Top TTquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:56 schreef kleinzusje het volgende:
kutwijf
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef Gert het volgende:
tysfushoer
wat ben jij netjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
trut
Dus niet hier naquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:58 schreef n1ek het volgende:
20:49-Nieuwe Miljonair in aantocht
Nieuwe Miljonair in aantochtNu Bart weg is wordt De Gouden Kooi vertegenwoordigd door zes Miljonairs en na vanavond misschien wel door vijf... Je begrijpt het al, het is dus de hoogste tijd voor vers bloed! Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je! Bij welk kamp zal hij of zij zich aansluiten? Misschien is het wel een einzelgänger. Je gaat het meemaken. Hou de streams goed in de gaten, de nieuwe Miljonair zal het wachten meer dan waard zijn…
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats!
Ja, die woorden zocht ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
Wat een vuil vies klotewijf, wat een ordinair kutklotewijf
Ik ben normaal behoorlijk netjes, nu valt het nog mee, maar dit is niet normaal. Heb het altijd gezegd: ze blijft........... hoe meer shit hoe meer ze in haar element isquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:59 schreef henk.jansen het volgende:
Zeg, dames en heren kuis jullie taal een beetje.
Ik raak helemaal in de war
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daar kom je NU mee?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:58 schreef kissa het volgende:
streams die het redelijk doen:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Van de buren
100 man langs elkaar met allemaal een pistool.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:00 schreef brabander01 het volgende:
wie schiet haar neer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef Peter6000 het volgende:Dat lucht op he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef DoomiNL het volgende:
Acute hartstilstand voor die aap.
Ja hoor, dat zeiden ze bij Eric ook alquote:Begin van de aankomende week zal er een spraakmakend karakter De Gouden Kooi betreden. Dit beloven we je!
Niemand kan lager dan natasia zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef Dlocks het volgende:
Aan de vele scheldwoorden in dit topic te zien zitten veel fokkers op nog een lager niveau dan dat Natasia zit![]()
Doen het even slecht....................quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef Lieve het volgende:
[..]
En daar kom je NU mee?
ZE DOEN HET!!!!
Sarren, jennen en jairo was het toch??quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:55 schreef pronkjewail het volgende:
Sarren,jennen, plagen, kloten, klieren, ze gekmaken: dat is vanaf nu de enige manier om ze uit elkaar te krijgen.
Misschien komt Nathanael terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van de Tien site :
[..]
Ja hoor, dat zeiden ze bij Eric ook al
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef Sporti het volgende:
Iedereen kookt in het huis en voor de buis .................. maar Nastasi blijft nog en krijgt van de febo nog een extra premie omdat ze weer voor extra kijkcijfers gezorgd heeft![]()
![]()
Een aantal fokkers hebben zelf niet door dat ze geen haar beter zijn dan Brain en Natasia.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:03 schreef koppiesoep het volgende:
Huhh???? Na aanleiding van wat is de agressie in dit topic ontstaan???? Volgens mij heb ik wat gemist?![]()
Ja ik moet toegeven die 2 halen wel het slechtste in me bovenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Een aantal fokkers hebben zelf niet door dat ze geen haar beter zijn dan Brain en Natasia.
Aan de vele scheldwoorden kun je misschien zien dat het ERRUG LAAG is om over iemands Moeder tequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef Dlocks het volgende:
Aan de vele scheldwoorden in dit topic te zien zitten veel fokkers op nog een lager niveau dan dat Natasia zit![]()
Waar zit je elke keer mee op de tribune danquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Tyfus kut wijf..... echt waar ik heb nog nooit in mijn leven zo'n vieze vuile stinkhoer mee gemaakt.
Dat méén je niet !!! ... heeft ze dat tegen Eric gezegd? ..... daar word ik stil vanquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef Rens_Wilders het volgende:
Dat dat kutwijf tegen iemand die zijn moeder aan kanker heeft verloren durft te zeggen jij kan daar niet over oordelen want jouw moeder is dood.
LKIG WNGLSNVRSV:LN!!!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef lady1 het volgende:
het is allemaal geacteerd, hebben jullie niet gezien hoe sylvia lachte naar die heks allemaal fake
Ja, en Sylvia en Natasia lopen ook alweer te kleffen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En nu Brian en Hupert buiten weer praten alsof er geen vuiltje aan de lucht is![]()
Vond ik ook, had veel meer vuurwerk verwacht, ondanks dat de uitslag al bekend was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Alle toespraken vielen me tegen
vreemde mensen zijn het toch hequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Nu lachen ze allemaal weer samen. Well done!
Ja. My heart skipped a beat.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat méén je niet !!! ... heeft ze dat tegen Eric gezegd? ..... daar word ik stil van
ja dus vind ik ook een toneelstuk fake fake fakequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef LiisaB het volgende:
heb ik naar een toneelstukje zitten kijken
Ik zei het toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef partyyboyy het volgende:
zoooo en nu weer samen theen drinken!
Wat een neppe zooi is het geworden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik waarschuwde jullie toch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef crohntje het volgende:
En nu gewoon weer praten met elkaar...![]()
Behalve dat ik wat meer ben gaan geloven in jouw nachtmerrie annex afkickmethode van begin deze avond: Natasia en Brian als laatste in het huis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
Nou, niks gebeurd dus
Dat is maar goed ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze gaan snel stoppen met het programma![]()
Yep. mijn ideequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Helemaal mee eens, hoe jammer ik het ook vind: Natasia heeft niet verloren vanavond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Laten we trouwens wél even beseffen dat Natasia alleen maar doet, wat wij al MAANDEN willen dat er bij Natasia zelf gedaan wordt., namelijk: haar op alle mogelijke manieren raken, zo hard mogelijk!
Ik haat de klotesnol, maar ze pakt iedereen keihard terug, en heeft niet verloren vanavond. Hooguit heeft de beschaving definitief verloren.![]()
Zo te zien is Bart juist op tijd vertrokken .....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Hier kotste Bart zo op.... elkaar eerst verbaal afmaken.... en 5 minutenlater weer vriendelijk tegen elkaar doen.
Hij heeft groot gelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Hier kotste Bart zo op.... elkaar eerst verbaal afmaken.... en 5 minutenlater weer vriendelijk tegen elkaar doen.
Denk het niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef Black_king het volgende:
De stekker gaat eruit !
Lijkt wel op...Bat ballen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:10 schreef Black_king het volgende:
De stekker gaat eruit !
En terecht. Wat ik niet snap is dat na elke exit gelijk na 2 uur een interview met achter op de site staat en ik van Bart nog helemaal niets zie. Ik was toch wel benieuwd wat hij te zeggen had.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef scanman01 het volgende:
Ik help het je hopen....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wireless het volgende:
[..]
Denk het niet.
Dit doen ze alleen om het zooitje scherp te houden. Nu blijven ze nonstop bezig met snode plannen en niet alleen de laatste twee weken van de maand.
Kunnen ze heel lang over nadenken he. Syl had dit in haar hoofd echt wel voorbereid hoor, en dan is 't niet zo moeilijk. Als je precies wéét wat je kwijt wil, kun je 't makkelijk mooi zeggen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af hoe ze hun verhaal zo goed kunnen doen tijdens die ontslagronde...ze spreken het hele riedeltje uit alsof ze het vd autcue aflezen![]()
alleen braaajen weet nooit zo goed wat ie wilt zeggen en vooral hoe hij het wilt brengen. daarom probeert ie gewoon alle mogelijke manieren en dan snapt iedereen het waarschijnlijk welquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af hoe ze hun verhaal zo goed kunnen doen tijdens die ontslagronde...ze spreken het hele riedeltje uit alsof ze het vd autcue aflezen![]()
Dit doen ze maar om 1 reden en dat is uitzendmateriaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wireless het volgende:
[..]
Denk het niet.
Dit doen ze alleen om het zooitje scherp te houden. Nu blijven ze nonstop bezig met snode plannen en niet alleen de laatste twee weken van de maand.
Denk het ook maar ik heb wel met hem te doen als het programma al over 2 maanden stopt en de bewoners er met een leuk geldbedrag uit lopen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef Sporti het volgende:
Wat zal Bart ongeloofelijk blij zijn dat die niets meer met dit hypocriete zooitje te maken heeft![]()
Begin van de nieuwe week.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:11 schreef raggende_annie het volgende:
denk dat er geen nieuw volk meer bij gaat komen
Dat denk ik ook .... er gebeurt nu soms weken helemaal niets. En er is ook teveel ruimte om vriendjes te worden/zijn/blijven. Zeker met nieuwe miljonairs erbij kan dit best spanningen opleveren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Wireless het volgende:
[..]
Denk het niet.
Nou was ik al niet van plan daar naartoe te gaan maar goed, er zijn ook goede Antilianen, Surinamers en Turken en Marokkanen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:12 schreef Lieve het volgende:
Ik ga echt NOOIT naar de antillen! NOOIT meer! ( wat heb ik een kolere hekel aan antiliaans gekregen. Wat een antireclame! )
Oh, het is dat ik een heel fatsoenlijke lieve en leuke Surinaamse familie ken...... anders ging ik daar ook nooit naar toe ( maar waarschijnlijk.... ga ik daar ook liever niet heen.) We hebben een grote wereld en dit soort tuig tegenkomen? Nee dank je!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:16 schreef Black_king het volgende:
Eric geeft aan dat hij Cheyenne in een moederrol geduwd vindt
Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is er met die brieven aan de hand? Ken de voorgeschiedenis niet, heeft Huub een brief vervalst?
Er komt dus een hele dikke in....quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef lady1 het volgende:
Voor de zittende Miljonairs hebben we één boodschap: Maak plaats
ja ben ook nieuwsgierig,quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
En terecht. Wat ik niet snap is dat na elke exit gelijk na 2 uur een interview met achter op de site staat en ik van Bart nog helemaal niets zie. Ik was toch wel benieuwd wat hij te zeggen had.
Of hij boycot de hele redactie
brian, om eric slecht af te schilderenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is er met die brieven aan de hand? Ken de voorgeschiedenis niet, heeft Huub een brief vervalst?
Nee Brian heeft dat gedaan om Eric in diskrediet te brengen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:18 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ze herhalen dezelfde ruzie 20 keer per maand, alle oude koeien, paarden, varkens en de hele boerderij wordt elke "stemming" te voren getoverd. Na verloop leer je ze allemaal uit je hoofd kennen en dan gaat het dus vrij makkelijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vraag me iedere keer weer af hoe ze hun verhaal zo goed kunnen doen tijdens die ontslagronde...ze spreken het hele riedeltje uit alsof ze het vd autocue aflezen![]()
Dit kwam na dat Huub had gezegd dat hij de mogelijkheid openhield om in de toekomst nog een pact met Brian te kunnen sluiten, omdat het een type jongen is die ook in zijn honkbalteam had kunnen zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "En wat voor type ben ik dan?"
Huub: "Mijn allerbeste vriend"
Palmaquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:19 schreef Black_king het volgende:
[..]
Er komt dus een hele dikke in....![]()
Altijd he! Vage shit...quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:19 schreef Gert het volgende:
Rúiken mensen het of zo, zodra het weer wat interessanter wordt op de streams? Ze gaan meteen bufferen zodra er wat leuks gebeurt.
zal me nix verbazen, h ij heeft nooit wat gedaan, de ratquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:23 schreef Scrupules het volgende:
zegt brian nu gewoon it wasn't me??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |