Ik had m vanmiddag binnen 45 minuten binnen. Dus niet zeuren, de afspraak is gewoon duidelijk. Dus kom je gewoon niet in t topic.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef blueangel_ het volgende:
Als de aflevering op woensdagnacht geweest is, heb ik die op donderdagmiddag (als ik net m'n PC aanzet) echt nog niet gedload hoor
Dus minstens een dag wachten lijkt me wel leuk jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er ff bij typen+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
ik vind het wel goed dat die meid dan zo laat freaken , hij verdient et !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Mikani het volgende:
...
En dat het dat meisje was wat het had gezien, eigenlijk helemaal niet aangedacht. Maar ze heeft er wel veel werk van gemaakt om het zo aan Dan te laten merken, ze maakt hem zo wel kapot. Maar was het niet simpeler geweest om gewoon aangifte te doen, of was ze dan bang dat niemand haar zou geloven ofzo? Ben benieuwd wat Lucas nu gaat doen met dat meisje!
...
Could be. Of Gavin DeGrawquote:
Dat was eigenlijk ook mijn eerste idee ja...quote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris Kellerstond al weken op Myspace
Kijk eens aan, ik wist het zelfs zonder Myspacequote:Op maandag 7 mei 2007 02:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris Kellerstond al weken op Myspace
Nouja overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef Sc0tTy het volgende:
woooow geweldige ep weer
met de intro song trillingen over me rug , zolang moeten wachten![]()
ik vond die kidnapping echt goed gedaan alleen dat derek zolang nog rond kon lopen vonk wel raar..
en brooke to the resquehopelijk word het weer goed tussen hun
en van lucas en die gothic vonk ook aardig , maar toen hij terug ging denken en die beelden zag , de tranen stonden weer in m'n ogenik had ook echt niet verwacht dat iemand het gezien had ( ik kon me die meid nie meer herrineren , nu ik het zag herriner ik het me wel weer )
ik vraag me af hoe lucas op de kidnapping gaat reageren en hoe ze dat gaan doen
hailey en nathen![]()
mouth n rachel vonk nie zo , wat ik hier uit begrijp word mouth ook uit de serie geschreven , dat zou erg jammer zijn
al met al weer een hele sterke ep , het was het wachte wel waard ( MAAR ALS JE BLIEFT NIET NOG EEN KEER !! )
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is dat meisje dat suikerziekte had.. en daarom weg mocht uit het klaslokaal waar de gegijzelde zaten..
hmmm kan me er nog iets van herinneren maar het is erg vaag allemaal. en om nou weer de aflevering te gaan opzoeken op 1 van de dvds... Is wel een werk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is dat meisje dat suikerziekte had.. en daarom weg mocht uit het klaslokaal waar de gegijzelde zaten..
316 is echt een super aflevering maar ik ga voor 409!!quote:
Ja dat is de State Championship episodequote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:31 schreef Saviola het volgende:
409 is de State Championship ep ?
316 is mijn favoriete ep omdat het eigenlijk de enige was waar ik meteen na het zien ervan zo'n gevoel had van "WTF" omdat ie zo geweldig was.. en me eigenlijk echt zwaar had geraakt, en waarna ik hem meteen nog een keer of 2 opnieuw bekeek..
Ze mocht weg maar heeft wel gezien dat Jimmy al buiten stond bij Keith? Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
haha ja ik neem aan van wel hequote:Op woensdag 9 mei 2007 10:18 schreef Coam het volgende:
Ik zat te denken, dat meisje is natuurlijk ook degene die Dan smsjes zat te sturen. (ja ik kom er nu pas achter, hahaha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oef ben benieuwd hoe Haley gaat reageren!! And what about Nathan.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Ja, stond hij daar zo sneu met Chris Keller op die promquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chris Keller
Wat leuk om iedereen weer eens samen te zien..alleen waar was Skilzz z'n vriendin?
316, 409 en 410 zijn kwalitatief gezien waarschijnlijk de beste episodes ... maar ik persoonlijk heb iets met 313, die scene met Luke en Brooke in de regen is zoooooooooo mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
316 is echt een super aflevering maar ik ga voor 409!!
409 wtf![]()
wat is jullie favo episode???
Die fase had ze al hé ... toen was het haar echte broer die haar angst hielp overwinnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:
[..]
Ja, stond hij daar zo sneu met Chris Keller op die prom.
Ik vond het ook leuk om iedereen weer samen te zien, en leuk he die cd die ze speelden in de auto, the road mix.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, Lucas die voor de deur van Abigail staat en Dan die dat dus ziet en weet dat Lucas heel dicht bij de waarheid zit.
Maar dan die preview, de volgende aflevering lijkt daar niet verder op in te gaan. De angst van Peyton is trouwens goed te begrijpen, dat je je belager nog overal denkt te zien/horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wees gerust .You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:16 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Die fase had ze al hé ... toen was het haar echte broer die haar angst hielp overwinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
Als je wilt weten hoe Mouth echt heet moet je even die aflevering van seizoen 3 kijken waar de 'time capsule' vrijkomt. Daar noemt Brooke hem bij z'n echte naam op de video.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:36 schreef Purky het volgende:
Ik heb een foutje ontdekt en irriteer me er mateloos aan! Of geen foutje, maar ik snap het gewoon niet![]()
Episode 4 van seizoen 3, waarin ze een verkleed feestje hebben. Erg leuke aflevering, vooral het stukje waar Peyton & Mouth (wat is dat voor een naam btw?!) gingen dansen
Maar goed, to get to the point: Nathan was verkleed als batman. Aan het eind zie je een shot van Chris met een batman pak. Hij heeft Hailey dus die kus gegeven neem ik aan? Maar hoe kan dat? Hoe weet hij dat Nathan als batman verkleed was? Het was de hele tijd Nathan in dat pak, behalve dus bij die kus.
Wel leuk hoe die aan kwam en weg ging als batman, met die 'vleugels' slaan btw
Anyway, ben ik nou gek ofzo? Ik vind het raar hoe hij ineens batman was op 't eind. Klopt niet helemaal of wel?
Ik weet het, jullie zitten allemaal in seizoen 4, ik loop nog een beetje achter. Maar ach, dit is het One Tree Hill topic![]()
Heftige shitquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Promo voor 4.18: http://www.youtube.com/watch?v=zYTVbyehnOg
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:
[..]
Ja, stond hij daar zo sneu met Chris Keller op die prom.
Ik vond het ook leuk om iedereen weer samen te zien, en leuk he die cd die ze speelden in de auto, the road mix.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, Lucas die voor de deur van Abigail staat en Dan die dat dus ziet en weet dat Lucas heel dicht bij de waarheid zit.
Maar dan die preview, de volgende aflevering lijkt daar niet verder op in te gaan. De angst van Peyton is trouwens goed te begrijpen, dat je je belager nog overal denkt te zien/horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Komakie op 11-05-2007 03:15:03 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |