Rare inhammen. En er zit een of andere rare streep om de connectoren in. Niet echt mooi, maar kan er mee door.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:35 schreef greatchampion het volgende:
deze kast is toch niet lelijk
[afbeelding]
mooie kast vind ik. heb ik zelf namelijk ook![]()
Die kasten zijn top en superstil.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:58 schreef Flaccid het volgende:
[..]
en zijn die machines niet eens zo goed
En alles boven alles, mijn kast staat onder mijn bureau en zie hem alleen tijdens het aan zetten, en de dvd drive openen. Als ie maar stil is, zo'n Antec NSK4000 voggesmij
Ik snap die LED hype ook niet. Vreselijk!!!!!! en ontzettend lelijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:44 schreef RainofDeath het volgende:
Ik heb zelf een Coolermaster Centurion 5, prachtig ding alleen de LEDjes zijn me te fel, dus misschien verwissel ik die ooit nog wel een keer.
Gatver, wat lelijk! Soort dikke dwerg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je zou natuurlijk ook nog voor een Shuttle kunnen gaan:
[afbeelding]
Ben er zelf erg tevreden over. Voor mij geen lomp grote kast meer.
De afmetingen zijn ong 30 bij 30 cm.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef pberends het volgende:
Gatver, wat lelijk! Soort dikke dwerg.
Oke, dan valt de lelijkheid minder op.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De afmetingen zijn ong 30 bij 30 cm.
Tis maar wat je simpel noemt. Wil je er een dvd indoen moet je eerste een deurtje openen zeker? Ik háát kasten met een deurtje. Ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb deze, lekker simpel :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is hopelijk net als bij de kofferbak van je auto, het zou wat zijn als hij elke keer "PSSSSSST" zou doenquote:
Die gaten aan de voorkant blijf je houden, de meeste kasten hebben nou eenmaal een front intake fan en die moet ergens zijn lucht vandaan halen zonder dat ie gaat fluiten. En om nou 1 rondje aan gaatjes te hebben, en de rest helemaal dicht... dat ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis maar wat je simpel noemt. Wil je er een dvd indoen moet je eerste een deurtje openen zeker? Ik háát kasten met een deurtje. Ziet er niet uit.
En er staat gigantisch groot een merknaam ook. Ook zo lelijk! en dan die gaten aan de voorkant :S.
Alleen intern ziet het er redelijk uit, maar daar kijk je normaliter toch niet naar.
Geen psssst idd, maar de deur komt rustig omhoog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is hopelijk net als bij de kofferbak van je auto, het zou wat zijn als hij elke keer "PSSSSSST" zou doen
Waarvoor is dat bakje onderin?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef Tha_Flash het volgende:
Ik heb deze, lekker simpel :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, wat is er mis met de Centurion 5?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:00 schreef -En4Cer- het volgende:
Wat is er nou mis met die 2e?
Dat is de Coolermaster Centurion 5, heb ik zelf ook.
Zeer mooie kast naar mijn mening.
[afbeelding]
Vreselijk gekopieerd dus van de mac proquote:Op zondag 25 februari 2007 10:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat vinden jullie van deze
Codegen 6099 C9
[afbeelding]
Goedkoop uitziende kopie.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Codegen 6099 C9
[afbeelding]
he bok eens op met mijn avatar.quote:Op zondag 25 februari 2007 10:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Codegen 6099 C9
[afbeelding]
Ik heb die onderste. Idd een erg mooie oplossing. Jammer dat ze de voorkant zo hebben "gepimpt" met die verlichting.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:47 schreef badboynova het volgende:
niks mis met de coolermaster centurion 5 , maar de 531 versie (heb ik zelf) vind ik zelf mooier dan de de normale 5.
het mooie van deze kast is dat de usb en fireware en mic en koptelefoon aan de boven kant zitten, dus hij kan lekker op de grond staan en je hoef niet op je kniënen te gaan om bv je usb stick er in te steken.
centurion 5
www.4gamer.net/specials/2005summer/img/006.jpg
centurion 531
www.microconcept.com/html/prod/BT2ACMRC531.jpg
maar sommige mensen wel omdat hij in de huiskamer staatquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Eeehm ,ik kijk niet naar mijn pc kast....ik kijk naar mijn monitor
De sharkquote:
pianolak zwartquote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef Dementor het volgende:
We moeten ook eens af van dat lelijke zwart!
zelf vind ik het pimp gehalte standaard wel mee vallen, zelf heb ik er nog een aerogate 2 er in gestopt en 2 zwarte branders en 1 zwart en 1 zilver (origineel) afdek plaatje.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Ik heb die onderste. Idd een erg mooie oplossing. Jammer dat ze de voorkant zo hebben "gepimpt" met die verlichting.
`quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef Dementor het volgende:
Zwart is echt zo'n kleur voor een kast die je koopt bij gebrek aan beter.
Er is wit (beige) en er is echt wit.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
`
Liever zwart dan dat vieze wit, of zilver.. bah
Of je gebruk thumbscrews:quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil zo eentje die zegmaar zonder schroeven aan de zijkant open kan. Das best handig
kit een oplossinge misschienquote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil zo eentje die zegmaar zonder schroeven aan de zijkant open kan. Das best handig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |