gewoon hup in de magere kwarkquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Cacao en een beetje zoetstof.... lekkkkkkker joh![]()
![]()
Als een man van 70quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
In bed presteert ie wel met de rosbief anders
Je hebt geloof ik veel moeite met een eetpatroon vinden wat bij je past, want dat is namelijk wat je moet doen. Mensen kunnen je wel vertellen hoe en wat je precies moet eten maar voor de een zal dat helpen en de ander komt daardoor gelijk 3 kilo aan. Het beste is echt uit te vinden op welk eten jouw lichaam het best reageert. Je leeftijd verlagen is bij jou niet eens nodig, en zoals in dit topic al eerder is gezegd, als je gewoon gezond eet en aan lichaamsbeweging doet en niet rookt etc, is het al goed.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil zo graag m'n leeftijd verlagen maar weet gewoon niet hoe. Bestaat er geen eetpatroon van: 'Dit is het gezondste eetpatroon', zodat ik me daar een beetje aan kan gaan aanpassen?![]()
Je kunt een voedingsdeskundige bezoeken, die berekent je BMI, neemt je dag menu door en kijkt wat je daar aan kunt veranderen om wat gezonder te gaan leven of af te vallen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik wil zo graag m'n leeftijd verlagen maar weet gewoon niet hoe. Bestaat er geen eetpatroon van: 'Dit is het gezondste eetpatroon', zodat ik me daar een beetje aan kan gaan aanpassen?![]()
Nouja er zijn wel zaken die je gewoon absoluut moet vermijden of juist erg gezond zijn "do's en dont's".quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Melk is zeer en zeer slecht, maar chocola is oke? wtf?quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
chocolade schijnt goed te zijn voor het ver;agen van je echte leeftijd
Het moet toch elke keer een teleurstelling voor je zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:18 schreef SeLang het volgende:
Dit verklaart waarom 14-jarige paardenmeisjes in werkelijkheid kerels van 38 zijn
Ze worden opgegeven door anderen, toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:51 schreef Adelante het volgende:
Fred's adres is een vaste stopplaats voor de bezorgkoeriers van Breda
waar vinden ze die kandidaten?
Ze zag er in elk geval stukken beter uit dan die "huisvriend", die d'r nota bene had opgegevenquote:Op donderdag 5 april 2007 08:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze worden opgegeven door anderen, toch?
Die man was 70 kilo aangekomen in 7 jaar tijd. Ongelofelijk.
Ik vond dat die vrouw er wel ontzettende veel beter uit zag aan het eind, niet eens qua gewicht maar meer door het stoppen met roken denk ik.
Die rookte dan ook nog steedsquote:Op donderdag 5 april 2007 09:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze zag er in elk geval stukken beter uit dan die "huisvriend", die d'r nota bene had opgegeven
WTF heeft mijn leeftijd te maken met een grote autoquote:Als je een nieuwe auto koopt, overweeg dan een middelgrote tot grote te kopen.
Het is niet echt 'je echte leeftijd', maar meer een berekening van hoe snel je dood gaat. Als je te hard rijdt of in een kleine auto (grotere kans op verwondingen bij een ongeval), heb je meer kans om dood te gaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:17 schreef ook_gek het volgende:
ik ben 26 en volgens die test is mijn echte leeftijd 35.5 en dat komt vooral door dat ik te hard in mijn auto rij. WTF heeft dat met mijn leeftijd te maken![]()
en dit ook
[..]
WTF heeft mijn leeftijd te maken met een grote auto![]()
Ik dacht dat ik het verkeerd had verstaanquote:Op woensdag 11 april 2007 21:33 schreef Adelante het volgende:
40 tot 60 bakken koffie per dag
mijn god wat een figuur weer
Nou ik ook, maar hij heeft het dus echt gezegdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het verkeerd had verstaan
Ach, hij gaat pas over 23 jaar dood.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:36 schreef Adelante het volgende:
plus 50 sigaretten per dag
die man is ziek
Ik snap echt niets van die tellertjes. Je krijgt je echte leeftijd te horen, je verwachte sterfdatum en die moet je dan van elkaar af trekken ofzo? Ik ben niet helemaal cijfer-dyslectisch, maar dit is mij te veel gegoochel.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:39 schreef Adelante het volgende:
correctie, 15 jaar en het lichaam is op
echte leeftijd = leeftijd die hoort bij huidige levensstijl (conditie/prestatie)quote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik snap echt niets van die tellertjes. Je krijgt je echte leeftijd te horen, je verwachte sterfdatum en die moet je dan van elkaar af trekken ofzo? Ik ben niet helemaal cijfer-dyslectisch, maar dit is mij te veel gegoochel.
Ik ben trouwens benieuwd naar de tips van Sonja voor vandaag.
Ik ook en vooral waarmee ze die koppen koffie gaat vergelijkenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben trouwens benieuwd naar de tips van Sonja voor vandaag.
70 mokken koffie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is nu al zeventig koppen koffie lieve mensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |