Sonata, een van de meest stille kasten ooit. En, vergeleken met veel, ook nog redelijk te doen qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[afbeelding]
Ben erg benieuwd naar jullie mening...
Goede en bescheiden kast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[afbeelding]
Ben erg benieuwd naar jullie mening...
Onhandig en te groot.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef FredvZ het volgende:
dit is mijn "kastje":
[afbeelding]
En de binnenkant:
[afbeelding]
6x5.25" Extern
8x3.50" Intern
2x3.50" Extern
Geen verkeerde maar ook net wat te goedkoop qua uiterlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:32 schreef RecomServ het volgende:
[afbeelding]
Heerlijke kast die Antec P150.
Het maakt niet uit of je witte,zwarte of gele CD/DVD drives hebt. Ze komen toch achter de eigen klepjes te zitten.
Het inbouwen van je hardware is ook erg makkelijk en snel in deze kast!
maar een heel rack met die servers staat wel tofquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:11 schreef dikkedorus het volgende:
Jammer dat die kasten nog lelijker zijn dan die plastic dozen in OP.
Ik ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Nadeel van goedkope kasten is het dunne slecht afgewerkte staal. Dit resulteert in gerammel ivm. de HDDs en ventilatoren. Daarnaast snij je er vaak je klauwen aan open. Zelf heb ik al weer een jaar of 3-4 deze jongen:
[afbeelding]
Staal met een plastic front. Geen stickers meer, het A-Open logo is vervangen voor een zwarte dummy. De pootjes zijn uiteraard in geklapt. De groen/oranje LEDs vervangen door blauwe LEDs. Een echte aanraden
Leuk man, een 19" rack in je kamerquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een heel rack met die servers staat wel tof![]()
OMG, wat lelijkquote:
De voeding heb ik inmiddels ook vervangen, maar dat was meer omdat de 12v lijn opeens 12,8v gaf. En als echte nerd koop je dan gelijk een nieuwequote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:29 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik ook
Alleen klapte de voeding er binnen een week uit
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Leuk man, een 19" rack in je kamer![]()
Zo'n ruit in de zijkant van je pcquote:Op zaterdag 24 februari 2007 03:55 schreef schvvmert het volgende:
Zelf houd ik van 't tijdloze en strakke design van een LianLi kast.
De hardware veranderd steeds maar de kast blijft een tijd.
[afbeelding]
Heel tijdloos en strak ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zo'n ruit in de zijkant van je pc
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |