Sonata, een van de meest stille kasten ooit. En, vergeleken met veel, ook nog redelijk te doen qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[afbeelding]
Ben erg benieuwd naar jullie mening...
Goede en bescheiden kast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[afbeelding]
Ben erg benieuwd naar jullie mening...
Onhandig en te groot.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef FredvZ het volgende:
dit is mijn "kastje":
[afbeelding]
En de binnenkant:
[afbeelding]
6x5.25" Extern
8x3.50" Intern
2x3.50" Extern
Geen verkeerde maar ook net wat te goedkoop qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:32 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Heerlijke kast die Antec P150.
Het maakt niet uit of je witte,zwarte of gele CD/DVD drives hebt. Ze komen toch achter de eigen klepjes te zitten.
Het inbouwen van je hardware is ook erg makkelijk en snel in deze kast!
maar een heel rack met die servers staat wel tofquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:11 schreef dikkedorus het volgende:
Jammer dat die kasten nog lelijker zijn dan die plastic dozen in OP.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Nadeel van goedkope kasten is het dunne slecht afgewerkte staal. Dit resulteert in gerammel ivm. de HDDs en ventilatoren. Daarnaast snij je er vaak je klauwen aan open. Zelf heb ik al weer een jaar of 3-4 deze jongen:
[afbeelding]
Staal met een plastic front. Geen stickers meer, het A-Open logo is vervangen voor een zwarte dummy. De pootjes zijn uiteraard in geklapt. De groen/oranje LEDs vervangen door blauwe LEDs. Een echte aanraden
Leuk man, een 19" rack in je kamerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een heel rack met die servers staat wel tof![]()
OMG, wat lelijkquote:
De voeding heb ik inmiddels ook vervangen, maar dat was meer omdat de 12v lijn opeens 12,8v gaf. En als echte nerd koop je dan gelijk een nieuwequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen klapte de voeding er binnen een week uit
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Leuk man, een 19" rack in je kamer![]()
Zo'n ruit in de zijkant van je pcquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:55 schreef schvvmert het volgende:
Zelf houd ik van 't tijdloze en strakke design van een LianLi kast.
De hardware veranderd steeds maar de kast blijft een tijd.
[afbeelding]
Heel tijdloos en strak ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo'n ruit in de zijkant van je pc
Wat voor 1 heb je er ingestopt?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De voeding heb ik inmiddels ook vervangen, maar dat was meer omdat de 12v lijn opeens 12,8v gaf. En als echte nerd koop je dan gelijk een nieuwe
je moet vaio`s kopen een ware verademingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:43 schreef pberends het volgende:
De laatste jaren heb je toch wel een revolutie in design gezien op het gebied van pc-kasten. Maar nu lijkt het wel of het weer de verkeerde kant op gaat:
¤ 1250 Systeem Test
[afbeelding]
Behalve die van Dell (ook niet best), vind ik ze echt graflelijk. Zeer rommelig en zwart-graffig en ook al die stickers op de behuizingen, wie verzint dat? Mooie behuizingen zijn stickervrij, dat staat beter. Iemand met me eens?
En dan heb ik het nog niet eens over die speciale game-kasten, die zien er vaak ook niet uit.
Paradigit silent gevalletje. 300 watt, genoeg voor mijn setupquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wat voor 1 heb je er ingestopt?
heeft er 1 uit de oudere seriequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:51 schreef Bigs het volgende:
Behalve Applekasten vind ik de Vaio PC's van Sony ook best mooi:
[afbeelding]
Verder zijn de meeste kasten gewoon lelijk, zeker van die goedkope klonenbouwer-kasten
Betere koeling voor de rest de zelfde redenen als waarom je een design bank of tv koopt je zit er de hele dag tegen aan te kijken dus het kan er maar beter mooi uit zien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Oldbie het volgende:
Kan iemand mij de meerwaarde uitleggen van een duur, "mooi", pc kast?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Oldbie het volgende:
Kan iemand mij de meerwaarde uitleggen van een duur, "mooi", pc kast?
quote:Van Dale schrijft het volgende:
mooi (bn.)
1 aangenaam om naar te kijken => fraai, het oog wil ook wat, schoon; <=> lelijk
2 uitstekend
3 grappig
4 gunstig
5 flink, behoorlijk
Jep, want mooie kasten zijn altijd beter geventileerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Betere koeling voor de rest de zelfde redenen als waarom je een design bank of tv koopt je zit er de hele dag tegen aan te kijken dus het kan er maar beter mooi uit zien.
De Apple Cube was inderdaad een toonbeeld van uitgekiend bedachte koeling.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:57 schreef dikkedorus het volgende:
Jep, want mooie kasten zijn altijd beter geventileerd
Eeehm ,ik kijk niet naar mijn pc kast....ik kijk naar mijn monitorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Betere koeling voor de rest de zelfde redenen als waarom je een design bank of tv koopt je zit er de hele dag tegen aan te kijken dus het kan er maar beter mooi uit zien.
Uitgekiend bedacht nog wel... Maar Karel de vijfde was inderdaad de zoon van Filips de Schone en Johanna van Kastilië.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De Apple Cube was inderdaad een toonbeeld van uitgekiend bedachte koeling.
Handig, dan kan je jouw mobo in een bananendoos schroeven. Scheelt je veel geldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:04 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Eeehm ,ik kijk niet naar mijn pc kast....ik kijk naar mijn monitor
Ik heb een enorm oud pc kastje. Maakt me werkelijk geen reet uit hoe hij eruit zit.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:07 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Handig, dan kan je jouw mobo in een bananendoos schroeven. Scheelt je veel geld
En als heel je computerkast meetrilt omdat je wat vanaf de hardeschijf aan het kopieren bent. Dan maakt het je alsnog geen reet uit?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb een enorm oud pc kastje. Maakt me werkelijk geen reet uit hoe hij eruit zit.
Ik vind prestaties van mijn PC veel belangrijker dan het uiterlijk van een achterlijke PC kast.....een kast waar niemand ooit naar kijkt.....
zelfs mn uberlelijke witte rotkast van 25 piek doet dat niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als heel je computerkast meetrilt omdat je wat vanaf de hardeschijf aan het kopieren bent. Dan maakt het je alsnog geen reet uit?
nee, want een weldenkend mens zet dat ding onder zn bureau.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En als heel je computerkast meetrilt omdat je wat vanaf de hardeschijf aan het kopieren bent. Dan maakt het je alsnog geen reet uit?
en zijn die machines niet eens zo goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zoiets al bekeken?
Alleen zijn die machines absurd duur
http://www.alienware.com/product_pages/desktop_all_default.aspx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |