abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46612140

De Serie

One Tree Hill (2003-?) is een Amerikaanse dramaserie, in Amerika bekend als de tegenhanger van "The O.C.". In de VS zijn er al drie seizoenen afgewerkt, het vierde seizoen wordt momenteel uitgezonden.

One Tree Hill gaat over twee van elkaar vervreemde halfbroers, Lucas Scott (Chad Michael Murray) en Nathan Scott (James Lafferty), die opgroeien in een klein dorp, genaamd Tree Hill. Beide jongens spelen basketbal wat soms zorgt voor enkele vijandige confrontaties.

Belangrijkste karakters

Lucas Scott (Chad Michael Murray)

Haley James Scott (Bethany Joy Lenz)

Nathan Scott (James Lafferty)

Peyton Sawyer (Hilarie Burton)

Brooke Davis (Sophia Bush)

Coach "Whitey" Durham (Barry Corbin)

Dan Scott (Paul Johansson)

Karen Roe (Moira Kelly)

Deb Scott (Barbara Alyn Woods)

Keith Scott (Craig Sheffer)

Marvin "Mouth" McFadden (Lee Norris)

Antwon "Skills" Taylor (Antwon Tanner)

Seizoen 4 nu, wat gebeurde er ondertussen al

Wikipedia Plot seizoen 1
Wikipedia Plot seizoen 2
Wikipedia Plot seizoen 3
Wikipedia Plot seizoen 4

Uitzendschema seizoen 4

4.01 ~ 27/09/06 ~ The Same Deep Water As You
4.02 ~ 04/10/06 ~ Things I Forgot At Birth
4.03 ~ 11/10/06 ~ Good New For People Who Love Bad News
4.04 ~ 18/10/06 ~ Can't Stop This Thing We've Started
4.05 ~ 25/10/06 ~ I Love You But I've Chosen Darkness
4.06 ~ 08/11/06 ~ Where Did You Sleep Last Night?
4.07 ~ 15/11/06 ~ All These Things That I've Done
4.08 ~ 22/11/06 ~ Nothing Left To Say Goodbye
4.09 ~ 29/11/06 ~ Some You Give Away
4.10 ~ 06/12/06 ~ Songs To Love And Die By

4.11 ~ 17/01/07 ~ Everything In It's Right Place]
4.12 ~ 24/01/07 ~ Resolve
4.13 ~ 07/02/07 ~ Pictures of You
4.14 ~ 14/02/07 ~ Sad Songs For Dirty Lovers
4.15 ~ 21/02/07 ~ Prom Night At Hater Night

--- onderbreking, en volgens laatste berichten wordt pas hervat in april ---

4.16 ~ 11/04/07 ~ You Call It Madness, But I Call It Love
4.17 ~ 18/04/07 ~ The Runaway Found
4.18 ~ ??/??/?? ~ N.A.
4.19 ~ ??/??/?? ~ N.A.
4.20 ~ ??/??/?? ~ N.A.
4.21 ~ ??/??/?? ~ N.A.

Links

One Tree Hill Online
One Tree Hill Fans
One Tree Hill Web
One Tree Hill Center

OTH Episode Guide

One Tree Hill op Youtube

Op Youtube zijn meestal de volledige afleveringen te vinden, maar dan in 4 of 5 verschillende delen. Stel dat je dus aflevering 10 van seizoen 4 nog niet gezien hebt, zoek dan even op "One Tree Hill 410" en je kunt beginnen..

One Tree Hill [Amerika] #1 seizoen 4 is begonnen!
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_46612528
Heb 'm ook gezien (415).. heftige ep weer hoor.. damn, maar die Derek die terug is Dat werd een aantal maanden terug héél snel ff vermeld in een aflevering dat hij opgepakt was ofzo, en verder niets.. en nu staat ie d'r opeens weer.. al zag je bij die laatste scène eigenlijk al van mijlenver aankomen dat niet Luke achter die deur zou staan.. Nou was Peyton eens gelukkig, is het in 1 ep weer allemaal weg
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:23 schreef blueangel_ het volgende:
Wat een grafaflevering

Ik hoop echt dat Brooke die peyton 2 blauwe ogen mept

Welke achterbakse teef schrijt nu "hoer" op iemand z'n galajurk?
Welke achterbakse teef sluit haar beste vriendin uit haar leven, noemt haar een hoer, gaat natrappen over haar dode moeder (terwijl die vriendin zich ondertussen al 100 keer verontschuldigd, wat het -akkoord- niet meteen goedmaakt want het vraagt zowiezo tijd) terwijl ze al die tijd heeft geweten dat ze eigenlijk gewoon zelf haar beste vriendin achter haar rug heeft bedrogen..
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:05 schreef Akelalala het volgende:
Kun je nu dan misschien eindelijk uitleggen waarom je blijkbaar zo'n aangeboren afkeer van haar hebt?!
Kan ie niet.. althans, heeft nog steeds te maken met het feit dat Peyton van Luke hield terwijl die met Brooke was.. maar dat excuus is op dit moment na wat er gebeurde nog bijzonder weinig waard..

En zoals ik meldde in de OP, volgende ep. is pas op 11 april
  zaterdag 24 februari 2007 @ 06:07:40 #3
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46616936
jup jammergenoeg een maand wachten

en dan , ik moet het hier ook zeggen... geen O.C. meer mijn #2 serie is nu verdwenen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_46620424
Ah hier zijn jullie .

Ik snap de reacties van blueangel_ ook niet zo, hij is zo fel op Peyton. Tuurlijk wat zij toen heeft gedaan is niet oké, maar wat Brooke nu flikt is ook niet goed!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  zaterdag 24 februari 2007 @ 15:10:55 #5
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46624356
mjah pcies , en peyton was echt verlieft dusjah ik vind het van haar een stuk minder erg
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_46627815
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:38 schreef Mikani het volgende:
Ah hier zijn jullie .

Ik snap de reacties van blueangel_ ook niet zo, hij is zo fel op Peyton. Tuurlijk wat zij toen heeft gedaan is niet oké, maar wat Brooke nu flikt is ook niet goed!
Om het ff duidelijk te maken ... Brooke heeft ladderzat sex gehad met een gast die volgens haar op dat moment geen vriendin had. Praat ik het goed? Neen, want ze heeft op dat moment gewoon een fout gemaakt. Maar ga het in godsnaam niet vergelijken met wat Peyton deed. Brooke was compleet gebroken na die hele driehoeksverhouding, en net als ze weer wat zelfvertrouwen heeft ... als alles goed gaat tussen haar en Luke en ze weer het toppunt van hun relatie beleven gaat Peyton ff Luke kussen en tegen Brooke zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Een echte vriendin had op dat moment gewoon haar bek gehouden en die 2 gerust gelaten. En nou komt ze beweren dat ze kwaad is omdat Brooke niks tegen haar gezegd heeft? Heeft zij iets gezegd over die kus in de bibliotheek? Heeft zij iets tegen Luke gezegd dat ze gevoelens voor hem had ... die gast dacht gewoon dat Brooke het heeft uitgemaakt omdat Peyton hem gekust had. Das noem ik laf, smerig en achterbaks. De relatie van Brooke en Lucas was op dat moment echt en puur, wat de relatie tussen Peyton en Nathan nooit geweest is. Die gast kroop op dat moment wekelijks met een ander in bed, het is een keer met een dronken Brooke geweest en dat mocht niet, akkoord ... maar dat geeft Peyton nog altijd niet het recht om zo tegen haar te gaan doen.

En ik heb helemaal niks tegen peyton, helemaal niet ... maar ze heeft de relatie tussen Brooke en Luke gewoon kapot gemaakt en dat is iets wat ik haar nooit zal vergeven
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_46628679
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef blueangel_ het volgende:
Om het ff duidelijk te maken ... Brooke heeft ladderzat sex gehad met een gast die volgens haar op dat moment geen vriendin had.
Het was idd een af-aan-af-aan relatie tussen Nathan en Peyton, maar dan nog bleef het niet zomaar "een gast" maar de vriend (al dan niet) van haar beste vriendin..
quote:
als alles goed gaat tussen haar en Luke en ze weer het toppunt van hun relatie beleven gaat Peyton ff Luke kussen en tegen Brooke zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Een echte vriendin had op dat moment gewoon haar bek gehouden en die 2 gerust gelaten.
Dat ze kwaad is nadat Luke en Peyton achter haar rug gingen, dat begijp ik. Maar als Peyton (zonder zelf tegen Luke te zeggen dat ze van hem hield) in vertrouwen naar Brooke gaat, vind ik dat Brooke zwaar overdreven reageert.. het is haar beste vriendin, dus dan verwacht ik eerder dat ze serieus met Peyton praat en vraagt om van Luke weg te blijven, in plaats van haar gelijk beginnen uit te schelden.. maarjah..
quote:
En nou komt ze beweren dat ze kwaad is omdat Brooke niks tegen haar gezegd heeft? Heeft zij iets gezegd over die kus in de bibliotheek? Heeft zij iets tegen Luke gezegd dat ze gevoelens voor hem had ...
Die kus in de bibliotheek op het moment dat Peyton neergeschoten en compleet in shock is??
quote:
die gast dacht gewoon dat Brooke het heeft uitgemaakt omdat Peyton hem gekust had.
Wow wacht.. Brooke is naar Luke gegaan en heeft hem duidelijk gezegd dat het niet om Peyton ging.. check ep. 401 maar..
quote:
maar dat geeft Peyton nog altijd niet het recht om zo tegen haar te gaan doen.
Dat klopt in principe wel (zo denk ik er ook over dat Brooke het recht niet had zo uit te vallen tegen Peyton toen ze tegen Brooke zei over haar gevoelens voor Luke), ware het niet dat Brooke zelf keihard voor haar is geweest, er haar dode moeder bij betrokken heeft speciaal om haar te raken, terwijl ze wist dat ze zelf niet onschuldig was..
  zaterdag 24 februari 2007 @ 17:51:32 #8
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_46629269
hahaha wat een discussie
The more debt, the better
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:18:39 #9
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46630058
Ik ga hem straks eens kijken (aka tvp)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46634233
Ik vroeg me serieus af of er na deze ep nog steeds een hekel aan Peyton zou zijn... Maar het is een prachtige discusssie inmiddels Ik vond de ep geweldig

Ow en trouwens, nog even over dat "whore" op de jurk, ik weet niet goed of brooke er nou om huilde of lachte, maar ze zei zo half in tranen nog wel even "she cares".... Ik denk dat het wel goed komt tussen die twee, ik heb een gevoel dat Brooke nog wel eens een grote rol kan gaan spelen in het redden van Peyton...... Maar that's just a guess...

Trouwens, zou er nog een kans zijn, dat Peyton alleen maar DENKT dat het Derek is, en het toch Lucas blijkt te zijn?
I'm Fucking Brilliant!
pi_46634797
Mwa denk het niet.. zeker als je die titel van de volgende aflevering ziet.. die kun je vrij goed interpreteren
pi_46635050
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef Saviola het volgende:

Het was idd een af-aan-af-aan relatie tussen Nathan en Peyton, maar dan nog bleef het niet zomaar "een gast" maar de vriend (al dan niet) van haar beste vriendin..
Klopt .. maar dan nog kun je het niet vergelijken. Peyton en Nathan hebben nooit de liefde voor elkaar gehad die Brooke en Lucas hadden. Ik praat het geval van die sextape helemaal niet goed, maar dat zou sowieso geen impact gehad hebben op de relatie van Peyton en Nathan, want die stelde sowieso al niet veel voor. Brooke en Luke daarentegen waren perfect gelukkig samen tot Peyton er zich mee bemoeide
quote:
Dat ze kwaad is nadat Luke en Peyton achter haar rug gingen, dat begijp ik. Maar als Peyton (zonder zelf tegen Luke te zeggen dat ze van hem hield) in vertrouwen naar Brooke gaat, vind ik dat Brooke zwaar overdreven reageert.. het is haar beste vriendin, dus dan verwacht ik eerder dat ze serieus met Peyton praat en vraagt om van Luke weg te blijven, in plaats van haar gelijk beginnen uit te schelden.. maarjah..
quote:
Die kus in de bibliotheek op het moment dat Peyton neergeschoten en compleet in shock is??
Dat ze in shock is praat die kus goed, en het feit dat ze er niks over gezegd heeft? Dus het feit dat Brooke gezopen had maakt die sextape goed?
quote:
Wow wacht.. Brooke is naar Luke gegaan en heeft hem duidelijk gezegd dat het niet om Peyton ging.. check ep. 401 maar..
En dat geloof jij?
quote:
Dat klopt in principe wel (zo denk ik er ook over dat Brooke het recht niet had zo uit te vallen tegen Peyton toen ze tegen Brooke zei over haar gevoelens voor Luke), ware het niet dat Brooke zelf keihard voor haar is geweest, er haar dode moeder bij betrokken heeft speciaal om haar te raken, terwijl ze wist dat ze zelf niet onschuldig was..
Och dat van haar dode moeder ... Peyton heeft haar ook meer dan 1 keer voor hoer uitgemaakt e.d ...
pi_46637802
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:49 schreef blueangel_ het volgende:
Klopt .. maar dan nog kun je het niet vergelijken. Peyton en Nathan hebben nooit de liefde voor elkaar gehad die Brooke en Lucas hadden. Ik praat het geval van die sextape helemaal niet goed, maar dat zou sowieso geen impact gehad hebben op de relatie van Peyton en Nathan, want die stelde sowieso al niet veel voor. Brooke en Luke daarentegen waren perfect gelukkig samen tot Peyton er zich mee bemoeide
Het zou vast geen impact hebben op de relatie tussen Nathan en Peyton, maar zeker wel in die tussen Peyton en Brooke.. ook al was het dan niet erg serieus met Nathan..
quote:
Dat ze in shock is praat die kus goed, en het feit dat ze er niks over gezegd heeft? Dus het feit dat Brooke gezopen had maakt die sextape goed?
Nu ga je "neergeschoten en in shock" gelijkstellen aan "zat zijn" .. daar zit toch wel een klein verschilletje in hoor.. Als je denkt dat je gaat sterven ben je tot veel meer in staat dan simpel wanneer je bietje teveel gedronken hebt.. En het goedpraten hoeft niet, zowiezo interpreteer jij die kus anders als ik denk'k, ik denk namelijk dat het gewoon een soort 'bedankt' richting Luke was (omdat ze ook zegt, you're always saving me) terwijl het voor jouw wat anders was.. dusjah
quote:
En dat geloof jij?
Check die scene dan maar ff.. (rond minuut 33 is het) dan zie je serieus wat ze meent.
quote:
Och dat van haar dode moeder ... Peyton heeft haar ook meer dan 1 keer voor hoer uitgemaakt e.d
Wie? Haar moeder? Euhm, jij hebt vast ook wel al is wat dingen gezegd tegen je moeder wanneer je boos bent ofzo.. maar als een ander dat zou zeggen zou je dat ook gewoon erg vinden..
pi_46639075
Sommige mensen hebben gewoon een aangeboren hekel aan Peyton, mijn beste vriendin ook...Hoewel die er lang niet zo serieus over door gaat als blueangel_ , die maakt er meer een grapje over omdat ze de drama meer dan genoeg is. Maar goed... Ik denk dat blueangel_ nooit iets met Peyton zal hebben, hoe goed Peyton ook zal doen of hoe erg Brooke ook ooit zal zijn....

Maakt ook niet uit, iedereen heeft z'n favorieten, maar je moet op het gegeven moment wel objectiever naar de feiten gaan kijken. En ik denk eerlijk gezegd dat Saviola dat op dit moment beter kan dan Blueangel_

Persoonlijk heb ik de neiging Saviola te volgen, die denkt er wel voornamelijk wel hetzelfde over als ik

En nu ga ik mijn computer weer verlaten en me met mijn vriendje bezighouden
I'm Fucking Brilliant!
pi_46649262
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:32 schreef Akelalala het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een aangeboren hekel aan Peyton, mijn beste vriendin ook...Hoewel die er lang niet zo serieus over door gaat als blueangel_ , die maakt er meer een grapje over omdat ze de drama meer dan genoeg is. Maar goed... Ik denk dat blueangel_ nooit iets met Peyton zal hebben, hoe goed Peyton ook zal doen of hoe erg Brooke ook ooit zal zijn....

Maakt ook niet uit, iedereen heeft z'n favorieten, maar je moet op het gegeven moment wel objectiever naar de feiten gaan kijken. En ik denk eerlijk gezegd dat Saviola dat op dit moment beter kan dan Blueangel_

Persoonlijk heb ik de neiging Saviola te volgen, die denkt er wel voornamelijk wel hetzelfde over als ik

En nu ga ik mijn computer weer verlaten en me met mijn vriendje bezighouden
Ik ben ook niet zo'n huge Peyton fan, ze doet vaak nogal moeilijk en ze is soms wel erg moeilijk te doorgronden. Maar ik ben het met Saviola en Akelalala eens dat als je objectief naar de serie kijkt je niet kan zeggen dat Peyton zoveel ergere dingen heeft gedaan dan Brooke. Het feit dat de de relatie tussen Nathan en Peyton niet is zoals ie hoort te zijn, maakt het niet minder erg wat Brooke heeft gedaan blueangel_, zoiets doe je je eigen vriendin niet aan.
Peyton wilde eerlijk zijn tegenover Brooke over haar gevoelens voor Lucas, ze zei dat ze er niks mee wilde, maar Brooke is haar beste vriendin, haar vertrouwde ze het toe. Lucas zei ze niks. Tuurlijk is dat moelijk om te horen als beste vriendin, dat snap ik, maar het tekent Peyton wel, ze wilde niks met haar gevoelens doen, omdat ze zag hoe fijn Brooke zich door Lucas voelde.

En seks met de 'net ex-vriend' van je beste vriendin of een kus aan de vriend van je beste vriendin, waar je gevoelens voor hebt en jij het idee hebt dat je het niet gaat halen, dat is wel een heel groot verschil! Niet dat ik het goed praat, maar het is iets heel verschillends .

Bovenal denk ik dat het gewoon goed komt tussen hen. Ze maken zich zo druk om elkaar omdat hun levens zo verstrengeld zijn met elkaar, ze hebben een hele geschiedenis, geven veel om elkaar maar er is nu teveel gebeurd.

Ik denk dat Brooke misschien ook wel een rol gaat spelen in de 'Derek situatie'.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  maandag 26 februari 2007 @ 12:25:38 #16
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46690497
mjah ik denk het ook , en ik hoop ook dat ze daardoor dichter bij elkaar horen , kvond et veel leuker toen ze nog vriendinnen waren
pi_46690687
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik denk het ook , en ik hoop ook dat ze daardoor dichter bij elkaar horen , kvond et veel leuker toen ze nog vriendinnen waren
Eerlijk gezegd ben ik het ook gewoon een beetje zat, dat gezeik tussen hun twee... Move on schrijvers, ga iemand anders ruzie laten maken. Ik vind het wel tijd dat ze iets dichter bij komen in het Dan vermoord Keith mysterie
I'm Fucking Brilliant!
pi_46692827
Aan de andere kant gaat het ook steeds beter tussen Dan en Karen.. die gaan al op date.. kun je nagaan wat er zal gebeuren als uitkomt dat Dan Keith vermoordde, en of het Luke zal zijn die dankzij z'n bijna-dood-ervaring (dat was het toch?) of de persoon die murderer op Dan z'n muur schilderde bekend wordt.. maw, er staat nog heel wat te gebeuren

alleen moeten we veels te lang wachten
  maandag 26 februari 2007 @ 13:58:52 #19
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46693595
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:37 schreef Saviola het volgende:
Aan de andere kant gaat het ook steeds beter tussen Dan en Karen.. die gaan al op date.. kun je nagaan wat er zal gebeuren als uitkomt dat Dan Keith vermoordde
mjah daar bennik dus bangvoor , ik denk dat karen dan echt kapot gaat
pi_46694354
Ja daar ben ik dus ook bang voor, zo hoe het nu gaat is het fijn voor Karen ze begint Dan weer te vertrouwen, ziet weer in hem hoe hij vroeger was. Dat is allemaal natuurlijk leuk, maar dan gaat Dan vrijuit, en alhoewel hij nu een sympathieke vent is (of lijkt ), moet hij toch boeten voor wat hij heeft gedaan.
  maandag 26 februari 2007 @ 15:58:29 #21
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_46697666
Volgens mij komt het gewoon weer goed tussen Dan en Karen, komt Luke erachter dat Dan de echte moordenaar is van Keith maar zwijgt hij om z'n moeder te sparen ... volgens mij ook het einde van dit seizoen
pi_46699168
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef blueangel_ het volgende:
Volgens mij komt het gewoon weer goed tussen Dan en Karen, komt Luke erachter dat Dan de echte moordenaar is van Keith maar zwijgt hij om z'n moeder te sparen ... volgens mij ook het einde van dit seizoen
Maar zou Lucas zwijgen om zijn moeder te sparen terwijl zijn moeder een relatie heeft met 'the new Dan'? Het is iets voor Lucas om dingen te verzwijgen voor zijn moeder omdat hij haar gelukkig wilt zien zijn, maar dit is denk ik iets te gortigs voor hem. Volgens mij is zijn loyaliteit voor Keith daar ook echt te groot voor. Hij kan en wil dat denk ik niet maken tegenover Keith.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:10:48 #23
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46700065

Net besteld voor 19¤ Hij is maar 30¤ bij Bol.com en had nog kortingsbonnen.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:12:13 #24
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_46700132
Ik heb 'm ook al jah
  maandag 26 februari 2007 @ 17:14:26 #25
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46700202
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef blueangel_ het volgende:
Ik heb 'm ook al jah
Ik had seizoen 1 uitgeleend aan een vriendin met wie ik altijd series kijk.
Ze vond het op voorhand niets, maar heeft binnen 6 dagen s1 uitgekeken met haar zus en vriendje en moeder. Dus box 2 is nu daar haha.
  maandag 26 februari 2007 @ 21:18:23 #26
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46710435
Trouwens nog maar 6 eps dan is het seizoen over..
  maandag 26 februari 2007 @ 21:25:13 #27
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_46710910
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik had seizoen 1 uitgeleend aan een vriendin met wie ik altijd series kijk.
Ze vond het op voorhand niets, maar heeft binnen 6 dagen s1 uitgekeken met haar zus en vriendje en moeder. Dus box 2 is nu daar haha.
Ik heb heel seizoen 3 gekeken op 1.5 dag oid
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:57:21 #28
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46725339
hmm ik ben ook van plan de dvdboxes te kopen , maar dat doe ik liever in een box met alle seizoenen
pi_46730441
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:58 schreef blueangel_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze dit seizoen gaan afronden.. Er wordt al een tijdje gezegd dat er een seizoen 5 komt, maar waar het in de serie dan 5 jaar later zou zijn..

Het zou me niet verbazen eigenlijk als ze dit seizoen afronden met het afstuderen en diploma uitreiking etc, en dan in het volgend seizoen iedereen terug laten keren naar Tree Hill en dan pas verder gaan met het oplossen van de moord op Keith..
pi_46736032
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Saviola het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe ze dit seizoen gaan afronden.. Er wordt al een tijdje gezegd dat er een seizoen 5 komt, maar waar het in de serie dan 5 jaar later zou zijn..

Het zou me niet verbazen eigenlijk als ze dit seizoen afronden met het afstuderen en diploma uitreiking etc, en dan in het volgend seizoen iedereen terug laten keren naar Tree Hill en dan pas verder gaan met het oplossen van de moord op Keith..
Dat zou op zich wel een vette wendig zijn, want ik vraag me al een poosje af hoe ze dat volgend jaar willen gaan doen.....

Maar ik heb ook de box van seizoen 3 vandaag besteld bij bol
I'm Fucking Brilliant!
pi_46736169
Ik zit zo te twijfelen he, ik geen 1 v/d boxen, en 30 per box is niet veel, maargoed, bij elkaar wel 90 euro . Maar al die boxen op mijn schap zal er wel heel mooi uitzien .
pi_46736225
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 13:38 schreef Saviola het volgende:

[..]
Dat zou dan wel een mooi einde zijn voor deze serie. Niet dat ik dat wil , maar het is wel zo.
pi_46736269
Dubbel
I'm Fucking Brilliant!
pi_46736280
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:21 schreef Mikani het volgende:
Ik zit zo te twijfelen he, ik geen 1 v/d boxen, en 30 per box is niet veel, maargoed, bij elkaar wel 90 euro . Maar al die boxen op mijn schap zal er wel heel mooi uitzien .
Het ziet er prachtig uit (Vooral ook naast mij 6 boxen van Gilmore Girls )
I'm Fucking Brilliant!
pi_46736374
Mja ik zou het wel vreemd vinden als het gewoon helemaal niet uitkomt dat Dan Keith vermoord heeft.. Aan de ene kant wil je wel dat Karen gelukkig is, dat wou Luke ook al heel lang.. aan de andere kant zit je natuurlijk dat Dan een complete gedaanteverandering doormaakt, opeens is ie een heel andere vent en lijkt ie oprecht te zijn voor zowel Nathan, Karen, Luke.. mja
pi_46736483
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:23 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Het ziet er prachtig uit (Vooral ook naast mij 6 boxen van Gilmore Girls )
Had ik ze maar 1 voor 1 gekocht . In ene keer is het zo'n grote koop .
en 6 boxen van GG, wow .

Ze staan al in mijn winkelwagentje bij BOL.com, hoef alleen nog maar verder te gaan en ze liggen hier in huis, maar toch, I dunno .
pi_46756041
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 16:29 schreef Mikani het volgende:

[..]

Had ik ze maar 1 voor 1 gekocht . In ene keer is het zo'n grote koop .
en 6 boxen van GG, wow .

Ze staan al in mijn winkelwagentje bij BOL.com, hoef alleen nog maar verder te gaan en ze liggen hier in huis, maar toch, I dunno .
Hahaha, gewoon doen (Ja, ik ben een enabler )
Trouwens, de seizoenen zijn nu veel goedkoper, ik heb voor seizoen 1 nog meer dan 80 euro betaald
I'm Fucking Brilliant!
pi_46760307
80 euro waar was dat?? Ik heb OTH boxen nog nergens duurder gezien dan 50-55 euro..
pi_46771434
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 02:11 schreef Saviola het volgende:
80 euro waar was dat?? Ik heb OTH boxen nog nergens duurder gezien dan 50-55 euro..
Dat was echt toen ze net een dag uit waren, Gilmore Girls siezoen 1 en One Tree Hill seizoen 1, allebei rond de 80 euro... De seizoenen daarna waren gelukkig een stuk goedkoper

Net trouwens Seizoen 3 binnen gekregen, bol is lekker snel
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 1 maart 2007 @ 22:32:31 #40
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46825610
woow , heb je wat geld op je bankrekening ?

ik wil ook wel alle GG OTH OC VM seizoenen op DVD
pi_46828893
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef Sc0tTy het volgende:
woow , heb je wat geld op je bankrekening ?

ik wil ook wel alle GG OTH OC VM seizoenen op DVD
Nu niet meer
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:00:27 #42
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46839135
das nou jammer

ik wil van die series de boxen in een keer kopen , zoon superbox dat je alles op een rij heb
  vrijdag 2 maart 2007 @ 19:29:28 #43
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46856332
ik heb net 4x09 gezien.. man i'm impressed!!! denk de beste aflevering ooit!!!!!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 09:26:12 #44
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46871226
zeker....

kijk je die aflevering opnieuw ?

4x09-10 zijn echt beste afleveringen samen met 3x16
  zaterdag 3 maart 2007 @ 13:07:24 #45
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46874664
nee ik ben nog niet bij met kijken, heb OTH vorig jaar ontdekt en toen een inhaalrace begonnen nog ff en ik ben dus bij hehe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_46907526
, ik wist niet dat Sophia Bush getrouwd is geweest met Chad Michael Murray .
  zondag 4 maart 2007 @ 16:07:13 #47
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46907728
Guess who's coming back
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:38:16 #48
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46936829
OMG tazmaniac , je bent niet eens bij met OTH en je hebt et wel in je naam staan ?

ik had de serie btw binnen 3 weken bij gekeken
  maandag 5 maart 2007 @ 12:51:51 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46937259
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Sc0tTy het volgende:
OMG tazmaniac , je bent niet eens bij met OTH en je hebt et wel in je naam staan ?

ik had de serie btw binnen 3 weken bij gekeken
haha nog 4afleveringen en ik ben bij maar ik had vorig jaar al bij kunnen zijn maar ik wilde het zolang mogelijk rekken zodat ik dit gezeik niet zou hebben!!! (6weken w88 voordat er weer een nieuwe aflvering komt!!!)
nu kijk ik elke week 1episode en kan ik mooi met jullie verder gaan bij 4x16
  maandag 5 maart 2007 @ 13:15:49 #50
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46938015
ahjah.. das wel slim opzicht

maand wachten is echt niet leuk... ik had toen alles in 3 weken gezien totenmet 4x10 en moest dus na de 2 beste afleveringen in de serie een maand wachten... das echt kut maarjah het was het w8en wel waard
  maandag 5 maart 2007 @ 16:35:19 #51
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_46945229
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:01 schreef Mikani het volgende:
, ik wist niet dat Sophia Bush getrouwd is geweest met Chad Michael Murray .
Het gerucht gaat dat Sophia en Chad geen liefdesscenes meer zouden willen doen met elkaar, en dat de scenaristen daarom Brooke en Luke uit elkaar gehaald hebben
pi_47282990
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:47 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:01:47 #53
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47284192
ik heb er nog 3 te gaan haha ^^
pi_47285070
Lucky bastard . Ik had dat ook in 't begin bij OTH, alles achter elkaar kijken, omdat ik later ging kijken, heerlijk was dat!

Zag de boxen voor 26,99 per stuk staan bij de MM, heb ze nog steeds niet gekocht!
Maar een keertje voor de verjaardag ofzo vragen .
  woensdag 14 maart 2007 @ 23:35:59 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47285930
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef Mikani het volgende:
Lucky bastard . Ik had dat ook in 't begin bij OTH, alles achter elkaar kijken, omdat ik later ging kijken, heerlijk was dat!

Zag de boxen voor 26,99 per stuk staan bij de MM, heb ze nog steeds niet gekocht!
Maar een keertje voor de verjaardag ofzo vragen .
27euro is opzich niet zo heel duur, idd een ideaal verjaardags cadeau.. maar ik moet nog 332 dagen
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:32:39 #56
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47301116
27 euro maar ?? , wat is de MM ?
  donderdag 15 maart 2007 @ 14:35:12 #57
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47301209
MediaMarkt
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:03:25 #58
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_47321819
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:12:01 #59
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47322114
klopt het dat na episode 16 weer een week of 3 niks is
  vrijdag 16 maart 2007 @ 00:29:54 #60
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_47322738
Yep ... 416 is op 28/3, 417 op 18/4

Erg leuk om een serie te volgen zo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:44:01 #61
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47330746
WTF weer 3 weken dan ??? , dat meen je niet

27 per seizoen of twee seizoenen ?
pi_47341576
Dit schiet echt niet op inderdaad, weet iemand waarom dat zo is?
I'm Fucking Brilliant!
pi_47345537
417 was zowiezo gepland voor 18 april; 416 normaal voor 11 april maar die hebben ze nu dus 2 weken vervroegd..

Wat ik niet snap is dat er lang getwijfeld werd voor een 4de seizoen vanwege tegenvallende kijkcijfers, maar dan houden ze wel associaal lange pauzes van 4-5-6 weken na enkele episodes.. goeie manier om veel fans te houden zo..
pi_47345752
Ik vind het sowieso opvallend dat veel series lange pauzes hebben ook nog na de winterbreak. Ook ontzettend irritant. Af en toe weer een afleveringetje.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 14:42:05 #65
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47368225
Gelukkig heb ik afgelopen donderdag toch m'n dosis Sophia Bush gehad in The Hitcher
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:46:54 #66
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47369856
OMFG @ de promo voor de nieuwe ep...
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:29:11 #67
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47371005
The Hither moet ik dan ook maar eens gaan kijken
  zondag 18 maart 2007 @ 14:24:36 #68
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_47397440
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gelukkig heb ik afgelopen donderdag toch m'n dosis Sophia Bush gehad in The Hitcher
[afbeelding]

Wat een meid
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:16:10 #69
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47577011
Godverredomme!

Geen nieuwe eps deze maand zoals verwacht!
quote:
Also, I've heard from lots of you One Tree Hill fans, and yes, it's true, new episodes return on May 2, not this month as planned. According to my source, the CW is using the slot to make an additional push to the The Pussycat Dolls Present: The Search for the Next Doll, which is doing well for them in the ratings
Over de kansen voor seizoen 5...
quote:
One Tree Hill: Last year's big SOS winner! Still, much to the fans' dismay, next season is not yet guaranteed. Creator Mark Schwahn tells me, "Here we go again...Back on the bubble. As you know, I announced months ago that if we get a fifth season, we're going to skip college and jump ahead four years. I'd love the opportunity to take this unprecedented step with One Tree Hill and give the best fans in the world a chance to continue the journey with the best cast on television."
pi_47578468
Godsallemachtig, nog langer wachten!

En seizoen 5 moet gewoon komen, doe dat dan maar als afronder ofzo .
  vrijdag 23 maart 2007 @ 13:18:15 #71
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47578847
tering nog langer ...

hmm dat id voor seizoen 5 lijkt me leuk en ook weer niet
lijkt me leuk want dan zal iedereen weer bij elkaar zijn maar en heb je niet die rare scenes dat iedereen over het hele land zit
maar niet leuk omdat je wel opeens 4 jaar mist en moeten ze allemaal dingen over die 4 jaar gaan vertellen in paar eps
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:00:08 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47580254
Heb je ook een bron van dat interview??

Op tv.com staat nog steeds 28/3 en 4/4 voor de komende afleveringen??
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:05:00 #73
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47580418
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Heb je ook een bron van dat interview??

Op tv.com staat nog steeds 28/3 en 4/4 voor de komende afleveringen??
E Online's Kristin

Tv.com is niet altijd up-to-date.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:59:40 #74
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47582364
Hmmz ik weet het niet.. op CWtv staat ie ook nog steeds voor woensdag in de gids..
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:03:53 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47582514
Ik ga er gewoon vanuit dat we in mei pas verder gaan.
Kan het alleen maar meevallen
pi_47582527
wat stom, ik had me er helemaal op verheugd
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 16:53:40 #77
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47587280
haha ja dat klopt.. nu is mijn hele planning door elkaar!
nog 2 afleveringen en dan ben ik ook bij

4x13 was trouwens ook helemaal super, ik vind dat de afleveringen nu echt op hun top zitten
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:37:24 #78
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
pi_47590265
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En anders kijk je af en toe gewoon hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Hoedjes op 23-03-2007 18:42:58 ]
Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:36:34 #79
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47605242
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat we in mei pas verder gaan.
Kan het alleen maar meevallen
Je had gelijk he... 2 mei episode 16.. wat een bullshit man!!!
Ben bang dat seizoen 5 hier ook door in het gedrag komt..
  maandag 26 maart 2007 @ 23:44:23 #80
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47695655
luister gij allen!

klik aub op onderstaande link en probeer OTH te verzekeren van een 5e seizoen

Save One Tree Hill

-update-

On the other hand.. als ze opeens 5/10jaar gaan skippen is het dan nog wel OTH waardig??

zijn jullie trouwens allemaal deaud ofzo???

[ Bericht 8% gewijzigd door Tazmaniac op 27-03-2007 23:21:31 ]
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:20:34 #81
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47732710
Ik heb net 4x14 gezien!!

Mehnnnnnnnnn!!!!! het kan aan mij liggen hoor maar wat een SUPER episode weer!!!!

Arme Mouth, good guy who (always) finishes last

En Brooke!!!!! achterbakse kuthoer man!!!

ik zat echt zo van WAT!!... WAT!!!... WAT!!!!....WAAAAAAAAT!!!!

te vet gewoon
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:02:50 #82
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_47745745
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:En Brooke!!!!! achterbakse kuthoer man!!!
Pardon?
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:13:50 #83
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47746189
whehehe , wel een lekkere achterbakse kuthoer

tazmaniac tis heir niet zo actief omdat wij al meer als een maand geen OTH kunnen kijken , dat jij nou zo traag ben

en ik weet nog steeds niet of ik seizoen 5 leuk ga vinden als ze 4 jaar skippen
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:47:45 #84
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47749781
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Pardon?
sorry, ik bedoelde uiteraard:

achter de rug van vriendin om, neukend met vriendin's vriendje meid
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:20:24 #85
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_47760395
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

sorry, ik bedoelde uiteraard:

achter de rug van vriendin om, neukend met vriendin's vriendje meid
De vriendin die achter haar rug om zelf met Brooke haar vriendje, waar ze dolverliefd op was, gaat aanpappen, waardoor Brooke maandenlang totaal geen vertrouwen meer heeft, compleet in de put zit ... uiteindelijk komen ze weer samen, is die ene vriendin zo laf om haar vriendje weer te gaan kussen en te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Alsof dat nog niet genoeg is, is die ene vriendin dan ook nog eens te laf om aan die bewuste kerel te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft zodat hij niet eens weet waarom Brooke het uitmaakt met hem.

Laat ons dan ook vooral niet vergeten dat die vriendin (laten we haar Peyton noemen) volledig bij haar verstand was, in tegenstelling tot Brooke die scheelbezopen was en dacht dat de relatie ten einde was.

Maar goed, blame it all on brooke jah ... de achterbakse teef die "hoer" op iemand z'n galajurk verft mag vooral niks verweten worden natuurlijk

woensdag 28 maart 2007 @ 23:07:01 #86
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47771882
het zijn allebei hoeren.... en ik wil wel weten in welke hoeretent ze zitten :D
  woensdag 28 maart 2007 @ 23:43:58 #87
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47773858
volgens mij heb ik iemand op de tenen getrapt
bedoelde het nieteens negatief.. vandaar de >>

vond het alleen zo'n actie van WAT! WAT!! WAT!!! WAAAAAAT!!!!!
pi_47779712
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

De vriendin die achter haar rug om zelf met Brooke haar vriendje, waar ze dolverliefd op was, gaat aanpappen, waardoor Brooke maandenlang totaal geen vertrouwen meer heeft, compleet in de put zit ... uiteindelijk komen ze weer samen, is die ene vriendin zo laf om haar vriendje weer te gaan kussen en te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Alsof dat nog niet genoeg is, is die ene vriendin dan ook nog eens te laf om aan die bewuste kerel te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft zodat hij niet eens weet waarom Brooke het uitmaakt met hem.

Laat ons dan ook vooral niet vergeten dat die vriendin (laten we haar Peyton noemen) volledig bij haar verstand was, in tegenstelling tot Brooke die scheelbezopen was en dacht dat de relatie ten einde was.

Maar goed, blame it all on brooke jah ... de achterbakse teef die "hoer" op iemand z'n galajurk verft mag vooral niks verweten worden natuurlijk

Not again
I'm Fucking Brilliant!
pi_47786388
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 08:49 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Not again
Haha, ik wilde net zeggen dat hij best gewoon copy/paste had kunnen doen .
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:23:39 #90
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47788259
whehehe
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:43:49 #91
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47789064
ik heb weliswaar de laatste ep nog neit gezien maar ik neem aan dat het om de tijd gaat dat Peyton nog bij Nathan was.. en als dat het geval is vind ik dat Brooke acheterbaks is

en dat ze maandenlang geen vertrouwen had en helemaal in de put zat kan ik niet echt zeggen

maja goed ieder zijn eigen mening
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:45:56 #92
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47789159
zo ongeveer Taz

* Sc0tTy schopt Tazmaniac naar de laatste OTH ep.... kijken jij !
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:47:18 #93
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47789210
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:45 schreef Sc0tTy het volgende:
zo ongeveer Taz

* Sc0tTy schopt Tazmaniac naar de laatste OTH ep.... kijken jij !
haha ik zit nu op school dus dat wordt moeilijk.. maja als ik nou nog een weekje wacht met kijken hoef ik tenmisnte iets minder lang te wachten voordat we weer verder gaan hahaha

naja ik zal kijken of ik een geschikt moment vind deze week
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:48:57 #94
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47789277
oth moet je op een goed moment kijken natuurlijk.
* Sc0tTy kijkt OTH altijd op zn nest voordat ie gaat ronken

kvind et nog steeds grappig dat je in je text onder je naam ( hoe heet dat ? ) OTH heb staan , als je nog nie eens bij bent
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:53:20 #95
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47789474
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 13:48 schreef Sc0tTy het volgende:
oth moet je op een goed moment kijken natuurlijk.
* Sc0tTy kijkt OTH altijd op zn nest voordat ie gaat ronken

kvind et nog steeds grappig dat je in je text onder je naam ( hoe heet dat ? ) OTH heb staan , als je nog nie eens bij bent
je moet er idd een lekker momentje voor uit kiezen

maar ik vind het gewoon een fantastische serie.. de beste sinds jaren
dus met mijn (hoe heet dat ding) wil ik dat ff aangeven

de enige reden dat ik niet bij ben is de lange tussen periode tot episode 16 hehe
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:56:29 #96
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47789617
hehe mjah opzig wel slim , als ik dit wist had ik ook niet alles in 3 weken gekeken ( begin t/m 4x10 ) , toen moest ik ook al een maand wachten ... dat was best erg zeg :/ en nu weer gvd.. tis dat het de beste serie....

* Sc0tTy moet zn profiel ook maar is x fixen
  donderdag 29 maart 2007 @ 13:59:41 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47789741
ja, maar ik zit er wel mee dat ze (als er een 5e seizoen komt) ze opeens 4jaar gaan skippen.

weet niet of het dan nog wel de OTHidentiteit houdt... maja de enige manier om daarachter te komen is natuurlijk om het te blijven volgen.

ik heb iig al een paar keer (via verschillende pc's) op OTH gestemd!!!

dus ik roep nogmaals iedereen op dit ook te doen

http://www.eonline.com/polls/full_page_poll.jsp?pollID=6084
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:01:08 #98
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47789799
mjah ik ook ... maarjah als diehard OTH fan zal ik het zo ie zo wel gaan kijken

ook ff gestemt vanaf school

EDIT :
gvd wrom ken je neit op meerdere series stemmen? staan allemaal goeie tussen
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:14:22 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_47793408
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:01 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik ook ... maarjah als diehard OTH fan zal ik het zo ie zo wel gaan kijken

ook ff gestemt vanaf school

EDIT :
gvd wrom ken je neit op meerdere series stemmen? staan allemaal goeie tussen
ja ik volg tegenwoordig niet meer zoveel series, maar OTH blijft toch wel de beste he

en je moet er ook ff aan denken dat veel series sowieso wel veilig zijn voor volgende seizoen...

OTH daarentegen is nog niet zo 100% zeker..

ik kom er net achter (logisch eigenlijk) dat je op school per pc een stem kunt uitbrengen, dus ik ga hier ff wat pc's af
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:21:07 #100
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47793698
whehehe

mjah ik kijk te veel series
* Sc0tTy is series addict
pi_47873951
Zo ik heb net in de afgelopen 2 weken vanaf 1x01 tot nu gekeken. Heerlijke serie!
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:34:22 #102
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47968552
Voor de mensen die het heel erg missen:
quote:
For the first time in television history, a mixtape heard in an episode will become a soundtrack album. After the prom, the characters in the teen drama series "One Tree Hill" head off on a road trip. The songs on the third soundtrack from the series are those that Peyton chooses for the road trip mixtape, from songs previously heard on the series to exclusives.
Hier kun je alvast 4 nummers horen: http://www.cwtv.com/thecw/one-tree-hill-soundtrack3

De ep moet nog komen, maar zo kom je wel even weer id OTH stemming. Vooral het nummer van Tyler Hilton is zó mooi.
pi_47973745
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de mensen die het heel erg missen:
[afbeelding]
[..]

Hier kun je alvast 4 nummers horen: http://www.cwtv.com/thecw/one-tree-hill-soundtrack3

De ep moet nog komen, maar zo kom je wel even weer id OTH stemming. Vooral het nummer van Tyler Hilton is zó mooi.
Oe, hebbe .
  dinsdag 3 april 2007 @ 18:55:21 #104
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47974072
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef Mikani het volgende:

[..]

Oe, hebbe .
Hij is erg lekker
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:17:14 #105
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_47974912
Hmmm, al geprobeerd of ie ergens te downloaden was, maar is ie nog niet uit ofzo?
I'm Fucking Brilliant!
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:30:25 #106
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47975418
Hij is vandaag officieel uitgekomen maar ik heb m vrijdag al gedownload
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:58:19 #107
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_47976547
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ah ok Nog even verder zoeken dus
I'm Fucking Brilliant!
pi_47998135
Ik heb hem ook gedownload maar sommige nummers waren nogal brakke kwaliteit.
  woensdag 4 april 2007 @ 13:19:15 #109
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48001703
kzal ook is gaan rondneuzen vanavond
pi_48014186
-edit: spam-

[ Bericht 96% gewijzigd door Mike op 04-04-2007 19:23:53 ]
Ik doe niet aan googlen!
pi_48014412
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 18:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Hij is erg lekker
Zeker mooie cd! Hij draait nu hier .

thomaSe, wat jij doet (reclame maken) is volgens mij niet oké hier.

Maar ik neem wel een kijkje , zo op 't 1e gezicht is de site netjes en uitnodigend!

[ Bericht 10% gewijzigd door Mikani op 04-04-2007 19:02:32 ]
pi_48014500
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef thomaSe het volgende:
-edit:spam-
De site ziet er wel vet uit.
Ik heb met net geregistreerd voor het forum.
Vette wallpapers

[ Bericht 30% gewijzigd door Mike op 04-04-2007 19:24:03 ]
google is your friend
pi_48014703
quote:
Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef ThijsThijs het volgende:

[..]

De site ziet er wel vet uit.
Ik heb met net geregistreerd voor het forum.
Vette wallpapers
Noem me neurotisch maar is het 'toeval' dat ene Thijs de Webmaster is . Zie jullie nooit hier posten en dan opeens nu wel en dan zie ik dit op die site:

Thijs - Webmaster / eigenaar

Thomas - Hoofd Moderator

Als het zo is, beetje triest hoor!!
pi_48014793
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar doe je dat dan?

Ik volg deze serie ook, ben nog maar bij seizoen 2. Ga dus niet teveel lezen anders weet ik al wat er gaat gebeuren
pi_48014978

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:48 ]
pi_48015157
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef Mikani het volgende:

[..]

Noem me neurotisch maar is het 'toeval' dat ene Thijs de Webmaster is . Zie jullie nooit hier posten en dan opeens nu wel en dan zie ik dit op die site:

Thijs - Webmaster / eigenaar

Thomas - Hoofd Moderator

Als het zo is, beetje triest hoor!!
Ik ben erg lang bezig geweest met deze site en volg deze serie al vanaf toen de eerste aflevering uitkwam.
Wij moeten toch ook op 1 manier onze members krijgen op het forum?
Ik vind het niet zielig hoor maar gewoon een leuke manier om members te krijgen
google is your friend
pi_48015687
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:

[..]
Ik vind het niet zielig hoor maar gewoon een leuke manier om members te krijgen
Ik doe niet aan googlen!
  woensdag 4 april 2007 @ 19:28:30 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48015741
Ga ergens anders spammen
pi_48015870
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ga ergens anders spammen
psst.. waar heb jij die cd gedownload?

quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een tip.. kijk het zo langzaam mogelijk.. ik heb deze serie in januari ontdekt en was binnen 3 a 4 weken bij.. nu heb ik er spijt van omdat je nu op afleveringen moet gaan zitten wachten Ben er eigenlijk ook helemaal uit..
& thnx voor de tip! Aan de ene kant wil ik super snel doorkijken want ben benieuwd hoe 't verder gaat. Maar zoals je zegt, als ik nu teveel kijk moet ik straks weer wachten, en dat vind ik ook niks
  woensdag 4 april 2007 @ 19:32:16 #120
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48015916
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Purky het volgende:
psst.. waar heb jij die cd gedownload?
Kan ik niet zeggen hier ivm policy
pi_48016097
quote:
Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan ik niet zeggen hier ivm policy
he verdorie
Dan blijf ik wel even zoeken ^^
  woensdag 4 april 2007 @ 20:01:27 #122
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48017189
pi_48017855
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Scene uit "You Call It Madness, But I Call It Love".
Om de honger te stillen ?
omg angstaanjagend...
I'm Fucking Brilliant!
pi_48018398
Staat er trouwens geen hele rare fout in de OP?
Foto van Haley & Nathan zijn verkeerd om.. of is dat express?
pi_48019885
-edit: het is niet de bedoeling dat je via FOK! mensen naar je eigen site lokt-

[ Bericht 93% gewijzigd door Mike op 04-04-2007 21:06:35 ]
google is your friend
pi_48025515
quote:
Op woensdag 4 april 2007 20:16 schreef Akelalala het volgende:

[..]

omg angstaanjagend...
Idd! Kan ik niet zo goed tegen, bij Lost en Prison Break is het ook spannend maar op een andere manier, dit is meer uit het leven gegrepen en daardoor lijkt 't me een enge aflevering .
pi_48032908
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Mikani het volgende:

[..]

Idd! Kan ik niet zo goed tegen, bij Lost en Prison Break is het ook spannend maar op een andere manier, dit is meer uit het leven gegrepen en daardoor lijkt 't me een enge aflevering .
Ow dat heb ik dan weer niet, prison break kan ik niet kijken als ik me niet zo lekker voel.... dan raak ik er helemaal van in paniek Bij One Tree Hill heb ik altijd nog wel het gevoel dat het weer goed komt...
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 5 april 2007 @ 13:31:13 #128
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48040220
quote:
Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Mikani het volgende:

[..]

spannend ? ik vind lost en pb echt niet spannend meer hoor , ik ga ook stoppen na dit seizoen met pb, lost wil ik nog wel ff aanvoelen volgend seizoen.

mahjah OTH > *
  donderdag 5 april 2007 @ 13:31:57 #129
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48040251
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

haha nog 4afleveringen en ik ben bij maar ik had vorig jaar al bij kunnen zijn maar ik wilde het zolang mogelijk rekken zodat ik dit gezeik niet zou hebben!!! (6weken w88 voordat er weer een nieuwe aflvering komt!!!)
nu kijk ik elke week 1episode en kan ik mooi met jullie verder gaan bij 4x16
whehe , eindelijk
pi_48040732
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:31 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

spannend ? ik vind lost en pb echt niet spannend meer hoor , ik ga ook stoppen na dit seizoen met pb, lost wil ik nog wel ff aanvoelen volgend seizoen.

mahjah OTH > *
Hele andere discussie, maar omg hoe kan je PB niet spannend vinden?!
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 5 april 2007 @ 14:23:55 #131
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48042295
quote:

[..]

whehe , eindelijk
dat had ik een maand geleden al gepost en toen wist ik nog niet dat OTH wéér uitgesteld zou worden.. dus ik moet alleen nog 15 nu..denk dat ik hem deze week kijk... had al een spoiler gelezen v*rd*mm*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 april 2007 @ 15:35:37 #132
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_48044896
Wrom zijn die eps nergens te vinden?
  donderdag 5 april 2007 @ 15:36:04 #133
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48044917
quote:

[..]

mahjah OTH > *
PB niet spannend? Heb jij Sona wel gezien?
pi_48056133
Kom ook eens kijken op www.fok.nl en win een dvd box van One Tree Hill op het forum

[ Bericht 29% gewijzigd door Mike op 06-04-2007 12:18:29 ]
google is your friend
pi_48058698

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:48 ]
  donderdag 5 april 2007 @ 22:10:26 #136
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48059550
kan die ezel geen ban krijgen, begint me nu te irriteren
pi_48064292
Begint me te irriteren?
Ik geef alleen maar een tip
google is your friend
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:15:18 #138
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_48068633
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef ThijsThijs het volgende:
Begint me te irriteren?
Ik geef alleen maar een tip
10.000 keer per dag met verschillende waarschuwingen, echt waar, ben je nou zo dom of doe je maar zo?
I'm Fucking Brilliant!
pi_48074339
En als het mensen irriteert gaan ze zich echt niet registreren. Je wordt misschien eerder geboycot .
  Moderator vrijdag 6 april 2007 @ 12:19:24 #140
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_48075466
Kappen nou, ThijsThijs.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:45:10 #141
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48103117
ik vind PB nu echt saai , al heel seizoen 2 doen ze nix boeiends, ze hadden s01 iets langer moeten maken en gelijk het land uit oid... en nu nog een seizoen 3 ??? lool wat willen ze gaan doen , kweet echt 100% zeker dat halverwegen het seizoen stoppen met pb... het verhaallijn over "the company" is nu ook kapot , ze zijn vrij gesproken ( op scofield na ) enuhm dat sona lijkt me ook niet boeiend als ze echt tof zijn .. eerste eps s03 gelijk scofield dood whopa

maarjah genoeg gelult over PB hiero ... dis OTH topic
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:45:45 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48119426
het kwaad is geschied ik kon me niet beheersen en heb toch maar 4x15 gekeken!!

moet eerlijk zijn de eerste vijf minuten ofzo had ik echt het idee dat het best een *** aflevering zou worden maar wat een gave episode alweer!!!! zaten alweer schitterende dingen in

Alleen die stomme Psycho... waarom moet die nou weer terugkomen... zo mist Payton haar prom..

Was trouwens wel grappig dat Brooke en Nathan de deur open lieten terwijl ze hun filmpje gingen maken
pi_48146844
Weet iemand of het al zeker is dat seizoen 5 uit gaat komen?
google is your friend
  maandag 9 april 2007 @ 15:26:20 #144
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48146867
Nee. CW maakt het pas bekend in Mei of OTH een 5e seizoen krijgt.
  dinsdag 10 april 2007 @ 09:07:11 #145
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48167352
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
het kwaad is geschied ik kon me niet beheersen en heb toch maar 4x15 gekeken!!

moet eerlijk zijn de eerste vijf minuten ofzo had ik echt het idee dat het best een *** aflevering zou worden maar wat een gave episode alweer!!!! zaten alweer schitterende dingen in

Alleen die stomme Psycho... waarom moet die nou weer terugkomen... zo mist Payton haar prom..

Was trouwens wel grappig dat Brooke en Nathan de deur open lieten terwijl ze hun filmpje gingen maken
eindelijk
  zaterdag 14 april 2007 @ 12:25:56 #146
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48319599
Is dit het einde van OTH?

The Save One Show van eonline.com is beslist, met een meerderheid van stemmen wonnen Gilmore Girls en Veronica Mars het ruim van andere programma's waaronder One Tree Hill.
Vorig jaar werd mede door de steun die OTH van duizenden e! onliners kreeg een nieuw seizoen eraan geplakt.
Dit jaar staat de show op de derde plek, het is dus afwachten of er nog een vijfde seizoen komt?!

Dit is de officiele eind uitslag:
1. Gilmore Girls: 2.2 million
2. Veronica Mars: 1.9 million
3. One Tree Hill: 950,802
4. Supernatural: 413,014
5. Studio 60 on the Sunset Strip: 120,312
6. Crossing Jordan: 30,552
7. Friday Night Lights: 23,195 (six more scripts have been ordered)
8. How I Met Your Mother: 21,761
9. What About Brian: 14,003
10. Jericho: 13,328
11. The Class: 13,238
12. Medium: 11,811(six more scripts have been ordered)
13. Scrubs: 9,248
14. 30 Rock: 5,189 votes (already picked up by NBC)
15. Close to Home: 2,433
16. Six Degrees: 1,711
17. The Nine: 1,126

[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 14-04-2007 16:12:24 ]
pi_48320270
Neeeee
  zaterdag 14 april 2007 @ 13:27:50 #148
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48320881
hmm kzou het erg jammer vinden , maar kzie GG n VM ook niet graag verdwijnen
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:08:20 #149
125253 Hoedjes
pi_48321743
Gilmore Girls stop zo-ie-zo dus waarom stond die er bij?
  zaterdag 14 april 2007 @ 14:44:11 #150
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48322570
Erm. E! Online geeft geen geld aan OTH maar gaat die show supporten en alle fans-oproepen doorspelen enzo
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:01:06 #151
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48322908
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erm. E! Online geeft geen geld aan OTH maar gaat die show supporten en alle fans-oproepen doorspelen enzo
Huh.. ik dacht dat E! Online geld gaf voor reclame over OTH te maken??
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Hoedjes het volgende:
Gilmore Girls stop zo-ie-zo dus waarom stond die er bij?
is dat zo?
  zaterdag 14 april 2007 @ 15:07:47 #152
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48323038
Nee, Kristin en E Online gaan zich hardmaken voor die show. Dus alle fanmail doorgeven, keihard bij de zender zeuren dat de serie moet blijven e.d
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:08:22 #153
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48324187
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, Kristin en E Online gaan zich hardmaken voor die show. Dus alle fanmail doorgeven, keihard bij de zender zeuren dat de serie moet blijven e.d
Dat wist ik maar ik dacht dat hun ook geld uittrokken voor die show maar dat heb ik dus schijnbaar verkeerd begrepen haha

weet trouwens iemand uit hoeveel episodes season 4 bestaat??

21? 22?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 14-04-2007 16:19:41 ]
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:48:47 #154
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48325002
Beter nieuws voor de One Tree Hill fans

Dit is de stand van zaken volgens USAToday

zaterdag 14 april 2007 @ 17:02:23 #155
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48325302
hmmz wat een kut lijst, heel veel series wilik nie op die plaatsen
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:07:18 #156
125253 Hoedjes
pi_48325392
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef Tazmaniac het volgende:
is dat zo?
Alexis Bledel heeft voor s7 al aangegeven dat dat het laatste voor haar is (en dat doet ze nog steeds). Lauren Graham deed dat ook maar twijfel nu weer volgens de laatste berichten.
SPOILER
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:19:13 #157
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48325638
mjah zonder alexis is het geen gilmore girls
dan heb ik liever dat s07 het laatste is ik zou niet willen dat zoon geweldige serie zonder hun 2 zou eindigen
pi_48371226
Is dit het topic van OTH of van de Gilmore Girls? Waar heb je dat lijstje vandaan, dan kunnen we m misschien ook even in de andere topics zetten?
I'm Fucking Brilliant!
  maandag 16 april 2007 @ 09:58:41 #159
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48372955
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:43 schreef Akelalala het volgende:
Is dit het topic van OTH of van de Gilmore Girls? Waar heb je dat lijstje vandaan, dan kunnen we m misschien ook even in de andere topics zetten?
www.usatoday.com
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:52:45 #160
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48408425
Spannende aflevering de laatste.
Ik heb er gisteren een paar achter elkaar gekeken omdat ik ze niet kon kijken in het buitenland (4 maanden weg geweest) Heb dus 6 afleveringen achter elkaar gekeken

Die Derrek zou natuurlijk zeker terug komen. Dat leek me al duidelijk toen hij weg was. ik ben bang dat dit heel vervelend wordt voor Peyton.
Een 5de seizoen zou natuurlijk geweldig zijn. Zeker met het wegvallen van The OC ( waarvan ik afleveringen van seizoen nog niet gezien dus geen spoilers aub )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:07:47 #161
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_48410776
Hoe kijken jullie de afleveringen? I-net? DVD's? TV?
pi_48412302
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik kijk ze op m'n tv
  dinsdag 17 april 2007 @ 13:22:00 #163
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48415430
Jeej, en met Vanished (een geweldige serie) kappen ze ook

Fox
pi_48459146
Tvp voor als ze weer beginnen. Nog 14 dagen
3 weken terug ongeveer klaar met alle seizoenen kijken, in 2.5 maand ongeveer alle 4 de seizoenen gekeken
  woensdag 18 april 2007 @ 22:07:58 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48481754
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Cavalier1 het volgende:
downloaden. Geen mogelijkheid om amerikaanse televisie te ontvangen en daarnaast is het ook wel leuk dat ik ze allemaal bij elkaar op schijfje heb
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_48482162
Ja ik ook.. seizoen 1&2 op TV gezien en vanaf 3.01 gedownload
  donderdag 19 april 2007 @ 03:25:20 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48490312
s1 en s2 op DVD en toen gelijk s3 gaan downloaden.
  donderdag 19 april 2007 @ 10:47:48 #168
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_48494698
Ik kan ze niet vinden op internet. Balen
  donderdag 19 april 2007 @ 17:28:43 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48507299
quote:
Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik kan ze niet vinden op internet. Balen
usenet, bittorent. Zoveel moeite heb ik er niet mee...
  donderdag 19 april 2007 @ 18:21:15 #170
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48508904
Seizoen 1,2,3 op DVD ... 4 op PC
pi_48550396
Welkom terug Komakie! Hoop dat je een leuke tijd hebt gehad! Je hoeft nu niet zo lang te wachten op nieuwe afleveringen, dat scheelt haha .

Ik heb overigens alles gedownload, had er wel eens over gehoord en bleef maar kijken .
pi_48695215
Nog maar 1 weekje
  woensdag 25 april 2007 @ 11:08:41 #173
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48698215
Als het goed is heb ik vanavond weer internet thuis perfecte timing!!
  woensdag 25 april 2007 @ 13:34:14 #174
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48703254
whehe Taz * Sc0tTy kan echt niet wachten op de nieuwe ep
  woensdag 25 april 2007 @ 13:42:13 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48703538
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef Mikani het volgende:
Welkom terug Komakie! Hoop dat je een leuke tijd hebt gehad! Je hoeft nu niet zo lang te wachten op nieuwe afleveringen, dat scheelt haha .

Ik heb overigens alles gedownload, had er wel eens over gehoord en bleef maar kijken .
Ja hoor prima tijd gehad.
Hoewel het wel rot is dat ik geen internet heb gehad (of iig minimaal) en daardoor ook niets heb kunnen downloaden. Ben nog steeds alle afleveringen aan het kijken van OC en Prison Break.
pi_48709562
Op de officiele site van one tree hill (de van the-cw.com) staat een teller, wat heeft deze te betekenen (nieuw seizoen ?)
google is your friend
  woensdag 25 april 2007 @ 16:52:17 #177
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48709667
tot de nieuwe aflevering, duh.
  woensdag 25 april 2007 @ 16:52:57 #178
125253 Hoedjes
pi_48709693
http://www.cwtv.com/shows/one-tree-hill is overigens de goede url...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:41:52 #179
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48897396
Morgen komt zoals iedereen wel weet eindelijk de nieuwe episode uit dus vandaar dit kickje, maar ik heb nog meer geweldig nieuws.. op deze link is een interview met Mark Schwahn te vinden en die zegt dat we in seizoen 5 nog meer verhaallijnen over muziek kunnen verwachten.. dus ik neem aan dat seizoen 5 daarmee 100% gegarandeerd is..

als het aan hem ligt komt er ook nog een 6e en 7e maar dat zegt ie met enige scherts
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:43:02 #180
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48897436
Er zijn nog geen beslissingen gemaakt over s5. Die worden i.d komende 2 weken gemaakt door the CW
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:43:48 #181
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48897453
wel raar dat ie dan nu al zegt wat we voor seizoen 5 kunnen verwachten, toch?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:48:41 #182
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48897599
Dat heeft ie al vaker gezegd, dat ie oa 5 jaar vooruit wil i/d tijd. Het zijn meer z'n plannen voor seizoen 5 dan dat hij er mee bevestigd dat het er komt .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:02:10 #183
107005 Saviola
CM Legend
pi_48898019
Ah eindelijk weer een nieuwe ep.

Al word het wel geen vrolijke gok ik..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:34:23 #184
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48899159
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat heeft ie al vaker gezegd, dat ie oa 5 jaar vooruit wil i/d tijd. Het zijn meer z'n plannen voor seizoen 5 dan dat hij er mee bevestigd dat het er komt .
aaah ok.. dacht dat het een verkapt het 5e seizoen is zeker interview was

ik heb wel goeie hoop dat het er komt alleen hoop ik dan de kwaliteit van de episodes behouden blijft
  dinsdag 1 mei 2007 @ 20:26:14 #185
154268 Mikani
Fawkes.
pi_48901241
Dat 5e seizoen komt er heus wel, de serie is er nog te populair voor.

Ben benieuwd naar de nieuwe ep. wordt zeker geen vrolijke, vond preview al eng .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:31:43 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48907101
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 20:26 schreef Mikani het volgende:
Dat 5e seizoen komt er heus wel, de serie is er nog te populair voor.

Ben benieuwd naar de nieuwe ep. wordt zeker geen vrolijke, vond preview al eng .
Ik heb de preview niet gezien.
Maar ik weet wel dat het heel spannend wordt op het moment dat Derreck in beeld is.

Die gast vond ik de vorige keren echt goed spelen. Gast was echt freaky
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:58:52 #187
154268 Mikani
Fawkes.
pi_48927461
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb de preview niet gezien.
Maar ik weet wel dat het heel spannend wordt op het moment dat Derreck in beeld is.

Die gast vond ik de vorige keren echt goed spelen. Gast was echt freaky
preview: http://www.youtube.com/watch?v=NqNNyZ9JEc4
  woensdag 2 mei 2007 @ 22:42:16 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48945953
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Mikani het volgende:

[..]

preview: http://www.youtube.com/watch?v=NqNNyZ9JEc4
thnx

Whow goed voorstukje
pi_48955345
" We're gonna have the perfect prom, and afterwards, we're gonna go to your bedroom and have the perfect prom-night"

Wat een creep die Derek. Erg spannende aflevering.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:30:09 #190
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_48958235
Hij is thuis aan het downloaden, maar het duurt nog erg lang voor ik m kan gaan kijken, eerst werken, dan verjaardag
I'm Fucking Brilliant!
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:43:21 #191
168768 Uncle-Quilly
I represent the O-O-O-O.G.
pi_48958802
Is die nieuwste Ep. nou nummer 16 of 17. Ik dacht zelf dat het 17 was namelijk, maar ik kan die nergens vinden?
Just because no one can understand how you speak, don't necessarily mean that what you be sayin' is deep.
pi_48958884
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef Uncle-Quilly het volgende:
Is die nieuwste Ep. nou nummer 16 of 17. Ik dacht zelf dat het 17 was namelijk, maar ik kan die nergens vinden?
16 dus
http://next-episode.net/One-Tree-Hill/show/28/overview.html
pi_48958942
Hier staat ie al op de pc, maar vanavond pas kijken als ik er aan toe kom! Ben benieuwd!
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:58:25 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48961768
whaaaahaaa Wat een vette aflevering!!!!
SPOILER
Gewoon vette aflevering

sorry voor de spoilers.... maar de aflevering is geweest dus het mag....

[ Bericht 3% gewijzigd door Komakie op 03-05-2007 14:14:13 ]
pi_48961823
Hmpf. Dan kijk ik hier niet meer tot ik m gezien heb.
pi_48962530
SPOILER
Helemaal mee eens, erg leuke EN spannende aflevering!
Was het wachten zeker waard!!

[ Bericht 2% gewijzigd door edejong op 03-05-2007 22:39:39 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:26:32 #197
119077 Yashaaaaa
pi_48962904

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:48 ]
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:01:04 #198
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48964241
Spoilers aub

Ben 'm nog aan het dloaden
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:13:49 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_48964761
excusé maar de aflevering is al geweest en dan is de afspraak dat het niet meer in spoilertags hoeft.
Maar speciaal voor jullie zal ik het ff afschermen hoor...
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:44:28 #200
13329 neggix
Hoppa!
pi_48968296
Goeie episode Vooral mooi van Peyton. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
O+ BlaBlub O+
Surfshark - veilig toegang tot het open internetCyberghost VPNSurf volledig anoniem met NordVPN
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:10:28 #201
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48975166
Brooke kicks ass
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:17:29 #202
36175 Tommeh
Meh
pi_48975423
Die spoilers maken toch geen zak uit? Als je toch weet dat er een nieuwe aflevering is kijk je die eerst en kijk je dan in dit topic?

Vette aflevering! Moest wel weer even inkomen maar kan nu meteen al niet meer wachten op de volgende!!!
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:07:24 #203
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_48985262
ff kort over de spoilers: doe het gewoon ff 2dagen nadat de aflevering uitkomt.. scheelt hooguit 5seconde typ/klik werk en je maakt er veel mensen blij mee als je het ff afschermt
SPOILER
Kan niet wachten tot 17 uit is op naar woensdag!!!
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:09:02 #204
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48985330
Er is een afspraak dat zodra een aflevering is geweest mag er over gesproken worden zonder spoiler tags. De rest blijft maar lekker weg..
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:55:21 #205
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48987113
Als de aflevering op woensdagnacht geweest is, heb ik die op donderdagmiddag (als ik net m'n PC aanzet) echt nog niet gedload hoor

Dus minstens een dag wachten lijkt me wel leuk jah
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:56:48 #206
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_48987167
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef blueangel_ het volgende:
Als de aflevering op woensdagnacht geweest is, heb ik die op donderdagmiddag (als ik net m'n PC aanzet) echt nog niet gedload hoor

Dus minstens een dag wachten lijkt me wel leuk jah
Ik had m vanmiddag binnen 45 minuten binnen. Dus niet zeuren, de afspraak is gewoon duidelijk. Dus kom je gewoon niet in t topic.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:03:08 #207
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_48987414
Ik ook ... alleen zet ik m'n dload aan en check ik dan ff alle fora

Moeilijk ook
SPOILER
er ff bij typen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:03:39 #208
107005 Saviola
CM Legend
pi_48987440
WOW wat een ep

Was even freaky weer met Derek maar Peyton maar kwam gelukkig allemaal goed, en hoe alleen had ze hem even helemaal moeten afmaken want lijkt me niet dat zo'n psycho niet opnieuw achter haar zal aankomen als ie weer beter is..

En Dan had echt niet verwacht dat het dat meisje zou zijn, dacht dat die meteen naar buiten zou gerent zijn ofzo..maarja op zich is het wel logisch natuurlijk.. damn, ben benieuwd wat Lucas nu gaat doen..

OTH is back
  vrijdag 4 mei 2007 @ 01:21:56 #209
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48989906
woooow geweldige ep weer
met de intro song trillingen over me rug , zolang moeten wachten

ik vond die kidnapping echt goed gedaan alleen dat derek zolang nog rond kon lopen vonk wel raar..
en brooke to the resque hopelijk word het weer goed tussen hun

en van lucas en die gothic vonk ook aardig , maar toen hij terug ging denken en die beelden zag , de tranen stonden weer in m'n ogen ik had ook echt niet verwacht dat iemand het gezien had ( ik kon me die meid nie meer herrineren , nu ik het zag herriner ik het me wel weer )

ik vraag me af hoe lucas op de kidnapping gaat reageren en hoe ze dat gaan doen

hailey en nathen

mouth n rachel vonk nie zo , wat ik hier uit begrijp word mouth ook uit de serie geschreven , dat zou erg jammer zijn

al met al weer een hele sterke ep , het was het wachte wel waard ( MAAR ALS JE BLIEFT NIET NOG EEN KEER !! )
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:13:10 #210
154268 Mikani
Fawkes.
pi_48994749
Haha, met de introsong had ik ook weer zo van ''yes de serie is er weer'' .

Wat een freak is die Derek, maar wat waren Peyton en Brooke goed! Had wel zoiets verwacht dat Brooke naar Peyton zou gaan, is echt wat voor haar. En Peyton met die moves die ze van haar echte broer had geleerd, prachtig!

En dat het dat meisje was wat het had gezien, eigenlijk helemaal niet aangedacht. Maar ze heeft er wel veel werk van gemaakt om het zo aan Dan te laten merken, ze maakt hem zo wel kapot . Maar was het niet simpeler geweest om gewoon aangifte te doen, of was ze dan bang dat niemand haar zou geloven ofzo? Ben benieuwd wat Lucas nu gaat doen met dat meisje!

Mouth en Rachel weg uit de serie? Lijkt me erg jammer. Maargoed, als het volgende seizoen 5 jaar later is, zien we ze denk ik toch wel weer .

En Hailey en Nathan, daar word ik gewoon helemaal van .

Leuke ep. dus!
Surfshark - veilig toegang tot het open internetSurfshark - veilig toegang tot het open internetZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:56:59 #211
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48996148
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Mikani het volgende:
...
En dat het dat meisje was wat het had gezien, eigenlijk helemaal niet aangedacht. Maar ze heeft er wel veel werk van gemaakt om het zo aan Dan te laten merken, ze maakt hem zo wel kapot . Maar was het niet simpeler geweest om gewoon aangifte te doen, of was ze dan bang dat niemand haar zou geloven ofzo? Ben benieuwd wat Lucas nu gaat doen met dat meisje!
...
ik vind het wel goed dat die meid dan zo laat freaken , hij verdient et !

btw toen Dan die telefoon op pakte en je die flash zag was ook echt para
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:15:14 #212
107005 Saviola
CM Legend
pi_49001520
De rest van het schema:

4.17 ~ 09/05/07 ~ It Gets The Worst At Night
4.18 ~ 16/05/07 ~ The Runaway Found
4.19 ~ 23/05/07 ~ Ashes of Dreams You Let Die
4.20 ~ 06/06/07 ~ The Birth And Death of the Day
4.21 ~ 13/06/07 ~ All of a Sudden I Miss Everyone (Season Finale)

De datums van de laatste 2 episodes zijn wel nog niet bevestigd.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:38:09 #213
154268 Mikani
Fawkes.
pi_49004758
Alleen tussen ep. 19 en 20 dus ff een week pauze tot nu toe, fijn!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:17:42 #214
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_49046657
Ik dacht dat het nu gewoon allemaal in 1 stuk door zou gaan
I'm Fucking Brilliant!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:17:56 #215
107005 Saviola
CM Legend
pi_49046663
  zaterdag 5 mei 2007 @ 21:22:24 #216
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_49046788
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:17 schreef Saviola het volgende:
417 Promo

417 Sneak Peak
Wie zou het zijn?
I'm Fucking Brilliant!
  zondag 6 mei 2007 @ 16:01:20 #217
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49064383
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 21:22 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Wie zou het zijn?
Chris Keller
  zondag 6 mei 2007 @ 16:07:34 #218
154268 Mikani
Fawkes.
pi_49064609
quote:
Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Chris Keller
Could be. Of Gavin DeGraw .
  maandag 7 mei 2007 @ 02:01:43 #219
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49088084
Chris Keller stond al weken op Myspace
  maandag 7 mei 2007 @ 09:20:59 #220
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_49090651
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat was eigenlijk ook mijn eerste idee ja...
I'm Fucking Brilliant!
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  maandag 7 mei 2007 @ 15:20:45 #221
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49102546
quote:
Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kijk eens aan, ik wist het zelfs zonder Myspace
  maandag 7 mei 2007 @ 15:24:54 #222
61420 DaFan
pi_49102724
Yes vanavond kan ik 16 kijken
  maandag 7 mei 2007 @ 19:59:59 #223
119077 Yashaaaaa
pi_49114041

[ Bericht 76% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:49 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:06:35 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49150171
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef Sc0tTy het volgende:
woooow geweldige ep weer
met de intro song trillingen over me rug , zolang moeten wachten

ik vond die kidnapping echt goed gedaan alleen dat derek zolang nog rond kon lopen vonk wel raar..
en brooke to the resque hopelijk word het weer goed tussen hun

en van lucas en die gothic vonk ook aardig , maar toen hij terug ging denken en die beelden zag , de tranen stonden weer in m'n ogen ik had ook echt niet verwacht dat iemand het gezien had ( ik kon me die meid nie meer herrineren , nu ik het zag herriner ik het me wel weer )

ik vraag me af hoe lucas op de kidnapping gaat reageren en hoe ze dat gaan doen

hailey en nathen

mouth n rachel vonk nie zo , wat ik hier uit begrijp word mouth ook uit de serie geschreven , dat zou erg jammer zijn

al met al weer een hele sterke ep , het was het wachte wel waard ( MAAR ALS JE BLIEFT NIET NOG EEN KEER !! )
Nouja overdrijven is ook een vak
Mouth gaat de serie niet uit.

Rachel mag wel blijven want ze is maar ik vind haar karakter maar een stom figuur.
Ze is een beetje ongeloofwaardig. Misschien niet goed gespeeld of geschreven maar niet echt boeiend. Sowieso het hele verhaal dat ze door plastische chirurgie zo knap is geworden enzo vind ik een beetje onzinnig. Daarnaast is het een beetje een vaag wijf.

anyway, Chris Keller dus weer terug. Vond die gast altijd wel lachen. Asshole maar wel goed neergezet

btw hebben we dat meisje gezien in de aflevering dat Dan Keith vermoorde? Kan ik me namelijk helemaal niet meer herinneren....
Ben benieuwd wie het is en of het een bekende is. Zou het wel leuk vinden als het een bekende zou zijn. Een nieuw karakter hoeft voor mij niet zo....
Zeker niet als die er alleen maar is om Dan ff erbij te lappen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:29:31 #225
119077 Yashaaaaa
pi_49151125

[ Bericht 80% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:49 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:34:53 #226
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49151335
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is dat meisje dat suikerziekte had.. en daarom weg mocht uit het klaslokaal waar de gegijzelde zaten..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:05:05 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49152495
quote:
Dat is dat meisje dat suikerziekte had.. en daarom weg mocht uit het klaslokaal waar de gegijzelde zaten..
hmmm kan me er nog iets van herinneren maar het is erg vaag allemaal. en om nou weer de aflevering te gaan opzoeken op 1 van de dvds... Is wel een werk.

Tenzij iemand toevallig weet welke aflevering het is

EDIT seizoen 3 aflevering 16. Toch maar ff zelf uitgezocht

[ Bericht 11% gewijzigd door Komakie op 08-05-2007 18:14:50 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:09:30 #228
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49152660
3.16 With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls, We Slept
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:34:28 #229
107005 Saviola
CM Legend
pi_49153499
316 aka beste episode van de hele reeks
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:45:47 #230
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49153966
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:34 schreef Saviola het volgende:
316 aka beste episode van de hele reeks
316 is echt een super aflevering maar ik ga voor 409!!

409 wtf

wat is jullie favo episode???
Pathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvAnoniem en veilig met ProtonVPNSurf prive met PureVPN
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:31:23 #231
107005 Saviola
CM Legend
pi_49155805
409 is de State Championship ep ?

316 is mijn favoriete ep omdat het eigenlijk de enige was waar ik meteen na het zien ervan zo'n gevoel had van "WTF " omdat ie zo geweldig was.. en me eigenlijk echt zwaar had geraakt, en waarna ik hem meteen nog een keer of 2 opnieuw bekeek..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:39:14 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49158600
Valt me eigenlijk pas op dat eigenlijk alle afleveringen de naam van een liedje hebben

hier is een link naar alle nummers met artiesten erachter.
http://en.wikipedia.org/wiki/One_Tree_Hill_episode_titles

Lekker oplettend dat ik dat nu pas zie

ik wist het wel van een paar bands die ik ken maar niet dat ze allemaal zo waren...
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:44:00 #233
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49164567
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:31 schreef Saviola het volgende:
409 is de State Championship ep ?

316 is mijn favoriete ep omdat het eigenlijk de enige was waar ik meteen na het zien ervan zo'n gevoel had van "WTF " omdat ie zo geweldig was.. en me eigenlijk echt zwaar had geraakt, en waarna ik hem meteen nog een keer of 2 opnieuw bekeek..
Ja dat is de State Championship episode
Die aflevering was sowieso ontzettend knap in elkaar gezet qua storyline zeg maar en dan ook nogus een aflevering die heel veel emotie oproept (zoals jij dat ook had met 316 )
Daarnaats vond ik 410 ook héél goed hoor!! en 316 maakt de top drie voor mij compleet!!!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 23:10:06 #234
61420 DaFan
pi_49165816
quote:
Ze mocht weg maar heeft wel gezien dat Jimmy al buiten stond bij Keith? Lijkt me sterk.
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:22:42 #235
119077 Yashaaaaa
pi_49173011

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:50 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 10:18:23 #236
140762 Coam
pi_49174575
Ik zat te denken, dat meisje is natuurlijk ook degene die Dan smsjes zat te sturen. (ja ik kom er nu pas achter, hahaha)
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:06:20 #237
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49186138
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Coam het volgende:
Ik zat te denken, dat meisje is natuurlijk ook degene die Dan smsjes zat te sturen. (ja ik kom er nu pas achter, hahaha)
haha ja ik neem aan van wel he

ze mag me welus uitleggen hoe ze die berichtjes anoniem stuurt
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:52:30 #238
119077 Yashaaaaa
pi_49188179

[ Bericht 72% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:50 ]
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:04:30 #239
96251 voorpagina
pi_49197443
tvp Vanavond weer, morgen downloaden dus.
  woensdag 9 mei 2007 @ 20:08:20 #240
96251 voorpagina
pi_49197588
Ik ben trouwens nu pas bij seizoen 3 aflevering 17. Nog 2 dagen en dan ben ik wel weer helemaal bij. Dan is echt heerlijk slecht. Die man haat ik echt
Anoniem en veilig met ProtonVPNSurf prive met PureVPNVyprVPN - de snelle VPN
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:06:22 #241
113637 SphronX
Owjah!!
pi_49219905
Net 417 gezien, moet zeggen echt een leuke ep weer. komt nu lekker vaart achter te zitten.
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:44:06 #242
154268 Mikani
Fawkes.
pi_49221199
Ik ga 'm vandaag of morgen ook kijken, heb er weer zin in!
SPOILER
Oef ben benieuwd hoe Haley gaat reageren!! And what about Nathan .
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:35:44 #243
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49228775
Chris Keller
Wat leuk om iedereen weer eens samen te zien..alleen waar was Skilzz z'n vriendin?

[ Bericht 34% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 10-05-2007 15:41:28 ]
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:41:05 #244
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49229010
Heerlijke episode, kreeg er echt zo'n goed gevoel bij na de vorige episodes

Het hele "moord op Keith" verhaal lijkt z'n climax te bereiken ... kan niet wachten tot volgende week zeg
  donderdag 10 mei 2007 @ 15:59:24 #245
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49229810
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:03:02 #246
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49229953
Hmm blijkbaar nog niks over Dan en Lucas ...
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:12:40 #247
154268 Mikani
Fawkes.
pi_49233020
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris Keller
Wat leuk om iedereen weer eens samen te zien..alleen waar was Skilzz z'n vriendin?
Ja, stond hij daar zo sneu met Chris Keller op die prom .
Ik vond het ook leuk om iedereen weer samen te zien, en leuk he die cd die ze speelden in de auto, the road mix .

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, Lucas die voor de deur van Abigail staat en Dan die dat dus ziet en weet dat Lucas heel dicht bij de waarheid zit.
Maar dan die preview, de volgende aflevering lijkt daar niet verder op in te gaan. De angst van Peyton is trouwens goed te begrijpen, dat je je belager nog overal denkt te zien/horen.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:14:55 #248
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49233095
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

316 is echt een super aflevering maar ik ga voor 409!!

409 wtf

wat is jullie favo episode???
316, 409 en 410 zijn kwalitatief gezien waarschijnlijk de beste episodes ... maar ik persoonlijk heb iets met 313, die scene met Luke en Brooke in de regen is zoooooooooo mooi
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:16:09 #249
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49233134
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:

[..]

Ik vond het ook leuk om iedereen weer samen te zien, en leuk he die cd die ze speelden in de auto, the road mix .

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, Lucas die voor de deur van Abigail staat en Dan die dat dus ziet en weet dat Lucas heel dicht bij de waarheid zit.
Maar dan die preview, de volgende aflevering lijkt daar niet verder op in te gaan. De angst van Peyton is trouwens goed te begrijpen, dat je je belager nog overal denkt te zien/horen.
Die fase had ze al hé ... toen was het haar echte broer die haar angst hielp overwinnen
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:23:07 #250
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_49233367
Beschrijving van de aflevering van volgende week
SPOILER
Dus wees gerust .
De snelste VPN - FastestVPNZenmate VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:45:23 #251
154268 Mikani
Fawkes.
pi_49236017
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Die fase had ze al hé ... toen was het haar echte broer die haar angst hielp overwinnen
SPOILER
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:36:03 #252
162930 Purky
pi_49237780
Ik heb een foutje ontdekt en irriteer me er mateloos aan! Of geen foutje, maar ik snap het gewoon niet
Episode 4 van seizoen 3, waarin ze een verkleed feestje hebben. Erg leuke aflevering, vooral het stukje waar Peyton & Mouth (wat is dat voor een naam btw?!) gingen dansen
Maar goed, to get to the point: Nathan was verkleed als batman. Aan het eind zie je een shot van Chris met een batman pak. Hij heeft Hailey dus die kus gegeven neem ik aan? Maar hoe kan dat? Hoe weet hij dat Nathan als batman verkleed was? Het was de hele tijd Nathan in dat pak, behalve dus bij die kus.
Wel leuk hoe die aan kwam en weg ging als batman, met die 'vleugels' slaan btw
Anyway, ben ik nou gek ofzo? Ik vind het raar hoe hij ineens batman was op 't eind. Klopt niet helemaal of wel?
Ik weet het, jullie zitten allemaal in seizoen 4, ik loop nog een beetje achter. Maar ach, dit is het One Tree Hill topic
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:41:10 #253
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49237962
Nathan had Chris laten komen om met Haley samen te werken, dus dan kon hij 'm best gezegd hebben dat hij als Batman ging
  donderdag 10 mei 2007 @ 19:56:32 #254
96251 voorpagina
pi_49238500
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 19:36 schreef Purky het volgende:
Ik heb een foutje ontdekt en irriteer me er mateloos aan! Of geen foutje, maar ik snap het gewoon niet
Episode 4 van seizoen 3, waarin ze een verkleed feestje hebben. Erg leuke aflevering, vooral het stukje waar Peyton & Mouth (wat is dat voor een naam btw?!) gingen dansen
Maar goed, to get to the point: Nathan was verkleed als batman. Aan het eind zie je een shot van Chris met een batman pak. Hij heeft Hailey dus die kus gegeven neem ik aan? Maar hoe kan dat? Hoe weet hij dat Nathan als batman verkleed was? Het was de hele tijd Nathan in dat pak, behalve dus bij die kus.
Wel leuk hoe die aan kwam en weg ging als batman, met die 'vleugels' slaan btw
Anyway, ben ik nou gek ofzo? Ik vind het raar hoe hij ineens batman was op 't eind. Klopt niet helemaal of wel?
Ik weet het, jullie zitten allemaal in seizoen 4, ik loop nog een beetje achter. Maar ach, dit is het One Tree Hill topic
Als je wilt weten hoe Mouth echt heet moet je even die aflevering van seizoen 3 kijken waar de 'time capsule' vrijkomt. Daar noemt Brooke hem bij z'n echte naam op de video.

-edit-

Marvin McFadden. Seizoen 3 aflevering 15
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:22:53 #255
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49242840
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Promo voor 4.18: http://www.youtube.com/watch?v=zYTVbyehnOg
Heftige shit
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar ja
Ik denk dat de volgende aflevering er wel op in gaat maar dat het niet in het voorproefje zit.

Dat van Peyton vind ik maar eng maar wel knap dat ze dat alleen durft

spoiler over 417:
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Komakie op 11-05-2007 03:15:03 ]
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:32:37 #256
140762 Coam
pi_49247114
Gezeur tussen Karen en Dan bedoel je..
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:20:36 #257
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_49254662
erg leuke aflevering

ik ben echt blij dat brooke en peyton weer met elkaar omgaan en lucas en peyton eindelijk
Die chris keller whehe lekker gedissed op et einde.
ik vraag me af wat Dan gaat doen nu. Ik denk ook dat als karen weet dat Dan Keith heeft vermoord dat ze zo para word dat ze een miskraam krijgt.

Maarjah al met al weer erg leuke ep erg van genoten , een leuke ep mocht ook wel weer een keer.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 03:15:48 #258
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_49255971
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:32 schreef Coam het volgende:
Gezeur tussen Karen en Dan bedoel je..
Oeps!!!

Aangepast. Ff foutje
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:41:12 #259
162930 Purky
pi_49258205
Marvin! Zo heet Mouth echt.

Ik moet niet te vaak in het topic komen, ik lees zo min mogelijk berichten, anders lees ik allemaal dingen die ik nog niet heb gezien, ik moet maar snel doorkijken
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:07:26 #260
107005 Saviola
CM Legend
pi_49260534
Leuke ep, vrij volijk allemaal en nog 2 dikke cliffhangers op't eind
De snelste VPN - FastestVPNSurf volledig anoniem met NordVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  zaterdag 12 mei 2007 @ 12:32:13 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49296973
Ik vond deze ep ietstje minder dan de voorgaande maar goed nog steeds een 9 waard hoor
Is mss ook dat dat gedoe met Psycho Derek nu achter de rug is en dat het een beetje minder spannend maakt. Maar de confrontatie tussen Lucas/Abby en eventueel ook nog Dan zal er de komende weken wel aan zitten te komen

Snap alleen niet zo helemaal hoezo er nou een onderzoek is naar Lucas, om één gemiste strafworp?? Neja.. we zullen het wel zien volgende week
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

316, 409 en 410 zijn kwalitatief gezien waarschijnlijk de beste episodes ... maar ik persoonlijk heb iets met 313, die scene met Luke en Brooke in de regen is zoooooooooo mooi
haaaa absoluut een mooie scene!!!
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:31:25 #262
113637 SphronX
Owjah!!
pi_49299704
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:32 schreef Tazmaniac het volgende:

Snap alleen niet zo helemaal hoezo er nou een onderzoek is naar Lucas, om één gemiste strafworp?? Neja.. we zullen het wel zien volgende week
Vind opzich wel cool, dat lucas de gene is die onderzocht wordt en niet nathan, het was ook lucas die uit eindelijk vrij opzichtig wat punten miste.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:49:10 #263
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49300089
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 14:31 schreef SphronX het volgende:

[..]

Vind opzich wel cool, dat lucas de gene is die onderzocht wordt en niet nathan, het was ook lucas die uit eindelijk vrij opzichtig wat punten miste.
ja ik vond het ook een leuke wending omdat ik er vanuit ging dat Nathan degene was die problemen had, maar als ik me goed herinner deed Lucas er in eerste instantie toch alles aan om te winnen.. en miste hij alleen de laatste strafworp.. or am I wrong?
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:26:29 #264
113637 SphronX
Owjah!!
pi_49300898
Hij miste de laatste 2 strafworpen volgens mij.
  zondag 13 mei 2007 @ 17:53:49 #265
96251 voorpagina
pi_49337401
In aflevering 13 van seizoen 4 ligt Haley op haar rug als ze in gesprek is met Skills. Dan komt haar shirt iets omhoog en haar hemd schijnt erg door. Dan zie je wel heeeeel opzichtig dat ze niet zwanger is maar dat er een kussen onder haar hemd zit. Kleinigheidje hou je toch.
  zondag 13 mei 2007 @ 17:55:04 #266
119077 Yashaaaaa
pi_49337436

[ Bericht 66% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:30:50 ]
  zondag 13 mei 2007 @ 22:48:49 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49346979
Ik lees net dat Sophia en Chad uit elkaar zijn gegaan omdat Chad samen geweest was met Paris Hilton tijdens de opnames van House of Wax. Erg dom van Chad want als ik toch de keuze had tussen Sophia en Paris dan zou ik 100 uit 100 voor Sophia gaan!!

Paris
  maandag 14 mei 2007 @ 00:02:51 #268
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49349466
Das ook de reden van hun breuk in de serie ... Sophia kon geen romantische scenes meer met 'm spelen. Normaal ging er nooit meer een relatie tussen Peyton en Luke komen
  maandag 14 mei 2007 @ 00:41:40 #269
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49350436
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:02 schreef blueangel_ het volgende:
Das ook de reden van hun breuk in de serie ... Sophia kon geen romantische scenes meer met 'm spelen. Normaal ging er nooit meer een relatie tussen Peyton en Luke komen
Is Paris Hilton toch nog ergens goed voor

Kzie Luke liever samen met Peyton

Ik ben trouwens bezig om de OP een beetje aan te passen, allowed??
  maandag 14 mei 2007 @ 00:59:21 #270
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49350741
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Brucas
Zavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  maandag 14 mei 2007 @ 01:10:43 #271
107005 Saviola
CM Legend
pi_49350919
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:41 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik ben trouwens bezig om de OP een beetje aan te passen, allowed??
tuurlijk wel
  maandag 14 mei 2007 @ 01:25:45 #272
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49351107
quote:
Op maandag 14 mei 2007 01:10 schreef Saviola het volgende:

[..]

tuurlijk wel
cewl thanks, ben er namelijk al paar uurtjes mee bezig
hoop dat jullie het eindresultaat enigzins kunnen waarderen
~
quote:
Op maandag 14 mei 2007 00:59 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Brucas
Ik ben trouwens niet zo van dat hele Brucas, Leyton, Naley gedoe
maar om toch maar ff binnen de vaktermen te blijven:

Leyton forever
  maandag 14 mei 2007 @ 01:35:27 #273
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351216
quote:
Op maandag 14 mei 2007 01:25 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

cewl thanks, ben er namelijk al paar uurtjes mee bezig
hoop dat jullie het eindresultaat enigzins kunnen waarderen
~
[..]

Ik ben trouwens niet zo van dat hele Brucas, Leyton, Naley gedoe
maar om toch maar ff binnen de vaktermen te blijven:

Leyton forever
Dit topic is toch bijna vol, dus ik stel voor dat jij het volgende topic opent Taz

dus als we hier nou nog even goed doorposten, kan het zo nog

Ik ben trouwens een Jake + Peyton fan
  maandag 14 mei 2007 @ 01:37:00 #274
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351235
Jake = held
  maandag 14 mei 2007 @ 01:37:19 #275
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351238
Kweet
  maandag 14 mei 2007 @ 01:37:35 #276
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351241
daarom ook..
  maandag 14 mei 2007 @ 01:37:46 #277
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351244
maarja of hij nog terugkomt
  maandag 14 mei 2007 @ 01:38:14 #278
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351249
Jake moet terug, dan kunnen Brooke en Luke ook weer samen
  maandag 14 mei 2007 @ 01:39:37 #279
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351268
Jah, maar je zei net dat Brooke en Luke niemer samen zouden komen
  maandag 14 mei 2007 @ 01:41:56 #280
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351286
Mjah, een ultraspeciale plotwending hé
Cyberghost VPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNCyberghost VPN
  maandag 14 mei 2007 @ 01:42:24 #281
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351292
Wie weet jah..

we moeten nog een titel voor het nieuwe topic btw
  maandag 14 mei 2007 @ 01:42:41 #282
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351297
ff een quote zoeken oid
  maandag 14 mei 2007 @ 01:43:05 #283
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351301
Always and Forever?
  maandag 14 mei 2007 @ 01:43:08 #284
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49351302
ik ga nu pitten... maak de OP morgen af en dan kan ik hem morgenavond posten dus hou totdan nog een beetje ruimte voor wat posts
  maandag 14 mei 2007 @ 01:43:58 #285
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351313
Nee joh, gewoon de boel vol spammen
  maandag 14 mei 2007 @ 01:44:46 #286
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351324
One Tree Hill [Amerika] #3 Peyton

maandag 14 mei 2007 @ 01:45:17 #287
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49351331
ook goed dan blijf ik nog ff dan maak ik meteen het nieuwe topic aan

Always and Forever klinkt prima wat jij Saviola??

of Open Your Eyes?
  maandag 14 mei 2007 @ 01:45:45 #288
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351334
ik weet het zo niet..
  maandag 14 mei 2007 @ 01:46:02 #289
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351336
maar das al een oudere quote toch..uit het vorige seizoen..
  maandag 14 mei 2007 @ 01:46:06 #290
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351337
Of zo'n vage quote uit Lucas z'n boeken oid
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  maandag 14 mei 2007 @ 01:46:35 #291
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351343
Neuh, das te wetenschappelijk..of te vaag..
  maandag 14 mei 2007 @ 01:46:39 #292
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351345
zolang het maar niet You're always saving me wordt
  maandag 14 mei 2007 @ 01:47:15 #293
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351349
of gewoon Let's go Ravens
  maandag 14 mei 2007 @ 01:47:16 #294
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_49351350
quote:
Op maandag 14 mei 2007 01:46 schreef blueangel_ het volgende:
Of zo'n vage quote uit Lucas z'n boeken oid
die heb ik ooit allemaal opgezocht maar niet echt suitable voor een TT denk ik...

vinden jullie Open Your Eyes niks?

VOOR DEGENE DIE HET NIEUWE TOPIC ZOEKEN:
http://forum.fok.nl/topic/1024142

[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 14-05-2007 02:06:20 ]
  maandag 14 mei 2007 @ 01:47:40 #295
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351354
Oeh ja, heel erg goed zelfs
  maandag 14 mei 2007 @ 01:47:56 #296
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351356
Die is helemaal van toepassing nu ook
  maandag 14 mei 2007 @ 01:48:00 #297
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351357
Misschien wel jah

Damn, ben echt benieuwd wat Luke gaat doen met Dan
  maandag 14 mei 2007 @ 01:48:58 #298
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351368
Ik ook.
  maandag 14 mei 2007 @ 01:49:08 #299
107005 Saviola
CM Legend
pi_49351374
Ben ook benieuwd naar de nieuwe OP
  maandag 14 mei 2007 @ 01:49:35 #300
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351379
Volgens mij zwijgt ie om Karen te sparen

Aan de andere kant kan hij ook gewoon beginnen flippen
Surfshark - veilig toegang tot het open internetZenmate VPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tv
  maandag 14 mei 2007 @ 01:49:55 #301
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_49351383
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')