemand nog wat MSN-ners nodig heeft voegen ze me maar toe.
Moet je gelijk gaan pitten, anders kanje beter skippenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn wekker gaat over 2 uur een 55 min, dus ik ga nu slapen![]()
Trustequote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn wekker gaat over 2 uur een 55 min, dus ik ga nu slapen![]()
Lief doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:09 schreef nijnja het volgende:
krijg opeens een steek in mn zijmoet ik dan terug steken of niet?
even aaienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Lief doenje zij heeft een aandachts tekort.
Hij's al gestopt toen ik ging aaien, maar dank voor de tipquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:11 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik zou terug steken. Zoiets moet je niet pikken
ben jij een auto?quote:
nee joh.quote:
Momenteel een Audi A3, met 23 Corvettes achter me aanquote:
NFS MW?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Momenteel een Audi A3, met 23 Corvettes achter me aan
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Momenteel een Audi A3, met 23 Corvettes achter me aan
het is wel de moeite waardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:14 schreef VASND het volgende:
goed idee, ware het niet dat ik dan mn bed uit zou moeten komen.
Klopt, ben bezig met Bounty van afgelopen keer te verbeterenquote:
Vertel jij dan ook iets, ga ik over NFSMW doen en iedereen eigen onderwerp, 3 onderwerpen in 1quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:20 schreef VASND het volgende:
Kutzooi. nummer 1600 ga ik niet halen, ik wil slapen.
Komt er weer zo'n stelletje maffe actievelingen die sochtends gaat lopen praten.
Neenee, Bountyënquote:
Alles wat snel en eetbaar isquote:
Mijn vote heb jequote:
Had je me uitgelegdquote:
Wel een toffe TT hehquote:
Cheetahquote:
Beter dan Carbon vind ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Had je me uitgelegd.
NFSMW en dan je nickname LeBron
Leon nogwat
Heb ik ooit anders gedaan?quote:
Nee, nickname is niet LeBron, LEBRON, zonder nadruk, Leon vd Bergquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Had je me uitgelegd.
NFSMW en dan je nickname LeBron
Leon nogwat
Gegrilled?quote:
Dat was die neger, weet je nogquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee, nickname is niet LeBron, LEBRON, zonder nadruk, Leon vd Berg
Ik ben heel vervelend merk ik
Gepaneerde filétlapjesquote:
Ik vind Carbon ook niet erg goed, dat is meer van, we houden het merendeel in de bergen, dat is hoog dus donker, achtergrond maar helemaal zwart...quote:
Ja ik weet welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat was die neger, weet je nog.
Ach boeiend ook.
hoooiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:30 schreef VASND het volgende:
joehoe!
ik ook (2 miljoenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:31 schreef oshiro het volgende:
Ik prefereer nog steeds NSFW.
en dan ben je al dubbel zo langzaamquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:32 schreef VASND het volgende:
ik heb het 1x gespeeld toen ik stoned was.
Geen aanrader omdat alles 2x zo snel gaat.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
en dan ben je al dubbel zo langzaam![]()
Dat kan niet XDquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:34 schreef KansloosForEver het volgende:
1595
Ik ga post 1600 in topic 1600 zetten
(goed excuus om zo te gaan slapen)
Hee, we moeten nog ruim 2 pagina's hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:34 schreef KansloosForEver het volgende:
1596
Mijn gemiddelde moet ook weer eens wat omhoogquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:36 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 3794 (gemiddeld 61 per dag)
op deze manier kom ik wel ver
Sinds 6 januari !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:38 schreef oshiro het volgende:
hm, ik ben sinds 1 februari een jaar op fok bedenk ik me
Ik sinds 23 februari 2 maand... Wachtquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:38 schreef oshiro het volgende:
hm, ik ben sinds 1 februari een jaar op fok bedenk ik me
Nee dusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:39 schreef oshiro het volgende:
moet ik nou echt 3-dubbelposts maken?
Toen kreeg je een levenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:39 schreef VASND het volgende:
19564 (gemiddeld 48 per dag)
En dan te bedenken dat dat ooit 100+ was.
Is dat dan niet triplepost?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:39 schreef oshiro het volgende:
moet ik nou echt 3-dubbelposts maken?
Idd aan de vriendin.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nee dus
[..]
Toen kreeg je een leven.
Ja, zoietsquote:
Komop, richten we een praatgroep opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:40 schreef VASND het volgende:
[..]
Idd aan de vriendin.
Nu, 7 maanden later is het weer hopeloos aan het worden.
Je rijdt met een A3? Ben je al ver in het spel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:42 schreef nijnja het volgende:
Bijna cooldown vol, roadblockweer verder feesten
Serieus, de PUB praatgroep heeft al bestaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
[..]
Komop, richten we een praatgroep op.
Uitgespeeld, tig keer, maar ik wil bountyquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je rijdt met een A3? Ben je al ver in het spel?
doe je challenge?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uitgespeeld, tig keer, maar ik wil bounty! zit er dit keer niet in
Nee, gewoon in de save zelf, en dan pursuits doen, al die challenges heb ik ookal een keer gehaaldquote:
Mits overeindquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:51 schreef VASND het volgende:
Fietsvervoer.
Het blijft inhoudelijk zeer interessant.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:52 schreef oshiro het volgende:
Dit begint wel spamgelijkenissen te vertonen.
Ik baal nog steeds gvdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Het blijft inhoudelijk zeer interessant.
Soms ook nog lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Het blijft inhoudelijk zeer interessant.
1 uur en 13 minuten spelen... pfoe..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:52 schreef nijnja het volgende:
dit is het dit keer... (3.640.012 bounty ofzo)
het is wel eens dit geweest
waarom dit? je wil persee mee naar nummer 1600?quote:
dat HAD het kunnen zijn jaquote:
Kop op joh, binnen een maand hebben we ze allebij geneukt.quote:
omgquote:
Iets met fietsen, broeken en treinen waarmee je naar personen in bepaalde discotheken wilt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
waarom dit? je wil persee mee naar nummer 1600?
Toen had ik er inderdaad genoeg van, had nog wel even door kunnen gaan, maar zat toen ook echt van 'kut, ik moet nu niet gepakt worden', en als ik zo zit word ik vaak gepakt, dus ik dacht; 't is wel mooi geweest nu, pursuitbreaker gepakt en gaan schuilenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef VASND het volgende:
[..]
1 uur en 13 minuten spelen... pfoe..
Zn chickie.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
waarom dit? je wil persee mee naar nummer 1600?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iets met fietsen, broeken en treinen waarmee je naar personen in bepaalde discotheken wilt.
Er begint iets te dagen geloof ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Iets met fietsen, broeken en treinen waarmee je naar personen in bepaalde discotheken wilt.
Eh..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Kop op joh, binnen een maand hebben we ze allebij geneukt.
Ik zal toch niet heelmaal aanwezig zijn denkikquote:
Burger King challenge al gedaan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik zal toch niet heelmaal aanwezig zijn denkik, even kijken met welk autootje ik het nu ga proberen
Vertel.quote:
Nou niet teveel details gaan vragenquote:
Doe nou maar gewoonquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou niet teveel details gaan vragen.
dan doen wij al gek genoegquote:
het is nog geen volle maan tochquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:00 schreef VASND het volgende:
OWHEOE
ik zal zo toch nog eens gaan kijken, nu bezig met Vauxhall ofzo, ik krijg maar niet reckless driving voor elkaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:57 schreef oshiro het volgende:
[..]
Burger King challenge al gedaan?
Iets met Murcielago's die 398 km/h gaan
Mijn weer-widget zegt van niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:00 schreef oshiro het volgende:
[..]
het is nog geen volle maan toch!
Dat is een zo hoog mogelijk snelheidsverschil zo vlak mogelijk langs andere auto's ofzo geloof ikquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
ik zal zo toch nog eens gaan kijken, nu bezig met Vauxhall ofzo, ik krijg maar niet reckless driving voor elkaarwel een paar keer gehad, maar dat was met 200 (mph) + door zo`n tunnel rijden
zal mn best doenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dat is een zo hoog mogelijk snelheidsverschil zo vlak mogelijk langs andere auto's ofzo geloof ik.
Die is aan een kant best makkelijk overhoop te rijden met een zware auto... die murcielago werkte echt goed daarvoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
zal mn best doen, zit nu met cross, vervelend ventje....
Na goed ik rijd meer met die 'normalere' auto's, heb in lebron:quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die is aan een kant best makkelijk overhoop te rijden met een zware auto... die murcielago werkte echt goed daarvoor. Die prikte er zo onder, en dan ging ie over de kop
Corvette C6.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Na goed ik rijd meer met die 'normalere' auto's, heb in lebron:
Chevrolet nogwat, waar je mee begint,
Audi A3
Audi A4
Vauxhall Monaro,
in Nijnja
Lexus ISzoveel,
Subaru Impreza
naam kwijtdie pliesie ook heeft op level 5
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:14 schreef nijnja het volgende:
Ik weet overigens niet of ik lang blijf in 1600
Corvette, die zocht ik jaquote:
Gaan we met zn allenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:17 schreef VASND het volgende:
Na opening ga ik meteen slapen.
Dat jullie het even weten
Nope, hier niet, ik zit dan ook in het oostenquote:
Stofzuigerzakquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:19 schreef VASND het volgende:
Vrouwencondoom.
jij hebt veel makkelijkere brugquote:
Trembruggen van Ibanez rulenquote:
Dan wil ik de pipoquote:
Ik doe er iedere keer een minuut over om alleen snaar er al op te krijgen (ben er handig in geworden, heeft wel eens 5 minuten geduurdquote:
Tell me usquote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:28 schreef VASND het volgende:
En morgen lekker op stap met een mooie dame
een wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 04:29 schreef VASND het volgende:
Diing heeft een Licenced Floyd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |