Je moet dus je gegevens geven om je privacy te waarborgen.quote:Om jouw testresulaten te bekijken is het noodzakelijk om in te loggen. Op deze wijze kunnen wij de privacy van de deelnemers waarborgen.
Iemand anders die hier een soort van tegenstelling bespeurt?quote:Om jouw testresulaten te bekijken is het noodzakelijk om in te loggen. Op deze wijze kunnen wij de privacy van de deelnemers waarborgen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe dit dan werkt.
[..]
Je moet dus je gegevens geven om je privacy te waarborgen.![]()
Ja, eerst effe je e-mail adres bekendmaken kunnen ze je mailbox weer gek maken met spam.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:34 schreef Snakey het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe dit dan werkt.
[..]
Je moet dus je gegevens geven om je privacy te waarborgen.![]()
Whehehe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:35 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Iemand anders die hier een soort van tegenstelling bespeurt?
Ik heb ze een e-mail gestuurd met het verzoek de tekst van de site te halen daar deze misleidend is.quote:
Je kan het wel doen, maar dan met een hotmail of gmail account ofzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik zou al die testen wel willen doen maar ik ga me dus echt niet aanmelden hoor.
quote:Beste bezoeker van Je Echte Leeftijd,
Uw email is door ons mailprogramma herkend alszijnde een afmelding. Mocht het inderdaad de bedoeling zijn om geen mailings meer van ons te ontvangen, kunt u zich middels de volgende link uitschrijven:
Klik hier om je uit te schrijven
Als u hier het e-mailadres invult waarmee u bij ons een account heeft aangemaakt, zult u geen berichten meer ontvangen van Je Echte Leeftijd.
Als de link niet werkt kunt u onderstaand adres kopieren en in uw internetbrowser plakken: http://adv.jeltests.nl/2005/uitschrijven.asp
Mocht het nog niet lukken, of heeft u een andere vraag, reply dan op deze mail, dan zijn wij u graag van dienst. Belangrijk is dat u het subject met het nummer onveranderd laat.
Met vriendelijke groet,
het team van Je Echte Leeftijd.
Ik wil graag wat gezonder en fitter worden enzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:48 schreef Sylvana het volgende:
op je 18e al je echte leeftijd willen verlagen?
Zelfde hier, vind het sowieso maar onzin.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:19 schreef PushyGurl het volgende:
ik heb die test gedaan..en die slaat nergens op
well duh, ze staan op het punt te Sonjabakkeren, dus, hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
ik zit nu naar sonja bakker te kijken op sbs6 in je echte leeftijd, maar ze praat tegen de mensen die moeten afvallen alsof die debiel zijn
Oeps gemist!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Adelante het volgende:
ik zit nu naar sonja bakker te kijken op sbs6 in je echte leeftijd, maar ze praat tegen de mensen die moeten afvallen alsof die debiel zijn
misschien is het sbs6 taal, dat zou ook kunnen, maar kom op...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:09 schreef milagro het volgende:
[..]
well duh, ze staan op het punt te Sonjabakkeren, dus, hè
duurt nog een kwartier ofzo hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had me voorgenomen om dat programma elke week te gaan kijken maar nu de 2de aflevering mis ik al.
dat zeg ik, mensen die SonjaBakkeren spreek je zo toe, anders worden ze dik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
misschien is het sbs6 taal, dat zou ook kunnen, maar kom op...
"in een zakje m&m's zitten even veel calorieen als in 42 krentenkoekjes (gewoon liga's), maar dan moet je dus niet 's avonds op de bank ze alle 42 opeten... hahahahah"
toch eng dat zij wel het best verkochte boek van 2006 heeft geschrevenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij mag ze geen evergreen zeggen van SBS en daarom zegt ze krentenkoekjes.
Maar het blijft een dom wijf.
Maar zij is lekker slankquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:17 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij mag ze geen evergreen zeggen van SBS en daarom zegt ze krentenkoekjes.
Maar het blijft een dom wijf.
Maar ik ben slim!quote:
Ik ben zo iemand , voor mij is het erg goed om het zo aanschouwelijk te maken, vreselijk zoals jij gelijk aankomt met mensen met een lager denkniveauquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Aventura het volgende:
Het trieste hiervan is dat sommige types het echt nodig hebben om als een debiel te worden toegesproken. Die hebben echt geen flauw idee wat voeding met ze doet. Je denkt dat het voor de hand ligt om mensen koeken met minder vetten erin als alternatief voor chocolade voor te schotelen. Maar mensen (vooral degenen met een wat lager denkniveau zoals je meestal in dit soort programma;s ziet) zijn gewoontedieren, hebben ze thuis geleerd witbrood te eten en alles te doordrenken met jus, en alles weg te spoelen met frisdrank dan zetten ze die gewoontes gewoon voort. Dan realiseren ze zich niet dat je je eten ook anders kunt bereiden, dat er ook alternatieven zijn voor de tussendoortjes die ze nemen, etc.
of ipv voor de buis passief te gaan zitten kijken hoe je moet afvallen, actief te zijn zodat je dus die paar witte boterhammen verbrandt en je dus niet in de stress schiet omdat je die dag "gezondigd" hebtquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:26 schreef Aventura het volgende:
Het trieste hiervan is dat sommige types het echt nodig hebben om als een debiel te worden toegesproken. Die hebben echt geen flauw idee wat voeding met ze doet. Je denkt dat het voor de hand ligt om mensen koeken met minder vetten erin als alternatief voor chocolade voor te schotelen. Maar mensen (vooral degenen met een wat lager denkniveau zoals je meestal in dit soort programma;s ziet) zijn gewoontedieren, hebben ze thuis geleerd witbrood te eten en alles te doordrenken met jus, en alles weg te spoelen met frisdrank dan zetten ze die gewoontes gewoon voort. Dan realiseren ze zich niet dat je je eten ook anders kunt bereiden, dat er ook alternatieven zijn voor de tussendoortjes die ze nemen, etc.
Keer op keer blijkt uit onderzoek dat het vooral de lagere klassen zijn die slechte eetgewoonten (en bijbehorend overgewicht) hebben. In mijn eigen omgeving zie ik het ook, vroegere schoolvriendjes die te dik waren of de hele dag door frisdrank en snoep en chips kregen, kwamen toch uit families die wat 'slonziger' waren, minder te besteden hadden en ook lager opgeleid waren.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand , voor mij is het erg goed om het zo aanschouwelijk te maken, vreselijk zoals jij gelijk aankomt met mensen met een lager denkniveau
ik moet nu toch echt even gaan kijken, geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:28 schreef Adelante het volgende:
ik snap nog steeds niet dat die dikke pot 29 is
Karl Nooten zei vanmiddag nog dat het best oke is op de bank te hangen, maar alleen bij fysieke vermoeidheid bij mentale moeheid moet je juist bewegen en zien fysiek moe te worden. Ik vraag me dan af od "die lagere klasse" uberhaupt mentaal moe is...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef milagro het volgende:
[..]
of ipv voor de buis passief te gaan zitten kijken hoe je moet afvallen, actief te zijn zodat je dus die paar witte boterhammen verbrandt en je dus niet in de stress schiet omdat je die dag "gezondigd" hebt
Sinds ik dit heb gelezen, vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan!quote:Met twee jaar meao in de tas solliciteert ze naar de functie van hoofd personeelszaken bij Christine le Duc in Volendam. ‘Christine le Duc: ik vond het wel chic klinken. Ik dacht dat het een parfumerie was. Pas toen ik binnenkwam voor mijn sollicitatiegesprek zag ik al die blote meiden aan de muur hangen. Le Duc bleek een speciaalzaak in erotische artikelen te zijn. Nou ja, ik heb vier jaar leiding gegeven aan 150 medewerkers. Het was best geinig. Daarnaast volgde ik een deeltijdopleiding tot voedingsdeskundige.
Christine le Duc werd Christine le Dik... slimme zet, toch wel van d'r, het ging als zoete broodjes die je dus niet mag eten over de toonbank blijkbaar, ik moet ook maar eens een dieet verzinnen , mezelf op de cover, en dan beweren dat ik zo slank ben geworden van dat dieetquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Sinds ik dit heb gelezen, vraag ik me af wat ik verkeerd heb gedaan!
Bron: http://www.sonjabakker.nl/nl/indemediabericht.php?id=47
En dat met alleen maar huishoudschool!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:47 schreef Aventura het volgende:
Met een vlotte babbel kom je overal binnen
Haar succes kwam zelfs al eerder trouwens:
'Op mijn twaalfde had ik de leiding aan de achterschuur. We verdienden een zakcentje om uit te geven in de disco.'
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar ik ben slim!![]()
En ik heb een echte opleiding afgemaakt!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:56 schreef milagro het volgende:
ik ook , hoor, ik benijd haar zelfs, in deze dan, rete slim, mensen doen geloven dat ze net zo slank als jij kunnen worden, terwijl jezelf van nature nooit dik zal worden
damn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |