Respect voor 410, tot de 30e minuut waar ze vanwege die actie niet zongen, was de sfeer top toen ze weer begonnenquote:
Daar vat je dus het 'probleem' samen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Kunnen we verdomme een plekje voor Perez invullen in het elftal? Wat een klasbak.
En Wesley was weergaloos.
Ik vond hem waardeloos, je mocht hopen dat de bal aankwam als hij de bal aanraakte. Ik zat mezelf echt op te vreten door die gozer.quote:
Perez op het middenveldquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar vat je dus het 'probleem' samen.
Wesley en Perez zijn allebei klasse. Babel en Huntelaar ook. Leo en De Mul zie ik ook allebei graag in de basis. Voor wie moet Perez dan spelen?![]()
Als linkerspits is ie vaak toch wel goed, als centrum spits in het ajax systeem is ie niet goed genoegquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Toch ben ik niet kapot van Babel.
Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet zeggen als AZ-fan dat ik niet geheel positief uitkijk naar zondag. Natuurlijk kan ik als AZ-aanhanger denken dat AZ wel gaat winnen, maar Ajax draaide best behoorlijk tegen Bremen, met name de aanval. Alleen de verdediging heeft nog zo zijn zwakke plekken. Normaal Maduro ook wel, maar die had zomaar opeens ook een goede dag.
Helaas is hetzelfde bij AZ het geval. Alles loopt wel ok, alleen die verdediging heeft zo eens zijn zwakke momenten. Gaat een erg leuke wedstrijd worden qua spel in ieder geval, qua uitslag is het nog even afwachten.
ps. kut dat het wonder niet geschiedde, slecht voor het Nederlands voetbal. Twee grote kansen na de 3-1 waar je dan net de pech hebt dat die keeper geen carnaval viert en bij de pinken is.
Aangeraden door Johan Cruijffquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Pritt het volgende:
Roger is gewoon te goed voor Ajax.
Hij is klaar voor een transfer naar een topclub.
(Goed dat zijn contract maar 1 jaar duurde.)
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef dlebrok het volgende:
Goed gespeeld & geknokt jongens, helaas net te weinig geluk.
Thnxquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....
Nog gefeliciteerd met de volgende ronde!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Wel leuk om de wedstrijd vanuit Werder perspectief te lezen
quote:Ich hab Angst.
quote:Glückwunsch an Ajax zu diesem geilen Spiel!
Die Jungs haben über 90 min nicht nur kämpferischen sondern auch schönen Fussball gezeigt...
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dergelijke teksten doen mij toch goed.... moest er dan ook niet aan denken als we vanavond wéér kansloos ten onder zouden zijn gegaan.quote:
Ik vatte het al niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
F-Side doeken en 410 doeken waren op z'n kop uit protest tegen bestuur (blokkade sfeeracties). Net als 410 tot 30ste minuut stil was uit boosheid. Als antwoord op vraag boven mij.
quote:Ajax spielt Katz und Maus mit uns,
Unfassbar!
quote:Ajax reichen 40 starke Minuten in Hin- und Rückspiel, um Bremen zittern zu lassen. Peinlich...
Tegen een Ajax dat niet eens op 80% sterkte was ...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Bremen van vandaag dat op 80 % speelde wel ja.
Kom op man. Vorige week zou een redelijk Ajax ook niks onder gedaan hebben voor Bremen. Wij hebben evenveel klasse en meer lef (vandaag dan). We konden ze hebben.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Het Bremen van vandaag dat op 80 % speelde wel ja.
Ze misten ook net 2 basisspelersquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tegen een Ajax dat niet eens op 80% sterkte was ...
Emanuelson, Grygera, Davids, Gabri .....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze misten ook net 2 basisspelers![]()
Toevallig net de linksback die je mist die zo'n blunder nooit zou begaan... Lindenbergh was nog een verademing geweestquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze misten ook net 2 basisspelers![]()
Davids weet je van te voren dat ie niet mee mag doen, dus dat is bullshit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Emanuelson, Grygera, Davids, Gabri .....
Tellen is toch lastig ...
Emanuelson is geen bullshit, en waar komt die goal uit ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Davids weet je van te voren dat ie niet mee mag doen, dus dat is bullshit.
Ja, van die andere 3 ook hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Davids weet je van te voren dat ie niet mee mag doen, dus dat is bullshit.
Alleen als je thuis in Bremen speeltquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef zjroentje het volgende:
Die kopbal in de eerste helft die van de lijn gehaald werd, die had vorige gewoon geteld, nietwaar?![]()
Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien. Vorige week had Ajax niks maar dan ook niks te vertellen en had het eerder 6-0 dan 3-0 moeten zijn. Vandaag heeft ajax het netjes gedaan, maar ook niet meer dan dat. Tegen een Bremen dat dacht zo we hebben ons uitdoelpuntje dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Laat Robbie toch... is inmiddels toch wel duidelijk dat hij uit is op reacties.
Maar de bal was dus niet over de lijn?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Alleen als je thuis in Bremen speelt![]()
Bedankt O Helder Licht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien.
Dat is wel heel makkelijk natuurlijk. Alsof Urby wel altijd alles goed doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Emanuelson is geen bullshit, en waar komt die goal uit ?
Nee Bremen was fantaaastich thuis... schei toch uit man, doelpunt wat afgekeurd had moeten worden, Almeida die volgens mij gewoon keeper moet worden, wat kan die vent weinig zeg, Klose uit en thuis niet gezien...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien. Vorige week had Ajax niks maar dan ook niks te vertellen en had het eerder 6-0 dan 3-0 moeten zijn. Vandaag heeft ajax het netjes gedaan, maar ook niet meer dan dat. Tegen een Bremen dat dacht zo we hebben ons uitdoelpuntje dat komt wel goed.
Urby is in ieder geval een links back, in tegenstelling tot Roger die volgens mij ooit rechtbuiten was...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk natuurlijk. Alsof Urby wel altijd alles goed doet.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Urby is in ieder geval een links back, in tegenstelling tot Roger die volgens mij ooit rechtbuiten was...
Die bal van Ajax was net zoveel over de lijn als die van vorige week.. niet dus...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar de bal was dus niet over de lijn?
Zet je ajax bril eens af joh. Ajax heeft op geen enkel moment in deze 2 wedstrijden meer dan 10 % kans gehad op de volgende ronde.quote:
Kansen gehad ja, maar die houte klaas Almeida krijgt hem er alleen maar in als hij er tegenaan loopt, dus sorry als je met dat soort spitsen aankomt, ben je voor mij geen top hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zet je ajax bril eens af joh. Ajax heeft op geen enkel moment in deze 2 wedstrijden meer dan 10 % kans gehad op de volgende ronde.
Bremen is terrecht door, Ajax heeft misschien wat pech gehad. Maar Bremen heeft net zo goed hele grote kansen gehad vorige week en vandaag. En ook die kaarten had iedereen kunnen pakken hetzelfde geldt voor die fout die had iedereen kunnen maken..
Bijna niemand zegt hier dat Ajax door had moeten gaan, alleen dat we trots zijn hoe Ajax zich vandaag heeft gepresenteerd. Dus lazer op met je getroll.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien. Vorige week had Ajax niks maar dan ook niks te vertellen en had het eerder 6-0 dan 3-0 moeten zijn. Vandaag heeft ajax het netjes gedaan, maar ook niet meer dan dat. Tegen een Bremen dat dacht zo we hebben ons uitdoelpuntje dat komt wel goed.
Ontken ik dat dan ergens?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zet je ajax bril eens af joh. Ajax heeft op geen enkel moment in deze 2 wedstrijden meer dan 10 % kans gehad op de volgende ronde.
Wel dat Ajax, Bremen had kunnen hebben... en als dit en als dit... Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bijna niemand zegt hier dat Ajax door had moeten gaan, alleen dat we trots zijn hoe Ajax zich vandaag heeft gepresenteerd. Dus lazer op met je getroll.
Zonder die niet afgekeurde goal ook, eerste helft in Bremen was Werder echt niks....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ontken ik dat dan ergens?
Bremen is over deze 2 wedstrijden terecht door, maar zonder blessures/schorsingen hadden we ze denk ik gepakt.
Zullen we het zo afronden?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel dat Ajax, Bremen had kunnen hebben... en als dit en als dit... Daar ben ik het niet mee eens.
En als je niet tegen de realiteit kunt, moet je misschien zelf maar oplazeren.
Niks is onmogelijk in het voetbal. Al betwijfel ik het. En dan krijg je het als dan verhaal... Ook Bremen kampte met absenties...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ontken ik dat dan ergens?
Bremen is over deze 2 wedstrijden terecht door, maar zonder blessures/schorsingen hadden we ze denk ik gepakt.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft ook gewoon pech gehad, 2 rode kaarten, doelpunt niet over de lijn en een rode kaart voor Wome die niet gegeven wordt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zullen we het zo afronden?
Bremen is verdient door.
Beide ploegen op volle sterkte zouden elkaar aankunnen.
Als als als...nu doe je het zelf ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk in het voetbal. Al betwijfel ik het. En dan krijg je het als dan verhaal... Ook Bremen kampte met absenties...
Bremen heeft de eerste competitiehelft laten zien dat ze tot de top van Duitsland en misschien ook wel Europa behoren en waren in menig andere CL poule gewoon doorgegaan... Momenteel hebben ze een dipje, Maar het Bremen van daarvoor was toch nog wel minstens 1 klassse te groot voor ajax.
Er staat nergens als hoor dus wat lul jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als als als...nu doe je het zelf ook.
2 rode kaartenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:47 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft ook gewoon pech gehad, 2 rode kaarten, doelpunt niet over de lijn en een rode kaart voor Wome die niet gegeven wordt.
Als je dat wegzet tegen deze 3-1 hadden we gewoon door kunnen bekeren.
Roestvrijstaal ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:52 schreef zjroentje het volgende:
Het houdt je wel bezig hè?
Wat zeggen ze ook alweer, oude liefde roest niet?
2 keer geel tegen Frings was 't. Heb geen 2e rode kaart gezien, al had het niet veel gescheeld vandaag met Sneijder en Maduro.quote:[quote]Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
Het Bremen van tegen Chelsea en Barcelona was duidelijk een maat te groot voor dit Ajax, maar ik ben zeker niet onder de indruk van het huidige Werder Bremen. We hebben in Bremen gewoon te defensief gespeeld, blijkt uit vanavond.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk in het voetbal. Al betwijfel ik het. En dan krijg je het als dan verhaal... Ook Bremen kampte met absenties...
Bremen heeft de eerste competitiehelft laten zien dat ze tot de top van Duitsland en misschien ook wel Europa behoren en waren in menig andere CL poule gewoon doorgegaan... Momenteel hebben ze een dipje, Maar het Bremen van daarvoor was toch nog wel minstens 1 klassse te groot voor ajax.
Die moet nog heel veel leren, zou ik zeker niet doen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zou Paul Verhaegh van Vitesse kopen voor rechtsback.
Ik wel, krijgt FC geld namelijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die moet nog heel veel leren, zou ik zeker niet doen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:33 schreef Tvduijn het volgende:
goed geknokt
Hij sprong ook zo ontzettend hoog, het duurde een eeuwigheid voordat 'ie weer op de grond stond.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar we weten nu wel waar Roger goed in is
[afbeelding]
wat een lul...
Wat hij zegt!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk, dit waren nou Dappere Strijders
![]()
Ik ben echt trots op ze. En het is ook wel duidelijk dat we voortaan met Babel - Huntelaar - Sneijder - Perez moeten spelen. Niet aanpassen aan de tegenstander, gewoon lekker aanvallen.
Ja, je moet wat he.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Hahaha kom maar op met die gefrustreerde reacties. Ik stond iig te juichen toen Werder scoorde
ik zou eerder voor mijn eigen club juichen maar goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Hahaha kom maar op met die gefrustreerde reacties. Ik stond iig te juichen toen Werder scoorde
Heb je ook een eigen club, pannekoek?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Alsof wij de mening van een zwakzinnige ook maar enigsinds interessant vinden manquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Ben jij zwakzinnig?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je ook een eigen club, pannekoek?
Laat nou maar, verspilde tijd om in te gaan op DenniZZquote:
De kuip had 50.000 lege stoelen, omdat jullie fijne supporters het lekker verkloot hebben voor het team!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:23 schreef DenniZZ het volgende:
Die 15.000 lege stoelen in de aRENa vonden het gisteren ook verspilde tijdEn ze hadden nog gelijk ook!
1 2 3 4 5 | Ogararu Heitinga Stam Davids Gabri Sneijder Perez de Mul Huntelaar Babel |
De kaart eerste was niet terecht maar als voetballer met wat inhoud in je schedel weet je dat je met een kaart op zak die tweede overtreding niet moet maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
Gelijk mr. "Ik ben de beste rechtsbuiten van Nederland" onder het gras stoppen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids op Julian Jenner, wellicht helemaal niet zo'n slecht idee!
Nou nee hoor.. wat wij zagen gisteren is waar we al seizoenen om vragen.. 110% ervoor gaan en als het mis gaat jammer dan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:38 schreef DenniZZ het volgende:
Heeee stumperds
Kregen jullie nog een beetje hoop he! Des te groter de teleurstelling
Wie riepen hier ook alweer het hardste dat jullie die UEFA cup wel even binnen gingen halen?
Plus het feit dat Davids eroverheen gaat aanvallend en dat Jenner verdedigend in de problemen komt. Van de linkerkant van AZ komt eigenlijk helemaal NIKS. Rechterkant is gevaarlijk maar ja daar heb je ook bij ons snelheid in zitten en dan kan de back van AZ niet zomaar langs wandelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelijk mr. "Ik ben de beste rechtsbuiten van Nederland" onder het gras stoppen.
Ik denk dat het de beste optie is die we hebben op dit moment.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids op Julian Jenner, wellicht helemaal niet zo'n slecht idee!
Ben niet altijd cynisch, hoor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik denk dat het de beste optie is die we hebben op dit moment.
Ik zie liever Edgar op Jenner dan Olaf 'ik voel 'm al tegen het textiel aandrukken' Lindenbergh.
Of was je niet cynisch?
quote:Eindhoven meldt zich voor Lindenbergh
23/2/2007 07:54
Eindhoven heeft via de zaakwaarnemer van Linderbergh laten weten deze per direct over te willen nemen van Ajax. Dit omdat er personele problemen zijn ontstaaan nadat de marokkaanse prins Carnaval zich onverhoopt toch heeft gewaagd aan een biertje waar hij normaal alleen gaat voor de cola light.
Ajax heeft bij monde van Van Geel te kennen gegeven mee te willen werken aan deze tussentijdse oplossing. In ruil voor de diensten van Lindenbergh krijgt Ajax home de komende 3 jaar gratis bier en de in Australie verboden gleoi lampen die op Eindhoven Airport klaar stonden om verscheept te worden naar Australie.
De toekomst van Lindenbergh, na carnaval, ligt volgens bronnen dichtbij de stervoetballer in Rotterdam bij Feyenoord waar het sterren assemble voornamelijk bestaat uit bankzitters en tribune voetballers. Over de transfersom zijn door zowel Van Geel als door de Rotterdammers geen uitspaken gedaan. Men verwacht dat deze rond de 3 miljoen euro zal liggen.
Inderdaad, daar snap ik echt nooit wat van.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:14 schreef HeatWave het volgende:
Als HtC een week geleden niet zo laf was gestart hadden we nu waarschijnlijk door geweest.
Ik ben op zich ook wel voor een gedrufde opstelling. AZ zal ongetwijfeld ook aanvallend spelen. Dat zal weer een mooie pot worden dan. Geen middenveld en alleen maar op hoog tempo aanvallen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:35 schreef SiemeN het volgende:
Zondag tijd voor een gedurfde opstelling, lijkt me. Het zwakke punt ligt bij beide ploegen achterin, dit weekend. Het lijkt mij geen gek idee om in dit geval met Davids als linksback te opereren.
[ code verwijderd ]
Wie is hun beste aanvallende middenvelder dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:49 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat met het wegvallen van hun beste aanvallende middenvelder Ajax juist wel op dat middenveld hun gram kan halen. En via het middenveld controle moet zien te krijgen over AZ.
de Zeeuw zoals je hebt kunnen zien...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie is hun beste aanvallende middenvelder dan?
Mendes .. hij is niet alleen verdedigend sterk maar ook aanvallend er altijd bij betrokken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie is hun beste aanvallende middenvelder dan?
Die halen we volgend seizoen naar de Arenaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:55 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
de Zeeuw zoals je hebt kunnen zien...![]()
Hij is meer de controleur volgens mij hoor. Maar i.i.g. goed dat hij er niet bij is aangezien hij tegen ons ook de beste AZ-er was.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mendes .. hij is niet alleen verdedigend sterk maar ook aanvallend er altijd bij betrokken.
Word geruild tegen KJH hoorde ikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die halen we volgend seizoen naar de Arena![]()
Hahahaha van zijn levensdagen nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Word geruild tegen KJH hoorde ik![]()
Nee, met Olaf Lindenbergh.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Word geruild tegen KJH hoorde ik![]()
1-0 voor jou,quote:
Vlaar die zal wel balen dat ie voor Feyenoord heeft gekozen. Ben je zo'n belofte verga je in dat drijfzand wat Feyenoord heet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
1-0 voor jou,![]()
En Timmer en Vlaar komen ook terug..![]()
Koop 'm maar voor een aantal miljoen, krijgt GAE ook nog geld.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die halen we volgend seizoen naar de Arena![]()
Vlaar is een sukkel, die dacht wel even ome Louis een poepie te laten ruiken. Zijn zaakwaarnemer heeft hem net ff dat duwtje gegeven die hij niet nodig had.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vlaar die zal wel balen dat ie voor Feyenoord heeft gekozen. Ben je zo'n belofte verga je in dat drijfzand wat Feyenoord heet.
Jij hoopt op 2-2, net als destijds bij Ajax - Feyenoord. Wordt het weer een salonremise tegen FCG?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
Nette pot gisteren alleen weer kinderlijk hoe de 1-1 weggegeven werd.....
Zondag kan een leuke wedstrijd worden, ik denk 2-2
Wat is die Roger trouwens een geweldenaar allemachtig
Nee ik denk 2-2 begrijpend lezen valt nog steeds niet mee, weer laat geworden gisteren zeker?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hoopt op 2-2, net als destijds bij Ajax - Feyenoord. Wordt het weer een salonremise tegen FCG?
Rogerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:19 schreef PyTh het volgende:
Wat is die Roger trouwens een geweldenaar allemachtig
Ajax is nog altijd een maatje groter dan AZ, daarbij presteren de Alkmaarders nooit in wedstrijden tegen de traditionele Top 3 en dus is het heel makkelijk: Ajax wint bij AZ. Maar goed, ik kan me voorstellen dat jij als PSV'er liever een gelijkspelletje ziet, anders lopen we drie punten in!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee ik denk 2-2 begrijpend lezen valt nog steeds niet mee, weer laat geworden gisteren zeker?
Zaterdag 3-0 in Eindhoven....
18/9/2005 AZ Ajax 4-2quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is nog altijd een maatje groter dan AZ, daarbij presteren de Alkmaarders nooit in wedstrijden tegen de traditionele Top 3 en dus is het heel makkelijk: Ajax wint bij AZ.
Afgelopen Dinsdag exact hetzelfde bij ons...quote:Was juist vroeg terug gisteren, net als vorige week in Bremen nam de politie alles veel te serieus. Verschrikkelijk veel blauw in het centrum, niet echt grappig!
Dat ben ik niet met je eens. De scheids was prima.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef Ordinair het volgende:
Jezus, jammer dat die 1-1 viel.. En over die scheidsrechter maar te zwijgen. Het had gewoon 6-1 kunnen worden als die scheids normaal had gefloten!
En AJAX speelde lekker, zo moeten ze ook tegen AZ spelen!
Prima was anders, maar wie die gast die 6-1 dan vandaan haalt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. De scheids was prima.
En recentelijker:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
18/9/2005 AZ Ajax 4-2
3/10/2004 AZ Ajax 0-0
28/3/2004 AZ Ajax 1-1
En maar zeiken dat het allemaal zoveel kost, al die politie bij voetbalwedstrijden, maar ze overdrijven zelf.quote:[..]
Afgelopen Dinsdag exact hetzelfde bij ons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |