Oe, hebbequote:Op dinsdag 3 april 2007 16:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de mensen die het heel erg missen:
[afbeelding]
[..]
Hier kun je alvast 4 nummers horen: http://www.cwtv.com/thecw/one-tree-hill-soundtrack3
De ep moet nog komen, maar zo kom je wel even weer id OTH stemming. Vooral het nummer van Tyler Hilton is zó mooi.
Hij is erg lekkerquote:
Ah okquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is vandaag officieel uitgekomen maar ik heb m vrijdag al gedownload
Zeker mooie cd! Hij draait nu hierquote:
De site ziet er wel vet uit.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:51 schreef thomaSe het volgende:
-edit:spam-
Noem me neurotisch maar is het 'toeval' dat ene Thijs de Webmaster isquote:Op woensdag 4 april 2007 18:59 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
De site ziet er wel vet uit.
Ik heb met net geregistreerd voor het forum.
Vette wallpapers
Waar doe je dat dan?quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is vandaag officieel uitgekomen maar ik heb m vrijdag al gedownload
Ik ben erg lang bezig geweest met deze site en volg deze serie al vanaf toen de eerste aflevering uitkwam.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:04 schreef Mikani het volgende:
[..]
Noem me neurotisch maar is het 'toeval' dat ene Thijs de Webmaster is. Zie jullie nooit hier posten en dan opeens nu wel en dan zie ik dit op die site:
Thijs - Webmaster / eigenaar
Thomas - Hoofd Moderator
Als het zo is, beetje triest hoor!!
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:15 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Ik vind het niet zielig hoor maar gewoon een leuke manier om members te krijgen![]()
![]()
psst.. waar heb jij die cd gedownload?quote:
& thnx voor de tip! Aan de ene kant wil ik super snel doorkijken want ben benieuwd hoe 't verder gaat. Maar zoals je zegt, als ik nu teveel kijk moet ik straks weer wachten, en dat vind ik ook niksquote:Op woensdag 4 april 2007 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Een tip.. kijk het zo langzaam mogelijk.. ik heb deze serie in januari ontdekt en was binnen 3 a 4 weken bij.. nu heb ik er spijt van omdat je nu op afleveringen moet gaan zitten wachtenBen er eigenlijk ook helemaal uit..
Kan ik niet zeggen hier ivm policyquote:Op woensdag 4 april 2007 19:31 schreef Purky het volgende:
psst.. waar heb jij die cd gedownload?
he verdoriequote:Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kan ik niet zeggen hier ivm policy
omg angstaanjagend...quote:Op woensdag 4 april 2007 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Scene uit "You Call It Madness, But I Call It Love".
Om de honger te stillen?
Idd! Kan ik niet zo goed tegen, bij Lost en Prison Break is het ook spannend maar op een andere manier, dit is meer uit het leven gegrepen en daardoor lijkt 't me een enge afleveringquote:
Ow dat heb ik dan weer niet, prison break kan ik niet kijken als ik me niet zo lekker voel.... dan raak ik er helemaal van in paniekquote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Mikani het volgende:
[..]
Idd! Kan ik niet zo goed tegen, bij Lost en Prison Break is het ook spannend maar op een andere manier, dit is meer uit het leven gegrepen en daardoor lijkt 't me een enge aflevering.
spannend ? ik vind lost en pb echt niet spannend meer hoor , ik ga ook stoppen na dit seizoen met pb, lost wil ik nog wel ff aanvoelen volgend seizoen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Mikani het volgende:
[..]
Idd! Kan ik niet zo goed tegen, bij Lost en Prison Break is het ook spannend maar op een andere manier, dit is meer uit het leven gegrepen en daardoor lijkt 't me een enge aflevering.
whehe , eindelijkquote:Op maandag 5 maart 2007 12:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha nog 4afleveringen en ik ben bijmaar ik had vorig jaar al bij kunnen zijn maar ik wilde het zolang mogelijk rekken zodat ik dit gezeik niet zou hebben!!! (6weken w88 voordat er weer een nieuwe aflvering komt!!!)
nu kijk ik elke week 1episode en kan ik mooi met jullie verder gaan bij 4x16
Hele andere discussie, maar omg hoe kan je PB niet spannend vinden?!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:31 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
spannend ? ik vind lost en pb echt niet spannend meer hoor , ik ga ook stoppen na dit seizoen met pb, lost wil ik nog wel ff aanvoelen volgend seizoen.
mahjah OTH > *
dat had ik een maand geleden al gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
PB niet spannend? Heb jij Sona wel gezien?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:31 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
spannend ? ik vind lost en pb echt niet spannend meer hoor , ik ga ook stoppen na dit seizoen met pb, lost wil ik nog wel ff aanvoelen volgend seizoen.
mahjah OTH > *
10.000 keer per dag met verschillende waarschuwingen, echt waar, ben je nou zo dom of doe je maar zo?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef ThijsThijs het volgende:
Begint me te irriteren?
Ik geef alleen maar een tip
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
het kwaad is geschiedik kon me niet beheersen en heb toch maar 4x15 gekeken!!
moet eerlijk zijn de eerste vijf minuten ofzo had ik echt het idee dat het best een *** aflevering zou worden maar wat een gave episode alweer!!!!zaten alweer schitterende dingen in
Alleen die stomme Psycho... waarom moet die nou weer terugkomen... zo mist Payton haar prom..![]()
Was trouwens wel grappig dat Brooke en Nathan de deur open lieten terwijl ze hun filmpje gingen maken![]()
Huh.. ik dacht dat E! Online geld gaf voor reclame over OTH te maken??quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Erm. E! Online geeft geen geld aan OTH maar gaat die show supporten en alle fans-oproepen doorspelen enzo
is dat zo?quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:08 schreef Hoedjes het volgende:
Gilmore Girls stop zo-ie-zo dus waarom stond die er bij?
Dat wist ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, Kristin en E Online gaan zich hardmaken voor die show. Dus alle fanmail doorgeven, keihard bij de zender zeuren dat de serie moet blijven e.d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |