abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46579047

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_46579065
Die foto
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_46579086
Kunnen we verdomme een plekje voor Perez invullen in het elftal? Wat een klasbak.

En Wesley was weergaloos.
pi_46579087
Wat een actie van 410 zeg
pi_46579104
Babel
pi_46579123
Sneijder deelt even een tikje uit aan Roger
pi_46579124
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef Roi het volgende:
Wat een actie van 410 zeg
Respect voor 410, tot de 30e minuut waar ze vanwege die actie niet zongen, was de sfeer top toen ze weer begonnen .
pi_46579132
Kunnen we Ogararu niet in de koffer van Mauro stoppen, zo groot is hij toch niet.
Roger mag dan de koffer dragen. Iedereen een voldoende, Stam, Sneijder, Babel en Perez een goed, George en Roger een onvoldoende.
pi_46579148
Het is inderdaad zuur voor Perez dat hij zo vaak buiten de basis staat, die moet echt meer minuten maken. Maar ja, niet echt voor de vleugel (leo en de Mul specifiekere spelers) en achter de spits Sneijder voor zich.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46579152
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:09 schreef Mr.Mills het volgende:
Kunnen we verdomme een plekje voor Perez invullen in het elftal? Wat een klasbak.

En Wesley was weergaloos.
Daar vat je dus het 'probleem' samen.

Wesley en Perez zijn allebei klasse. Babel en Huntelaar ook. Leo en De Mul zie ik ook allebei graag in de basis. Voor wie moet Perez dan spelen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_46579156
George is stoer
pi_46579166
hoeveel is het geworden tussen ajax en tegenstander?>
pi_46579182
Maccabi Haifa is wel door trouwens

Waarom stond het F-side doek ondersteboven trouwens? Vorige week bij Excelsior ook al bij 410.
pi_46579187
Ogararu niet goed? Ik heb alleen de tweede helft kunnen zien, maar daar vond ik hem minimaal voldoende in
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46579195
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef De_Ananas het volgende:
George is stoer
Ik vond hem waardeloos, je mocht hopen dat de bal aankwam als hij de bal aanraakte. Ik zat mezelf echt op te vreten door die gozer.
pi_46579204
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daar vat je dus het 'probleem' samen.

Wesley en Perez zijn allebei klasse. Babel en Huntelaar ook. Leo en De Mul zie ik ook allebei graag in de basis. Voor wie moet Perez dan spelen?
Perez op het middenveld
Henkie zoekt maar een manier, zo'n speler mag niet op de bank zitten .
pi_46579222
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef Roi het volgende:
Maccabi Haifa is wel door trouwens
Joden!
pi_46579227
Ja laten we Ogararu afbranden omdat hij 4 foute passes heeft gegeven en Gabri niet voor zich had, wat enorm veel scheelt verdedigend gezien (stond in de 1e helft vaak tegen twee man)
pi_46579302
Wat een wedstrijd.

steeds zie ik die bal van Sneijder en Perez weer.

Babel heerste vandaag wel zeg, jezus
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_46579310
Wat mij betreft hebben we vanavond wel onze beste voorhoede gezien:

Babel - Huntelaar - Leo/De Mul/Perez

pi_46579361
Toch ben ik niet kapot van Babel .
pi_46579374
Ik vond George nog niet zo slecht, redelijk veel dreiging vanuit, vooral vergeleken met Roger.
Jammer dat Ajax niet altijd zo jagend kan spelen als in de 2e helft, dat levert leuke wedstrijden op.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46579468
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Toch ben ik niet kapot van Babel .
Als linkerspits is ie vaak toch wel goed, als centrum spits in het ajax systeem is ie niet goed genoeg
pi_46579569
Als Babel aan een actie begint hou ik altijd mijn hart vast. Maar door zijn kracht en snelheid weet hij zich er vaak toch langs te wurmen. Hij heeft niet de allerbeste techniek maar hij is gewoon enorm moeilijk af te stoppen, een plaag voor elke tegenstander.
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:28:37 #25
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_46579853
Wesley.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_46579978
Teringtyfus wat een pot.

Die kansen van Sneijder en Perez Het had zo mooi geweest.

Alles of niets oleolee
Geef mij maar Amsterdam
pi_46580007
Nu ik de kansen even op een rijtje heb gezien baal ik toch wel flink hoor Als we kijken naar de vele kansen had ik nog het idee dat Ajax ging stunten, maar helaas ging dat niet door.

In ieder geval ben ik enorm trots op dit Ajax, op het geweldige spel wat ze de 2e helft vertoonden. Spelers als Sneijder, Babel en Perez zijn van grote klasse

AFC Ajax
pi_46580039
Nummer aangepast van 664 naar 564
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46580075
Ik moet zeggen als AZ-fan dat ik niet geheel positief uitkijk naar zondag. Natuurlijk kan ik als AZ-aanhanger denken dat AZ wel gaat winnen, maar Ajax draaide best behoorlijk tegen Bremen, met name de aanval. Alleen de verdediging heeft nog zo zijn zwakke plekken. Normaal Maduro ook wel, maar die had zomaar opeens ook een goede dag.

Helaas is hetzelfde bij AZ het geval. Alles loopt wel ok, alleen die verdediging heeft zo eens zijn zwakke momenten. Gaat een erg leuke wedstrijd worden qua spel in ieder geval, qua uitslag is het nog even afwachten.

ps. kut dat het wonder niet geschiedde, slecht voor het Nederlands voetbal. Twee grote kansen na de 3-1 waar je dan net de pech hebt dat die keeper geen carnaval viert en bij de pinken is.
pi_46580157
Netjes hoor.

Roger . Vorige week redelijk, maar vandaag... . Met name bij dat tegendoelpunt, maar ook zijn passes. Allemaal zo vaag. Lijkt echt helemaal nergens op.

Leo zorgde voor veel dreiging, Perez moet gewoon in de basis, Sneijder
pi_46580227
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
Ik moet zeggen als AZ-fan dat ik niet geheel positief uitkijk naar zondag. Natuurlijk kan ik als AZ-aanhanger denken dat AZ wel gaat winnen, maar Ajax draaide best behoorlijk tegen Bremen, met name de aanval. Alleen de verdediging heeft nog zo zijn zwakke plekken. Normaal Maduro ook wel, maar die had zomaar opeens ook een goede dag.

Helaas is hetzelfde bij AZ het geval. Alles loopt wel ok, alleen die verdediging heeft zo eens zijn zwakke momenten. Gaat een erg leuke wedstrijd worden qua spel in ieder geval, qua uitslag is het nog even afwachten.

ps. kut dat het wonder niet geschiedde, slecht voor het Nederlands voetbal. Twee grote kansen na de 3-1 waar je dan net de pech hebt dat die keeper geen carnaval viert en bij de pinken is.
Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....

Nog gefeliciteerd met de volgende ronde !
pi_46580260
Nou mensen wat is de ideale opstelling voor zondag? Roept u maar

@xFriendx
Nog gefeliciteerd met jullie overwinning, dik verdiend
pi_46580267
Roger is gewoon te goed voor Ajax.
Hij is klaar voor een transfer naar een topclub.

(Goed dat zijn contract maar 1 jaar duurde.)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  donderdag 22 februari 2007 @ 23:42:35 #34
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_46580350
Steek
heitinga-stam-grygera-emmanuelson
gabri-sneijder-davids
perez-huntelaar- babel

Zo zou ik spelen tegen AZ indien het gelukt is om Urby en Zdenek fit te krijgen voor zondag.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_46580366
AZ - Ajax wordt een doelpuntenfestijn.

Ik vrees helaas aan beide kansen.
pi_46580389
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:39 schreef Pritt het volgende:
Roger is gewoon te goed voor Ajax.
Hij is klaar voor een transfer naar een topclub.

(Goed dat zijn contract maar 1 jaar duurde.)
Aangeraden door Johan Cruijff
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_46580391
Goed gespeeld & geknokt jongens, helaas net te weinig geluk.
pi_46580677
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef dlebrok het volgende:
Goed gespeeld & geknokt jongens, helaas net te weinig geluk.

Zie je het had gekund maar helaas.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_46580698
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ik kijk ook uit naar zondag, interessant duel! Voordeel voor jullie is dat Louis coach van AZ is, geniaal tacticus....

Nog gefeliciteerd met de volgende ronde !
Thnx

Interessant zal het zeker wel worden. Ik verwacht zelf een spel wat vaak op en neer gaat tussen beide partijen. Louis is een goede coach, dat zeker, hoewel de beginopstelling natuurlijk wel van hem was en die niet bepaald perfect was. Misschien is het wel achteraf praat en beland je bij het kip en ei verhaal, maar hij stelde deze 3 spitsen zo op omdat Fener vorige keer er geen raad mee wist. Je zou dan kunnen verwachten dat de coach van Fener hier op zou inspelen. Vervolgens komt het kip ei verhaal.... als hij dat zou verwachten zou Van Gaal juist deze opstellingen houden omdat Fener zich al aangepast zou hebben aan AZ, etc etc etc. Desondanks wist Van Gaal dat wel aan te passen en te verbeteren.

Ik ben uiteraard blij met de volgende ronde, maar ik heb alledrie de spitsen eigenlijk niet gezien. Waren deze drie wel in beeld was het niet best.

Echter zag ik wel positieve dingen. Een aantal kansen die Werder had vanavond waren kansen die AZ ook heel goed zou kunnen maken en ook afmaken. De spits linksvoor bij Werder meen ik mistte oa een kans die leek op een aanval van AZ en die Koevermans zeker zou maken.

Al met al zullen PSV en Twente de winnaars zijn als zij hun wedstrijd gewoon winnen.
pi_46580928
Klopt xFriendx. Verdediging is gewoon de zwakte nu. Maar met een beetje geluk komen zowel Grygera als Urby terug.

Ben benieuwd zondag. Als we net zo verslappen als afgelopen zondag gaat het een afstraffing worden, spelen we net zoals vanavond zie ik zeker kansen.

Zondag gaan we (naja niet alleen wij, ook AZ) beginnen aan een hele belangrijke en beslissende rit. KOM OP AJAX!
pi_46580933
Wel leuk om de wedstrijd vanuit Werder perspectief te lezen
pi_46580964
Gelukkig dat de 2e helft nog ergens op leek, de 1e helft waren ze met zn allen al bezig met hun douchepartijtje ofzo.
pi_46581017
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 23:59 schreef Mr.Mills het volgende:
Wel leuk om de wedstrijd vanuit Werder perspectief te lezen
quote:
Ich hab Angst.
pi_46581121
quote:
Glückwunsch an Ajax zu diesem geilen Spiel!

Die Jungs haben über 90 min nicht nur kämpferischen sondern auch schönen Fussball gezeigt...
pi_46581125
F-Side doeken en 410 doeken waren op z'n kop uit protest tegen bestuur (blokkade sfeeracties). Net als 410 tot 30ste minuut stil was uit boosheid. Als antwoord op vraag boven mij.

Wedstrijd:

Dat je verdedigend wat mensen mist, heeft je de das omgedaan. Dan kan je normaal spelen in Bremen (geen 352 maar 433) en dan zet je daar veel beter resultaat neer.

Duidelijk is dat Ajax beter team heeft dan Bremen, alleen dan wel een FIT team. Als je Grygera, Vermaelen en Ubry mist, mis je achterin te veel om door te gaan. Lindenbergh, Maduro en Roger noodzakelijk laten spelen doet je echt de das om. Jammer, maar dapper gestreden!

Wat een kansen... echt jammer. Maar met opgeheven hoofd ten onder.

Trots op onze DAPP'RE STRIJDERS!
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_46581186
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef Roi het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dergelijke teksten doen mij toch goed.... moest er dan ook niet aan denken als we vanavond wéér kansloos ten onder zouden zijn gegaan.
pi_46581426
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:04 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
F-Side doeken en 410 doeken waren op z'n kop uit protest tegen bestuur (blokkade sfeeracties). Net als 410 tot 30ste minuut stil was uit boosheid. Als antwoord op vraag boven mij.
Ik vatte het al niet.

Maar over de wedstrijd: inderdaad een prestatie om trots op te zijn.
That's all folks!
pi_46581582
Sorry ben het niet vaak eens met die verslag gevers maar dit keer wel.. Roger is helemaal niks. Zwaar teleurgesteld in die gast. Hij krijgt zo veel tijd en zo veel ruimte en dan moet je als goede voetballer die wat toevoegt aan Ajax wat kunnen bedenken. En diep en diep triest hoe die die ballen inlevert... en dan ontzie ik hem verdedigend omdat dat niet zijn sterkste kant schijnt te zijn. Nadat die gast een bal ingespeeld heeft staat ie meestal stil ook nog.

Ten Cate mag zijn vleugelspelers ook op hun flikker geven ipv alleen Huntelaar aan te pakken.. want wat stond die toch vrij soms en wat werd die over het hoofd gezien. Als je die ballen dan niet krijgt van je vleugels scoor je ook niet als spits.

Verder Was Wesley echt geweldig maar dat was ie vorige week ook. Perz moet altijd spelen.. die man heeft zo veel klasse en inzicht en bal gevoel en duikt altijd voor de keeper.. desnoods offer je maar een vleugelspeler voor hem op.

Al met al was het vandaag niet eens zo slecht ..
pi_46581609
De 410 'actie'

Verder lekkere wedstrijd, echt ZONDE van die tegengoal. Maar eigenljk heb je het in Bremen laten liggen met dat laffe spel. Verder gewoon prima gedaan vandaag, tegen me verwachting in toch een leuke wedstrijd en met een redelijk goed gevoel de UEFA cup verlaten.
pi_46581629
quote:
Ajax spielt Katz und Maus mit uns,
Unfassbar!
quote:
Ajax reichen 40 starke Minuten in Hin- und Rückspiel, um Bremen zittern zu lassen. Peinlich...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:22:30 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_46581715
Gewoon leuke wedstrijd gezien, uitgeschakeld waren we vorige week al.

Ben trots op Ajax! Met opgeheven hoofd uit het toernooi, vergeten dit en op naar AZ.
Gourmetten of steengrillen?
pi_46581787
Leuke wedstrijd, en hopelijk heeft Henk er wat van geleerd..

Op naar zondag.
pi_46581798
Trots op Ajax idd.

Geweldig gevochten vanavond, al hebben we het natuurlijk vorige week laten liggen. Ik ben er ook van overtuigd dat we met een volledig en fit team dit Bremen gewoon gepakt hadden over 2 wedstrijden bekeken. Sfeer was echt geweldig na de 2-1, heerlijk.

Schop die moffen neer ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46581831
Het Bremen van vandaag dat op 80 % speelde wel ja.
pi_46581839
Roger was echt kut idd, hup de zak in en naar Spanje. Met Maduro zie ik het ook niet meer goed komen.

Perez ook een erg sterke eerste helft, Babel zeer dreigend en Sneijder stak er echt met kop en schouders boven uit. Wat een wereldpartij.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_46581844
Van den Brom kan vertrekken na dit seizoen las ik, jammer voor hem, maar het geeft aan dat Ajax goed bezig is organisatorisch.
That's all folks!
pi_46581852
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Tegen een Ajax dat niet eens op 80% sterkte was ...
pi_46581870
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom op man. Vorige week zou een redelijk Ajax ook niks onder gedaan hebben voor Bremen. Wij hebben evenveel klasse en meer lef (vandaag dan). We konden ze hebben.
pi_46581882
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:27 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tegen een Ajax dat niet eens op 80% sterkte was ...
Ze misten ook net 2 basisspelers
pi_46581893
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Emanuelson, Grygera, Davids, Gabri .....

Tellen is toch lastig ...
pi_46581894
Laat Robbie toch... is inmiddels toch wel duidelijk dat hij uit is op reacties.
pi_46581916
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Toevallig net de linksback die je mist die zo'n blunder nooit zou begaan... Lindenbergh was nog een verademing geweest
too much is not enough....
pi_46581922
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Emanuelson, Grygera, Davids, Gabri .....

Tellen is toch lastig ...
Davids weet je van te voren dat ie niet mee mag doen, dus dat is bullshit.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 23 februari 2007 @ 00:30:44 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46581945
roger
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46581947
Die kopbal in de eerste helft die van de lijn gehaald werd, die had vorige gewoon geteld, nietwaar?
pi_46581949
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Emanuelson is geen bullshit, en waar komt die goal uit ?
pi_46581966
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja, van die andere 3 ook hoor.

Daarom zeg ik toch ook volledig en fit.
pi_46581968
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef zjroentje het volgende:
Die kopbal in de eerste helft die van de lijn gehaald werd, die had vorige gewoon geteld, nietwaar?
Alleen als je thuis in Bremen speelt
pi_46581985
Feit is dat Ajax gewoon verdiend gewonnen heeft gisteren en Werder deed wat het moest doen. Scoren in Amsterdam.
That's all folks!
pi_46581995
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Laat Robbie toch... is inmiddels toch wel duidelijk dat hij uit is op reacties.
Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien. Vorige week had Ajax niks maar dan ook niks te vertellen en had het eerder 6-0 dan 3-0 moeten zijn. Vandaag heeft ajax het netjes gedaan, maar ook niet meer dan dat. Tegen een Bremen dat dacht zo we hebben ons uitdoelpuntje dat komt wel goed.
pi_46582008
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:31 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Alleen als je thuis in Bremen speelt
Maar de bal was dus niet over de lijn?
pi_46582019
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien.
Bedankt O Helder Licht.
pi_46582031
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:30 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Emanuelson is geen bullshit, en waar komt die goal uit ?
Dat is wel heel makkelijk natuurlijk. Alsof Urby wel altijd alles goed doet.
pi_46582043
quote:

[..]

Ik wil jullie gewoon de realiteit laten zien. Vorige week had Ajax niks maar dan ook niks te vertellen en had het eerder 6-0 dan 3-0 moeten zijn. Vandaag heeft ajax het netjes gedaan, maar ook niet meer dan dat. Tegen een Bremen dat dacht zo we hebben ons uitdoelpuntje dat komt wel goed.
Nee Bremen was fantaaastich thuis... schei toch uit man, doelpunt wat afgekeurd had moeten worden, Almeida die volgens mij gewoon keeper moet worden, wat kan die vent weinig zeg, Klose uit en thuis niet gezien...
pi_46582056
Ajax is terecht uitgeschakeld, maar je kunt na die vroege rode kaart in Bremen niet al te grote conclusies verbinden zoals bovenstaand. Bremen gaat de UEFA Cup zeker niet winnen.
That's all folks!
pi_46582062
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is wel heel makkelijk natuurlijk. Alsof Urby wel altijd alles goed doet.
Urby is in ieder geval een links back, in tegenstelling tot Roger die volgens mij ooit rechtbuiten was...
pi_46582090
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:34 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Urby is in ieder geval een links back, in tegenstelling tot Roger die volgens mij ooit rechtbuiten was...
pi_46582091
Trots en teleurgesteld.

Na 3 minuten al op 1-0 voorkomen en dan op zo'n kinderlijke manier de gelijkmaker weggeven. 2e helft vond ik prachtig van Ajax kant, werkelijk alles gegeven. Respect, ze kunnen het dus wel. Supermooi dat na de 3-1 Werder de kluts helemaal kwijt was. Met een beetje geluk (Sneijder & Perez) knal je de 4-1 er nog in en kon er in de laatste minuten nog heel wat gebeuren. Al met al ben ik zeer trots op dit Ajax dat met een volledig elftal dit Bremen had kunnen uitschakelen. Sneijder was briljant, Babel was goed, Huntelaar prima, Stam een held, Perez MOET gewoon spelen en viel ook Maduro mij in positieve zin op. Daarnaast vond ik Ogararu echt niet zo slecht spelen hoor.

Roger mogen ze terug naar Spanje sturen

Dit geeft vertrouwen voor zondag
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46582094
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:32 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar de bal was dus niet over de lijn?
Die bal van Ajax was net zoveel over de lijn als die van vorige week.. niet dus...
Wat overigens zelfs de ZDF loepzuiver in beeld bracht en sprak over een "gegebenes Tor"
pi_46582132
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bedankt O Helder Licht.
Zet je ajax bril eens af joh. Ajax heeft op geen enkel moment in deze 2 wedstrijden meer dan 10 % kans gehad op de volgende ronde.

Bremen is terrecht door, Ajax heeft misschien wat pech gehad. Maar Bremen heeft net zo goed hele grote kansen gehad vorige week en vandaag. En ook die kaarten had iedereen kunnen pakken hetzelfde geldt voor die fout die had iedereen kunnen maken..
pi_46582209
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zet je ajax bril eens af joh. Ajax heeft op geen enkel moment in deze 2 wedstrijden meer dan 10 % kans gehad op de volgende ronde.

Bremen is terrecht door, Ajax heeft misschien wat pech gehad. Maar Bremen heeft net zo goed hele grote kansen gehad vorige week en vandaag. En ook die kaarten had iedereen kunnen pakken hetzelfde geldt voor die fout die had iedereen kunnen maken..
Kansen gehad ja, maar die houte klaas Almeida krijgt hem er alleen maar in als hij er tegenaan loopt, dus sorry als je met dat soort spitsen aankomt, ben je voor mij geen top hoor.
pi_46582240
Ogararu speelde zeker niet slecht inderdaad.

Die keeper van Bremen was niet veel. Had mazzel dat meerdere kansen recht op hem af kwamen... Vrije trap Perez, Kopbal Perez, schot Sneijder.

Maar vrij eenvoudige ballen (die je bovendien al vanaf 300 meter had kunnen zien aankomen) zoals de omhaal van Leonardo kon ie niet eens klemmen.
pi_46582250
quote:

[..]

Bijna niemand zegt hier dat Ajax door had moeten gaan, alleen dat we trots zijn hoe Ajax zich vandaag heeft gepresenteerd. Dus lazer op met je getroll.
pi_46582309
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:36 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ontken ik dat dan ergens?

Bremen is over deze 2 wedstrijden terecht door, maar zonder blessures/schorsingen hadden we ze denk ik gepakt.
pi_46582327
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:40 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Bijna niemand zegt hier dat Ajax door had moeten gaan, alleen dat we trots zijn hoe Ajax zich vandaag heeft gepresenteerd. Dus lazer op met je getroll.
Wel dat Ajax, Bremen had kunnen hebben... en als dit en als dit... Daar ben ik het niet mee eens.
En als je niet tegen de realiteit kunt, moet je misschien zelf maar oplazeren.
pi_46582349
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Bremen is over deze 2 wedstrijden terecht door, maar zonder blessures/schorsingen hadden we ze denk ik gepakt.
Zonder die niet afgekeurde goal ook, eerste helft in Bremen was Werder echt niks....
pi_46582370
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wel dat Ajax, Bremen had kunnen hebben... en als dit en als dit... Daar ben ik het niet mee eens.
En als je niet tegen de realiteit kunt, moet je misschien zelf maar oplazeren.
Zullen we het zo afronden?

Bremen is verdient door.
Beide ploegen op volle sterkte zouden elkaar aankunnen.
pi_46582409
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:42 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk in het voetbal. Al betwijfel ik het. En dan krijg je het als dan verhaal... Ook Bremen kampte met absenties...

Bremen heeft de eerste competitiehelft laten zien dat ze tot de top van Duitsland en misschien ook wel Europa behoren en waren in menig andere CL poule gewoon doorgegaan... Momenteel hebben ze een dipje, Maar het Bremen van daarvoor was toch nog wel minstens 1 klassse te groot voor ajax.
pi_46582435
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:44 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zullen we het zo afronden?

Bremen is verdient door.
Beide ploegen op volle sterkte zouden elkaar aankunnen.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft ook gewoon pech gehad, 2 rode kaarten, doelpunt niet over de lijn en een rode kaart voor Wome die niet gegeven wordt.
Als je dat wegzet tegen deze 3-1 hadden we gewoon door kunnen bekeren.
pi_46582468
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niks is onmogelijk in het voetbal. Al betwijfel ik het. En dan krijg je het als dan verhaal... Ook Bremen kampte met absenties...

Bremen heeft de eerste competitiehelft laten zien dat ze tot de top van Duitsland en misschien ook wel Europa behoren en waren in menig andere CL poule gewoon doorgegaan... Momenteel hebben ze een dipje, Maar het Bremen van daarvoor was toch nog wel minstens 1 klassse te groot voor ajax.
Als als als...nu doe je het zelf ook.
pi_46582514
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:48 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Als als als...nu doe je het zelf ook.
Er staat nergens als hoor dus wat lul je
pi_46582530
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:47 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft ook gewoon pech gehad, 2 rode kaarten, doelpunt niet over de lijn en een rode kaart voor Wome die niet gegeven wordt.
Als je dat wegzet tegen deze 3-1 hadden we gewoon door kunnen bekeren.
2 rode kaarten
pi_46582544
Het houd je wel bezig hč?

Wat zeggen ze ook alweer, oude liefde roest niet?
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:52:56 #94
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46582565
Ben ook weer thuis.

Ze kunnen met opgeheven hoofd de uefa cup verlaten. Na de 3-1 dacht ik even dat het misschien nog zou lukken maar jammergenoeg kwam die 4-1 maar niet.

AJAX
Jawel, je keek.
pi_46582591
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 00:52 schreef zjroentje het volgende:
Het houdt je wel bezig hč?

Wat zeggen ze ook alweer, oude liefde roest niet?
Roestvrijstaal ook niet.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:57:52 #96
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_46582663
ach boeiend, die gool van werder is gewoon dom en irritant weer van Roger, als die niet valt en je hebt wat meer geluk dan ben je door. Op basis van die goede tweede helft. voor hetzelfde geld had je in bremen met 6-0 verloren ja maar het had daar ook 1-1 kunnen zijn, zo is voetbal
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_46582682
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:01:10 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_46582728
Op volle sterkte had het inderdaad gewoon 50/50 geweest wie er door hand kunnen gaan. Achteraf gezien dan, natuurlijk. De krachtmeting in Bremen was door die rode kaart, die achterlijke goal en die niet gegeven rode kaart voor Wome niet echt serieus te nemen.
quote:
[quote]Op vrijdag 23 februari 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
En wat was die 2e rode kaart nou? Die van Lindenberg was in ieder geval wel terrecht hoor. 1e geel misschien een beetje pietluttig maar hij kan hem geven, slim gedaan van de aanvaller in dit geval Diego geloof ik.
2 keer geel tegen Frings was 't. Heb geen 2e rode kaart gezien, al had het niet veel gescheeld vandaag met Sneijder en Maduro.
pi_46582733
Die Roger was wel een beetje comedy capers ja, maar ook niet een beetje fout van HTC hij zet hem tenslotte op die positie. Hij heeft toch ook nog Anita ofzo.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 01:01:59 #100
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_46582746
als lindenbergh niet gespeeld had in bremen, waren we gewoon door
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')