abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 22:51:18 #176
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46609386
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef Reya het volgende:

[..]

Lekker vredelievend ben je bezig, zeg.
Hij laat zijn ware aard zien. Let go let go.
Zal wel iets met vrouwen, ouderdom en blauwe pillen te maken hebben.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_46609519
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Hij laat zijn ware aard zien. Let go let go.
Zal wel iets met vrouwen, ouderdom en blauwe pillen te maken hebben.
Zeg het dan, Aahtje.
I´m back.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:57:27 #178
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_46609606
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:
Maar ik ben toch niet al te vreemd als ik zeg dat dit maar gewoon een simpel, fucking internetforum is? Dat het buitengewoon belachelijk is dat mensen zich zoveel aantrekken (en dan heb ik het niet over sigme)? Het is gewoon zielig, zowat. Overdreven hoe dan ook.
indeed mate.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 22:58:58 #179
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46609661
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, liever niet nee (dat zegt wrs iedereen), maar het idee dat dit een oude vete is, is toch ietwat bezijden de waarheid. Meneer Aahtje en PJ worden weer losgelaten (hoera!) in de gewone wereld op Fok!, maar bijna tegelijkertijd gaan ze op Fok!voorbij verder met mij een kinder- en vrouwenverkrachter te noemen, naast dat ze zulks suggereren op Fok!. Geloof me, mijn huidige vriendin heeft een beregekke ex, die hier nog steeds zeer dankbaar gebruik van maakt, plus het feit dat zomaar een buurtbewoner van ons op zo'n site kan aanloggen (waar ook mijn photo wordt gebruikt). Nee, het is dus met recht een stuk stront die Aah, en wrs nog een understatement, staat ook geheel niet in verhouding tot wat die absolutelyarrogantdude deed (8 postjes in bijna een jaar) tav sigme, hoewel ik kan begrijpen dat ze de creeps krijgt hoor.
Het is gewoon "foto" met een f dus he?!
pi_46609703
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

indeed mate.
Jij bent leraar hè, je photo is beschikbaar, ga ik jou even voor pedo uitmaken ja.
Moet kunnen, is maar inetforum. .
I´m back.
pi_46609804
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijn neus heeft het nooit bij het verkeerde eind.
Mijn neus zit nu mijn belastingen te doen.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:02:39 #182
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_46609819
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk, ik zit alleen op Fok! en verder niet. Ik ga niet mailen of MSN'en met niemand niet. Andere heren die hier de leuke bijgoochem lopen uithangen bij yvonne hebben wel behoefte aan andere kanalen idd, want voor sommige dingen zouden ze stante pede geband worden. Daar kunnen ze users op Fok! (en ik ben niet de enige, maar wel de belangrijkste) op de manier zoals ik aanduidde, terwijl ze hier weer rustig posten, belasteren. Zou ik dan contact moeten opnemen met dat soort uitschot? Retorische vraag. Ik denk het niet. Ik laat me hier niet weg intimideren door dat soort losers. En ik heb ook niets privé met dat soort figuren af te handelen. Ik zeg er wel wat van ja. Helaas dat idd de morele onverschilligheid op POL-SC troef is hè.
Misschien dat in een twisted way lucy toch nog wel een puntje had.
Moet je vooral dat te jonge vrouwtje van je sjun laten lopen uitdagen.
Wie is er nu de huilie, misbaksel? Hmm?
Je zoekt ziekelijke aandacht, dan krijg je het en dan ga je huilen.

P A T H E T I C
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:03:37 #183
Stranger than fiction
pi_46609853
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

die link Paus_niet_goed_bij_zijn_hoofd.html
De Rooms-Katholieke Kerk gaat voor het eerst een Braziliaan heilig verklaren. Dit heeft de kerk in het grootste katholieke land van Latijns-Amerika vrijdag bekendgemaakt.
pi_46609901
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Moet je vooral dat te jonge vrouwtje van je sjun laten lopen uitdagen.
Wie is er nu de huilie, misbaksel? Hmm?
Je zoekt ziekelijke aandacht, dan krijg je het en dan ga je huilen.

P A T H E T I C
Doe je de groeten aan PJ? .
I´m back.
pi_46609920
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:42 schreef Godslasteraar het volgende:
crosspost
[..]

Je kunt het beter daar nog eens proberen.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:06:42 #186
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46609939
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:52 schreef Apropos het volgende:

[..]

He´d listen.
Neem het me niet kwalijk.
pi_46609950
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Pardon.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:09:23 #188
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46610023
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kijk, ik zit alleen op Fok! en verder niet. Ik ga niet mailen of MSN'en met niemand niet. Andere heren die hier de leuke bijgoochem lopen uithangen bij yvonne hebben wel behoefte aan andere kanalen idd, want voor sommige dingen zouden ze stante pede geband worden. Daar kunnen ze users op Fok! (en ik ben niet de enige, maar wel de belangrijkste) op de manier zoals ik aanduidde, terwijl ze hier weer rustig posten, belasteren. Zou ik dan contact moeten opnemen met dat soort uitschot? Retorische vraag. Ik denk het niet. Ik laat me hier niet weg intimideren door dat soort losers. En ik heb ook niets privé met dat soort figuren af te handelen. Ik zeg er wel wat van ja. Helaas dat idd de morele onverschilligheid op POL-SC troef is hè.
Misschien dat in een twisted way lucy toch nog wel een puntje had.
Dat kan dan allemaal wel, maar door het elkaar constant aanspreken verziek je in feite de threads waarin je dat doet, en meestal heeft het allemaal bijzonder weinig met het onderwerp van het betreffende topic te maken. Je kunt hen ook gewoon negeren als je niets met ze te maken wil hebben, en vice versa.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:09:35 #189
Stranger than fiction
pi_46610031
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef Godslasteraar het volgende:
blijft fascinerend, zo'n Jezus-topic. Ben nooit gelovig geweest, behalve dan in Sinterklaas, maar toen ik zo'n 3 jaar geleden vernam van het bestaan van andere verlossingsreligies, met godenzonen geboren uit maagden, en dat zelfs de eerste christenen dat niet ontkenden maar toeschreven als een complot van de hand van Satan zakte m'n broek toch daadwerkelijk af.

Blijkbaar ben ik één van de weinigen.
Je bent een sadomasochist. Ik kom gewoon niet in dergelijke topics. Niet goed voor je bloeddruk.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:13:04 #190
Stranger than fiction
pi_46610153
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent leraar hè, je photo is beschikbaar, ga ik jou even voor pedo uitmaken ja.
Ik begrijp dat het vervelend is. Maar ik zie deze discussies nu al 3,5 jaar aan. En sindsdien is het niks opgeschoten. Iedereen beschuldigt elkaar van vanalles en wat nog erger is dat ze nog op elkaar reageren op 1 of ander forum.

Na 3,5 jaar kan ik wel zeggen dat het gezuig van beide kanten me aardig tot hier (wijst naar nek) zit.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:14:02 #191
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46610185
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Apropos het volgende:

[..]

Die Joden zijn daar inderdaad heel goed in.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:14:17 #192
66825 Reya
Fier Wallon
pi_46610197
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Na 3,5 jaar kan ik wel zeggen dat het gezuig van beide kanten me aardig tot hier (wijst naar nek) zit.
Ik denk dat je bepaaldelijk niet de enige bent die dat heeft
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:15:08 #193
Stranger than fiction
pi_46610224
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Pardon.
Verkouden?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:15:24 #194
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_46610228
Ik mis Herben, nu ik oude topics als deze terugzie Herben: 10 zetels voor de LPF
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_46610235
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef Reya het volgende:

[..]

Dat kan dan allemaal wel, maar door het elkaar constant aanspreken verziek je in feite de threads waarin je dat doet, en meestal heeft het allemaal bijzonder weinig met het onderwerp van het betreffende topic te maken. Je kunt hen ook gewoon negeren als je niets met ze te maken wil hebben, en vice versa.
dat negeren klopt. Heb al hele lange tijd niet op dat forum gekeken. Toen weer even wel, naïef eigenlijk. En nu weer heel lange tijd niet. Maar goed, op gegeven moment zie ik dus dat PJ en Aahtje werd unbanned. Dus dan is het zaak word je flat out weggeïntimideerd of niet?
Overigens heb ik wel kritiek naar yvonne toe. Waarom heeft ze die lui niet eerder unbanned, en dan m.n. sjunnie en lucy? En waarom die 2 nu nog niet? Laat hen maar terug, die PJ en Aahtje zijn sidelicks, Lemmeb valt zelfs wel mede, in feite doen ze er voor de nog steeds actuele vete niet toe.
I´m back.
pi_46610252
De datum 25 december is sowieso irrelevant, aangezien dat een latere kerkelijke bepaling was.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:16:32 #197
Stranger than fiction
pi_46610275
Knoflook olijven, bier en net vakantie. Nu nog twee mooie dames en ik ben geheel tevreden.
pi_46610288
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

tja, dat is het hele punt hè. Er zijn een aantal users die ik niet kan uitstaan (nee, niet Mutant) en anderen die mij wellicht niet kunnen lijen (hoop ik ). En dat mag best blijken, maar déze hele ruzie gaat en ging veels te ver. Voorzover ik het achteraf kan overzien, heb zoals gezegd dat allemaal gemist, zijn vooral Ryan en Lucida hier persoonlijk beschadigd. En anderen vooral virtueel. Er zijn nu eenmaal grenzen die je niet moet overschrijden, en privé gegevens, foto's en weet ik wat liggen al ver buiten die grens. Dat geld eveneens voor vandaag wbt Sigme, zeker als vrouw. Een politiek forum hoeft zeker geen vreedzaam saai knuffelhoekje te zijn, maar een aantal users hebben de stelling dat politiek oorlog is met andere middelen te letterlijk genomen, en ik, en vele anderen neem ik aan, willen daar niet bij betrokken worden. Al helemaal niet als er eigenlijk wbt het forum niets wezenlijks op het spel staat. En wellicht kan dit tot op zekere hoogte ook fok! aangewreven worden, als de users er zelf geen punt achter kunnen zetten moet dat mischien vóór ze gedaan worden.
pi_46610364
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
De datum 25 december is sowieso irrelevant, aangezien dat een latere kerkelijke bepaling was.
Maar dat neemt niet weg dat kruisbestuiving heel goed mogelijk is, natuurlijk.
pi_46610391
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik begrijp dat het vervelend is. Maar ik zie deze discussies nu al 3,5 jaar aan. En sindsdien is het niks opgeschoten. Iedereen beschuldigt elkaar van vanalles en wat nog erger is dat ze nog op elkaar reageren op 1 of ander forum.

Okee, op zich waar, hoewel maar 2 jaar, niet 3,5 jaar, echter ik was er redelijk klaar mee tot dat PJ en Aahtje weer werden unbanned. En dan kan ik er niet omheen toch, dat-ie hier leuk en aardig doet en in same time mij elders voor kinderverkrachter uitmaakt. Funny, maar dat is zo. Als dat bij jou of iemand anders zou gebeuren, zou ik ook kwaad worden.
En ik zou er wat van zeggen ja.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')