27euro is opzich niet zo heel duur, idd een ideaal verjaardags cadeau.. maar ik moet nog 332 dagenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef Mikani het volgende:
Lucky bastard. Ik had dat ook in 't begin bij OTH, alles achter elkaar kijken, omdat ik later ging kijken, heerlijk was dat!
Zag de boxen voor 26,99 per stuk staan bij de MM, heb ze nog steeds niet gekocht!
Maar een keertje voor de verjaardag ofzo vragen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gelukkig heb ik afgelopen donderdag toch m'n dosis Sophia Bush gehad in The Hitcher
[afbeelding]
Over de kansen voor seizoen 5...quote:Also, I've heard from lots of you One Tree Hill fans, and yes, it's true, new episodes return on May 2, not this month as planned. According to my source, the CW is using the slot to make an additional push to the The Pussycat Dolls Present: The Search for the Next Doll, which is doing well for them in the ratings
quote:One Tree Hill: Last year's big SOS winner! Still, much to the fans' dismay, next season is not yet guaranteed. Creator Mark Schwahn tells me, "Here we go again...Back on the bubble. As you know, I announced months ago that if we get a fifth season, we're going to skip college and jump ahead four years. I'd love the opportunity to take this unprecedented step with One Tree Hill and give the best fans in the world a chance to continue the journey with the best cast on television."
E Online's Kristinquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Heb je ook een bron van dat interview??
Op tv.com staat nog steeds 28/3 en 4/4 voor de komende afleveringen??
En anders kijk je af en toe gewoon hierquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gelukkig heb ik afgelopen donderdag toch m'n dosis Sophia Bush gehad in The Hitcher
Je had gelijk he... 2 mei episode 16.. wat een bullshit man!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga er gewoon vanuit dat we in mei pas verder gaan.
Kan het alleen maar meevallen
Pardon?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:20 schreef Tazmaniac het volgende:En Brooke!!!!! achterbakse kuthoer man!!!
sorry, ik bedoelde uiteraard:quote:
De vriendin die achter haar rug om zelf met Brooke haar vriendje, waar ze dolverliefd op was, gaat aanpappen, waardoor Brooke maandenlang totaal geen vertrouwen meer heeft, compleet in de put zit ... uiteindelijk komen ze weer samen, is die ene vriendin zo laf om haar vriendje weer te gaan kussen en te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Alsof dat nog niet genoeg is, is die ene vriendin dan ook nog eens te laf om aan die bewuste kerel te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft zodat hij niet eens weet waarom Brooke het uitmaakt met hem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
sorry, ik bedoelde uiteraard:
achter de rug van vriendin om, neukend met vriendin's vriendje meid
Not againquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:20 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
De vriendin die achter haar rug om zelf met Brooke haar vriendje, waar ze dolverliefd op was, gaat aanpappen, waardoor Brooke maandenlang totaal geen vertrouwen meer heeft, compleet in de put zit ... uiteindelijk komen ze weer samen, is die ene vriendin zo laf om haar vriendje weer te gaan kussen en te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft. Alsof dat nog niet genoeg is, is die ene vriendin dan ook nog eens te laf om aan die bewuste kerel te zeggen dat ze gevoelens voor hem heeft zodat hij niet eens weet waarom Brooke het uitmaakt met hem.
Laat ons dan ook vooral niet vergeten dat die vriendin (laten we haar Peyton noemen) volledig bij haar verstand was, in tegenstelling tot Brooke die scheelbezopen was en dacht dat de relatie ten einde was.
Maar goed, blame it all on brooke jah ... de achterbakse teef die "hoer" op iemand z'n galajurk verft mag vooral niks verweten worden natuurlijk
![]()
Haha, ik wilde net zeggen dat hij best gewoon copy/paste had kunnen doenquote:
haha ik zit nu op school dus dat wordt moeilijk.. maja als ik nou nog een weekje wacht met kijken hoef ik tenmisnte iets minder lang te wachten voordat we weer verder gaan hahahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:45 schreef Sc0tTy het volgende:
zo ongeveer Taz
* Sc0tTy schopt Tazmaniac naar de laatste OTH ep.... kijken jij !
je moet er idd een lekker momentje voor uit kiezenquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:48 schreef Sc0tTy het volgende:
oth moet je op een goed moment kijken natuurlijk.
* Sc0tTy kijkt OTH altijd op zn nest voordat ie gaat ronken
kvind et nog steeds grappig dat je in je text onder je naam ( hoe heet dat ? ) OTH heb staan , als je nog nie eens bij bent
ja ik volg tegenwoordig niet meer zoveel series, maar OTH blijft toch wel de beste hequote:Op donderdag 29 maart 2007 14:01 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik ook ... maarjah als diehard OTH fan zal ik het zo ie zo wel gaan kijken
ook ff gestemt vanaf school
EDIT :
gvd wrom ken je neit op meerdere series stemmen?staan allemaal goeie tussen
Hier kun je alvast 4 nummers horen: http://www.cwtv.com/thecw/one-tree-hill-soundtrack3quote:For the first time in television history, a mixtape heard in an episode will become a soundtrack album. After the prom, the characters in the teen drama series "One Tree Hill" head off on a road trip. The songs on the third soundtrack from the series are those that Peyton chooses for the road trip mixtape, from songs previously heard on the series to exclusives.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |