Hij laat zijn ware aard zien. Let go let go.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker vredelievend ben je bezig, zeg.
Zeg het dan, Aahtje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij laat zijn ware aard zien. Let go let go.![]()
Zal wel iets met vrouwen, ouderdom en blauwe pillen te maken hebben.![]()
indeed mate.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef Monidique het volgende:
Maar ik ben toch niet al te vreemd als ik zeg dat dit maar gewoon een simpel, fucking internetforum is? Dat het buitengewoon belachelijk is dat mensen zich zoveel aantrekken (en dan heb ik het niet over sigme)? Het is gewoon zielig, zowat. Overdreven hoe dan ook.
Het is gewoon "foto" met een f dus he?!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, liever niet nee (dat zegt wrs iedereen), maar het idee dat dit een oude vete is, is toch ietwat bezijden de waarheid. Meneer Aahtje en PJ worden weer losgelaten (hoera!) in de gewone wereld op Fok!, maar bijna tegelijkertijd gaan ze op Fok!voorbij verder met mij een kinder- en vrouwenverkrachter te noemen, naast dat ze zulks suggereren op Fok!. Geloof me, mijn huidige vriendin heeft een beregekke ex, die hier nog steeds zeer dankbaar gebruik van maakt, plus het feit dat zomaar een buurtbewoner van ons op zo'n site kan aanloggen (waar ook mijn photo wordt gebruikt). Nee, het is dus met recht een stuk stront die Aah, en wrs nog een understatement, staat ook geheel niet in verhouding tot wat die absolutelyarrogantdude deed (8 postjes in bijna een jaar) tav sigme, hoewel ik kan begrijpen dat ze de creeps krijgt hoor.
Jij bent leraar hè, je photo is beschikbaar, ga ik jou even voor pedo uitmaken ja.quote:
Mijn neus zit nu mijn belastingen te doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn neus heeft het nooit bij het verkeerde eind.
Moet je vooral dat te jonge vrouwtje van je sjun laten lopen uitdagen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijk, ik zit alleen op Fok! en verder niet. Ik ga niet mailen of MSN'en met niemand niet. Andere heren die hier de leuke bijgoochem lopen uithangen bij yvonne hebben wel behoefte aan andere kanalen idd, want voor sommige dingen zouden ze stante pede geband worden. Daar kunnen ze users op Fok! (en ik ben niet de enige, maar wel de belangrijkste) op de manier zoals ik aanduidde, terwijl ze hier weer rustig posten, belasteren. Zou ik dan contact moeten opnemen met dat soort uitschot? Retorische vraag. Ik denk het niet. Ik laat me hier niet weg intimideren door dat soort losers. En ik heb ook niets privé met dat soort figuren af te handelen. Ik zeg er wel wat van ja. Helaas dat idd de morele onverschilligheid op POL-SC troef is hè.
Misschien dat in een twisted way lucy toch nog wel een puntje had.
De Rooms-Katholieke Kerk gaat voor het eerst een Braziliaan heilig verklaren. Dit heeft de kerk in het grootste katholieke land van Latijns-Amerika vrijdag bekendgemaakt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die link Paus_niet_goed_bij_zijn_hoofd.html
Doe je de groeten aan PJ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet je vooral dat te jonge vrouwtje van je sjun laten lopen uitdagen.
Wie is er nu de huilie, misbaksel? Hmm?![]()
Je zoekt ziekelijke aandacht, dan krijg je het en dan ga je huilen.
PA
T
H
E
T
I
C
Je kunt het beter daar nog eens proberen.quote:
Pardon.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mijn neus zit nu mijn belastingen te doen.
Dat kan dan allemaal wel, maar door het elkaar constant aanspreken verziek je in feite de threads waarin je dat doet, en meestal heeft het allemaal bijzonder weinig met het onderwerp van het betreffende topic te maken. Je kunt hen ook gewoon negeren als je niets met ze te maken wil hebben, en vice versa.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kijk, ik zit alleen op Fok! en verder niet. Ik ga niet mailen of MSN'en met niemand niet. Andere heren die hier de leuke bijgoochem lopen uithangen bij yvonne hebben wel behoefte aan andere kanalen idd, want voor sommige dingen zouden ze stante pede geband worden. Daar kunnen ze users op Fok! (en ik ben niet de enige, maar wel de belangrijkste) op de manier zoals ik aanduidde, terwijl ze hier weer rustig posten, belasteren. Zou ik dan contact moeten opnemen met dat soort uitschot? Retorische vraag. Ik denk het niet. Ik laat me hier niet weg intimideren door dat soort losers. En ik heb ook niets privé met dat soort figuren af te handelen. Ik zeg er wel wat van ja. Helaas dat idd de morele onverschilligheid op POL-SC troef is hè.
Misschien dat in een twisted way lucy toch nog wel een puntje had.
Je bent een sadomasochist. Ik kom gewoon niet in dergelijke topics. Niet goed voor je bloeddruk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:35 schreef Godslasteraar het volgende:
blijft fascinerend, zo'n Jezus-topic. Ben nooit gelovig geweest, behalve dan in Sinterklaas, maar toen ik zo'n 3 jaar geleden vernam van het bestaan van andere verlossingsreligies, met godenzonen geboren uit maagden, en dat zelfs de eerste christenen dat niet ontkenden maar toeschreven als een complot van de hand van Satan zakte m'n broek toch daadwerkelijk af.
Blijkbaar ben ik één van de weinigen.
Ik begrijp dat het vervelend is. Maar ik zie deze discussies nu al 3,5 jaar aan. En sindsdien is het niks opgeschoten. Iedereen beschuldigt elkaar van vanalles en wat nog erger is dat ze nog op elkaar reageren op 1 of ander forum.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent leraar hè, je photo is beschikbaar, ga ik jou even voor pedo uitmaken ja.
Moet kunnen, is maar inetforum..
Die Joden zijn daar inderdaad heel goed in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Mijn neus zit nu mijn belastingen te doen.
Ik denk dat je bepaaldelijk niet de enige bent die dat heeftquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Na 3,5 jaar kan ik wel zeggen dat het gezuig van beide kanten me aardig tot hier (wijst naar nek) zit.
Verkouden?quote:
dat negeren klopt. Heb al hele lange tijd niet op dat forum gekeken. Toen weer even wel, naïef eigenlijk. En nu weer heel lange tijd niet. Maar goed, op gegeven moment zie ik dus dat PJ en Aahtje werd unbanned. Dus dan is het zaak word je flat out weggeïntimideerd of niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat kan dan allemaal wel, maar door het elkaar constant aanspreken verziek je in feite de threads waarin je dat doet, en meestal heeft het allemaal bijzonder weinig met het onderwerp van het betreffende topic te maken. Je kunt hen ook gewoon negeren als je niets met ze te maken wil hebben, en vice versa.
tja, dat is het hele punt hè. Er zijn een aantal users die ik niet kan uitstaan (nee, niet Mutant) en anderen die mij wellicht niet kunnen lijen (hoop ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent leraar hè, je photo is beschikbaar, ga ik jou even voor pedo uitmaken ja.
Moet kunnen, is maar inetforum..
Maar dat neemt niet weg dat kruisbestuiving heel goed mogelijk is, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Apropos het volgende:
De datum 25 december is sowieso irrelevant, aangezien dat een latere kerkelijke bepaling was.
Okee, op zich waar, hoewel maar 2 jaar, niet 3,5 jaar, echter ik was er redelijk klaar mee tot dat PJ en Aahtje weer werden unbanned. En dan kan ik er niet omheen toch, dat-ie hier leuk en aardig doet en in same time mij elders voor kinderverkrachter uitmaakt. Funny, maar dat is zo. Als dat bij jou of iemand anders zou gebeuren, zou ik ook kwaad worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het vervelend is. Maar ik zie deze discussies nu al 3,5 jaar aan. En sindsdien is het niks opgeschoten. Iedereen beschuldigt elkaar van vanalles en wat nog erger is dat ze nog op elkaar reageren op 1 of ander forum.
Na 3,5 jaar kan ik wel zeggen dat het gezuig van beide kanten me aardig tot hier (wijst naar nek) zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |