Sonja heeft groot gelijk , enne ik vind het prettig om haar tips elke week te horenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:06 schreef MissJ het volgende:
jawel, 2 pizzabroodjes staat gelijk aan 12 krentebollen.
En dat eet je niet ff op als "luns"
op welke punten lever je in dan? eten/beweging/roken/hardrijden?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Judeljuud het volgende:
Ik schrok best wel eigenlijk...ik ben 26 en er kwam uit dat ik 34,8 ben...
![]()
Ik vergeet altijd alles.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef N.icka het volgende:
[..]
Sonja heeft groot gelijk , enne ik vind het prettig om haar tips elke week te horen![]()
Ik heb overgewicht, beweeg nauwelijks en ik rook een pakje per dag. Dus ja...ik had het wel een beetje kunnen zien aankomen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
op welke punten lever je in dan? eten/beweging/roken/hardrijden?
Oh, joh, dan mag je zo 5 jaar van je leeftijd afhalenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb trouwens wel twee PDF-bestanden van Sonja Bakker, haar 1e boek en nog een receptenboek.
dan neem je het op ofzo?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd alles.En ze laten ook elke week een gezond eetpatroon in beeld zien maar die kan ik nooit onthouden.
Is dat niet allemaal ergens terug te vinden?
Of je onthoudt het grote idee, bv wel dat een tartaartje minder vet bevat dan een hamburger, en niet precies hoeveel gram tartaar je nou 'moest' etenquote:Op donderdag 12 april 2007 07:20 schreef Viking84 het volgende:
dan neem je het op ofzo?
Of je maakt aantekeningen bij het programma.
Heel juist.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Of je onthoudt het grote idee, bv wel dat een tartaartje minder vet bevat dan een hamburger, en niet precies hoeveel gram tartaar je nou 'moest' eten![]()
Die vrouw liet haar wallen verwijderen, deed andere kleren aan en nam een ander kapsel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:28 schreef Ska-te het volgende:
Hahaha ja hoe dan
Sporten ze zich helemaal dood in 10 dagen, leven ze op fruit?
Dus het gaat vooral om uiterlijk, dan om gezondheid bij dat programma? (roken, vet %, goed werkend hart etc.)quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Die vrouw liet haar wallen verwijderen, deed andere kleren aan en nam een ander kapsel.![]()
Ja dat wel maar 'Je echte leeftijd' ging daar dan weer over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:42 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Dus het gaat vooral om uiterlijk, dan om gezondheid bij dat programma? (roken, vet %, goed werkend hart etc.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |