quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lundia
Het hout is te zacht en de hoeken te rond
Maar ik heb mijn opener gevonden
Benzinequote:
wtfquote:
Ja, absoluut, heel veel dingen hier thuis zijn opgebouwd uit Lundia elementjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:33 schreef VASND het volgende:
Lundia is mooi spul.
Slokjequote:
Marktplaats is fantastischquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, absoluut, heel veel dingen hier thuis zijn opgebouwd uit Lundia elementjes
We hebben de hele zolder vol staan met schappen en zijkanten voor kasten enzo
Mits mengsmering/avgazquote:
Ik kan wel mijn eigen gas erbij geven, maar menig mens is daar niet van onder de indruk...quote:
Avgaz/avgas is tof spulquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kan wel mijn eigen gas erbij geven, maar menig mens is daar niet van onder de indruk...
Ach, ik kan de rotzooi nog wel gebruiken als ik het huis uit ga na de zomervakantiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:36 schreef VASND het volgende:
[..]
Marktplaats is fantastisch.
Wij hebben hier thuis ook alles zowat van Lundia, echt perfect gewoon als je bv een keer iets om wil gooien ofzo.
Ben ik nu wel op uitgekeken, vind laatste album slechte album van zequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=llcEjkgZoJU
Uhu, ik vind Mutter nog steeds wel de tofste eigenlijk. Op de voet gevolgd door Reise Reisequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:39 schreef nijnja het volgende:
wel geinige clip BTW
Even zoekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:41 schreef oshiro het volgende:
[..]
Uhu, ik vind Mutter nog steeds wel de tofste eigenlijk. Op de voet gevolgd door Reise Reise.
Mafzequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:42 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben maffen!
Trustenquote:
Klopt wel aan een kantquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Even zoeken...
Sehnsucht staat bij mij gelijk aan Reise Reise, al kun je die 2 cd's niet echt met elkaar vergelijken (vind ik)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:42 schreef MaddoxX het volgende:
ik ben maffen!
Ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:43 schreef VASND het volgende:
Ik WIST gewoon dat het Rammstein was toen XBM een filmpje postte als reactie op 'benzine '
XD
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:43 schreef VASND het volgende:
Ik WIST gewoon dat het Rammstein was toen XBM een filmpje postte als reactie op 'benzine '
XD
Het lag een beetje in de lijn der verwachtingquote:
Na goed zolang hang ik hier ook nog nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:45 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het lag een beetje in de lijn der verwachting.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:43 schreef nijnja het volgende:
Ik vreesch dat ik nu mijn eigen graf ga graven maar ik moet het gewoon doen. Een vriend vroeg of ik wat voor hem wilde downloaden van Jan Tuin, is nu binnen, even luisteren wat het is, al heb ik wel een vaag vermoeden
Linkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
Het is nog erger dan verwacht
Iemand hier die het kent?
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
Het is nog erger dan verwacht
Iemand hier die het kent?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Link.
* oshiro mentaal voorbereidt
Dit is hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:49 schreef VASND het volgende:
'Jan Tuin'
Klinkt een beetje als Jan Wolkers op Acoustisch gitaar.!.
Nu ken ik het welquote:
Haha, nostalgiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:48 schreef VASND het volgende:
PUB SC 601 Foto's van Fwnk!
Mijn allereerste SC topic.
Oud oud?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:51 schreef VASND het volgende:
oud oud..
Wanneer nietquote:
wat verstaat men daaronderquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef oshiro het volgende:
Hm, ik bedenk me net dat ik me nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld heb hier!
Anyway, veel kennen mij wel.
Erik, 19 jaar, baggeraar, meeter, Nieuwerkerk/Rotterdam, werktuigbouwer, motocrosser, FOKker, etcetera.
Meer info? Ik sta open voor vragen
En hij kent Drabbel!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef oshiro het volgende:
Erik, 19 jaar, baggeraar, meeter, Nieuwerkerk/Rotterdam, werktuigbouwer, motocrosser, FOKker, etcetera.
Welkomquote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:52 schreef oshiro het volgende:
nog een keerquote:
Het klinkt als erg oude muziek.. beetje vergeeld snap je ;pquote:
Johnny Jordaan? Zegt dat jullie meer?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Het klinkt als erg oude muziek.. beetje vergeeld snap je ;p
Dribbelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |