Hij sprong ook zo ontzettend hoog, het duurde een eeuwigheid voordat 'ie weer op de grond stond.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar we weten nu wel waar Roger goed in is
[afbeelding]
wat een lul...
Wat hij zegt!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk, dit waren nou Dappere Strijders
![]()
Ik ben echt trots op ze. En het is ook wel duidelijk dat we voortaan met Babel - Huntelaar - Sneijder - Perez moeten spelen. Niet aanpassen aan de tegenstander, gewoon lekker aanvallen.
Ja, je moet wat he.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Hahaha kom maar op met die gefrustreerde reacties. Ik stond iig te juichen toen Werder scoorde
ik zou eerder voor mijn eigen club juichen maar goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Hahaha kom maar op met die gefrustreerde reacties. Ik stond iig te juichen toen Werder scoorde
Heb je ook een eigen club, pannekoek?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Alsof wij de mening van een zwakzinnige ook maar enigsinds interessant vinden manquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
Ben jij zwakzinnig?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:41 schreef DenniZZ het volgende:
.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb je ook een eigen club, pannekoek?
Laat nou maar, verspilde tijd om in te gaan op DenniZZquote:
De kuip had 50.000 lege stoelen, omdat jullie fijne supporters het lekker verkloot hebben voor het team!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:23 schreef DenniZZ het volgende:
Die 15.000 lege stoelen in de aRENa vonden het gisteren ook verspilde tijdEn ze hadden nog gelijk ook!
| 1 2 3 4 5 | Ogararu Heitinga Stam Davids Gabri Sneijder Perez de Mul Huntelaar Babel |
De kaart eerste was niet terecht maar als voetballer met wat inhoud in je schedel weet je dat je met een kaart op zak die tweede overtreding niet moet maken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |