Dat snap ik maar dat zou niet logisch zijn. Maar ik zit niet zo in de klonenparades.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, met een ander ip-adres kun je nog steeds dezelfde persoon zijn en is de originele gebruiker in feite ook een kloon.
=> ip adres x1: hoofdgebruiker: AAA1 en klonen YYY1 en YYY2
=> ip adres x2: hoofdgebruiker: BBB2 en klonen ZZZ1 en ZZZ2
Snap je?
Lemmeb heeft volgens mij zeer goede banden met sigme, zoals eigenlijk iedereen op voorbijfok. Dat in tegenstelling tot iemand die het maar niets vindt dat sigme kan opschieten met mensen op voorbijfok énj fok.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat het iemand van voorbijfok is?
[..]
Tja, het is voor mij ook maar raden. Yvonne zal straks wel met een opmerking komen in de trant van "Wie nu nog gaat zitten raden wie er achter zit, krijgt een ban" Tot die tijd wil ik wel even spelen met een paar namen.
Dat gezegd hebbende, wie heeft Lemmeb onlangs zien posten?
Geen bewijs maar iemand die op VF en op fok rondloopt en stalktrekjes vertoont is wel een duidelijke verwijzing naar voorbij fok natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net zoals er op fok zelf een hoop verwarde geesten rondlopen. Geen bewijs dus.
Maerycke!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:20 schreef Maerycke het volgende:
Tis hier weer gezellig..
Het zal Lemmeb niet zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat het iemand van voorbijfok is?
[..]
Tja, het is voor mij ook maar raden. Yvonne zal straks wel met een opmerking komen in de trant van "Wie nu nog gaat zitten raden wie er achter zit, krijgt een ban" Tot die tijd wil ik wel even spelen met een paar namen.
Dat gezegd hebbende, wie heeft Lemmeb onlangs zien posten?
Nee, die figuur volgt sigme, aangezien sigme ook op voorbijfok post, post de stalker daar ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Geen bewijs maar iemand die op VF en op fok rondloopt en stalktrekjes vertoont is wel een duidelijke verwijzing naar voorbij fok natuurlijk.
Druk vooral.. vandaag een keer niet gewerkt, maar meestal zou ik nu nog niet eens thuis zijn. Hoest met duke?quote:
Met mij ook prima alleen snotverkouden momenteel. Net m'n laatste tentamen gehaald nu nog even m'n scriptie afmaken en dan een keer echt aan het werkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Druk vooral.. vandaag een keer niet gewerkt, maar meestal zou ik nu nog niet eens thuis zijn. Hoest met duke?
Potver! Je moet je nog eens bezig gaan houden met alle andere werkende mensjesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met mij ook prima alleen snotverkouden momenteel. Net m'n laatste tentamen gehaald nu nog even m'n scriptie afmaken en dan een keer echt aan het werk.
Nog niet direct zicht op werk maar het stikt momenteel van de vacatures dus dat gaat wel lukken. En nee die scriptie moet vrij rap af ben wel een beetje klaar met dat studeren.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Potver! Je moet je nog eens bezig gaan houden met alle andere werkende mensjesAl zicht op een baan? Of ga je je scriptie schrijven heel lang rekken?
Klinkt goed. Ik ga hier maar boodschappen doen (roep ik ook al een uur of twee tegen mezelf, maar ben ernstig lui vandaag).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nog niet direct zicht op werk maar het stikt momenteel van de vacatures dus dat gaat wel lukken. En nee die scriptie moet vrij rap af ben wel een beetje klaar met dat studeren.
Haha nou veel plezier daarmeequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ga hier maar boodschappen doen (roep ik ook al een uur of twee tegen mezelf, maar ben ernstig lui vandaag).
Sigmeisje is gevoeliger dan ze doet voorkomenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben een tikje ontdaan nu. Mijn dank voor de goede zorgen, en nu het zo verrassend uitpakt (oorspronkelijke eigenaar?) ben ik natuurlijk weer terug.
Maar ik krijg koude rillingen van die gast, dat is op zich geen banreden, gewoonlijk. Dus eerlijk gezegd had ik niet geweten wat ik had kunnen mailen.
Alleen al het idee dat het iemand is die hier ook onder een andere naam post maakt me eerlijk gezegd iets geruster. Het zal wel een verkeerd grapje zijn, neem ik aan.
Het blijft een vreemd verhaal, niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef Godslasteraar het volgende:
goed, Sigme schrikt zich rot, en vervolgens krijgen andere users weer eens fijne knetterende ruzie met elkaar ...
die link Paus_niet_goed_bij_zijn_hoofd.htmlquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:00 schreef Autodidact het volgende:
Na grondig veldonderzoek en een kritische analyse van de successen en missers van een gebedsgenezer: Paus verklaart Limburgse pater heilig
Zo sereen als ik ben, word ik behoorlijk naar van zulke zinnen.quote:Houben zou na zijn dood twee wonderen hebben verricht door doodzieke mensen te hebben genezen.
Ach ja, het gebruikelijke riedeltje weer; als een van beide kanten werkelijk schuldig was aan het stalken van sigme, dan zou diegene nu wel geband zijn, vermoedelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:55 schreef Godslasteraar het volgende:
goed, Sigme schrikt zich rot, en vervolgens krijgen andere users weer eens fijne knetterende ruzie met elkaar ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |