Je moet dus je gegevens geven om je privacy te waarborgen.quote:Om jouw testresulaten te bekijken is het noodzakelijk om in te loggen. Op deze wijze kunnen wij de privacy van de deelnemers waarborgen.
Iemand anders die hier een soort van tegenstelling bespeurt?quote:Om jouw testresulaten te bekijken is het noodzakelijk om in te loggen. Op deze wijze kunnen wij de privacy van de deelnemers waarborgen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe dit dan werkt.
[..]
Je moet dus je gegevens geven om je privacy te waarborgen.![]()
Ja, eerst effe je e-mail adres bekendmaken kunnen ze je mailbox weer gek maken met spam.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe dit dan werkt.
[..]
Je moet dus je gegevens geven om je privacy te waarborgen.![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Iemand anders die hier een soort van tegenstelling bespeurt?
Ik heb ze een e-mail gestuurd met het verzoek de tekst van de site te halen daar deze misleidend is.quote:
Je kan het wel doen, maar dan met een hotmail of gmail account ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zou al die testen wel willen doen maar ik ga me dus echt niet aanmelden hoor.
quote:Beste bezoeker van Je Echte Leeftijd,
Uw email is door ons mailprogramma herkend alszijnde een afmelding. Mocht het inderdaad de bedoeling zijn om geen mailings meer van ons te ontvangen, kunt u zich middels de volgende link uitschrijven:
Klik hier om je uit te schrijven
Als u hier het e-mailadres invult waarmee u bij ons een account heeft aangemaakt, zult u geen berichten meer ontvangen van Je Echte Leeftijd.
Als de link niet werkt kunt u onderstaand adres kopieren en in uw internetbrowser plakken: http://adv.jeltests.nl/2005/uitschrijven.asp
Mocht het nog niet lukken, of heeft u een andere vraag, reply dan op deze mail, dan zijn wij u graag van dienst. Belangrijk is dat u het subject met het nummer onveranderd laat.
Met vriendelijke groet,
het team van Je Echte Leeftijd.
Ik wil graag wat gezonder en fitter worden enzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Sylvana het volgende:
op je 18e al je echte leeftijd willen verlagen?
Zelfde hier, vind het sowieso maar onzin.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:19 schreef PushyGurl het volgende:
ik heb die test gedaan..en die slaat nergens op
well duh, ze staan op het punt te Sonjabakkeren, dus, hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
ik zit nu naar sonja bakker te kijken op sbs6 in je echte leeftijd, maar ze praat tegen de mensen die moeten afvallen alsof die debiel zijn
Oeps gemist!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
ik zit nu naar sonja bakker te kijken op sbs6 in je echte leeftijd, maar ze praat tegen de mensen die moeten afvallen alsof die debiel zijn
misschien is het sbs6 taal, dat zou ook kunnen, maar kom op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef milagro het volgende:
[..]
well duh, ze staan op het punt te Sonjabakkeren, dus, hè
duurt nog een kwartier ofzo hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had me voorgenomen om dat programma elke week te gaan kijken maar nu de 2de aflevering mis ik al.
dat zeg ik, mensen die SonjaBakkeren spreek je zo toe, anders worden ze dik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien is het sbs6 taal, dat zou ook kunnen, maar kom op...
"in een zakje m&m's zitten even veel calorieen als in 42 krentenkoekjes (gewoon liga's), maar dan moet je dus niet 's avonds op de bank ze alle 42 opeten... hahahahah"
toch eng dat zij wel het best verkochte boek van 2006 heeft geschrevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij mag ze geen evergreen zeggen van SBS en daarom zegt ze krentenkoekjes.
Maar het blijft een dom wijf.
Maar zij is lekker slankquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij mag ze geen evergreen zeggen van SBS en daarom zegt ze krentenkoekjes.
Maar het blijft een dom wijf.
Maar ik ben slim!quote:
Ik ben zo iemand , voor mij is het erg goed om het zo aanschouwelijk te maken, vreselijk zoals jij gelijk aankomt met mensen met een lager denkniveauquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Aventura het volgende:
Het trieste hiervan is dat sommige types het echt nodig hebben om als een debiel te worden toegesproken. Die hebben echt geen flauw idee wat voeding met ze doet. Je denkt dat het voor de hand ligt om mensen koeken met minder vetten erin als alternatief voor chocolade voor te schotelen. Maar mensen (vooral degenen met een wat lager denkniveau zoals je meestal in dit soort programma;s ziet) zijn gewoontedieren, hebben ze thuis geleerd witbrood te eten en alles te doordrenken met jus, en alles weg te spoelen met frisdrank dan zetten ze die gewoontes gewoon voort. Dan realiseren ze zich niet dat je je eten ook anders kunt bereiden, dat er ook alternatieven zijn voor de tussendoortjes die ze nemen, etc.
of ipv voor de buis passief te gaan zitten kijken hoe je moet afvallen, actief te zijn zodat je dus die paar witte boterhammen verbrandt en je dus niet in de stress schiet omdat je die dag "gezondigd" hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Aventura het volgende:
Het trieste hiervan is dat sommige types het echt nodig hebben om als een debiel te worden toegesproken. Die hebben echt geen flauw idee wat voeding met ze doet. Je denkt dat het voor de hand ligt om mensen koeken met minder vetten erin als alternatief voor chocolade voor te schotelen. Maar mensen (vooral degenen met een wat lager denkniveau zoals je meestal in dit soort programma;s ziet) zijn gewoontedieren, hebben ze thuis geleerd witbrood te eten en alles te doordrenken met jus, en alles weg te spoelen met frisdrank dan zetten ze die gewoontes gewoon voort. Dan realiseren ze zich niet dat je je eten ook anders kunt bereiden, dat er ook alternatieven zijn voor de tussendoortjes die ze nemen, etc.
Keer op keer blijkt uit onderzoek dat het vooral de lagere klassen zijn die slechte eetgewoonten (en bijbehorend overgewicht) hebben. In mijn eigen omgeving zie ik het ook, vroegere schoolvriendjes die te dik waren of de hele dag door frisdrank en snoep en chips kregen, kwamen toch uit families die wat 'slonziger' waren, minder te besteden hadden en ook lager opgeleid waren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand , voor mij is het erg goed om het zo aanschouwelijk te maken, vreselijk zoals jij gelijk aankomt met mensen met een lager denkniveau
ik moet nu toch echt even gaan kijken, geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Adelante het volgende:
ik snap nog steeds niet dat die dikke pot 29 is
Karl Nooten zei vanmiddag nog dat het best oke is op de bank te hangen, maar alleen bij fysieke vermoeidheid bij mentale moeheid moet je juist bewegen en zien fysiek moe te worden. Ik vraag me dan af od "die lagere klasse" uberhaupt mentaal moe is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef milagro het volgende:
[..]
of ipv voor de buis passief te gaan zitten kijken hoe je moet afvallen, actief te zijn zodat je dus die paar witte boterhammen verbrandt en je dus niet in de stress schiet omdat je die dag "gezondigd" hebt
Sinds ik dit heb gelezen, vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan!quote:Met twee jaar meao in de tas solliciteert ze naar de functie van hoofd personeelszaken bij Christine le Duc in Volendam. ‘Christine le Duc: ik vond het wel chic klinken. Ik dacht dat het een parfumerie was. Pas toen ik binnenkwam voor mijn sollicitatiegesprek zag ik al die blote meiden aan de muur hangen. Le Duc bleek een speciaalzaak in erotische artikelen te zijn. Nou ja, ik heb vier jaar leiding gegeven aan 150 medewerkers. Het was best geinig. Daarnaast volgde ik een deeltijdopleiding tot voedingsdeskundige.
Christine le Duc werd Christine le Dik... slimme zet, toch wel van d'r, het ging als zoete broodjes die je dus niet mag eten over de toonbank blijkbaar, ik moet ook maar eens een dieet verzinnen , mezelf op de cover, en dan beweren dat ik zo slank ben geworden van dat dieetquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sinds ik dit heb gelezen, vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan!
Bron: http://www.sonjabakker.nl/nl/indemediabericht.php?id=47
En dat met alleen maar huishoudschool!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Aventura het volgende:
Met een vlotte babbel kom je overal binnen
Haar succes kwam zelfs al eerder trouwens:
'Op mijn twaalfde had ik de leiding aan de achterschuur. We verdienden een zakcentje om uit te geven in de disco.'
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar ik ben slim!![]()
En ik heb een echte opleiding afgemaakt!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef milagro het volgende:
ik ook , hoor, ik benijd haar zelfs, in deze dan, rete slim, mensen doen geloven dat ze net zo slank als jij kunnen worden, terwijl jezelf van nature nooit dik zal worden
damn
Mensen met een zeer lage stofwisseling.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie wordt dan wel van nature dik?
ja ik druk me onhandig uit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wie wordt dan wel van nature dik?
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ja ik druk me onhandig uit.
SB heeft een bepaalde bouw, een bepaald gestel, waardoor ze zelf ws nooit dik zal worden, zelfs niet als ze buitensporig veel zou eten, ze wordt wel dikker, maar niet moddervet.
De 100 kilo zie ik haar niet halen.... als je foto's ziet uit haar "dikke periode" was ze nog steeds gewoon slank , al noemt ze zichzelf daar te zwaar.
Dames die zich aan haar vastklampen zijn anders gebouwd, ander gestel, en eten idd teveel, maar bewegen vooral te weinig en komen dus aan, en zij worden wel dik en halen die 100 kilo wel met gemak.
Ik denk dat veel dames SB als rolmodel in hun hoofd hebben, en denken dat zo slank zijn ook voor hun is weggelegd, alleen dat is dan wel een levenlang afzien ben ik bang en veelal zijn ze binnen no time terug bij af als ze dieet naast zich neerleggen op een bepaald moment.
uhuh.. +10 scherpquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch eng dat zij wel het best verkochte boek van 2006 heeft geschreven
Houd ons op de hoogtequote:Op woensdag 28 februari 2007 22:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Christine le Duc werd Christine le Dik... slimme zet, toch wel van d'r, het ging als zoete broodjes die je dus niet mag eten over de toonbank blijkbaar, ik moet ook maar eens een dieet verzinnen , mezelf op de cover, en dan beweren dat ik zo slank ben geworden van dat dieet
Ik heb wel tips voor je. Maar ben niet bereid ze te delen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft iemand nog tips om je leeftijd te verlagen? (En zou een mod alsjeblieft even de baggerberichtjes van het begin willen verwijderen?)
Stoer. Boeiend.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:52 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Ik heb wel tips voor je. Maar ben niet bereid ze te delen.
Ik moet zelf ook weer beginnen. En er hangen wat 'maartjes' aan (die komen nl. uit eigen ervaring)
ja naar het programma kijken dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft iemand nog tips om je leeftijd te verlagen? (En zou een mod alsjeblieft even de baggerberichtjes van het begin willen verwijderen?)
Als je nooit vlees eet (m'n moeder is vegatarier) ben je dan ouder?quote:Op zondag 4 maart 2007 10:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik ben 20, mijn 'echte leeftijd' zou 24 ofzo zijn...
Het is wel een rare test hoor, bij de vraag 'hoeveel x in de week eet u vet vlees' stond helemaal niet uitgelegd wat daar wel en niet onder zou vallen. Ook was het advies meer kalium & calcium binnen te krijgen, terwijl ik aangaf vrij veel groente te eten, en ik de vraag naar de zuivelinname blijkbaar gemist heb![]()
Ze doen maar wat dus
Eigenlijk maar eentje.quote:
Ja dat weet ik wel maar alle beetjes helpen. Alle kleine tipjes/weetjes zijn ook welkom.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eigenlijk maar eentje.
Je bent nog veel te jong om je zorgen te maken over oud worden. En sterker nog, oud worden is niet te voorkomen tenzij je van plan bent voor de trein te springen voor je zover bent.
Je weet zelf wel dat je gezond en gevarieerd moet eten, dat je genoeg moet bewegen, dat roken niet echt gezond is en dat drinken ook het beste met mate kan.
Daar heb je geen televisieprogramma of Sonja Bakker voor nodig. [afbeelding]
maar dat staat toch ook in haar dieet?quote:
Ik heb geen idee, ik geloof het gelijk, maar ik zou het weg latenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
maar dat staat toch ook in haar dieet?
Kleuter.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik ben kalendertechnisch () even oud als jij, maar mijn echte leeftijd is 11.9
![]()
Is dat het enige dat je echte leeftijd zo opkrikt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:50 schreef Mr.J het volgende:
33,1 jaar.
Als ik mijn rijsnelheid aanpas in ene 20,7 jaar.![]()
hij rookt er bijquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:36 schreef Aventura het volgende:
Een halve liter whisky per dag...
Weggespoeld met cola! Omg.
Dat alleen is al 4000 kcal, en dan tel je zijn eten (lees; junkfood) nog niet eens mee.
Ik vind hem er nog dun uitzien.
gewoon hup in de magere kwarkquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Cacao en een beetje zoetstof.... lekkkkkkker joh![]()
![]()
Als een man van 70quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
In bed presteert ie wel met de rosbief anders
Je hebt geloof ik veel moeite met een eetpatroon vinden wat bij je past, want dat is namelijk wat je moet doen. Mensen kunnen je wel vertellen hoe en wat je precies moet eten maar voor de een zal dat helpen en de ander komt daardoor gelijk 3 kilo aan. Het beste is echt uit te vinden op welk eten jouw lichaam het best reageert. Je leeftijd verlagen is bij jou niet eens nodig, en zoals in dit topic al eerder is gezegd, als je gewoon gezond eet en aan lichaamsbeweging doet en niet rookt etc, is het al goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil zo graag m'n leeftijd verlagen maar weet gewoon niet hoe. Bestaat er geen eetpatroon van: 'Dit is het gezondste eetpatroon', zodat ik me daar een beetje aan kan gaan aanpassen?![]()
Je kunt een voedingsdeskundige bezoeken, die berekent je BMI, neemt je dag menu door en kijkt wat je daar aan kunt veranderen om wat gezonder te gaan leven of af te vallen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil zo graag m'n leeftijd verlagen maar weet gewoon niet hoe. Bestaat er geen eetpatroon van: 'Dit is het gezondste eetpatroon', zodat ik me daar een beetje aan kan gaan aanpassen?![]()
Nouja er zijn wel zaken die je gewoon absoluut moet vermijden of juist erg gezond zijn "do's en dont's".quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Melk is zeer en zeer slecht, maar chocola is oke? wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
chocolade schijnt goed te zijn voor het ver;agen van je echte leeftijd
Het moet toch elke keer een teleurstelling voor je zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:18 schreef SeLang het volgende:
Dit verklaart waarom 14-jarige paardenmeisjes in werkelijkheid kerels van 38 zijn
Ze worden opgegeven door anderen, toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef Adelante het volgende:
Fred's adres is een vaste stopplaats voor de bezorgkoeriers van Breda
waar vinden ze die kandidaten?
Ze zag er in elk geval stukken beter uit dan die "huisvriend", die d'r nota bene had opgegevenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze worden opgegeven door anderen, toch?
Die man was 70 kilo aangekomen in 7 jaar tijd. Ongelofelijk.
Ik vond dat die vrouw er wel ontzettende veel beter uit zag aan het eind, niet eens qua gewicht maar meer door het stoppen met roken denk ik.
Die rookte dan ook nog steedsquote:Op donderdag 5 april 2007 09:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze zag er in elk geval stukken beter uit dan die "huisvriend", die d'r nota bene had opgegeven
WTF heeft mijn leeftijd te maken met een grote autoquote:Als je een nieuwe auto koopt, overweeg dan een middelgrote tot grote te kopen.
Het is niet echt 'je echte leeftijd', maar meer een berekening van hoe snel je dood gaat. Als je te hard rijdt of in een kleine auto (grotere kans op verwondingen bij een ongeval), heb je meer kans om dood te gaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben 26 en volgens die test is mijn echte leeftijd 35.5 en dat komt vooral door dat ik te hard in mijn auto rij. WTF heeft dat met mijn leeftijd te maken![]()
en dit ook
[..]
WTF heeft mijn leeftijd te maken met een grote auto![]()
Ik dacht dat ik het verkeerd had verstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef Adelante het volgende:
40 tot 60 bakken koffie per dag
mijn god wat een figuur weer
Nou ik ook, maar hij heeft het dus echt gezegdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het verkeerd had verstaan
Ach, hij gaat pas over 23 jaar dood.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef Adelante het volgende:
plus 50 sigaretten per dag
die man is ziek
Ik snap echt niets van die tellertjes. Je krijgt je echte leeftijd te horen, je verwachte sterfdatum en die moet je dan van elkaar af trekken ofzo? Ik ben niet helemaal cijfer-dyslectisch, maar dit is mij te veel gegoochel.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Adelante het volgende:
correctie, 15 jaar en het lichaam is op
echte leeftijd = leeftijd die hoort bij huidige levensstijl (conditie/prestatie)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die tellertjes. Je krijgt je echte leeftijd te horen, je verwachte sterfdatum en die moet je dan van elkaar af trekken ofzo? Ik ben niet helemaal cijfer-dyslectisch, maar dit is mij te veel gegoochel.
Ik ben trouwens benieuwd naar de tips van Sonja voor vandaag.
Ik ook en vooral waarmee ze die koppen koffie gaat vergelijkenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd naar de tips van Sonja voor vandaag.
70 mokken koffie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is nu al zeventig koppen koffie lieve mensen
Sonja heeft groot gelijk , enne ik vind het prettig om haar tips elke week te horenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:06 schreef MissJ het volgende:
jawel, 2 pizzabroodjes staat gelijk aan 12 krentebollen.
En dat eet je niet ff op als "luns"
op welke punten lever je in dan? eten/beweging/roken/hardrijden?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Judeljuud het volgende:
Ik schrok best wel eigenlijk...ik ben 26 en er kwam uit dat ik 34,8 ben...
![]()
Ik vergeet altijd alles.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
Sonja heeft groot gelijk , enne ik vind het prettig om haar tips elke week te horen![]()
Ik heb overgewicht, beweeg nauwelijks en ik rook een pakje per dag. Dus ja...ik had het wel een beetje kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
op welke punten lever je in dan? eten/beweging/roken/hardrijden?
Oh, joh, dan mag je zo 5 jaar van je leeftijd afhalenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb trouwens wel twee PDF-bestanden van Sonja Bakker, haar 1e boek en nog een receptenboek.
dan neem je het op ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd alles.En ze laten ook elke week een gezond eetpatroon in beeld zien maar die kan ik nooit onthouden.
Is dat niet allemaal ergens terug te vinden?
Of je onthoudt het grote idee, bv wel dat een tartaartje minder vet bevat dan een hamburger, en niet precies hoeveel gram tartaar je nou 'moest' etenquote:Op donderdag 12 april 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
dan neem je het op ofzo?
Of je maakt aantekeningen bij het programma.
Heel juist.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Of je onthoudt het grote idee, bv wel dat een tartaartje minder vet bevat dan een hamburger, en niet precies hoeveel gram tartaar je nou 'moest' eten![]()
Die vrouw liet haar wallen verwijderen, deed andere kleren aan en nam een ander kapsel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Ska-te het volgende:
Hahaha ja hoe dan
Sporten ze zich helemaal dood in 10 dagen, leven ze op fruit?
Dus het gaat vooral om uiterlijk, dan om gezondheid bij dat programma? (roken, vet %, goed werkend hart etc.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die vrouw liet haar wallen verwijderen, deed andere kleren aan en nam een ander kapsel.![]()
Ja dat wel maar 'Je echte leeftijd' ging daar dan weer over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dus het gaat vooral om uiterlijk, dan om gezondheid bij dat programma? (roken, vet %, goed werkend hart etc.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |