Kan je zelf veranderen hoor nepnerd!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
die link Paus_niet_goed_bij_zijn_hoofd.html
Ja, en Ryan en du_ke hadden de verdachtmakingen voor zich kunnen laten, zeker gezien dat juist fok een forum is waar een hoop raar volk rondwaart. Geen wonder, openbaar forum. Verder lijkt het me waarschijnlijker dat het iemand is uit de omgeving van Sigme zelf, een of ander zuur frustraatje, die eens in de zoveel tijd gedurende de pm graag wil etteren. En blijkbaar heel goed weet hoe Sigme op de kast gejaagd kan worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het blijft een vreemd verhaal, niet?
puberquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:14 schreef Reya het volgende:
Ik mis de kont van sigme nu al.
Mijn neus heeft het nooit bij het verkeerde eind.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet wel zeker dat het Godslasteraar is.
CS3 waren er als de kippen bij om te wijzen naar voorbijfok.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ja, en Ryan en du_ke hadden de verdachtmakingen voor zich kunnen laten, zeker gezien dat juist fok een forum is waar een hoop raar volk rondwaart. Geen wonder, openbaar forum. Verder lijkt het me waarschijnlijker dat het iemand is uit de omgeving van Sigme zelf, een of ander zuur frustraatje, die eens in de zoveel tijd gedurende de pm graag wil etteren. En blijkbaar heel goed weet hoe Sigme op de kast gejaagd kan worden.
Zijn hoofdaccount is volgens yvonne ook al geband, dus dat lijkt me wat onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
te omslachtig, en averechts, zó krijg ik haar nooit in bed. En aangezien jij homo bent weten we ook dat jij het niet wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
ik maakte onlangs al de opmerking richting Ryan, en ook naar de overkant, er nu eindelijk eens een punt achter te zetten. Het is net een soap onderhandquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
CS3 waren er als de kippen bij om te wijzen naar voorbijfok.![]()
![]()
Ik denk hetzelfde verhaal als jij, iemand die sigme overal volgt en stalkt. Op Voorbijfok heerst meer vrijheid, maar nu probeerde die stalker het ook openlijk op fok! En wat toevallig, die stalker papte gelijk met de CS3 aan en die deden net alsof ze er niet van gediend waren. Waarom moet ik weer aan dat bosverhaal denken van de cs3-tjes?![]()
Volgens mij was de punt allang gezet, maar ze kunnen niet zonder die aandacht. Ik snap dat wel, want als je hoort hoe ze erbij zitten irl dan kun je eerlijk waar alleen maar medelijden met ze hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik maakte onlangs al de opmerking richting Ryan, en ook naar de overkant, er nu eindelijk eens een punt achter te zetten. Het is net een soap onderhand![]()
Flikker toch eens op met dat soort opmerkingenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat het iemand van voorbijfok is?
[..]
Yvonne zal straks wel met een opmerking komen in de trant van "Wie nu nog gaat zitten raden wie er achter zit, krijgt een ban" Tot die tijd wil ik wel even spelen met een paar namen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch eens op met dat soort opmerkingen
Kirmizi mag dat hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:17 schreef Reya het volgende:
Welkom in het politieke café van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom, vooral David Irving.
De soap leek een stille dood te zijn gestorven maar is blijkbaar weer gereanimeerd?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:43 schreef Godslasteraar het volgende:
ik maakte onlangs al de opmerking richting Ryan, en ook naar de overkant, er nu eindelijk eens een punt achter te zetten. Het is net een soap onderhand![]()
Nu opeens wel?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:50 schreef Yildiz het volgende:
Een Amerikaans paspoort en een bazooka in huis.
Het blijkt maar weer eens dat een tweede paspoort garantie is voor slechte dingen.
Ok, okquote:
Nee, nooit geweest eigenlijk. Maar dat begreep je zelf ook wel uit mijn sarcasme, denk ik.quote:
Nou, óf hij heeft naast dat Amerikaanse paspoort nog anderen, maar een paspoort uit het buitenland bezitten terwijl je in Nederland zit is dus eens te meer garantie voor dat soort dingen.quote:Waaruit bleek dat het om een tweede paspoort ging?![]()
Maar ook jij mag dat dus!quote:
Hij was hier op "vakantie".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, nooit geweest eigenlijk. Maar dat begreep je zelf ook wel uit mijn sarcasme, denk ik.
[..]
Nou, óf hij heeft naast dat Amerikaanse paspoort nog anderen, maar een paspoort uit het buitenland bezitten terwijl je in Nederland zit is dus eens te meer garantie voor dat soort dingen.
Dat is dus sarcasme.
Ik zal ze weereens schoppen naar dat topic, komt goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar ook jij mag dat dus!![]()
ps, hoe staat het met de vorderingen op het flamehoekje? Zie mijn signature.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |