Huh.. ik dacht dat E! Online geld gaf voor reclame over OTH te maken??quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erm. E! Online geeft geen geld aan OTH maar gaat die show supporten en alle fans-oproepen doorspelen enzo
is dat zo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Hoedjes het volgende:
Gilmore Girls stop zo-ie-zo dus waarom stond die er bij?
Dat wist ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, Kristin en E Online gaan zich hardmaken voor die show. Dus alle fanmail doorgeven, keihard bij de zender zeuren dat de serie moet blijven e.d
Alexis Bledel heeft voor s7 al aangegeven dat dat het laatste voor haar is (en dat doet ze nog steeds). Lauren Graham deed dat ook maar twijfel nu weer volgens de laatste berichten.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:01 schreef Tazmaniac het volgende:
is dat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.usatoday.comquote:Op maandag 16 april 2007 08:43 schreef Akelalala het volgende:
Is dit het topic van OTH of van de Gilmore Girls?Waar heb je dat lijstje vandaan, dan kunnen we m misschien ook even in de andere topics zetten?
Ik kijk ze op m'n tvquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe kijken jullie de afleveringen? I-net? DVD's? TV?
downloaden. Geen mogelijkheid om amerikaanse televisie te ontvangen en daarnaast is het ook wel leuk dat ik ze allemaal bij elkaar op schijfje hebquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Hoe kijken jullie de afleveringen? I-net? DVD's? TV?
usenet, bittorent. Zoveel moeite heb ik er niet mee...quote:Op donderdag 19 april 2007 10:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik kan ze niet vinden op internet. Balen
Ja hoor prima tijd gehad.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef Mikani het volgende:
Welkom terug Komakie! Hoop dat je een leuke tijd hebt gehad! Je hoeft nu niet zo lang te wachten op nieuwe afleveringen, dat scheelt haha.
Ik heb overigens alles gedownload, had er wel eens over gehoord en bleef maar kijken.
aaah ok.. dacht dat het een verkapt het 5e seizoen is zeker interview wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat heeft ie al vaker gezegd, dat ie oa 5 jaar vooruit wil i/d tijd. Het zijn meer z'n plannen voor seizoen 5 dan dat hij er mee bevestigd dat het er komt.
Ik heb de preview niet gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:26 schreef Mikani het volgende:
Dat 5e seizoen komt er heus wel, de serie is er nog te populair voor.
Ben benieuwd naar de nieuwe ep. wordt zeker geen vrolijke, vond preview al eng.
preview: http://www.youtube.com/watch?v=NqNNyZ9JEc4quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb de preview niet gezien.
Maar ik weet wel dat het heel spannend wordt op het moment dat Derreck in beeld is.
Die gast vond ik de vorige keren echt goed spelen. Gast was echt freaky![]()
thnxquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef Mikani het volgende:
[..]
preview: http://www.youtube.com/watch?v=NqNNyZ9JEc4
16 dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef Uncle-Quilly het volgende:
Is die nieuwste Ep. nou nummer 16 of 17. Ik dacht zelf dat het 17 was namelijk, maar ik kan die nergens vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon vette aflevering
sorry voor de spoilers.... maar de aflevering is geweest dus het mag....
[ Bericht 3% gewijzigd door Komakie op 03-05-2007 14:14:13 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Helemaal mee eens, erg leuke EN spannende aflevering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |