Neem de Thermaltake Soprano:quote:Op zondag 25 februari 2007 15:37 schreef Flaccid het volgende:
Ik wil zo eentje die zegmaar zonder schroeven aan de zijkant open kan. Das best handig
Ik doe al jaren met mijn chieftech, geweldige kasten!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef swollywood het volgende:
Chieftec
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/NewCX.htm
Fijne kasten (heb er 2) , op de harde schijf rekjes na...quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef swollywood het volgende:
Chieftec
[afbeelding]
Toolless noemen ze diequote:Op maandag 26 februari 2007 11:07 schreef mschol het volgende:
mijn volgende kast word een kast a la dell:
geen schroeven nodig behalve voor het vast zetten van het moederbord, hopen dat dat soort kasten (behalve die van dell) bestaan
das leuk met zo'n deurtje!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef swollywood het volgende:
Chieftec
[afbeelding]
Erg steekhoudend ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tegenwoordig nog een Dell kopenEn zeker voor thuisgebruik.
ja maarjah, ik denk dat de koeling van een desktop pc in een kast toch vel maten beter isquote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef gday het volgende:
[..]
Erg steekhoudend ja.![]()
Als iedereen nou gewoon laptops zou kopen, hoefden we überhaupt geen lelijke grote kasten meer te zien, en bovendien daalt het energiegebruik dan drastisch.
Als iedereen nou helemaal geen energie meer zou gebruiken, dát zou pas schelen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef gday het volgende:
Als iedereen nou gewoon laptops zou kopen, hoefden we überhaupt geen lelijke grote kasten meer te zien, en bovendien daalt het energiegebruik dan drastisch.
Oja want iedereen heeft genoeg aan een laptop hequote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef gday het volgende:
[..]
Juist!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lian Li
Jam-mer-dat-het-een-le-lijk-kut-ding-is.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Juist!
Dees heb ik:
[afbeelding].
Su-per-kast.
Lelijk niet maar wel te hoog.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Jam-mer-dat-het-een-le-lijk-kut-ding-is.
Lian-Li's zijn echt DE kastenquote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Jam-mer-dat-het-een-le-lijk-kut-ding-is.
Mensen die in de computerwereld blindelings een merk vererenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lian-Li's zijn echt DE kasten.
Heerlijk simplistisch, geen rare alien vormen, je kan je drives makkelijk stealthen. Ze vallen niet op.
De ultieme computerkast voor de mens met smaak.
mooi, en je scherm lekker op goede hoogtequote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:24 schreef Tijn het volgende:
Computerkasten zijn zoooo 2003
[afbeelding]
nee man.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Het instapmodel iMac heeft het anders wel iets te laag zitten.
Je koopt toch ook geen TV, koffiezetapparaat of bank die je lelijk vindt. Waarom is het bij computers dan wel acceptabel?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:27 schreef Repeat het volgende:
"stealthen"
dan moet je het nerdzijn echt tot een hoger niveau verheven hebben
wtf boeit het dat je een cd speler ziet zitten, die gebruik je toch? Het is gvd een computer, geen picasso die je aan de muur hangt en uren naar gaat zitten kijken
Omdat mn pc onder mn bureau staat, op zolder, op de grond, die ik niet zie. Daarom.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je koopt toch ook geen TV, koffiezetapparaat of bank die je lelijk vindt. Waarom is het bij computers dan wel acceptabel?
Tsja, bij sommige mensen staat 'ie in de huiskamer of, in het geval van een laptop, hebben ze 'em elke dag bij zich. Dan wil je toch dat je omgeving braakneigingen krijgt bij het aanschouwen ervan. Vrij normaal lijkt me dat je een beetje let op de looks van iets waar je geld aan uitgeeft.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
koffiezetapparaat
Omdat mn pc onder mn bureau staat, op zolder, op de grond, die ik niet zie. Daarom.
Nee.quote:En iedere tv ziet er hetzelfde uit. Vierkante kast met glas erin. Die zijn eigenlijk allemaal wel mooi.
Nee, maakt dat uit in deze contextquote:Op zondag 4 maart 2007 00:25 schreef Geqxon het volgende:
Heb je ook maar enig idee hoe goed de kwaliteit van de kast is?
Dat goddelijke lichaam van je, dat zit meestal toch ook onder een t-shirt of trui? Nou, wat is daar nou het nut van?quote:Op zondag 4 maart 2007 00:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
Omdat mn pc onder mn bureau staat, op zolder, op de grond, die ik niet zie. Daarom.
En iedere tv ziet er hetzelfde uit. Vierkante kast met glas erin. Die zijn eigenlijk allemaal wel mooi.
Repeat heeft wel gelijk wat mij betreft. Je kijkt nooit naar je PC. Een TV kijk je veel naar, en een bank bepaalt voor een groot gedeelte de uitstraling van een ruimte. Een lelijk koffieapparaat zou ik zonder problemen mee kunnen leven, al ben ik wel gelukkig met mijn Senseo.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je koopt toch ook geen TV, koffiezetapparaat of bank die je lelijk vindt. Waarom is het bij computers dan wel acceptabel?
Spreek voor jezelf aub, Ik heb de kast op een verhoging staan, best prominent in zicht. Dus dan mag ik best een degelijke kast hebben, vind ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 02:56 schreef gday het volgende:
[..]
Repeat heeft wel gelijk wat mij betreft. Je kijkt nooit naar je PC. Een TV kijk je veel naar, en een bank bepaalt voor een groot gedeelte de uitstraling van een ruimte. Een lelijk koffieapparaat zou ik zonder problemen mee kunnen leven, al ben ik wel gelukkig met mijn Senseo.
Ja, dat mag. Ik heb mijn PC's (waar ik trouwens sowieso nooit meer achter zit) niet in het zicht staan, dus ze hoeven van mijn geen flitsend uiterlijk te hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:09 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf aub, Ik heb de kast op een verhoging staan, best prominent in zicht. Dus dan mag ik best een degelijke kast hebben, vind ik.![]()
Heb dezelfdequote:Op zondag 25 februari 2007 16:27 schreef swollywood het volgende:
Chieftec
[afbeelding]
Ik had ook dat het deurtje niet dicht kon met de Live!-drive van mijn Creative Live Platinum er in.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:33 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Heb dezelfde. Twee zelfs.
Prima dingen, behalve de voeding. Die begon bij beiden aan te lopen.
En mooi natuurlijk. Al heb ik het deurtje eraf moeten halen om de break-out-box van m'n Audigy erin te kunnen stoppen. En ik heb het powerledje niet aangesloten omdat m'n vriendin gek werd van het ultra felle licht
.
Prachtigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef pberends het volgende:
Neem deze bijvoorbeeld van Antec,
[afbeelding]
toch veel mooier?
Als ik zoeen computer heb, gaat iedereen me vragen waarom ik 2 subwoofers hebquote:Op zondag 25 februari 2007 16:46 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lian Li
Wat een rommel daarbinnen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:22 schreef schvvmert het volgende:
En een raam in de PC is best wel handig om te zien of het stoffig is daarbinnen.![]()
[afbeelding]
ooh, zo'n compaqje, die heb ik ook staan als serverquote:Op maandag 26 februari 2007 17:24 schreef punkjunk het volgende:
[afbeelding]
Alleen zit er bij mij geen front meer op maar ik heb er een 12cm fan in gezet. Ik wil het wel nog mooi afwerken met 2 lage plexie. Één dikke en 1 dunne. De dunne dan aan de achterkant zwart verven en een lampje er achter zodat ik een oplichtende rand heb. Heb alleen nog niet goedkoop plexi glas kunnen vinden van 1cm en zeker omdat ik maar een heel klein stukje hoef, weet iemand waar ik dat kan krijgen?
Goeie kast, Thermaltake staat bekend om hun handige kasten.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Neem de Thermaltake Soprano:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Link
Geweldige kast.![]()
Die heb ik ook! Ik vind hem zelf wel mooi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[afbeelding]
Ben erg benieuwd naar jullie mening...
Hehe dan moet ik echt gaten in de voorkant gaan zagen.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik had ook dat het deurtje niet dicht kon met de Live!-drive van mijn Creative Live Platinum er in.
Maar ff het deurtje aangepast aan de binnenkant en het deurtje kon weer dicht
Niet mooi, maar opzich wel gaafquote:
Die heb ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:00 schreef -En4Cer- het volgende:
Wat is er nou mis met die 2e?
Dat is de Coolermaster Centurion 5, heb ik zelf ook.
Zeer mooie kast naar mijn mening.
[afbeelding]
Tis ook meer een budget pc kast maar wel een hele goede. De 9600 versie is daarentegen wel uitmuntend, en dat voor maar een tientje meer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |