abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:20:17 #201
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46610452
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:18 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar dat neemt niet weg dat kruisbestuiving heel goed mogelijk is, natuurlijk.
Ik neem aan dat het doen van de belastingen niet de oorzaak is van dit schizofrene gedrag?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_46610464
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Je bent een sadomasochist. Ik kom gewoon niet in dergelijke topics. Niet goed voor je bloeddruk.
ik doe meestal wat Mutant mij wel eens verweet, ik drop een "bommetje", en ga dan stilletjes kijken wat er gebeurt
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:21:14 #203
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46610484
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

dat negeren klopt. Heb al hele lange tijd niet op dat forum gekeken. Toen weer even wel, naïef eigenlijk. En nu weer heel lange tijd niet. Maar goed, op gegeven moment zie ik dus dat PJ en Aahtje werd unbanned. Dus dan is het zaak word je flat out weggeïntimideerd of niet?
Overigens heb ik wel kritiek naar yvonne toe. Waarom heeft ze die lui niet eerder unbanned, en dan m.n. sjunnie en lucy? En waarom die 2 nu nog niet? Laat hen maar terug, die PJ en Aahtje zijn sidelicks, Lemmeb valt zelfs wel mede, in feite doen ze er voor de nog steeds actuele vete niet toe.
Doe je best met wiggen drijven. mag je van de dokter wel die blauwe met die witte combineren?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:21:28 #204
Stranger than fiction
pi_46610499
Sommige users houden gewoon van ellenlange zeikerige discussies over niks.

Helaas
pi_46610514
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het doen van de belastingen niet de oorzaak is van dit schizofrene gedrag?
Onbegrijpelijk.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:22:00 #206
Stranger than fiction
pi_46610518
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:20 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik doe meestal wat Mutant mij wel eens verweet, ik drop een "bommetje", en ga dan stilletjes kijken wat er gebeurt
Om het hoekje zitten kijken en gniffelen
pi_46610549
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Om het hoekje zitten kijken en gniffelen
Dat lijkt me wel leuk om eens te doen als leraar, een controversiele stelling op het bord zetten en vanaf de overzijde toezien hoe men elkaar verscheurt.
pi_46610585
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Flikker toch eens op met dat soort opmerkingen
De 'thee' is op?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:24:18 #209
Stranger than fiction
pi_46610611

[ Bericht 99% gewijzigd door Rock_de_Braziliaan op 23-02-2007 23:25:03 ]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:24:42 #210
Stranger than fiction
pi_46610623
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:21 schreef Apropos het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Mijn neus zit nu mijn belastingen te doen.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Pardon.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
De datum 25 december is sowieso irrelevant, aangezien dat een latere kerkelijke bepaling was.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:18 schreef Apropos het volgende:

[..]

Maar dat neemt niet weg dat kruisbestuiving heel goed mogelijk is, natuurlijk.
Je spreekt met jezelf...
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:25:13 #211
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46610640
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

De 'thee' is op?
Ik heb je nog verdedigd. Yvonne schaamde zich zelfs een beetje. Yvonne is lievvvvv.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:25:19 #212
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_46610646
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

tja, dat is het hele punt hè. Er zijn een aantal users die ik niet kan uitstaan (nee, niet Mutant) en anderen die mij wellicht niet kunnen lijen (hoop ik ). En dat mag best blijken, maar déze hele ruzie gaat en ging veels te ver. Voorzover ik het achteraf kan overzien, heb zoals gezegd dat allemaal gemist, zijn vooral Ryan en Lucida hier persoonlijk beschadigd. En anderen vooral virtueel. Er zijn nu eenmaal grenzen die je niet moet overschrijden, en privé gegevens, foto's en weet ik wat liggen al ver buiten die grens. Dat geld eveneens voor vandaag wbt Sigme, zeker als vrouw. Een politiek forum hoeft zeker geen vreedzaam saai knuffelhoekje te zijn, maar een aantal users hebben de stelling dat politiek oorlog is met andere middelen te letterlijk genomen, en ik, en vele anderen neem ik aan, willen daar niet bij betrokken worden. Al helemaal niet als er eigenlijk wbt het forum niets wezenlijks op het spel staat. En wellicht kan dit tot op zekere hoogte ook fok! aangewreven worden, als de users er zelf geen punt achter kunnen zetten moet dat mischien vóór ze gedaan worden.
Wijze woorden.
pi_46610695
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
De datum 25 december is sowieso irrelevant, aangezien dat een latere kerkelijke bepaling was.
alles, Johan, alles aan het christendom zijn kerkelijke bepalingen, elementen overgenomen uit andere religies, bestaande tradities, beslissingen van bischoppen, kerkvaders, machthebbers ... Een amalgaam van religieuze opvattingen. En vanwaar toch die gehechtheid aan de kerk? Let it go, let it go.
pi_46610707
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je spreekt met jezelf...
De laatste twee opmerkingen zijn natuurlijk gericht aan mijn waarde discussiegenoot Godslasteraar.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:26:55 #215
Stranger than fiction
pi_46610709
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel leuk om eens te doen als leraar, een controversiele stelling op het bord zetten en vanaf de overzijde toezien hoe men elkaar verscheurt.
Mooi is het om wanneer de leerlingen hun cijfers terugkrijgen van een tentamen periode de naam te laten vallen van een docent waar ze problemen mee hebben. Dit kan ook uitstekend bij conflicten.

Bij sommige leerlingen komt er dan figuurlijk stoom uit de oren.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:27:15 #216
Stranger than fiction
pi_46610720
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:26 schreef Apropos het volgende:

[..]

De laatste twee opmerkingen zijn natuurlijk gericht aan mijn waarde discussiegenoot Godslasteraar.
pi_46610738
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:26 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

alles, Johan, alles aan het christendom zijn kerkelijke bepalingen, elementen overgenomen uit andere religies, bestaande tradities, beslissingen van bischoppen, kerkvaders, machthebbers ... Een amalgaam van religieuze opvattingen. En vanwaar toch die gehechtheid aan de kerk? Let it go, let it go.
Ja, pa.
pi_46610754
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:16 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

tja, dat is het hele punt hè. Er zijn een aantal users die ik niet kan uitstaan (nee, niet Mutant) en anderen die mij wellicht niet kunnen lijen (hoop ik ). En dat mag best blijken, maar déze hele ruzie gaat en ging veels te ver. Voorzover ik het achteraf kan overzien, heb zoals gezegd dat allemaal gemist, zijn vooral Ryan en Lucida hier persoonlijk beschadigd. En anderen vooral virtueel. Er zijn nu eenmaal grenzen die je niet moet overschrijden, en privé gegevens, foto's en weet ik wat liggen al ver buiten die grens. Dat geld eveneens voor vandaag wbt Sigme, zeker als vrouw. Een politiek forum hoeft zeker geen vreedzaam saai knuffelhoekje te zijn, maar een aantal users hebben de stelling dat politiek oorlog is met andere middelen te letterlijk genomen, en ik, en vele anderen neem ik aan, willen daar niet bij betrokken worden. Al helemaal niet als er eigenlijk wbt het forum niets wezenlijks op het spel staat. En wellicht kan dit tot op zekere hoogte ook fok! aangewreven worden, als de users er zelf geen punt achter kunnen zetten moet dat mischien vóór ze gedaan worden.
Hoe het gegaan is, is aldus. Lucy wordt geband, komt terug met kloon, met daarin zijn naam. Die naam wordt gekoppeld aan vrij verkrijgbare bestanden op inet. Hieruit blijkt dat meneer, die eerder nog zei dat het schaamrood op onze kaken zou staan als we wisten wie hij was, eigenlijk niet helemaal was wie hij was. Maar meneer gaat OllieA voor kinderlokker uitmaken e.d. en OllieA waarschuwt dat als hij ermee doorgaat dat-ie dan de bron van eerdergenoemde bestanden zou pasten. Lucy gaat gewoon door, en OllieA paste dan die bronnen. Lucy wordt kwaad, dreigt met een proces tegen Fok! en wordt geband. OllieA krijgt een 48 uurs ban.
Daarna komen de haatlogs en dan komt het verhaal dat ik pedofiel ben, want zegt Aahtje toen Ryan3 18 was, was Stali 6, en lucy zegt dat je de leugen zolang mogelijk moet herhalen, want dan gelooft iedereen het. Ryan3 was nl. de evil genius achter het aanvankelijke weekbannetje wegens (terechte) holocaustontkenning van sjunnie.
Tja, en het gaat nu dus ongeveer 2 jaar door. .
I´m back.
pi_46610879
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Die Joden zijn daar inderdaad heel goed in.
Goj joh, de Joden?
I´m back.
pi_46610885
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:27 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja, pa.
ik wordt idd over enkele maanden 36
pi_46610911
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:31 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ik wordt idd over enkele maanden 36
.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:33:52 #222
Stranger than fiction
pi_46610974
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:32 schreef Apropos het volgende:

[..]

.
36 maanden
pi_46610987
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

36 maanden
De Verstand van een Baby
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:36:55 #224
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46611070
Wijze woorden van sjun:
quote:
Ik had tante Ryan wat slimmer ingeschat maar kennelijk verstaat hij niet wat hem is aangeboden of zwelgt hij graag in de slachtofferrol van een verhaal dat hijzelf startte en voortzette. Zoiets maakt duidelijk dat de wijsheid niet bij ieder met de vordering van de leeftijd komt. Overigens bijzonder grappig om te lezen dat de man behalve primair nog steeds behoorlijk egocentrisch reageert.

Met dezulken valt als aanstuurder van een bedrijf bijzonder moeilijk om met inzet van verandermangement tot herstroomlijning van arbeidsprocessen aan te vangen. Meer dan eens zullen zij een te grote broek aan blijven trekken en rest de aanstuurder weinig anders dan juridisering van de arbeidsbetrekking met zo'n betrokkene om zijn eigen zaak onder controle te kunnen houden.

Gelukkig was er op een aangepast niveau nog wel een dekseltje voor dat potje te vinden anders zou hij maar verzuren.
Ryanneke, je bent egocentrisch. Je snapt niet dat zaken tot rust komen als je ze zelf ook laat rusten. Maar jij zoekt de grens weer op. Je laat het niet na je zelf continu als slachtoffer neer te zetten om gelijkertijd even wat dolksteken in de rug te geven. Je bent een overspannen laffaard. Je zoekt de grens keer op keer weer op en schrikt dan zogenaamd van de backfire die je krijgt. Dan ga je roepen dat we voor altijd weggezuiverd moeten worden en dan is de cirkel weer rond. JIJ maakte sjun totaal zwart en ook toen riep je op tot zuivering. Hoe cynisch. Roep vooral op tot zuivering en laat die deksel van de beerput komen. Weet dat wij niet zo ordinair als jij zijn om persoonlijke gegevens te gaan posten, maar er zijn grenzen he? Je buren weten het en die willen heel graag praten. Tot nu toe wat van die buren kunnen tegenhouden op voorbijfok (mede omdat we aan jullie dachten, naughty hoaxers), maar ze hebben de vrijheid he om te posten. Kan niet altijd de advocaat van de duivel spelen. Moet ook wel eens werken en vrouw plezieren. Enfin, dat hoef ik jou niet uit te leggen, jij weet hoe DAT werkt, he?!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:37:42 #225
Stranger than fiction
pi_46611101
blablablablabla.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: